12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ

Την Πέμπτη 12 / 05 / 2011, συμμετείχαμε σε μία πολύ ωραία εκπαιδευτική επίσκεψη  στο λόφο του Φιλοπάππου.

Στο πρώτο μέρος της επίσκεψης παρακολουθήσαμε στο ανοιχτό θέατρο Δώρας Στράτου την αρχαία κωμωδία «Πλούτος» του Αριστοφάνη. Ήταν μιά πολύ αστεία παράσταση. Οι ηθοποιοί έπαιζαν πολύ ωραία και φορούσαν εντυπωσιακά κοστούμια και μάσκες. Μα αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το πόσο επίκαιρο ήταν το θέμα αυτής της κωμωδίας, παρόλο που γράφτηκε τόσα χρόνια πριν.

Στο δεύτερο και τελευταίο  μέρος της επίσκεψης κάναμε έναν περίπατο από το θέατρο ως την Πνύκα, όπου συνεδρίαζε η Εκκλησία του Δήμου στην αρχαιότητα. Ενδιάμεσες στάσεις έγιναν στο σημείο που βρισκόταν ο αρχαίος οικισμός της Μελίτης όπου κατοικούσαν πλούσιοι Αθηναίοι, στην Κοίλη οδό που ένωνε το λιμάνι του Πειραιά με την Ακρόπολη και τον τάφο που πιστεύεται ότι ανήκει στον Ολυμπιονίκη Κίμωνα .

Γενικότερα, το τοπίο εκεί ήταν εκπληκτικό και η θέα μοναδική. Πραγματικά, δεν πιστεύαμε ότι υπάρχουν αυτά τα μέρη τόσο κοντά στο σύγχρονο, πολύβουο κέντρο της Αθήνας.

Όσα είδαμε και θαυμάσαμε σε αυτή την επίσκεψη θα μας μείνουν αξέχαστα και ελπίζουμε να ξαναβρεθούμε σε αυτά τα μέρη.

Οι μαθητές της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης

Ημερίδα: “Κατάθλιψη-Απομόνωση παιδιών”

Ανακοίνωση – Κάλεσμα

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού, σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση του Σχολείου, αποφάσισε να διοργανώσει για τη φετινή σχολική χρονιά δύο ημερίδες – διαλέξεις, με θέματα που αποσχολούν και προβληματίζουν τους γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας.

Έτσι με πρωτοβουλία του Συλλόγου και θετική αντοπόκριση της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορυδαλλού πραγμτοποιήθηκε  η πρώτη ημερίδα, την Τετάρτη 06.04.2011, στις 18:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου, με θέμα “Σχέσεις γονέων – παιδιών”.

Η δεύτερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 13.05.2011 και ώρα 18:30 στο χώρο του αμφιθεάτρου του σχολείου μας, με θέμα “Κατάθλιψη – Απομόνωση παιδιών” και με ομιλητές από το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου Κοινωνικής Παρέμβασης του Δήμου μας.

 Σας προσκαλούμε όλους να συμμετέχετε στην ενημέρωση – συζήτηση.  Η πρόσκληση είναι ανοιχτή όχι μόνο για τους γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας, αλλά και για όσους θα ήθελαν να ενημερωθούν για τα πραπάνω θέματα.

                                                                                     Με εκτίμηση

                                 Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΖΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤ’2

Πριν από μία εβδομάδα κάποιοι συμμαθητές μας συγκεντρώθηκαν και έφτιαξάν κάποιες πολύ όμορφες λαμπάδες. Έτσι, από αυτό πήραμε όλη η τάξη αφορμή να διοργανώσουμε ένα παζάρι με χειροποίητα πασχαλινά αντικείμενα.

