Στο πλαίσιο της γνωριμίας με το Φθινόπωρο , φτιάξαμε πίνακα αναφοράς με τα φρούτα του Φθινοπώρου, μιλήσαμε γιαυτά και έφεραν φρούτα που υπήρχαν παιδιά που δεν είχαν δοκιμάσει.
Αφού είδαν το κυδώνι και δοκίμασαν γλυκό κυδώνι που έφερα από το σπίτι μου, αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας γλυκό
Συνεχίζοντας την παρατήρηση γύρω μας ,βλέπουμε τα φύλλα που έγιναν καφέ, κίτρινα, κόκκινα και έπειτα πέφτουν. Είδαμε το παραμύθι για
και χορέψαμε τα φύλλα που πέφτουν στην αυλή.
Αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη γωνιά του Φθινοπώρου και έγιναν μικροί εξερευνητές που είχαν αποστολή να βγουν και να βρουν ότι τους θυμίζει Φθινόπωρο. Έφεραν φύλλα και τα έδειξαν στους φίλους τους,
φτιάξαμε πίνακα αναφοράς με τα φύλλα ανάλογα με το χρώμα
και κατασκεύασε ο καθένας το δικό του φύλλο
Ντυθήκαμε φύλλα και χορέψαμε << το φθινόπωρο>> του Vivaldi
Κάναμε τυπώματα με αληθινά φύλλα
Ομαδική εργασία για το Φθινόπωρο
Κάναμε ρεσώ με φύλλα και πηλό. Τα βάψαμε και τα πήραν τα παιδιά στο σπίτι τους
Ξεκινώντας η σχολική χρονιά, αφού έγινε η προσαρμογή η φύση γύρω μας άλλαξε. Αρχίσαμε να παρατηρούμε τις αλλαγές και είδαμε πως πια δεν είναι καλοκαίρι είναι μια άλλη εποχή το Φθινόπωρο.
Μιλήσαμε για όσα μας είπαμε ο egg, και το γράμμα Φ,φ ήρθε στο προσκήνιο. Μαθήτρια που το όνομά της ξεκινάει από αυτό το γράμμα το αναγνώρισε και αφού είπαμε λεξούλες που μας έρχονται στο μυαλό από αυτό το γράμμα είδαμε
Το σχολείο μας συμμετέχει στον διαγωνισμό ζωγραφικής Προστάτη της Πολεμικής αεροπορίας που διοργανώνει η 111 πτέρυγα μάχης. Τα παιδιά με πολύ κέφι δημιούργησαν τα έργα τουςτα οποία στείλαμε στο διαγωνισμό.
Οι ζωγραφιές θα αξιολογηθούν και η καλύτερη θα βραβευτεί στις 8 Νοεμβρίου 2025.
Η έκθεση για το κοινό όπου θα υπάρχουν και ‘όλες οι ζωγραφιές, θα είναι ανοιχτή 5,6,7 και 9 από τις 9:00 ως 17:00 και 8 Νοεμβρίου 13:00 ως 17:00.
Τη φετινή σχολική χρονιά, εκπονήσαμε στο σχολείο μας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων, με θέμα την ανακύκλωση. Ταυτόχρονα το ίδιο θέμα με διερεύνηση από τα παιδιά επιλέχθηκε για τις 10 ώρες ενεργού πολίτη. Τα παιδιά βρήκαν πληροφορίες, επεξεργάστηκαν το θέμα και αποφάσισαν να δημιουργήσουμε αφίσα, επιτραπέζια, κατασκευές από άχρηστα υλικά και να τα εκθέσουμε στους γονείς.
Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
Ο ζωγράφος Αλέξης Ακριθάκης είναι ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ζωγράφους του εικοστού αιώνα.
Το έργο του Ακριθάκη διακρίνεται από μία παιδική γραφή. Η πρώτη φάση της δουλειάς του περιλαμβάνει συνθέσεις γραμμικές, ασπρόμαυρες, τα «τσίκι τσίκι», όπως τα έχει ονομάσει που δημιουργούσε ξεκινώντας από μια τυχαία κουκκίδα, μια τελεία πάνω στο χαρτί.
Δεν διέφερε από την ζωγραφική που κάνουν τα μικρά παιδιά γιατί και αυτός αγαπούσε πολύ την τέχνη των παιδιών .
