΄΄Ευχάριστες αλλαγές΄΄
Μετά από επίμονες ενέργειες και τη συμβολή της σχολικής επιτροπής και της Κας Δέσποινας Κότογλου φέτος στρώθηκε η αυλή μας με δάπεδο ασφαλείας στο κομμάτι που υπήρχε χώμα, αλλάχθηκε στην περίφραξη η σίτα δάριγκ (που ξεκολλούσε συνέχεια) και αντικαταστάθηκε από κάγκελα γιατί ήταν επικίνδυνο για τα παιδιά. Επίσης έγινε αλλαγή πατώματος στην αίθουσα διδασκαλίας αντικαθιστόντας τα πλακάκια από πλαστικό που φθείρονταν και ξεκολλούσαν από βινιλικό δάπεδο ειδικό για σχολεία. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που συμμετείχαν ενεργά στη μεταφορά των επίπλων της αίθουσας από και προς τον διπλανό βρεφικό σταθμό μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ώστε να είμαστε έτοιμοι για λειτουργία τη Δευτέρα. Χωρίς την πολύτιμη βοήθειά τους και την άμεση ανταπόκρισή τους δε θα μπορούσαμε να το καταφέρουμε.



