Γιαντσίδου Ευαγγελία

Όλοι φτιάξαμε λαμπάδες, καλαθάκια, κουτάκια, κηροπήγια, πήλινα αυγά, μπρελόκ και κοτοπουλάκια. Αν και στην αρχή είχαμε μόνο λίγες λαμπάδες, έπειτα αρχίσαμε να φτιάχνουμε πολύ περισσότερα πράγματα. Κατασκευάσαμε πολύ όμορφα αντικείμενα. Και την Τετάρτη 13 Απριλίου ξεκίνησε το παζάρι. Στήσαμε στο διάδρομο έξω από το αμφιθέατρο τρία τραπεζάκια όπου βάλαμε όλες μας τις κατασκευές. Κορδέλες, λαγουδάκια, λαμπάδες και αμέτρητα καλαθάκια γέμισαν το χώρο.  Παιδιά από όλες τις τάξεις άρχισαν να αγοράζουν τις κατασκευές μας. Τα πρόσωπα όλων των παιδίων γέμισαν ενθουσιασμό και αυτό μας βοήθησε να συνεχίσουμε.

Γκρασιέλα Κοτσιμπέλι, Άγγελος Τουτουντζάκης, Μαρία Γελαδάκη

Δεν το πιστεύαμε πως φτιάξαμε τόσα πολλά πράγματα σε τρεις μέρες και ότι θα πουλούσαμε τόσο πολλά αντικείμενα.

Γιώργος Σιοροβίγκας, Μαργαρίτα Όγκα

Το παζάρι μας ήταν τελικά επιτυχές. Πολλά παιδιά και δάσκαλοι μάς είπαν μπράβο για την προσπάθειά μας. Μας άρεσε πολύ. Η εμπειρία ήταν φανταστική και το σίγουρο είναι ότι περάσαμε τέλεια. Αυτές οι στιγμές θα μείνουν αξέχαστες σε όλη την τάξη. Ελπίζουμε να οργανώσουμε και του χρόνου παζάρι στο νέο μας σχολείο.

Μαρίνα Δαρσινού, Ρένος Χούλης, Κική Τσελεγκερίδου, Έντζι Όγκα, Μπέτυ Μαλτέζου

Επίσκεψη στην Ακρόπολη

 

Την Τρίτη, 12.04.2011, οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Ακρόπολη. Με ποιήματα, ζωγραφιές και εικόνες εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

Ακρόπολη πλατιά, θεατράκια τολμηρά

και αγαλματάκια σαν ζωντανά.

Κούροι και Κόρες μαζί σε κοιτάζουν θαυμαστοί.

Τα μαρμάρινα τα πέτρινα τα αγάλματα

τολμηρά σε κοιτάζουν θαυματά.

Κουμζή Έλενα

Ακρόπολη γλυκιά είσαι μια ζωγραφιά

Καρυάτιδες τις βλέπεις στη σειρά

μία, δύο, τρεις, τέσσερις, πέντε, χμ…

η έκτη πού είναι βρε παιδιά!!!

Μαριαλένα Αναγκωστοπούλου

Της Αθηνάς ο Παρθενώνας

είναι η αγάπη όλης της χώρας.

Της Αθηνάς ο Παρθενώνας

είναι η αγάπη όλης της χώρας.

Στην Ακρόπολη άμα πας,

Αξιοθέατα θα δεις

και πολύ θα τα’αγαπάς

όταν θα τα θυμηθείς.

Χαρά Τσουρή/ Σταυρούλα Δημητρίου

 

Η Ακρόπολη

Στην Ακρόπολη πήγαμε

τη θαυμάσαμε και φύγαμε.

Απ’ τα Προπύλαια περάσαμε

Στον Παρθενώνα φτάσαμε.

Και τις Καρυάτιδες συναντήσαμε,

τις χαιρετίσαμε και τις

φωτογραφίσαμε.

Παππά Τζένη/Εφρεμίδου Όλγα

 

Στην Ακρόπολη άμα πας,

Αξιοθέατα θα δεις

και πολύ θα τα’αγαπάς

όταν θα τα θυμηθείς.

