Αποστολή 1 – Αποτελέσματα Μέρος Δεύτερο
Με χαρά σας παρουσιάζουμε μερικά ακόμα αποτελέσματα!!!
Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους σας!!!
Τώρα ας ασχοληθούμε με την δεύτερή μας αποστολή!!!
Με χαρά σας παρουσιάζουμε μερικά ακόμα αποτελέσματα!!!
Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους σας!!!
Τώρα ας ασχοληθούμε με την δεύτερή μας αποστολή!!!
Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά!!!
Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της πρώτης σας αποστολής!!!
Σύντομα θα λάβετε πληροφορίες για την επόμενή σας αποστολή!
Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό παιδικής ζωγραφικής
του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα “Είμαι… Πώς βλέπω τον εαυτό μου”.
Οι μαθητές μας εμπνεύστηκαν από ένα έκθεμα του μουσείου,
έναν χάλκινο καθρέφτη από την Κύπρο, που χρονολογείται από το 1200 – 1050 π.Χ.
και βρίσκεται στον τρίτο όροφο του Μουσείου.

Φέτος – λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών – η έκθεση του Μουσείου παρουσιάζεται online
και μπορείτε να την επισκεφτείτε στην διεύθυνση:
https://www.cycladickidscontest.com/
Τα έργα των μαθητών μας συμπεριλαμβάνονται στην έκθεση
και μπορείτε να τα βρείτε online.

Επειδή είναι ανώνυμα και πάρα πολλά σε κάθε ηλικιακή ομάδα
σας παρουσιάζουμε κι εμείς στην συνέχεια τις δουλειές των μαθητών μας
-και ελπίζουμε να αναγνωρίσουν τις δημιουργίες τους!
Αφού συλλέξαμε όλες τις απαντήσεις σας
σχετικά με το τι ξέρετε για το δάσος και τι θέλετε να μάθετε
έφτασε η ώρα να ξεκινήσουμε το σχέδιο εργασίας μας!
Μπορείτε να ανοίξετε τα παρακάτω έγγραφα
(με την προτεινόμενη σειρά)
για να μάθετε πώς θα διαχειριστούμε το θέμα
και να αναλάβετε την πρώτη σας αποστολή!
1. Ξεκινώντας την έρευνά μας
2. Ερευνητές
3 Πρώτη Αποστολή
Φυσικά κάθε δική σας ιδέα είναι απόλυτα σωστή και αποδεκτή!
Η απουσία επαφής μας αυτόν τον καιρό οφείλεται σε τεχνικές δυσκολίες
τις οποίες ελπίζουμε να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε ξανά!
Ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές των μαθητών θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά
την χρονική περίοδο από 15 Μαΐου 2020 έως 30 Μαΐου 2020.
Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016.
Οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφή
θα βρείτε στο παρακάτω έγγραφο.
Κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου
γιορτάζουμε την μητρότητα
και για τον λόγο αυτό δεν ξεχνάμε να ευχηθούμε στις μανούλες μας
για την γιορτή της Μητέρας!!!
Φέτος σας προτείνουμε μια απλή κατασκευή
για να την χαρίσετε στην μαμά σας
μαζί φυσικά με τα πιο ζεστά σας φιλάκια!!!
Ακολουθήστε τις οδηγίες στο παραπάνω έγγραφο
για να φτιάξετε μια όμορφη ανθοδέσμη για τη μαμά σας!!!
Στην συνέχεια μπορείτε να δείτε το εποπτικό υλικό της κ. Κύρδη Καλλιόπης
(Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης Ά Αθήνας)
για την γιορτή της μητέρας.
μητροτητα στη φύση
μανα. τεχνες
Τώρα μπορείτε να φτιάξετε και εσείς
το πορτρέτο της δικής σας μαμάς!!!
Χρόνια πολλά στις μανούλες μας!!!
Όλοι την Πρωτομαγιά συνήθως πηγαίνουμε στην εξοχή
για να μαζέψουμε λουλούδια και να φτιάξουμε το μαγιάτικο στεφάνι!
Καθώς φέτος οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τις εκδρομές στην εξοχή
ευκαιρία να φτιάξουμε τα δικά μας στεφάνια σπίτι.

