Κοπή πίτας στο Νηπιαγωγείο μας……
2 Φεβρουαρίου 2019
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος κόψαμε την Βασιλόπιτα μας, την οποία έφτιαξε η κα Ντίνα .
Τυχερός ήταν ο μαθητής Βαγγέλης Σαϊτης, το φλουρί αντιστοιχούσε σ’ένα βιβλίο.Του ευχόμαστε καλή χρονιά και καλή πρόοδο.


