“Σχέσεις γονέων-παιδιών” Ημερίδα

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 06.04.2011, στις 18:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου, ημερίδα με θέμα  “Σχέσεις γονέων – παιδιών” και ομιλητή τον Κοινωνικό Λειτουργό κ. Κασιδιάρη Σπυρίδωνα.

   

Τις εργασίες της ημερίδας άνοιξε η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κα Ζαφειροπούλου Ιωάννα. Παρεμβάσεις έγιναν από το Διευθυντή του σχολείου κο Πουρνάρα Γεώργιο, τον παιδοψυχολόγο κο Κωστόπουλο και το Δ/ντή προσωπικού του Δήμου Κορυδαλλού κο Ήσυχο.

Στη συζήτηση που ακολούθησε πήραν μέρος εκπαιδευτικοί και γονείς που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού, σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση του Σχολείου, και τη θετική αντοπόκριση της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορυδαλλού.

Θα ακολουθήσει και δεύτερη ημερίδα με θέμα “Κατάθλιψη – απομόνωση παιδιών”, την Παρασεκυή, 13.05.2001, στον ίδιο χώρο και την ίδια ώρα.

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Το σχολείο μας διοργάνωσε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.

Μόλις πρωτοαντικρίσαμε το μουσείο από μακριά εντυπωσιαστήκαμε με τα ωραία χρώματά του και τους πανύψηλους κίονές του.

Εκεί είδαμε πάρα πολλά εκθέματα και η ξεναγός μας, μας εξήγησε την ιστορία τους, δηλαδή ποιος τα έφτιαξε, ποιος τα ανακάλυψε κ.λ.π.. Μου άρεχε πιο πολύ ο Ποσειδώνας, το άγαλμα που βρέθηκε στην Εύβοια, σε ένα ρωμαϊκό πλοίο.

Επίσης επισκεφτήκαμε μια ιδιαίτερη αίθουσα του μουσείου, την αιγυπτιακή αίθουσα. Εκεί είδαμε τάφους των Φαραώ και μερικά κοσμήματά τους.

Αφού τελείωσε η ξενάγηση καθίσαμε στην καντίνα να ξεκουραστούμε.

Μετά την καντίνα μόνοι μας είδαμε πάρα πολλά εκθέματα και τραβήξαμε φωτογραφίες.

Αυτό το μουσείο ήταν τέλειο, αλλά θα ήθελα να επισκεφτώ και άλλα μουσεία της Αθήνας.

Μωραϊτης Περικλής, μαθητής Δ΄ Τάξης

ΤΑ ΧΑÏΚΟΥ ΤΟΥ ΣΤ2

Μια από τις πιο ωραίες δραστηριότητες που κάναμε φέτος ήταν η δημιουργία των δικών μας χαïκού για την άνοιξη. Χαïκού είναι  τρίστιχα ποιήματα που έχουν 5 συλλαβές στον πρώτο στίχο, 7 στο δεύτερο και 5 στον τρίτο.

Αρχικά, η κυρία μας είπε τι είναι χαïκού και μας διάβασε μερικά. Όταν μας είπε ότι θα φτιάξουμε κι εμείς τα δικά μας δεν ενθουσιαστήκαμε. Όμως μόλις ξεκινήσαμε να τα δημιουργούμε μας άρεσε πολύ και δε θέλαμε να σταματήσουμε.

Πρώτα, κλείσαμε τα μάτια και σκεφτήκαμε μια ανοιξιάτικη εικόνα. Έπειτα, φτιάξαμε τα ποιήματα. Στο τέλος, τα εικονογραφήσαμε με τις ζωγραφιές μας.

Ιδού τα χαïκού μας:

Ήρθε η άνοιξη,

άνθισαν τα λουλούδια,

τα πουλιά πετούν.

Ο καταρράκτης

αρμενίζει δροσερά

μαζί με πουλιά.

Γιώργος Σιοροβίγκας, Παναγιώτης Τσέκερης


Πετούν τα πουλιά,

τα λουλούδια ανθίζουν,

τα παιδιά γελούν.

