Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής με τίτλο Συναισθάνομαι και μεγαλώνω.
Τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν και να ονοματίζουν βασικά συναισθήματα (στον εαυτό τους, σε εικόνες, σε πίνακες ζωγραφικής ή σε καθημερινές καταστάσεις), να εκφράζουν ανάγκες και σκέψεις (μέσω της ζωγραφικής, της μουσικής και της κίνησης) και να εφαρμόζουν απλές στρατηγικές αυτορρύθμισης (τεχνικές ηρεμίας : αναπνοές, απομάκρυνση κλπ ).
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με ευελιξία, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τη δυναμική της ομάδας, σύμφωνα με τις αρχές του ΑΠΣ Νηπιαγωγείου.

Αξίζει να αναφέρουμε εδώ και τη συμβολή της επιστημονικής ομάδας της Πρότασης Ζωής , που επισκέφτηκε το σχολείο μας και πραγματοποίησε με τα παιδιά ημερήσιο, σχετικό, βιωματικό εργαστήριο.

Η υλοποίηση του προγράμματος συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της συναισθηματικής έκφρασης, της ενσυναίσθησης και των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος παρατηρήθηκε αυξημένη συμμετοχή στις ομαδικές δραστηριότητες, βελτίωση της επικοινωνίας και σταδιακή μείωση των εντάσεων.