ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Την Δευτέρα 10 Μαΐου επιστρέφουμε με μεγάλη χαρά στο σχολείο μας
και για να το καταφέρουμε με ασφάλεια, παρακαλούμε να διαβάσετε
τις οδηγίες για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού
ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) και να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες!!!
Σας ευχαριστούμε πολύ
και περιμένουμε με αγωνία να συναντηθούμε από κοντά!
Ενημέρωση για Αυτοδιαγνωστικό Έλεγχο
Video Οδηγιών για το Self Test
Επιστρέφουμε στο σχολείο, μένουμε ασφαλείς
Για το σχολικό έτος 2021-2022 οι εγγραφές των μαθητών και μαθητριών
θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά την χρονική περίοδο
από 1 Μαρτίου 2021 έως 20 Μαρτίου 2021.
Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι το 2016 και το 2017.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο,
βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου,
μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Οδηγίες σχετικά με τις εγγραφές μπορείτε να βρείτε
στο ακόλουθο έγγραφο:
Εγγραφές 2021 2022
Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Νηπιαγωγείο μας.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2109762130
Ε-mail: mail@12nip-ilioup.att.sch.gr
Αγαπητοί γονείς,
με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας την ψυχολόγο κ. Γιαζιτζόγλου Αντιγόνη,
η οποία θα βρίσκεται στο σχολείο μας κάθε Πέμπτη για την τρέχουσα σχολική χρονιά.
Η ψυχολόγος, η οποία διορίστηκε από το Υ. ΠΑΙ. Θ. στο πλαίσιο πράξης: «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID- 19, θα παρέχει ψυχοκοινωνική υποστήριξη, ενημέρωση και συμβουλευτική καθοδήγηση για ενδυνάμωση, τόσο των μαθητών και των γονέων και κηδεμόνων τους, όσο και των εκπαιδευτικών της σχολικής μας μονάδας.
Επιπροσθέτως μέσω του ανιχνευτικού, ενημερωτικού, υποστηρικτικού και διαμεσολαβητικού ρόλου της, η ψυχολόγος θα θέσει τις βάσεις για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης και εμπειρίας μέσα από την αλληλεπίδραση, τη συνεργασία, την ανταλλαγή και υιοθέτηση αποτελεσματικών πρακτικών, που θα προάγουν την ποιότητα των παρεχόμενων υποστηρικτικών και διαμεσολαβητικών υπηρεσιών στο χώρο της εκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για ραντεβού με την ψυχολόγο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση του σχολείου.
Το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2019 – 2020
συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα “Εγώ είμαι εγώ, Ευζωνάκι γοργό…”,
που οργανώθηκε από το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και τον Όμιλο Ανάδειξης και Διάδοσης της Πολιτιστικής-Καλλιτεχνικής Εθνικής Κληρονομιάς «Φέρμελη, Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία».
Οι μαθητές μας
Ευρυπιώτης Εμμανουήλ
Κουρούπη Εμμέλεια & Νασοπούλου Αναστασία
διακρίθηκαν με τα έργα τους
και ξεχώρισαν ανάμεσα στα 1237 έργα, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.
Η προγραμματισμένη έκθεση για τον Νοέμβριο του 2020 στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών,
λόγω των έκτακτων μέτρων της κυβέρνησης για την πανδημία αναβλήθηκε.
Η νέα ημερομηνία πραγματοποίησης της έκθεσης θα ανακοινωθεί όταν αυτό καταστεί εφικτό.
Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας
και εμείς την ημέρα αυτή δεν χάνουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τους αγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες!

Και αφού μιλήσαμε για την γιαγιά και τον παππού μας
πώς περνάμε τον χρόνο μας μαζί τους
και πόσο πολύ τους αγαπάμε…


…διασκεδάσαμε μπερδεύοντας τις εικόνες τους!!!
Και φυσικά δεν ξεχάσαμε να φτιάξουμε ένα μικρό δωράκι
για τους αγαπημένους μας!