Ο ήλιος λάμπει,

γεμίζουν οι κουβάδες

κοχύλια της γης.

Μαργαρίτα Όγκα, Κική Τσελεγκερίδου, Έντζι Όγκα

Πολλά χρώματα,

τα λουλούδια ανοίγουν,

ο ήλιος λάμπει.

Η γη ανθίζει,

τα ζωάκια ξυπνάνε

και όλοι γελούν.

Μαρία Γελαδάκη, Γκρασιέλα Κοτσιμπέλι


Τα πουλιά πετούν,

τα λουλούδια ανθίζουν,

ο ήλιος λάμπει.

Τα παιδιά τρέχουν,

ζωγραφίζουν, τραγουδούν,

παίζουν και γελούν.

Ιφιγένεια Χριστοφορίδου, Μπέτυ Μαλτέζου


Ο καταρράκτης

κυλάει δροσερά με

τα πολλά τα ζα.

Άγγελος Τουτουντζάκης, Ρένος Χούλης


Σαν ποτίσαμε

το ωραίο λουλούδι

φύτρωσε ξανα.

Όταν φύτρωσα

είχα ωραία φύλλα

και με κοιτούσαν.

Αλέξανδρος Τσιλικίδης, Χρήστος Κούρος

Ανυπομονούμε να φτιάξουμε τα επόμενα!!!

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011 και οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν στην αίθουσα εκδηλώσεων την καθιερωμένη γιορτή, αφιερωμένη στην επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

Οι μαθητές, επιστρατεύοντας όλο τους το ταλέντο, προσπάθησαν να μοιάσουν στους ήρωες της επανάστασης του 1821. Ντυμένοι με παραδοσιακές στολές και υποδυόμενοι ήρωες της επανάστασης, κλέφτες και άλλα ιστορικά πρόσωπα, παρουσίασαν με θεατρικά και ποιήματα τα ιστορικά γεγονότα  από την άλωση της Κωνσταντινούπολης μέχρι την απελευθέρωση των Ελλήνων από τους Τούρκους. Επίσης, μαθητές και μαθήτριες χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδησαν υπέροχα τραγούδια σχετικά με την επέτειο. Τους μαθητές καθοδηγούσαν οι δάσκαλοι της τάξης Λευτέρης Καπέτης και Γεωργία Κουτσαντώνη και οι δάσκαλοι  μουσικής και φυσικής αγωγής, Θοδωρής Μπρουντζάκης και Θανάσης Παπαδόπουλος.

Την 25η Μαρτίου οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων εκπροσώπησαν το σχολείο επάξια στη μαθητική  παρέλαση που έγινε στην περιοχή μας. Επίσης, μέρος των μαθητών είχαν παρακολουθήσει τον εκκλησιασμό και την κατάθεση στεφάνων που έγινε νωρίτερα,  στην πλατεία Αγίου Γεωργίου.

Η ομάδα χορού του σχολείου μας συμμετείχε και στην εκδήλωση με χορευτικά συγκροτήματα, ηοποία πραγματοποιήθηκε  μετά την παρέλαση, στην πλατεία Αγίου Γεωργίου, και στην οποία συμμετείχαν χορευτικά συγκροτήματα από σχολεία της πόλης μας.

Οι μέρες αυτές μας έκαναν να αισθανθούμε εθνικά υπερήφανοι, ένα συναίσθημα που δεν είναι τόσο σύνηθες στην εποχή που διανύουμε.

Ημερίδα: “Σχέσεις γονέων – παιδιών”

Ανακοίνωση – Κάλεσμα

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού, σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση του Σχολείου, αποφάσισε να διοργανώσει για τη φετινή σχολική χρονιά δύο ημερίδες – διαλέξεις, με θέματα που αποσχολούν και προβληματίζουν τους γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας.

Έτσι με πρωτοβουλία του Συλλόγου και θετική αντοπόκριση της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορυδαλλού θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ημερίδα, την Τετάρτη 06.04.2011, στις 18:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου.