Πατώντας στο παρακάτω έγγραφο
και ακολουθώντας τις οδηγίες
μπορούμε να φτιάξουμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια!
Πρωτομαγιάτικα Στεφάνια
Για να μην ξεχνάμε όμως και τους αριθμούς
μπορούμε να παίξουμε με την παρακάτω δραστηριότητα.
Ανοίξτε το παρακάτω έγγραφο και ζωγραφίστε σε κάθε στεφάνι,
όσα λουλούδια λέει ο αριθμός.
Στεφάνια
Ας ολοκληρώσουμε με λίγη τέχνη.
Ανοίγοντας το παρακάτω PowerPoint μπορείτε να βρείτε πίνακες ζωγραφικής
Ελλήνων και ξένων ζωγράφων με θέμα τον Μάιο.
Πίνακες για τον Μάη
Παρατηρήστε τους πίνακες, μιλήστε σχετικά με το τι σας αρέσει και τι όχι,
εντοπίστε τους πολλούς διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να απεικονίσει το ίδιο θέμα
και φτιάξτε τον δικό σας πίνακα με θέμα τον Μάιο.
Εναλλακτικά παρατηρήστε την Φλόρα, την θεά των λουλουδιών των αρχαίων Ρωμαίων.
Αν φτιάχνατε εσείς την θεά των λουλουδιών πώς θα την απεικονίζατε?
Περιμένουμε πάντα με χαρά τις δημιουργίες σας με mail στα
sofimelis@gmail.com ή
mail@12nip-ilioup.att.sch.gr
Υπενθυμίζουμε στους γονείς ότι τα στοιχεία των παιδιών και τα πρόσωπά τους δεν εμφανίζονται στο blog του σχολείου μας
και κατά συνέπεια σχόλια που περιλαμβάνουν προσωπικά στοιχεία δεν δύναται να δημοσιευτούν!
Αγαπητοί μας γονείς,
σε μία προσπάθεια διατήρησης της στενής επαφής μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, καθώς και της διατήρησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το σχολείο μας θα επιδιώξει την υλοποίηση σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Για τον λόγο αυτό το Υπουργείο διαθέτει σε όλες τις σχολικές μονάδες μία ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων, μέσω τηλεδιάσκεψης, από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς προς τους μαθητές τους.
Πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας αυτής μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Μαθαίνουμε στο Σπίτι – Νηπιαγωγείο
Οι μαθητές κάθε τμήματος θα λάβουν προσωπικό mail με το link της τηλεδιάσκεψης, καθώς και την ημέρα και την ώρα πραγματοποίησης αυτής.
Σας επισημαίνουμε ότι οι μαθητές δεν χρειάζεται να βάλουν τα ολοκληρωμένα τα προσωπικά τους στοιχεία (αρκεί να μπορούμε να καταλάβουμε ποιος μαθητής είναι), ενώ σε περίπτωση που σας ζητηθεί ηλεκτρονική διεύθυνση χρησιμοποιήστε μία ψεύτικη της μορφής a@a.net.
Περιμένουμε με αγωνία να τα πούμε από κοντά!!!
Πληροφορίες για τον Νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης που γιορτάζεται σήμερα 22 Απριλίου
αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την εξ αποστάσεως εφαρμογή ενός σχεδίου εργασίας με θέμα το δάσος.
Το θέμα μας είχε επιλεγεί ήδη από τα παιδιά πριν από τα Χριστούγεννα και είχε δρομολογηθεί για την περίοδο αυτή, η οποία λόγω και της εποχής ήταν η ιδανικότερη για να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο θέμα.
Λόγω των συνθηκών θέλουμε για μια ακόμη φορά την βοήθειά σας.
Αρχικά θέλουμε να καταγράψουμε τις προϋπάρχουσες αντιλήψεις των παιδιών για το δάσος. Μπορείτε να τα ρωτήσετε «τι είναι το δάσος», «τι σκέφτεσαι για αυτό», «τι υπάρχει μέσα σε ένα δάσος», «θυμήσου κάτι από ένα δάσος που έχεις επισκεφτεί ή μια ιστορία/παραμύθι που διαδραματίστηκε μέσα σε ένα δάσος» κ.ο.κ. . Εμείς θα συλλέξουμε όλες τις απαντήσεις για να φτιάξουμε ένα ομαδικό ιστόγραμμα, που θα μας κατευθύνει στις υποενότητες, που πρέπει να αναφερθούμε.
Επομένως αρχικά ζητάμε να μας στείλετε την απάντηση του παιδιού, όπως την είπε και εφόσον το επιθυμεί το ίδιο μια μικρή ζωγραφιά, που απεικονίζει αυτό που είπε.
Στην συνέχεια θέλουμε να φτιάξουμε το αντίστοιχο ιστόγραμμα για το τι θέλουμε να μάθουμε για το δάσος. Δεν υπάρχει καμία λάθος ιδέα και τις θέλουμε όλες. Μπορεί οι προτάσεις να είναι από το θέλω να διαβάσουμε/φτιάξουμε ένα παραμύθι, να φτιάξουμε δέντρα, λουλούδια (με περίεργους τρόπους), να δω τα ζώα, έως το θέλω να μάθω που μας χρησιμεύει το δάσος, πώς καταστρέφεται, πώς μπορώ να το προφυλάξω.
Μας ενδιαφέρουν μόνο οι απαντήσεις και δεν θέλουμε να κάνετε τις κατασκευές που μπορεί να προταθούν. Θέλουμε να συλλέξουμε όλες τις απαντήσεις ώστε να οργανώσουμε το πώς θέλουν οι μαθητές μας να πραγματοποιηθεί το μάθημά μας και στην συνέχεια όλοι μαζί να φτιάξουμε τις προτάσεις τους.
Σας ευχαριστούμε πολύ
και αγωνιούμε για τις απαντήσεις σας!!!
Οι Νηπιαγωγοί