Όμορφες κατασκευές με την γιαγιά και τον παππού…


και καρτούλες για να τους θυμίζουν πόσο πολύ τους αγαπάμε!!!

Μπορεί οι πρώτες βροχές να μην έχουν έρθει ακόμη,
το Φθινόπωρο όμως είναι εδώ
και εμείς ξεκινήσαμε να μάθουμε περισσότερα για αυτό!
Παρατηρήσαμε τα ρούχα μας και τις διαφορές τους με τα καλοκαιρινά μας,
είδαμε τα πρώτα σύννεφα να κρύβουν τον ζεστό μας ήλιο
και αναφερθήκαμε στους τρεις φθινοπωρινούς μήνες!

Στην συνέχεια κάναμε μία βόλτα στην αυλή μας
για να ανακαλύψουμε τα πρώτα κίτρινα φύλλα στα δέντρα γύρω μας!

Και φυσικά με τις δαχτυλομπογιές μας φτιάξαμε τα δικά μας φθινοπωρινά δέντρα…

μάθαμε να γράφουμε την λέξη Φθινόπωρο…

και στολίσαμε την τάξη μας με τα έργα μας!!!
Το βιβλίο “Η Τελεία” του Peter Reynolds
αποτέλεσε την τέλεια αφορμή για να μιλήσουμε για τα χρώματα…

…αλλά και να ξεπεράσουμε τον οποιοδήποτε φόβο μας μπροστά σε ένα λευκό χαρτί!

Έτσι κι εμείς ξεκινήσαμε με απλές τελείες!
Βάψαμε με μαρκαδόρους και ξυλομπογιές…

…μπερδέψαμε τις τέμπερες μέχρι να φτιάξουμε νέα χρώματα…


και τελικά αφήσαμε την φαντασία μας ελεύθερη!!!

Με μια τελεία ξεκινήσαμε
και φτιάξαμε την δική μας πρώτη έκθεση ζωγραφικής!
Και πλέον γεμάτοι αυτοπεποίθηση είμαστε έτοιμοι για την επόμενη!!!
Οι πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο μας
είναι πολύ σημαντικές
γιατί έχουμε την ευκαιρία να προσαρμοστούμε ομαλά,
να γνωρίσουμε τους φίλους μας
και να θέσουμε τις βάσεις για μία τέλεια συνεργασία!
Έτσι κι εμείς φέτος χωριστήκαμε αρχικά στις ομάδες των βοηθών…

…και επιλέξαμε να κατασκευάσουμε ένα τεράστιο χταπόδι – τον Πλοκαμούλη –
για παρουσιολόγιο!

Σειρά είχαν οι κανόνες της τάξης μας!
Αφού συμφωνήσαμε για το ποιοι θα έπρεπε να είναι οι κανόνες αυτοί
και γράψαμε το συμβόλαιό μας…

…υπογράψαμε με το αποτύπωμα του χεριού μας
και είχαμε έτοιμο το συμβόλαιό μας!

Με χαρά συναντήσαμε τους παλιούς μας φίλους,
αλλά είχαμε και την ευκαιρία να γνωρίσουμε καινούριους!!!
Μέσα από παιχνίδια γνωριμίας μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα ο ένας για τον άλλο
και βρήκαμε κοινά στοιχεία και διαφορές, που μας κάνουν μοναδικούς!

Στην συνέχεια μεταμορφωθήκαμε σε ντετέκτιβ
και καταφέραμε να εντοπίσουμε το όνομά μας…

…βρήκαμε το αρχικό μας…

…και το σχεδιάσαμε με το σώμα μας με την βοήθεια των φίλων μας!

Στην συνέχεια δημιουργήσαμε το αρχικό του ονόματός μας με πλαστελίνη
και ολοκληρώσαμε την πρώτη μας ατομική εργασία…

…η οποία πλέον στολίζει την τάξη μας!