Συμμετοχή στο πρόγραμμα “Flags for Antarctica”
17 Ιανουαρίου 2026
Το σχολείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Flags for Antarctica” όπου τα παιδιά δημιούργησαν τη σημαία του νηπιαγωγείου μας για την ανταρκτική . Η σημαία μας μεταφέρθηκε στην Ανταρκτική και φωτογραφήθηκε με τους επιστήμονες από τον James Bradley, ο οποίος είναι ερευνητής και εργάζεται στο σταθμό Mario Zucchelli (https://eu-polarin.eu/mario-zucchelli-station-it/) στην Ανταρκτική που είναι ένας ιταλικός ερευνητικός σταθμός και βρίσκεται στη Βικτώρια Γη, στην Ανταρκτική.