ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2016-17
Α/Α | Τάξη | Αρ. μαθ. | Τίτλος προγράμματος | Εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν πρόγραμμα |
Εκπαιδευτικοί που συνεργάζονται |
1 | Ε1-Ε2 | 37 | ΤΑ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ | ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
2 | Β2 | 23 | ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΥΓΕΙΙΝΑ | ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΜΟΥΖΑΚΗ ΙΟΥΛΙΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
3 | Β1 | 24 | ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΥΓΕΙΙΝΑ | ΜΟΥΖΑΚΗ ΙΟΥΛΙΑ | ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ |
4 | Γ2 | 23 | ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ | ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ | ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ |
5 | Γ2 | 23 | ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ | ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ | ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ |
6 | Γ1 | 21 | ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ | ΛΕΒΕΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | |
7 | Α2 | 17 | ΑΣΠΡΑ ΔΟΝΤΙΑ ΞΕΞΑΣΠΡΑ | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
8 | Α1 | 17 | ΑΣΠΡΑ ΔΟΝΤΙΑ ΞΕΞΑΣΠΡΑ | ΣΑΛΕΜΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ |
9 | Δ1 | 18 | Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ | ΒΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ |
10 | Δ2 | 16 | Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ | ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ | ΒΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
11 | Δ1-Δ2 | 34 | Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2015-16
Α/Α | Τίτλος προγράμματος | Τάξη | Αρ. μαθ. | Εκπαιδευτικοί που υλοποίησαν το πρόγραμμα |
Εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκαν |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. ΠΕ: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΑΥ: Αγωγή Υγείας, ΠΘ: Πολιτιστικά Θέματα |
1 | ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ | Α1 | 24 | ΛΕΒΕΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
2 | ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ | Α2 | 24 | ΚΟΥΜΠΕΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
3 | ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ | Α2 | 24 | ΚΟΥΜΠΕΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
4 | Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΟΥ | Β1 | 24 | ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
5 | ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ | Β1 | 24 | ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
6 | ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΈΝΑΝ ΚΑΙΡΟ, ΈΝΑ ΠΙΑΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ | Β2 | 24 | ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
7 | ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΜΑΓΙΚΑ | Β2 | 24 | ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
8 | ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΑΣΦΑΛΩΣ | Γ1, Γ2 | 36 | ΜΕΡΜΕΛΑ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ | ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
9 | Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΙΚΗ | Γ1,Γ2 | 36 | ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ | ΜΕΡΜΕΛΑ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ | ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
10 | Η ΕΛΙΑ | Δ1,Δ2 | 37 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ | ΣΑΛΕΜΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
11 | ΑΠΌ ΤΟ ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ | Δ2 | 19 | ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | |
12 | ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ | Στ1, Στ2 | 38 | ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΥΖΑΚΗ ΙΟΥΛΙΑ | ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
13 | 2016 – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΤΟΣ | Στ1 | 22 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ | ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
14 | ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ | Α, Β ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ | 50 | ΜΠΕΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ | ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-15
Τα παρακάτω προγράμματα θα πραγματοποιηθούν κατά το τρέχον σχολικό έτος. Το σχολείο μας, σταδιακά, τα τρία τελευταία χρόνια, πραγματοποιεί προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων στο πλαίσο του αναλυτικού προγράμματος. Για φέτος θα πραγματοποιηθούν 17 προγράμματα.