Τα παιδιά τον αγαπούν πολύ γιατί οι πίνακές του έχουν μια παιδικότητα με γραμμές ασπρόμαυρες, χρωματιστές και εύκολα μπορούν να ‘διαβάσουν’ την ιστορία που αφηγείται. Ξεκινώντας από μια τυχαία κουκκίδα πάνω στο χαρτί φτιάχνει αγαπημένα αντικείμενα, καραβάκια, ελικόπτερα, καρδούλες, ήλιους, χρωματιστά βέλη καθώς και την αγαπημένη του ταξιδιάρικη βαλίτσα. Την βαλίτσα βλέπουμε να την επαναλαμβάνει σε πολλά έργα. Ελάτε να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Εκτός από βίντεο χρησιμοποιήθηκε υλικό από προσωπική βιβλιοθήκη τόσο για τον Ακριθάκη , όσο και για τους άλλους ζωγράφους.
Αυτές είναι οι δικές μας βαλίτσες. Τις φτιάξαμε και ετοιμαζόμαστε για περιπέτειες!!!!!
“Μου πήρε τέσσερα χρόνια να μάθω να ζωγραφίζω σαν τον Ραφαήλ και μια ολόκληρη ζωή να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί.” Pablo Picasso
Με τον Picasso ήρθαμε σε μια πρώτη επαφή την 28η Οκτώβρη αλλά τώρα , είδαμε περισσότερα πράγματα για τη ζωή και το έργο του και τις αγαπημένες των παιδιών , σουρεαλιστικές μάσκες.
Η τέχνη του ενθουσίασε τα παιδιά που ήταν κάτι πολύ εύκολο να προσεγγίσουν και να φτιάξουν και τις δικές τους μάσκες ατομικά και ομαδικά.
Το ταξίδι μας με τον Van Gogh ξεκίνησε τα Χριστούγεννα με την ” Έναστρη Νύχτα”
Για να συνεχίσει με την αμυγδαλιά. Η αμυγδαλιά είναι σύμβολο τύχης κι ελπίδας. Στην Ελλάδα η αμυγδαλιά είναι προάγγελος της άνοιξης και επακόλουθα του έρωτα. Πολλοί είναι οι διάσημοι ξένοι κι Έλληνες ζωγράφοι που την έχουν τιμήσει στον καμβά τους. Φέτος προφανώς λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, τις είδαμε ν ανθίζουν αρκετά πρώιμα.
Ήταν ένα από τα αγαπημένα θέματα του Vincent van Gogh ( Δες εδώ)
Με τα παιδιά είδαμε πίνακες του Van Gogh με τις αμυγδαλιές και αποφάσισαν ομαδικά να φτιάξουν τη δικιά τους αμυγδαλιά.
Συνεχίσαμε να βλέπουμε και να συζητάμε για τους πίνακες του Van Gogh , αναπτύσσοντας τη δυνατότητα επιχειρηματολογίας, αντιπαράθεσης και δημιουργικής ακρόασης. Και, όπως βλέπετε ,έχουν κατακτήσει την ικανότητα να δουλεύουν ομαδικά , να μοιράζουν αρμοδιότητες και να καταλήγουν σε εκπληκτικά αποτελέσματα.
Έχοντας δει πολλούς πίνακες πια, επέλεξαν να φτιάξουν έναν πίνακα του Van Gogh αλλά και τη δικιά τους Άνοιξη.
Παρακολουθήσαμε το διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των εκδόσεων Μεταίχμιο “Γίνε κι εσύ μαθητευόμενος Μαχητής του Ντάο”. Ένα πρόγραμμα για την κλιματική αλλαγή, την εξαφάνιση της βιοποικιλότητας και το τι μπορεί να κάνει καθένας μας για αυτά. Το εν λόγω πρόγραμμα εντάσσεται στο Β’ Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων(Φροντίζω το Περιβάλλον). Η εθελοντική ομάδα “Πράκτορες του Πλανήτη” , με τη καθοδήγηση του παππού Σίφου, μας βοήθησε να καταλάβουμε γιατί ο πλανήτης μας έχει πυρετό. Μαζί τους γίναμε επιστήμονες, παίξαμε και μάθαμε τις κινήσεις των μαθητευόμενων ηρώων του βιβλίου.
Τη Δευτέρα 5 Μαϊου τα νήπια παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄΄γλυπτά με φόντο τη θάλασσα ΄΄ στην περιοχή του Αναύρου. Εκεί η υπεύθυνη του προγράμματος μας ξενάγησε στο πάρκο και μας ενημέρωσε για τα γλυπτά που υπάρχουν εκεί, τους δημιουργούς τους και το συμβολισμό τους. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή