24 Δεκεμβρίου 2022
Το Χαμόγελο του Παιδιού παρέλαβε τα τρόφιμα και τα υλικά καθαριότητας, τα οποία συγκεντρώθηκαν με πολλή αγάπη από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και οι τους γονείς τους. Πολλοί μαθητές μαζί με τα τρόφιμα έφεραν ζωγραφιές αλλά και όλοι μαζί φτιάξαμε ευχετήριες κάρτες για τα παιδιά του χαμόγελου του παιδιού δίνοντας παράδειγμα ευαισθησίας, αλληλεγγύης, ενσυναίσθησης και στέλνοντας μηνύματα αγάπης προς τον συνάνθρωπο τις άγιες μέρες που έρχονται.







24 Δεκεμβρίου 2022
Ευχαριστούμε το Ίδρυμα Μελά για την ευγενική του χορηγία που βοήθησε στον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης.


12 Σεπτεμβρίου 2022

Πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά. Στην τελετή παραβρέθηκε και μας τίμησε με την παρουσία της συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου των νηπιαγωγών κα Σοφία Τσαγανού.
8 Σεπτεμβρίου 2022
Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2022-2023

Με χαρά περιμένουμε τους μικρούς μας μαθητές στην τελετή Αγιασμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2022-2023 που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8:30 στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί από το υπουργείο παιδείας οι μαθητές θα προσέλθουν χωρίς self test για τον κορονοϊό ενώ η χρήση μάσκας είναι προαιρετική.
23 Μαΐου 2022



Στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο, επισκεφτήκαμε το 13ο Δημοτικό σχολείο Λαμίας. Εκεί μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά, και τους ευχαριστούμε θερμά, η Διευθύντρια του σχολείου Κα Γιάννα, οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι μαθητές .
Κατά την επίσκεψη μας στο » μεγάλο » σχολείο είχαμε την χαρά να ξεναγηθούμε στους χώρους του, στις αίθουσες, και συνέχεια βγήκαμε στην αυλή, όπου με το γυμναστής κος Κώστας παίξαμε όλοι μαζί παιχνίδια αλλά και χορέψαμε .
Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία τόσο για τα μεγάλα νήπια που σε λίγους μήνες θα είναι μαθητές στο δημοτικό όσο και για τα μικρά νήπια που ενθουσιάστηκαν με το πόσο μεγάλο είναι το σχολείο και το πόσα πολλά παιδιά έχει.
Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να πάμε με άδεια χέρια, έτσι λοιπόν προσφέραμε στους νέους μας φίλους μια ανοιξιάτικο πίνακα που έφτιαξαν τα παιδιά Αλλά και εκείνοι μας προσφέραν δώρα ζωγραφιές και λιχουδιές από την διευθύντρια κα Γιάννα Φούντα και την κα Γεωργία Μυλωνά δασκάλα της β΄τάξης. Τέλος μετά την αποχώρηση μας από το Δημοτικό και με λυμένες και ξεκαθαρισμένες απαντήσεις, που έλυσαν τις απορίες μας , συζητήσαμε για όλα αυτά που μας έκαναν εντύπωση
17 Μαΐου 2022

Η αφόρμηση για την ενασχόλησή μας, με αυτή την δράση δόθηκε με την επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα.
Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά και αποφασίσαμε να ομορφύνουμε την αυλή του σχολείου μας φυτεύοντας
λουλούδια και αρωματικά φυτά.
Στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου υπάρχουν ελαστικά αυτοκινήτων βαμμένα σε διάφορα χρώματα που είχαμε
χρησιμοποιήσει και προηγούμενες χρονιές ως γλάστρες. Επισκεφτήκαμε τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς μας και
αφού παρατηρήσαμε φυτά εποχής (βότανα και ανθοφόρα), αγοράσαμε κάποια καθώς και χώμα . Αγοράσαμε τα
φυτά και το χώμα με τα χρήματα που συγκεντρώσαμε από τα κάλαντα του Λαζάρου που είπαμε με τα παιδιά στα
καταστήματα της γειτονιάς του Νηπιαγωγείου. Γυρίσαμε στο νηπιαγωγείο μας οι μικροί μαθητές μετατράπηκαν
σε κηπουροί χωριστήκαμε σε ομάδες, όπου κάθε ομάδα φύτεψε, έγραψε σε ταμπελάκια το όνομα του φυτού , κι
έτσι υιοθέτησε το λουλούδι για το οποίο είναι υπεύθυνη να το ποτίζει, να το φροντίζει και να παρακολουθεί την
εξέλιξή του. Η δράση της φύτευσης πραγματοποιήθηκε μέσα σε ένα κλίμα χαράς και συνεργασίας μεταξύ των
παιδιών .
.Τα παιδιά εκτός από τις γνώσεις που απέκτησαν πάνω στο θέμα, έμαθαν να είναι υπεύθυνα και να φροντίζουν
έναν άλλο ζωντανό οργανισμό, που χωρίς την βοήθεια τους δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει.
Τέλος έμαθαν να συνεργάζονται και να λειτουργούν ομαδικά στο να πετύχουν το στόχο τους με το καλύτερο
δυνατό αποτέλεσμα