Α/Α |
Τάξη |
Τίτλος προγράμματος |
Εκπαιδευτικός |
Εκπαιδευτικοί |
1 |
Α1 |
ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ – ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Πρόγραμμα σωματικής υγείας) |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
2 |
Α2 |
ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ – ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Πρόγραμμα σωματικής υγείας) |
ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ |
3 |
Α1 |
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (Πρόγραμμα διαχείρισης των συναισθημάτων και ανάπτυξης της ικανότητας για επικοινωνία) |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΏΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ |
4 |
Α2 |
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (Πρόγραμμα διαχείρισης των συναισθημάτων και ανάπτυξης της ικανότητας για επικοινωνία) |
ΜΙΧΑΛΑΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ |
5 |
Β1 |
Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής) |
ΜΕΡΜΕΛΑ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
6 |
Β2 |
Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής) |
ΤΕΦΑ ΕΛΕΝΗ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
7 |
Γ1 |
ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής) |
ΣΑΛΕΜΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
8 |
Γ2 |
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ (Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής) |
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ |
ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ |
9 |
Β2 & Γ1 |
WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE (Πρόγραμμα οικολογικής αντίληψης και καλλιέργειας περιβαλλοντικής συνείδησης) |
ΚΑΛΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ |
10 |
Δ2 |
Η ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ (Τα έργο αυτό του Πικάσσο θα γίνει αφετηρία για ένα ταξίδι στην ιστορία της τέχνης και ελεύθερες εικαστικές εκφράσεις.) |
ΚΑΛΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΒΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
11 |
Σ1 |
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΣ (Πολιτιστικό πρόγραμμα με σκοπό τα παιδιά να γνωρίσουν σε βάθος όψεις της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και της τέχνης.) |
ΚΑΛΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
12 |
Δ2 |
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ (Πολιτιστικό πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές θα εμβαθύνουν στα πολιτισμικά στοιχεία του κάθε ηρώα του Θεάτρου Σκιών και θα μελετήσουν μορφολογικά, ρυθμικά και μελωδικά τα τραγούδια τους.) |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ |
ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
13 |
Ε3 |
ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (Πολιτιστικό πρόγραμμα το οποίο στοχεύει να φέρει τους μαθητές σε επαφή με μουσικούς ήχους άλλων λαών και πολιτισμών.) |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ |
ΠΑΝΑΓΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
14 |
Δ1 |
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ (Πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής) |
ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
15 |
Δ2 |
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ (Πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής) |
ΒΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
|
16 |
Γ1,Γ2 |
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΡΓΩ, ΤΗ ΜΑΡΓΩ (Πολιτιστικό πρόγραμμα με επίκεντρο την αρχαία ελληνική μυθολογία) |
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΣΑΛΕΜΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΙΖΑ |
17 |
Δ1 |
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ – ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ (Πρόγραμμα διατροφικής αγωγής και υγείας) |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013-14
Στο Σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν 14 προγράμματα τα οποία καλύπτουν μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων και στα οποία συμμετείχαν μαθητές όλων των τάξεων. Ο πίνακας που ακολουθεί περιλαμβάνει συνοπτικά αυτά τα προγράμματα.
Τίτλος προγράμματος |
Εκπαιδευτικοί |
Εκπαιδευτικοί |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
|
Α1-Α2 |
ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ |
ΤΕΦΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ 70 |
ΣΑΛΕΜΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ70 |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
Β1-Β2 |
ΤΡΩΩ ΣΩΣΤΑ – ΕΙΜΑΙ ΥΓΙΗΣ |
ΜΕΡΜΕΛΑ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΠΕ70 ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΠΕ70 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11 ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ11 ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ16 ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ18.41
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
Γ1-Γ2 |
ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ |
ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ70 ΛΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ ΠΕ70 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11 ΦΟΥΓΙΑΞΗ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ11 ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ06 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Δ1 |
ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ, ΥΓΕΙΑΣ, ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ |
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ70 |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ16.01 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Δ2 |
Η ΕΛΙΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ |
ΣΟΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ70 |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ16.01 ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ06 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Δ1 |
ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ |
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ19 |
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ70 ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ18.41 |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ/ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ |
Ε1-Ε2 |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΕΣΧΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ, “Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ” |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ70 ΜΟΥΖΑΚΗ ΙΟΥΛΙΑ ΠΕ70 |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Ε2 |
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ |
ΜΠΑΝΕΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ70 |
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ19 |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
ΣΤ1-ΣΤ2 |
ΞΕΝΙΤΙΑ – ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ – ΞΕΡΙΖΩΜΟΣ |
ΒΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ70 ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ70 |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ.16.01 ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ18.41 |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
ΣΤ1-ΣΤ2 |
Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ – ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΜΥΘΟ |
ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ 18.41 |
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ70 ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ19 ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ16.01 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Α1-Α2 |
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ |
ΤΕΦΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ70 |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Ε1-Ε2 |
ΑΣΕ ΤΟ ΓΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΟΝΙΟΣ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ) |
ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ 18.41 |
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ19
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Σ1 |
ΔΙΑΤΡΟΦΗ- ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ 11 |
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ19 |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Α1-Α2 |
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ – ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ.16.01 |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Δ1-Δ2 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ |
ΦΛΩΡΟΥ ΛΟΥΪΖΑ ΠΕ.16.01 |
ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
Σχολικό Έτος 2012-2013
Τίτλος | “Η φίλη μας η Υγεία” |
---|---|
Τμήμα | Α1 και Α2 |
Στόχος | |
Τα παιδιά να μάθουν να διατηρούν το σώμα τους καθαρό, να γίνει βίωμα η ατομική καθαριότητα και υγιεινή καθώς και η σωστή διατροφή. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Το γάλα και τα γαλακτομικά προϊόντα” |
---|---|
Τμήμα | Β1 και Β2 |
Στόχος | |
Τα παιδιά να ανακαλύψουν μέσα από διερευνήσεις και δραστηριότητες τη θρεπτική αξία του γάλακτος, τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων του και την πορεία που ακολουθούν από την παραγωγή στην κατανάλωση. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” |
---|---|
Τμήμα | Γ1 και Γ2 |
Στόχος | |
Η διαμόρφωση πολίτη με κυκλοφοριακή αγωγή, που σημαίνει σωστή συμπεριφορά στο δρόμο, στην οδήγηση, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ώστε να καταστεί ικανός να κυκλοφορεί με ασφάλεια και να προλαμβάνει τροχαία ατυχήματα, να σέβεται την προτεραιότητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες. | |
Περιγραφή | |
|
- Αναζήτηση και συγκέντρωση πληροφοριών
- Προβολή ταινίας
- Χρήση λογισμικού
- Βιωματικές δραστηριότητες στη γειτονιά
- Παιχνίδι ρόλων
- Κατασκευή: Τρισδιάστατη απεικόνιση της γειτονιάς του σχολείου
- Κατασκευή πινακίδων – σημασία
- Διαθεματική προσέγγιση (Λογοτεχνία)
- Επίσκεψη σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής
- Επίσκεψη στην Τροχαία
- Μουσείο αυτοκινήτου και συμμετοχή σε πρόγραμμα οδικής ασφάλειας
Τίτλος | “Δημιουργώ παρέα με το βιβλίο και τους φίλους μου” |
---|---|
Τμήμα | Γ1 και Γ2 |
Στόχος | |
Οι στόχοι είναι γνωστικοί, ψυχοκινητικοί, δημιουργικοί. Μέσα από την επαφή με τα λογοτεχνικά κείμενα, οι μαθητές/τριες θα γίνουν δημιουργοί κειμένων, ποιημάτων, εικόνων, κατασκευών, θεατρικών σχεδιασμών. | |
Περιγραφή | |
|
- Παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου
- Εικαστικές κατασκευές και απεικονίσεις
- Κατασκευή λογοτεχνικών ηρώω
- Θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί
- Μουσικοί αυτοσχεδιασμοί
- Δημιουργία κόμιξ
- Συνάντηση με τον συγγραφέα του λογοτεχνικού βιβλίου
Τίτλος | “Ο μαγικός κόσμος του βιβλίου” |
---|---|
Τμήμα | Δ1 και Δ2 |
Στόχος | |
Τα παιδιά να αγαπήσουν το διάβασμα και τη λογοτεχνία και να συμμετέχουν σε συνεργατικές δραστηριότητες. Γι’ αυτό θα ταξιδέψουν στο μαγικό κόσμο του βιβλίου, θα παρουσιάσουν τα αγαπημένα τους βιβλία και ήρωες και θα δουλέψουν ομαδικά. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Η τέχνη της κινούμενη εικόνας” |
---|---|
Τμήμα | Δ1 |
Στόχος | |
Τα παιδιά να γνωρίσουν βασικούς κινηματογραφικούς όρους, να γνωρίσουν την ιστορία των κινούμενων σχεδίων και να σκηνοθετήσουν μια ολιγόλεπτη ταινία κινούμενων σχεδίων. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Teachers 4 Europe” |
---|---|
Τμήμα | Ε1 |
Στόχος | |
Σκοπός είναι η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προκλήσεων και αξιοποιούν τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών. Οι παιδαγωγικοί στόχοι είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων και εμπειριών για το νέο οικονομικό περιβάλλον και την παρουσίαση ευκαιριών σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η βελτίωση της συμμετοχής των παιδιών ως ενεργοί πολίτες σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο, η προώθηση πρωτοβουλιών για τη βελτίωση των συνθηκών ζωής και η συμμετοχή σε σνεργό δίκτυο ανταλλαγής απόψεων. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Με τον τρόπο του Δημήτρη Πικιώνη” |
---|---|
Τμήμα | Ε1 και Ε2 |
Στόχος | |
Η αισθητική καλλιέργεια μέσα από την τέχνη του θεάτρου η οποία από τη φύση της εμπεριέχει όλες τις τέχνες. | |
Περιγραφή | |
|
Τίτλος | “Ο Δημήτρης Πικιώνης εμπνευστής προγράμματος φιλαναγνωσίας” |
---|---|
Τμήμα | Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2 |
Στόχος | |
Η καλλιέργεια συνείδησης πολιτιστικής κληρονομιάς με επίκεντρο το έργο και την προσωπικότητα του Δημήτρη Πικιώνη. Οι μαθητές θα γνωρίσουν την καλλιτεχνική και ιστορική αξία του σχολείου μας, και θα αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στις έννοιες: σεβασμός στον πολιτισμό μας, και στο αστικό φυσικό περιβάλλον∙ θα ασκηθούν στη συνεργασία για την έρευνα, την καταγραφή στοιχείων και την εξαγωγή συμπερασμάτων. | |
Περιγραφή | |
|