Καλή μας Αρχή!!!

Ξεκινάμε την νέα μας σχολική χρονιά, με κέφι και χαρά
και την αισιοδοξία ότι φέτος θα την ολοκληρώσουμε δια ζώσης!!!
Και για να τα καταφέρουμε
ξεκινήσαμε να μάθουμε πώς θα προστατευόμαστε
και πώς θα φοράμε τις μάσκες μας και θα κρατάμε αποστάσεις!


Βάλαμε το αντισηπτικό στην τάξη μας και στη ζωή μας,
μετράμε την θερμοκρασία μας κάθε μέρα…

…θυμηθήκαμε πώς πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας
για να τα καθαρίζουμε σωστά…

και για να διασκεδάσουμε φτιάξαμε τα δικά μας ανθρωπάκια
με τις πολύχρωμες μάσκες τους,
που μας καλωσορίζουν στο σχολείο μας!!!
Καλή μας αρχή!!!

Αποστολή 3 – Τα λουλούδια και τα ζώα του δάσους

Νέα εβδομάδα και νέα αποστολή!
Αυτή την εβδομάδα θέλαμε να ανακαλύψουμε τα λουλούδια και τα ζώα του δάσους!
Ξεκινήσαμε από τα λουλούδια που ξέρουμε
και ακούσαμε τον μύθο του κρίνου.

Μάθαμε ότι ο Δίας, θέλοντας να κάνει αθάνατο τον γιο του Ηρακλή,
αποφάσισε να ξεγελάσει την Ήρα και να του δώσει κρυφά από το γάλα της.
Έτσι την ώρα που η Ήρα κοιμόταν, έβαλε το μωρό στο στήθος της να θηλάσει από το γάλα της.
Ο Ηρακλής κινήθηκε και η Ήρα ξύπνησε
και όταν τράβηξε τον Ηρακλή μακριά της μερικές σταγόνες γάλα έπεσαν,
άλλες στον ουρανό και άλλες στη γη.
Από αυτές τις σταγόνες, που έπεσαν στον ουρανό γεννήθηκε ο γαλαξίας,
ενώ από αυτές που έπεσαν στην γη δημιουργήθηκε το λευκό αυτό λουλούδι
που ονομάσαμε κρίνο.

Στην συνέχεια κόψαμε κρίνους…

… και στολίσαμε με αυτούς την τάξη μας!

Σειρά είχε ο μύθος του Νάρκισσου.
Ακούσαμε με ενδιαφέρον την ιστορία του Νάρκισσου,
του όμορφου νεαρού, που θαύμαζε την ομορφιά του όλη την ημέρα στα νερά μίας λίμνης.

Παρατηρήσαμε την ομορφιά του λουλουδιού, στο οποίο μεταμορφώθηκε ο νεαρός…

…και είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη
και να μιλήσουμε για τα εξωτερικά και εσωτερικά μας χαρακτηριστικά,
που θεωρούμε όμορφα.

Από τους μύθους των λουλουδιών μας εντυπωσίασε ο έρωτας του Απόλλωνα για τη Δάφνη.
Εκείνη θέλοντας να τον αποφύγει και να μην τον παντρευτεί
παρακάλεσε την μητέρα της να την μεταμορφώσει σε φυτό για να γλιτώσει.
Από τότε ο Απόλλωνας τιμάει την αγάπη του
φορώντας στο κεφάλι του ένα δάφνινο στεφάνι.

Και εμείς απεικονίσαμε την στιγμή της μεταμόρφωσης της Δάφνης!

Φυσικά μιλήσαμε και για τα ζώα του δάσους.
Παρατηρήσαμε εικόνες…

…γράψαμε τα ονόματά τους, όπως μπορούσαμε,…

…και με ανακυκλώσιμα υλικά (ρολό υγείας)…

…φτιάξαμε τα δικά μας πολύχρωμα φιδάκια!!!

Αγαπημένοι μας πράκτορες από το σπίτι
περιμένουμε να θαυμάσουμε τις δικές σας υπέροχες δουλειές και ιδέες!!!

Αποστολή 2_Αποτελέσματα

Οι  μυστικοί πράκτορες επέστρεψαν
και παραμένουν είτε στο σχολείο, είτε από το σπίτι
συντονισμένοι στην αποστολή μας!!!

Με την επιστροφή μας
πραγματοποιήσαμε δια ζώσης μια μικρή επανάληψη…

…για να θυμηθούμε τα μέρη των δέντρων…

…και είχαμε την ευκαιρία να τα παρατηρήσουμε στα δέντρα της αυλής μας!
Και αφού μιμηθήκαμε τις κινήσεις των δέντρων στον αέρα, τη βροχή και τον ήλιο…

…ζωγραφίσαμε τα παράξενα δάση μας
(για να στολίσουμε την τάξη μας)


και φυσικά θαυμάσαμε τις εργασίες των φίλων μας,
που συνεχίζουν να επικοινωνούν μαζί μας διαδικτυακά!
 