Το θέμα της συνάντησης θα είναι οι “Σχέσεις γονέων – παιδιών” με ομιλητή τον Κοινωνικό Λειτουργό κ. Κασιδιάρη Σπυρίδωνα.

Καλούμε τους γονείς – κηδεμόνες του σχολείου, αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα, να συμμετέχουν στην ημερίδα καταθέτοντας και τους δικούς τους προβληματισμούς και προτάσεις.

Βυζαντινό Ψηφιδωτό

Την Πέμπτη, στις 3 Μαρτίου του 2011, πήγαμε μια επίσκεψη στο “Εργαστήρι Πηλού” στον Άλιμο. Είχε πολλά θέματα να διαλέξουμε και τελικά αποφασίσαμε πως τα ψηφιδωτά είναι μια καλή ιδέα μιας και συνδέονται με τη φετινή μας Ιστορία.

Όταν φτάσαμε εκεί, μας υποδέχτηκε μια κυρία η οποία μας έβαλε να καθίσουμε σε ξύλινα παγκάκια μέσα σε μια μεγάλη αίθουσα. Στην αρχή η επίσκεψη μας φάνηκε λίγο βαρετή, επειδή μας έδειχνε εικόνες με ψηφιδωτά και μας ρώταγε διάφορα σχετικά με αυτές.

Αλλά μετά ήταν το καλύτερο γιατί μας έβαλε να φτιάξουμε εμείς ψηφιδωτά. Πρώτα μας είπε να σχεδιάσουμε σε ένα χαρτί το σχέδιο που θέλαμε. Το σχέδιο έπρεπε να ήταν απλό χωρίς πολλές λεπτομέρειες. Μετά θα το καλύπταμε με ψηφίδες που ήταν διαφόρων χρωμάτων και σχημάτων. Ύστερα θα μεταφέραμε σε ένα κομμάτι λεπτού ξύλου αλειμμένο με κόλλα τις ψηφίδες προσεκτικά, ώστε να μην αλλάξει το αρχικό μας σχέδιο. Αυτό δε μπορώ να πω ότι ήταν πολύ εύκολο. Τέλος η κυρία που μας βοηθούσε θα έβαζε άμμο στην κόλλα που είχε απομείνει στο ξύλο και μετά από λίγη ώρα αφού η άμμος είχε κολλήσει καλά, το ψηφιδωτό ήταν έτοιμο! Τα έργα μας ήταν πανέμορφα!!

Αυτή η επίσκεψη άρεσε σε όλους και θα μας μείνει αξέχαστη!!!

23.03.2011, Κυλάφη Μαρία

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Μία από τις πιο ωραίες επισκέψεις μας για φέτος πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 15 Μαρτίου 2011. Επισκεφθήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων.

Η εκδρομή μας ξεκίνησε με την επίσκεψη σε μία έκθεση αφιερωμένη στη Μάχη του Μαραθώνα, που βρισκόταν σε ένα κτίριο κοντά στη Βουλή. Εκεί μάθαμε πως το 2010 έκλεισαν 2500 χρόνια από αυτή τη μάχη. Είδαμε σε ένα γράφημα πώς  Αθηναίοι και Πλαταιείς , ακολουθώντας το πανέξυπνο σχέδιο του στρατηγού Μιλτιάδη, πέτυχαν μια τεράστια νίκη εναντίον των Περσών.

Έπειτα, πήγαμε στο κτίριο της Βουλής. Αρχικά, οι ξεναγοί μας μίλησαν για το τι σημαίνει Βουλή και από ποιους αποτελείται. Επίσης, μας μίλησαν για την ιστορία του κτιρίου. Μας είπαν πως παλιά εκεί δε βρισκόταν η Βουλή αλλά τα ανάκτορα των βασιλέων  Όθωνα και αργότερα Γεωργίου Α’ .

Στη συνέχεια, πήγαμε σε μία αίθουσα όπου βρισκόταν μια τοιχογραφία από την εποχή του Όθωνα και πολλά άλλα εκθέματα που αφορούσαν τους βασιλείς. Επιπλέον, είδαμε και το πρώτο Σύνταγμα της χώρας μας.

