Προσφορά τροφίμων στο Χαμόγελο του Παιδιού

Το Χαμόγελο του Παιδιού παρέλαβε τα τρόφιμα και τα υλικά καθαριότητας, τα οποία συγκεντρώθηκαν με πολλή αγάπη από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και οι  τους γονείς τους. Πολλοί μαθητές μαζί με τα τρόφιμα  έφεραν ζωγραφιές αλλά και όλοι μαζί φτιάξαμε ευχετήριες κάρτες για τα παιδιά του χαμόγελου του παιδιού δίνοντας παράδειγμα ευαισθησίας, αλληλεγγύης, ενσυναίσθησης και στέλνοντας μηνύματα αγάπης προς τον συνάνθρωπο τις άγιες μέρες που έρχονται.

20221210 151446 120221210 151450

20221210 151526 20221210 151607

20221210 151610 20221210 151614

PC190469 PC190472

PC190475 PC190476

PC190478 PC190482

Αγιασμός για την σχολική χρονιά 2022-2023

20220912 075836 20220912 083843 20220912 083920 1 20220912 084135 1 20220912 084135 20220912 084202 20220909 152803 20220912 075623

Πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά. Στην τελετή παραβρέθηκε και μας τίμησε με την  παρουσία της συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου  των νηπιαγωγών κα Σοφία Τσαγανού.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023

Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2022-2023
kali xronia 1

Με χαρά περιμένουμε τους μικρούς μας μαθητές  στην τελετή  Αγιασμού  για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2022-2023  που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8:30 στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί από το υπουργείο παιδείας  οι μαθητές  θα προσέλθουν χωρίς self test για τον κορονοϊό ενώ η χρήση μάσκας είναι προαιρετική.

Έκθεσης Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας Σχολ. έτος 2021-22


Λήψη αρχείου

Επίσκεψη στο Δημοτικό

P5194225 P5194227 P5194236 P5194238 P5194244 P5194244 1 P5194250 P5194252 P5194255 P5194264 P5194266 P5194269 P5194270 P519427120220519 12453320220519 124556

Στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο, επισκεφτήκαμε το 13ο Δημοτικό σχολείο Λαμίας. Εκεί μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά, και τους ευχαριστούμε θερμά, η Διευθύντρια  του σχολείου Κα Γιάννα, οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι μαθητές .

Κατά την επίσκεψη μας στο » μεγάλο » σχολείο είχαμε την χαρά να ξεναγηθούμε στους χώρους του, στις αίθουσες,  και συνέχεια βγήκαμε στην αυλή,  όπου με το γυμναστής κος Κώστας  παίξαμε όλοι μαζί παιχνίδια αλλά και χορέψαμε .

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία τόσο για τα μεγάλα νήπια που σε λίγους μήνες θα είναι μαθητές στο δημοτικό όσο και για τα μικρά νήπια που ενθουσιάστηκαν με το πόσο μεγάλο είναι το σχολείο και το πόσα πολλά παιδιά έχει.

Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να πάμε με άδεια χέρια, έτσι λοιπόν προσφέραμε στους νέους μας φίλους  μια ανοιξιάτικο πίνακα που έφτιαξαν τα παιδιά Αλλά και εκείνοι μας προσφέραν δώρα ζωγραφιές και λιχουδιές από την διευθύντρια  κα Γιάννα Φούντα και την κα Γεωργία Μυλωνά δασκάλα της β΄τάξης. Τέλος μετά την αποχώρηση μας από το Δημοτικό και με λυμένες  και ξεκαθαρισμένες απαντήσεις, που έλυσαν τις απορίες μας , συζητήσαμε για όλα αυτά που μας έκαναν εντύπωση

ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ,ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ

P5174168 P5134076 P5134083 P5134085 P5134086 P5134087 P5134089 P5134092 P5134095 P5134098 P5134099 P5134100 P5134101 P5134102 P5134104 P5134106 P5134109 P5134111 P5174160

Η αφόρμηση για την ενασχόλησή μας, με αυτή την δράση δόθηκε με την επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα.
Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά και αποφασίσαμε να ομορφύνουμε την αυλή του σχολείου μας φυτεύοντας
λουλούδια και αρωματικά φυτά.
Στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου υπάρχουν ελαστικά αυτοκινήτων βαμμένα σε διάφορα χρώματα που είχαμε
χρησιμοποιήσει και προηγούμενες χρονιές ως γλάστρες. Επισκεφτήκαμε τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς μας και
αφού παρατηρήσαμε φυτά εποχής (βότανα και ανθοφόρα), αγοράσαμε κάποια καθώς και χώμα . Αγοράσαμε τα
φυτά και το χώμα με τα χρήματα που συγκεντρώσαμε από τα κάλαντα του Λαζάρου που είπαμε με τα παιδιά στα
καταστήματα της γειτονιάς του Νηπιαγωγείου. Γυρίσαμε στο νηπιαγωγείο μας οι μικροί μαθητές μετατράπηκαν
σε κηπουροί χωριστήκαμε σε ομάδες, όπου κάθε ομάδα φύτεψε, έγραψε σε ταμπελάκια το όνομα του φυτού , κι
έτσι υιοθέτησε το λουλούδι για το οποίο είναι υπεύθυνη να το ποτίζει, να το φροντίζει και να παρακολουθεί την
εξέλιξή του. Η δράση της φύτευσης πραγματοποιήθηκε μέσα σε ένα κλίμα χαράς και συνεργασίας μεταξύ των
παιδιών .
.Τα παιδιά εκτός από τις γνώσεις που απέκτησαν πάνω στο θέμα, έμαθαν να είναι υπεύθυνα και να φροντίζουν
έναν άλλο ζωντανό οργανισμό, που χωρίς την βοήθεια τους δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει.
Τέλος έμαθαν να συνεργάζονται και να λειτουργούν ομαδικά στο να πετύχουν το στόχο τους με το καλύτερο
δυνατό αποτέλεσμα