Αποστολή 2 – Παράξενα Δάση

Μυστικοί πράκτορες καλημέρα!
Η πρώτη σας αποστολή ολοκληρώθηκε και είσαστε έτοιμοι για την δεύτερη.

Αφού συλλέξαμε κάποια πρώτα στοιχεία για τα δάση, πρέπει να ανακαλύψουμε τα πιο περίεργα δάση της χώρας μας, αλλά και του υπόλοιπου κόσμου. Φυσικά αν δεν μπορείτε να τα αναζητήσετε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Στο παρακάτω video θα δείτε μερικά από τα παράξενα δάση, που έχουμε ανακαλύψει και σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας παρουσιάσετε και ένα δικό σας, δημιούργημα της φαντασίας σας!

Μπορείτε να το παρουσιάσετε με οποιονδήποτε τρόπο επιθυμείτε. Λεπτομέρειες στον φάκελο – video της νέας σας αποστολής!!!

Καλή σας επιτυχία!!!

Αποστολή 1 – Αποτελέσματα Μέρος Δεύτερο

Με χαρά σας παρουσιάζουμε μερικά ακόμα αποτελέσματα!!!

Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους σας!!!
Τώρα ας ασχοληθούμε με την δεύτερή μας αποστολή!!!

Αποστολή 1 – Αποτελέσματα

Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά!!!

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της πρώτης σας αποστολής!!!

 

Σύντομα θα λάβετε πληροφορίες για την επόμενή σας αποστολή!

Είμαι… Πώς βλέπω τον εαυτό μου!

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό παιδικής ζωγραφικής
του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα “Είμαι… Πώς βλέπω τον εαυτό μου”.

Οι μαθητές μας εμπνεύστηκαν από ένα έκθεμα του μουσείου,
έναν χάλκινο καθρέφτη από την Κύπρο, που χρονολογείται από το 1200 – 1050 π.Χ.
και βρίσκεται στον τρίτο όροφο του Μουσείου.

Φέτος – λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών – η έκθεση του Μουσείου παρουσιάζεται online
και μπορείτε να την επισκεφτείτε στην διεύθυνση:
https://www.cycladickidscontest.com/

Τα έργα των μαθητών μας συμπεριλαμβάνονται στην έκθεση
και μπορείτε να τα βρείτε online.

Επειδή είναι ανώνυμα και πάρα πολλά σε κάθε ηλικιακή ομάδα
σας παρουσιάζουμε κι εμείς στην συνέχεια τις δουλειές των μαθητών μας
-και ελπίζουμε να αναγνωρίσουν τις δημιουργίες τους!

1. ΔΑΣΟΣ – Πρώτη Αποστολή

Αφού συλλέξαμε όλες τις απαντήσεις σας
σχετικά με το τι ξέρετε για το δάσος και τι θέλετε να μάθετε
έφτασε η ώρα να ξεκινήσουμε το σχέδιο εργασίας μας!

Μπορείτε να ανοίξετε τα παρακάτω έγγραφα
(με την προτεινόμενη σειρά)
για να μάθετε πώς θα διαχειριστούμε το θέμα
και να αναλάβετε την πρώτη σας αποστολή!

1. Ξεκινώντας την έρευνά μας
2. Ερευνητές
3 Πρώτη Αποστολή

Φυσικά κάθε δική σας ιδέα είναι απόλυτα σωστή και αποδεκτή!

Η απουσία επαφής μας αυτόν τον καιρό οφείλεται σε τεχνικές δυσκολίες
τις οποίες ελπίζουμε να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε ξανά!
Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2020-2021

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές των μαθητών θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά
την χρονική περίοδο από 15 Μαΐου 2020 έως 30 Μαΐου 2020.

Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016.

Οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφή
θα βρείτε στο παρακάτω έγγραφο.

Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες V2

Η Γιορτή της Μητέρας

Κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου
γιορτάζουμε την μητρότητα
και για τον λόγο αυτό δεν ξεχνάμε να ευχηθούμε στις μανούλες μας
για την γιορτή της Μητέρας!!!

Φέτος σας προτείνουμε μια απλή κατασκευή
για να την χαρίσετε στην μαμά σας
μαζί φυσικά με τα πιο ζεστά σας φιλάκια!!!

Κατασκευή_Γιορτή της Μητέρας

Ακολουθήστε τις οδηγίες στο παραπάνω έγγραφο
για να φτιάξετε μια όμορφη ανθοδέσμη για τη μαμά σας!!!

Στην συνέχεια μπορείτε να δείτε το εποπτικό υλικό της κ. Κύρδη Καλλιόπης
(Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης Ά Αθήνας)
για την γιορτή της μητέρας.
μητροτητα στη φύση
μανα. τεχνες

Τώρα μπορείτε να φτιάξετε και εσείς
το πορτρέτο της δικής σας μαμάς!!!

Χρόνια πολλά στις μανούλες μας!!!