Μετά, πήγαμε στην αίθουσα της Ολομέλειας. Επειδή δεν είχε συνεδρίαση εκείνη την ώρα, είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στα έδρανα των βουλευτών. Οι ξεναγοί μας εξήγησαν που κάθονται τα μέλη της κυβέρνησης, ο πρόεδρος της Βουλής, οι υπόλοιποι βουλευτές και οι επίσημοι επισκέπτες. Η εντύπωσή μας ήταν μεγάλη που είδαμε από κοντα αυτή την αίθουσα που τόσες φορές έχουμε δει στην τηλεόραση.

Τέλος, βγήκαμε από τη Βουλή και πήγαμε στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Μάλιστα , σταθήκαμε τόσο τυχεροί που πετύχαμε και την αλλάγη της φρουράς των Ευζώνων που ήταν ένα πολύ ωραίο θέαμα. Ακόμα, βγάλαμε πολλές φωτογραφίες και παίξαμε με τα περιστέρια.

Πραγματικά αυτή η επίσκεψη θα μας μείνει αξέχαστη γιατί όχι μόνο περάσαμε πολύ ωραία αλλά και μάθαμε ένα σωρό πράγματα για την ιστορία της χώρας μας.

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης

Απόκριες 2011

Την Παρασκευή 04.03.2011 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η αποκριάτικη εκδήλωση της χρονιάς.

Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές συνεργάστηκαν με κέφι και αγάπη για να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα.

Αρχικά οι μικροί μαθητές ντυμένοι με τις αγαπημένες τους στολές και φορώντας το πιο λαμπερό χαμόγελο, απόλαυσαν, κάτω απο τους ήχους της μουσικής, τα εδέσματα που πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Ήδη η ατμόσφαιρα θύμιζε καρναβάλι!

Η εμφάνιση του κλόουν και της κούκλας ενίσχυσε τη γιορτινή ατμόσφαιρα!!

Η ώρα όμως είχε περάσει και τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες περίμεναν ανυπόμονα να αρχίσει ο μουσικοχορευτικός διαγωνισμός.

Έχει γίνει παράδοση στο σχολείο μας κάθε χρόνο να χορεύουν τα παιδιά και να βραβεύονται οι καλύτεροι!!

Υπάρχει κριτική επιτροπή που ομως δεν κατάφερε να διαλέξει γιατί όλα τα παιδιά ήταν τέλεια. Φέτος η συμμετοχή των παιδιών δεν είχε προηγούμενο. Συμμετείχαν 104 παιδιά σε 20 διαφορετικές ομάδες.

Τα χορευτικά ήταν υπέροχα και το χειροκρότημα άφθονο. Η επιογή των μουσικών κομματιών ήταν καλή αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι πολλές ομάδες χόρεψαν το ίδιο τραγούδι, φανερά επηρεασμένες από τηλεοπτική σειρά. Ευχόμαστε του χρόνου να υπάρξει μεγαλύτερη ποικιλία. Τέλος πάντων, οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, μεταδίδοντας το κέφι τους σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

Δε μπορούμε να μη σταθούμε σε κάποια ζεϊμπέκικα, σε τραγούδια (φωνητικά από τα ίδια τα παιδιά) και φυσικά τον “Michael Jackson” που ακόμα εμπνέει τη νέα γενιά με τη μουσική του.

Η γιορτή τελείωσε με δυο εξαιρετικά χορευτικά από γονείς και δασκάλους!

Αφού μοιράστηκαν τα βραβεία που ήταν όσα και τα παιδιά που συμμετείχαν, τα φώτα έσβησαν, οι παρευρισκόμενοι αγκαλιάστηκαν ανταλλάσσοντας ευχές για καλή Σαρακοστή και γενικότερα ένα καλύτερο αύριο!!

Χρόνια πολλά


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων