12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

Λειτουργία Σχολείου – ανακοίνωση

12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΤΗΛ.: 2105612010                                                            Κορυδαλλός, 12.09.2011

   Ιστολόγιο:    https://blogs.sch.gr/12dimkoryd

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

            Η Διεύθυνση και το Προσωπικό του Σχολείου, σας εύχονται μια καλή και αποδοτική σχολική χρονιά με υγεία.

            Με την έναρξη των μαθημάτων θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω θέματα:

1. Πρόγραμμα σχολείου: 

Από την Τρίτη 13.09.11, το σχολείο θα λειτουργήσει με κανονικό πρόγραμμα.

 Ώρα έναρξης μαθημάτων 8:10 για όλες τις Τάξεις.

Οι Τάξεις Α΄ και Β΄ σχολάνε στις 12:25 και οι υπόλοιπες στις 13:15.

2. ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:

 Το Ολοήμερο Σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά από την Τρίτη 13.09.11, μόνο με δασκάλους, μέχρι να τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων.

Οι μαθητές των τάξεων Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄, θα αποχωρούν από το ολοήμερο σύμφωνα με την ώρα επιλογής που έχουν δηλώσει στην υπεύθυνη δήλωσή τους.

Οι μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ θα αποχωρούν στις 14:00, ανεξάρτητα με την ώρα επιλογής τους. Αυτή η δυσλειτουργία των Ολοήμερου Σχολείου θα συνεχιστεί μέχρι τη στελέχωσή του με εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

3. ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ:

Τα δρομολόγια των λεωφορείων θα πραγματοποιούνται κανονικά από την Τρίτη 13.09.11.

Δύο δρομολόγια το πρωί, ένα δρομολόγιο στις 12:25, ένα στις 13:15 και ένα στις 16:15.

Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί τις πρώτες ημέρες μέχρι να συνηθίσουν οι μαθητές και για οποιοδήποτε πρόβλημα να ενημερώνουν τη Διεύθυνση του Σχολείου.

Ιδιαίτερη προσοχή να δοθεί στην αποχώρηση των παιδιών που παρακολουθούν τα Ολοήμερα Τμήματα, γιατί τα δρομολόγια των λεωφορείων είναι συγκεκριμένα και δεν επαρκούν για όλες τις ώρες αποχώρησης .

4. ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΙΒΛΙΩΝ

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης των βιβλίων θα σας παρακαλούσαμε:

α) Αν σας είναι δυνατό να βρείτε για τα παιδιά σας χρησιμοποιημένα βιβλία της τάξης από γνωστούς ή φίλους 

β) Αν έχετε διατηρήσει τα παλιά βιβλία των παιδιών σας, προηγούμενων τάξεων, να τα φέρετε στο σχολείο (στον ισόγειο προθάλαμο μπροστά από το κυλικείο). 

Δεν είναι απαραίτητο να αγοράσετε καινούρια βιβλία.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σε δύο συνεδριάσεις συζήτησαν και αποφάσισαν τρόπους αντιμετώπισης της μη έγκαιρης αποστολής των βιβλίων.

Τα περισσότερα πρώτα τεύχη στα μαθήματα μόνο της γλώσσας και των μαθηματικών θα παραληφθούν εντός της εβδομάδας.  

Με τις παραπάνω ενέργειες σίγουρα δε λύνουμε το πρόβλημα, αλλά  ευελπιστούμε στο μετριασμό των επιπτώσεων από την έλλειψη των βιβλίων.  

                                                                                    Ο Διευθυντής του Σχολείου

                                                                                            Πουρνάρας Γεώργιος

Αγιασμός

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ        Κορ/λός, 05.09.2011

ΤΗΛ.: 2105612010

                 Α  Ν  Α  Κ  Ο  Ι  Ν  Ω  Σ  Η

 

      Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

      Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο Σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα, 12.09.11 στις  9:00 π.μ.

      Στη συνέχεια οι μαθητές-τριες θα πάνε στις αίθουσές τους για μια πρώτη γνωριμία με τους καινούριους δασκάλους-ες τους.

            Το σχόλασμα των μαθητών θα γίνει στις 10:30.

      Ο Δ/ντής και το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου,σας εύχονται Καλή και αποδοτική σχολική χρονιά.

                      Από τη Δ/νση του  Σχολείου

ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤ2′

Η Κοκκινοσκουφίτσα, ο Καραγκιόζης και ο Μέγας Αλέξανδρος συναντήθηκαν στις ιστορίες των μαθητών του Στ2′ .  Τα παιδία  επιστράτευσαν όλη τους τη φαντασία και κατάφεραν να δημιουργήσουν αστείες ιστορίες. Ύστερα ψήφισαν τις καλύτερες. Διαβάστε τις παρακάτω¦

Η Κοκκινοσκουφίτσα, ο Καραγκιόζης και ο Μέγας Αλέξανδρος συναντήθηκαν στη Ρωσία και συγκεκριμένα στην Οδησσό, όπου εκεί ίδρυσαν μια εταιρεία, τη λεγόμενη Φιλική Εταιρεία. Έτσι, αυτοί έγιναν οι 3 φιλικοί.

Ο στόχος τους ήταν να σώσουν την Ελλάδα από το Hulk και τον Μάικ το Φασολάκη,  που ήρθαν στην Ελλάδα και κύρηξαν πόλεμο. Ο Φασολάκης πέταγε βόμβες φασόλια και  ο Hulk πέταγε αμάξια και είχε διαλύσει όλη τη χώρα.

Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Καραγκιόζης ανέλαβαν το  Μάικ και η Κοκκινοσκουφίτσα το Hulk. Τελικά, τους νίκησαν.

Όμως η χώρα είχε καταστραφεί και η οικονομία της δε βρισκόταν σε καλή κατάσταση. Οι 3 φιλικοί αντιμετώπισαν μεγάλο οικονομικό πρόβλημα.

Τότε, ο Μέγας Αλέξανδροςπήρε τη θέση του Σάκη Ρουβά για να βγάλει πολλά χρήματα. Η Κοκκινοσκουφίτσα έγινε Παπανδρέου και ο Καραγκιόζης έβγαλε το καινούργιο CD της Patty.

Έτσι κέρδισαν πολλά χρήματα ,  φύγαμε από την οικονομική κρίση και γίναμε αναξάρτητο κράτος.

Παναγιώτης Τσέκερης

Μια φορά και έναν καιρό ήταν η Κοκκινοσκουφίτσα, ο Καραγκιόζης και ο Μέγας Αλέξανδρος. Αυτοί οι διαφορετικοί ήρωες συναντήθηκαν σε ένα τραπέζι που έκανε ο Μέγας Αλέξανδρος στο μεγάλο δρομέα και αρσιβαρίστα, τον Καραγκιόζη, για να γιορτάσουν το νικηφόρο πόλεμο στην Περσία. Θα τους μαγείρευε μια ξεχασμένη καθαρίστρια του παλατιού, η Κοκκινισκουφίτσα, διότι όλες οι μαγείρισσες του παλατιού είχαν χτυπήσει.

Ήταν μια όμορφη μέρα για την Κοκκινοσκουφίτσα και πολύ σημαντική, γιατι ήθελε  να δείξει τι αξίζει. Ξαφνικά, ένας αρουραίος μπήκε στην κουζίνα και έφαγε όλες τις φράουλες που χρειαζόταν η Κοκκινοσκουφίτσα για να φτιάξει το γλυκό του δείπνου, ένα κέικ.

Η Κοκκινοσκουφίτσα είχε αγχωθεί πολύ και φώναξε τις δύο καλύτερές της φίλες, τη Ζηνοβία και την Αφροξυλάνθη. Εκείνες έτρεξαν στο δάσος και έφεραν άλλες φράουλες.

Το δείπνο ομώς, άρχιζε σε 5 λεπτά. Το κέικ ήθελε 20 λεπτά για να ψηθεί. Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν πολύ πεινασμένος.

Τότε η Κοκκινοσκουφίτσα είχε μια ιδέα. Έστειλε τις φίλες της να ψήσουν το κέικ στο ηφαίστειο. Το κέικ έγινε σε τρία δευτερόλεπτα .

Έτσι, το δείπνο ξεκίνησε στην ώρα του.  Μάλιστα, όλοι έμειναν τόσο ευχαριστημένοι που ο Μέγας Αλέξανδρος έκανε την Κοκκινοσκουφίτσα την αρχιμαγείρισσα του παλατιού. Και από τότε όλοι έψηναν τα κέικ στο ηφαίστειο.

Άγγελος Τουτουντζάκης


Ένα Σαββατόβραδο που καθόμουν με το μικρότερο ξάδερφό μου και τον πρόσεχα, ξαφνικά άρχισε να κλαίει. Εγώ παραξενεύτηκα και ανρωτήθηκα τι του είχε συμβεί. Εκείνος έτρεξε στην αγκαλιά μου και μου ζήτησε να του διηγηθώ τα τρία αγαπημένα του βιβλία. Αυτά ήταν τα εξής: ο Καραγκιόζης, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο Μέγας Αλέξανδρος.

Στη μέση της διήγησης εκείνος αποκοιμήθηκε. Την άλλη μέρα μας είπε ότι το βράδυ είχε δει ένα πολύ περίεργο όνειρο.

Ήταν λέει η Κοκκινοσκουφίτσα που είχε παντρευτεί το Μέγα Αλέξανδρο και βασίλευαν μαζί τη μεγάλη αυτοκρατορία. Και κουμπάρος για πείτε, ποιος; Ο Καραγκιόζης.

Μια μέρα ο Μέγας Αλέξανδρος και η Κοκκινοσκουφίτσα ξεκίνησαν να πάνε στην Αλεξάνδρεια, όπου είχε ξεκινήσει εμφύλιος πόλεμος εναντίον του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ο Καραγκιόζης προσφέρθηκε να τους πάει με το αυτοκίνητό του.

Στο δρόμο τους βρήκαν όμως οι αντάρτες και προσπάθησαν να τους δολοφονήσουν δύο φορές. Πυρπόλησαν το αυτοκίνητο και αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε μια σπηλιά. Ποτέ άλλοτε δεν είχαν βρεθεί σε τόσο περίεργη κατάσταση.

Έπρεπε αμέσως να φύγουν από εκείνο το μέρος γιατί υπήρχε κίνδυνος για τη ζωή τους. Άρχισαν λοιπόν να σκέφτονται διάφορες λύσεις, ενώ τους συνέβαιναν όλο και πιο απίστευτα πράγματα. Ξαφνικά έγινε ένας σεισμός και έπεσαν πέτρες από τη σπηλιά και εγκλωβίστηκαν εκεί μέσα για δύο μέρες, ενώ δεν είχαν καθόλου φαγητό.

Τελικά, την τρίτη μέρα βρήκαν ένα πέρασμα και πέρασαν από εκεί.

Και εκεί ξύπνησε ο ξάδερφός μου  και κατάλαβε ότι δεν ήταν παραμόνο ένα όνειρο!!!

Ιφιγένεια Χριστοφορίδου


Μια ηλιόλουστη μέρα ο Καραγκόζης είχε πάει τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θα αγωνιζόταν στο άθλημα άλμα εις ύψος.

Όταν ο Καραγκόζης πήγε να περάσει το μεγάλο εμπόδιο, το Κολλητήρι του τράβηξε το στρώμα που ήταν να προσγειωθεί. Έτσι, ο Καραγκιόζης έπεσε στη άμμο και έσπασε το χέρι του και το πόδι του. Χάρη στο σπασμένο χέρι και στο σπασμένο πόδι του πήγε στο νοσοκομείο γιατί δε μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα.

Όταν έφτασε είδε το Μέγα Αλέξανδρο να είναι στο διπλανό κραβάτι με ένα βέλος στο πόδι. Του είπε : « Τι έγινε Μέγα Αλέξανδρε; Πόλεμος, πόλεμος;» Κι ο Μέγας Αλέξανδρος του απάντησε :« Εσύ τι έγινε; Σπασμένο ποδαράκι και χεράκι; Τι πήγες και έκανες; Τον ορειβάτη στα βουνα;»

Καθίσανε και κουβεντιάζανε και ξαφνικά πετάγεται η Κοκκινοσκουφίτσα με ένα δίσκο στο χέρι, ένα κόκκινο, μίνι φόρεμα και ψηλοτάκουνες γόβες. Τη ρώτησαν τι δουλειά είχε εκεί και αυτή απάντησε πως είναι η νέα νοσοκόμα στο νοσοκομείο.

Όταν γιατρεύτηκαν και έπρεπε να πάρουν εξιτήριο, η Κοκκινοσκουφίτσα έκανε ένα λάθος και την απέλυσαν. Τότε έβαλε τα παλιά της ρούχα και φύγανε όλοι μαζί για το δάσος, να μαζέψουν φρούτα για να τα πάνε στα σπίτια τους.

Όπως τα μάζευαν είπε ο Καραγκιόζης στο Μέγα Αλέξανδρο που ήταν πάνω σε ένα δέντρο: « Μη με φτύνεις, ρε!!!» και αυτός του απάντησε: «Δε σε φτύνω, απλώς βρέχει!» Τότε άρχισε η καταιγίδα. Πάλι καλά που στο δάσος υπήρχε μια σπηλιά. Μπήκανε μέσα και περιμένανε να σταματήσει η βροχή, για να μαζέψουν άλλα φρούτα επειδή τα είχαν φάει όλα. Η βροχή σταμάτησε κι έτσι βγήκαν έξω για να μαζέψουν πολλά φρούτα.

Όπως περπάταγαν είδαν τον Παπουτσωμένο Γάτο και του έπιασαν την κουβέντα. Όπως κουβέντιαζαν χάθηκαν. Εκεί όμως εμφανίστηκε ο Πίτερ Παν και τους είπε από που να πάνε και έτσι έφυγαν από το δάσος.

Έτσι όπως προχωρούσαν είδαν ένα ποτάμι. Ο Πίτερ Παν πέταξε για να δει εαν υπήρχε καμιά βάρκα να περάσουν το ποτάμι. Ευτυχώς που είδαν τον Ντάφι Ντακ με το πλοίο του και τον σταμάτησε ο Πίτερ Παν. Έτσι πέρασαν το ποτάμι και άφησαν τον Καραγκιόζη και την Κοκκινοσκουφίτσα.

Την Κοκκινοσκουφίτσα την περίμενε η μητέρα της. Όταν είδε τον Καραγκιόζη τον φώναξε να φάνε και μετα να φύγει.

Όταν έφυγε και πήγε σπίτι του , η γυναίκα του ήταν πολύ χαρούμενη που τον έβλεπε ζωντανό.

Οι υπόλοιποι ήρωες συνέχισαν το ταξίδι τους για να φτάσουν στις χώρες τους.

Ειρηναίος Χούλης

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗ

Καθώς τελειώνει κάθε σχολική χρονιά , μια από τις πιο δύσκολες στιγμές είναι όταν πρέπει να αποχωριστούμε τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης. Τα παιδιά που πέρασαν 6 χρόνια στο σχολείο μας και άφησαν ανεξίτηλη τη σφραγίδα τους. Για να γίνει πιο ομαλός ο αποχωρισμός, συνηθίζουμε να οργανώνουμε μια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση αφιερωμένη σε αυτά τα παιδιά.

Έτσι και φέτος, το απόγευμα της Τετάρτης 15/06/2011, μαζευτήκαμε στο σχολείο μας προκειμένου να συμμετέχουμε σε αυτή την εκδήλωση.

Στις 7¦οο οι μαθητές των 2 τμημάτων της ΣΤ’ με τους δασκάλους τους συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων όπου πραγματοποιήθηκε party. Τα παιδιά, με περίσσιο κέφι και ανεβασμένη διάθεση, χόρεψαν, τραγούδησαν, έπαιξαν, έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων τους πρόσφερε εδέσματα και αναψυκτικά.

Στις 9¦00 τα παιδιά κατέβηκαν στο προαύλιο του σχολείου, όπου τους περίμεναν οι γονείς και οι υπόλοιποι δάσκαλοι του σχολείου. Εκεί  προβλήθηκε ένα αναμνηστικό βίντεο. Το βίντεο αυτό είχε γυριστεί μερικούς μήνες πριν στους χώρους του σχολείου και περιείχε συνεντεύξεις των μαθητών της ΣΤ’ και των δασκάλων τους. Τα παιδιά γέλασαν με την ψυχή τους βλέποντας τους εαυτούς τους στη μεγάλη οθόνη. Έπειτα, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων τους μοίρασε επαίνους, αναμνηστικά δώρα και ένα  DVD με το βίντεο που μόλις είχαν παρακολουθήσει.

Στη συνέχεια, ξεκίνησε γλέντι. Το γλέντι είχε και ζωντανή ορχήστρα που την αποτελούσαν ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί μουσικής και γαλλικών. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έγιναν μια πολύ χαρούμενη παρέα και διασκέδασαν μέχρι αργά. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως ο μαθητής Παναγιώτης Τσέκερης έπαιξε και αυτός μπουζούκι συμμετέχοντας και αυτός στην ορχήστρα. Βέβαια, και οι υπόλοιποι μαθητές χόρευαν ενώ ο συμμαθητής τους έπαιζε μπουζούκι. Πολλοί ήταν και οι γονείς και δάσκαλοι που έπιασαν το μικρόφωνο για να τραγουδήσουν.

Όμως, όπως είναι λογικό υπήρξαν και στιγμές έντονης συγκίνησης από τα παιδιά, όταν σκέφτονταν ότι θα αφήσουν το σχολείο και τους δασκάλους τους και θα χωριστούν από τους συμμαθητές τους. Ξέρουν όμως, πως το σχολείο είναι πάντα ανοιχτό γι΄αυτούς και έδωσαν υπόσχεση πως θα μας επισκέπτονται συχνά.

Τους ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας  ό,τι καλύτερο για το μέλλον τους !!!

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 2011

Για μια ακόμη χρονιά, το σχολείο μας πήρε μέρος στο μαθητικό φεστιβάλ του δήμου Κορυδαλλού. Στις 29/5/2011, ημέρα  Κυριακή, μαθητές μας συμμετείχαν με δύο διαφορετικά  θετρικά.

Το πρώτο θεατρικό ονομαζόταν «Οι ταξιδιώτες της μουσικής». Τη διοργάνωσή του είχε αναλάβει η δασκάλα θεατρικής αγωγής, Ελένη Χριστίδου. Συμμετείχαν οι μαθητές που παρακολουθούσαν τις απογευματινές δραστηριότητες και συγκεκριμένα θεατρική αγωγή. Εκτός από τους μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν και παιδιά από 11ο, το 22ο το 10ο και το 5ο Δ. Σχ Κορυδαλλού. Οι στίχοι και η μουσική ήταν των παιδιών.

Το δεύτερο θεατρικό ήταν στην ουσία δραματοποίηση μερικών αποσπασμάτων από το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα, «Ο Μάγκας» και παρουσιάστηκε από μερικούς από τους μαθητές του Ε΄2.

Τα παιδιά το διασκέδασαν με την ψυχή τους !!!

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2010-2011

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Το απόγευμα της Τρίτης 14/06/2011 πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας για τι σχολικό έτος 2010-2011.

Το πρώτο μέρος της γορτής έλαβε χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων .

Αρχικά,  μερικοί μαθητές του τμήματος Ε2 μας παρουσίασαν  μια εκπληκτική δραματοποίηση που είχαν ετοιμάσει . Ήταν η δραματοποίηση κάποιων αποσπασμάτων από το βιβλίο «Ο Μάγκας» της Πηνελόπης Δέλτα. Τους μαθητές βοήθησε η δασκάλα τους Βέρα Ελευθερίου.

Έπειτα, μερικοί μαθητές από το ολοήμερο τμήμα τραγούδησαν δύο τραγούδια. Τα τραγούδια αυτά είχαν δημιουργηθεί από τους ίδιους τους μαθητές. Ήταν εμπνευσμένα από το παραμύθι «Ο Πήγασος», που το είχαν φτιάξει οι ίδιοι δύο σχολικά έτη πριν και είχαν δραματοποιήσει την περσινή σχολική χρονιά. Την καθοδήγηση των μαθητών είχαν αναλάβει ο δάσκαλος του Ο.Τ., Αναστάσιος Παππάς και ο δάσκαλος της Μουσικής, Θοδωρής Μπρουτζάκης.

Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στο προαύλιο του σχολείου, όπου παρακολουθήσαμε αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια από όλες τις τάξεις του σχολείου.Υπέυθυνος για τη διοργάνωση ήταν ο δάσκαλος Φυσικής Αγωγής , Θανάσης Παπαδόπουλος.

Α’ ΤΑΞΗ

Β’ ΤΑΞΗ

Γ’ ΤΑΞΗ

Δ’ ΤΑΞΗ

Ε’ ΤΑΞΗ

ΣΤ’ ΤΑΞΗ

Ύστερα, ήταν η σειρά του τελικού πινγκ- πονγκ. Ήταν το τέλος μιας προσπάθειας που είχε ξεκινήσει εδώ και καιρό από τον γυμναστή μας, καθώς το πινγκ – πονγκ διδάχθηκε στους μαθητές στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Τις τελευταίες μέρες της σχολικής χρονιάς διοργανώθηκαν αγώνες πινγκ – πονγκ και συμμετείχαν μαθητές όλων των τάξεων. Οι αγώνες γίνονταν την ώρα των διαλειμμάτων και από αυτούς προέκυψαν οι 2 φιναλίστ του τελικού. Τις πρώτες θέσεις κατέλαβαν οι μαθητές Γκαμπριέλ Μουσταφά, Γιάννης Χατζηελευθερίου και Πέτρος Μαρκάκης.  Τη διοργάνωση των αγώνων ανέλαβαν οι μαθήτριες Καλογιάννη Πένυ, Θάνου Καλλιόπη και Ροδάνθη Ζεïμπεκίδη.

Ακόμα, παρακολουθήσαμε χορούς από μαθητές που συμμετείχαν στις απογευματινές δραστηριότητες του σχολείου.

Στο τέλος,  ο ουρανός γέμισε με ευχές και την ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο! Τα παιδιά του Γ’1, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Βέρρας Χαρτοφύλαξ, έφτιαξαν περιστέρια από χαρτί, έγραψαν πάνω ευχές και αφού τα έδεσαν σε μπαλόνια, τα έστειλαν ψηλά για να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο!

«Θέλω ειρήνη, πολιτισμό, ευγένεια και καλοσύνη!»

«Όχι πόλεμο και σκοτωμούς!»

«Ναι στην ειρήνη, όχι στον πόλεμο!»

«Υγεία και ευτυχία σε όλα τα παιδιά του κόσμου!»

«Αγάπη σ΄όλο τον κόσμο!»

«Σχολείο για όλα τα παιδιά!»

Μακάρι αυτές οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα!

Κάπως έτσι έληξε μια γεμάτη σχολική χρονιά. Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Συνταγή

  • 3 τάξεις (Γ1, Δ, ολοήμερο )
  • 3 δάσκαλοι (Ζαρκάδα Ζωή, Παππάς Αναστάσιος, Χαρτοφύλαξ Βέρρα)
  • γνώση, κέφι, αγάπη για το περιβάλλον

Ενώθηκαν όλες αυτές οι μαγικές δυνάμεις και έφταξάν δύο αφίσες γεμάτες ελπιδοφόρα μηνύματα για το περιβάλλον!

Είμαστε οικολογικό σχολείο και αγαπάμε την περιβαλλοντική εκπαίδευση!

Οι αφίσες εκτέθηκαν στο πάρκο Σελεπίτσαρι, στο πλαίσιο του διαδημοτικού φεστιβάλ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

1η ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 2011-12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 047

Όλα άρχισαν όταν ο κύριος Θανάσης, ο γυμναστής μας, μας είπε πως θα συμμετέχουμε στο σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

Ξεκινήσαμε τις προπονήσεις και καταλήξαμε πως θα συμμετέχουμε στη ομάδα του σχολείου οι εξής μαθητές: Γιάννης Χατζηελευθερίου, Χρήστος Κούρος, Λεωνίδας Αγαθαγγελίδης, Παναγιώτης Τσέκερης, Γιώργος Σιοροβίγκας, Αλέξανδρος Τσιλικίδης, Γκαμπριέλ Μουσταφά , Άγγελος Τουτουντζάκης, Χρήστος Κουτσογιάννης και Βαγγέλης Tσιρίκος. Οι προπονήσεις συνεχίστηκαν και άρχισαν οι αγώνες.

Ο πρώτος αγώνας μας ήταν με το 3ο δημοτικό και νικήσαμε με σκορ 6-3. Τα γκολ τα πέτυχαν ο Γιάννης (2), ο Γιώργος (2), ο Χρήστος (1)και ο Γκαμπριέλ (1).

Ο δεύτερος αγώνας μας ήταν με το 10ο δημοτικό και νικήσαμε με σκορ 6-2. Τα γκολ τα πέτυχαν ο Γιάννης (1), ο Γιώργος (1) και ο Χρήστος (4).

Ο τρίτος αγώνας μας ήταν με το 18ο δημοτικό και νικήσαμε με σκορ 8-0. Τα γκολ τα πέτυχαν ο Γιάννης (2), ο Γιώργος (2), ο Χρήστος (1), ο Παναγιώτης (1) και ο Γκαμπριέλ (1).

Ο τέταρτος αγώνας μας ήταν ο ημιτελικός και ήταν πολύ κρίσιμος. Παίξαμε με το 13ο δημοτικό και κερδίσαμε με σκορ 3-1.  Τα γκολ τα πέτυχαν ο Γιάννης (1) και  ο Γιώργος (2).

Με τέσσερις νίκες ήταν λογικό να πάμε στον τελικό. Στις 29/5/2011, ημέρα  Κυριακή, παίξαμε έναν πολύ δύσκολο αγώνα με το 7ο δημοτικό. Νικήσαμε όμως με 2-0. 1 γκολ έβαλε ο Γιάννης και είχαμε και 1 αυτογκόλ. Και έτσι βγήκαμε πρώτοι και αρχίσαμε να πανηγυρίζουμε.

Βέβαια, δε θα φτάναμε στον τελικό χωρίς την κερκίδα μας, τα κορίτσια της τάξης μας, που είχαν φέρει πανό και φώναζαν εμψυχωτικά συνθήματα.

        

       

Αυτή τη χρονιά δε θα την ξεχάσουμε ποτέ και είναι μια εμπειρία που θα θέλαμε να ξαναζήσουμε.

Άγγελος Τουτουντζάκης, Χρήστος Κούρος

Επίσης, το σχολείο μας συμμετείχε και στους αγώνες στο μπάσκετ κοριτσιών. Τα κορίτσια μας έπαιξαν σε τρεις αγώνες και κατάφεραν να πετύχουν μία νίκη. Έτσι έφτασαν ένα βήμα πριν τον ημιτελικό.

Η γωνιά του τσαγκάρη

Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΓΚΑΡΗ

   

Το σχολείο μας  συνεχίζοντας   την πλούσια  πολιτιστική του δράση, στη ενότητα “θεματικές

Γωνιές” δημιούργησε τη «γωνιά του τσαγκάρη».

Αξιοποιώντας τη δωρεά του Παντικίδη Αναστάσιου, έφτιαξε μια όμορφη γωνιά ώστε να

φέρει σε επαφή τους μικρούς μαθητές, αλλά και όλους τους επισκέπτες του σχολείου με το

παραδοσιακό επάγγελμα του υποδηματοποιού.

   

Όλα τα υλικά και εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι παλιοί τσαγκάρηδες για να κατασκευάσουν και να επιδιορθώσουν τα υποδήματα των πελατών τους, στήθηκαν σε μια όμορφη βιτρίνα, δίνοντας την ευκαιρία στους μικρούς μαθητές να ταξιδέψουν στο χρόνο και να βιώσουν την ατμόσφαιρα ενός παραδοσιακού εργαστηρίου κατασκευής παπουτσιών.

Η χαρά και η περιέργεια των μαθητών μας, βλέποντας ένα καινούριο κόσμο από το παρελθόν,

μας γεμίζουν ικανοποίηση και διάθεση να συνεχίσουμε με καινούριες δράσεις.

   

Ευχαριστούμε την Παντικίδου Ευαγγελία για την ανιδιοτελή προσφορά των εργαλείων και σκευών του πατέρα της Αναστάσιου Παντικίδη, ο οποίος εξάσκησε το επάγγελμα του υποδηματοποιού για αρκετά χρόνια.

(Στο λουστράρισμα των σκευών, στην τοποθέτηση των εργαλείων στην προθήκη και γενικά στη διαμόρφωση της “γωνιάς του τσαγκάρη” βοήθησαν οι: Τζοτζόκου Μαρία, Πουρνάρας Γεώργιος, Λογδανίδου Σοφία, Παππάς Ανασάσιος, Κοτσώνη Άννα, Παππάς Ιωάννης, Χαρτοφύλαξ Βέρρα)

Εγγραφές μαθητών 2011-12

Αρχίζουν σήμερα Τετάρτη 1 Ιούνη οι εγγραφές των μαθητών και των νηπίων για το σχολικό έτος 2011-12 και λήγουν την Τρίτη 21 Ιουνίου 2011.

Οι γονείς θα πρέπει να συγκεντρώσουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να τα προσκομίσουν στα σχολεία μέσα στην προθεσμία που έχει θέσει το υπουργείο Παιδείας. Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τα νήπια που συμπληρώνουν την ηλικία των 5 ετών (που γεννήθηκαν, δηλαδή, το έτος 2006), για τα οποία η φοίτηση είναι υποχρεωτική.

Σε περίπτωση που παραμένουν κενές θέσεις μπορούν να εγγραφούν προνήπια (που γεννήθηκαν το έτος 2007), για τα οποία η φοίτηση είναι προαιρετική.

Στην Α΄ τάξη Δημοτικού εγγράφονται υποχρεωτικά τα παιδιά που συμπληρώνουν την ηλικία των έξι ετών (έτος γέννησης 2005). Η εγγραφή νηπίου στην Α΄ Δημοτικού, που δεν φοίτησε σε νηπιαγωγείο, εγκρίνεται από τον διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από σχετική αίτηση των γονέων, στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι της μη φοίτησης, άλλως εγγράφεται και πάλι στο νηπιαγωγείο.

‘Oσοι γονείς μαθητών ή νηπίων – προνηπίων επιθυμούν να εγγράψουν το παιδί τους για να παρακολουθήσει την πρωινή ζώνη του ολοήμερου δημοτικού σχολείου – νηπιαγωγείου (07.00-8.00 π.μ.) θα πρέπει να το δηλώσουν με σχετική αίτησή τους κατά την περίοδο των εγγραφών (1-21 Ιουνίου). Αντίστοιχη αίτηση μπορούν να υποβάλουν και γονείς μαθητών μεγαλύτερων της Α΄ τάξης.

Για να λειτουργήσει η πρωινή ζώνη απαιτούνται 5 τουλάχιστον αιτήσεις ανά σχολική μονάδα, ενώ απαιτούνται τουλάχιστον 10 για τα δημοτικά σχολεία που.
 
Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή είναι τα εξής:
 
ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 
          Πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού
  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα   εμβόλια.
  • Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης (από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη ιατρό).
  • Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης (από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη ιατρό).
  • Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας (υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας του νηπίου κατά την κρίση της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ, ύδρευσης, σταθερού τηλεφώνου, μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας κλπ).
  • Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.
 
ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 
  • Πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού
  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα   εμβόλια.
  • Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας (υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας κατά την κρίση της Προϊσταμένου/ης ή του Διευθυντή/ντριας του Δημοτικού Σχολείου. π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ, ύδρευσης, σταθερού τηλεφώνου, μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας κλπ).
  • Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης (από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη ιατρό).
  • Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης (από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη ιατρό).
  • Πιστοποιητικό καρδιολογικής εξέτασης (από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη ιατρό).
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης Δημόσιου ή Ιδιωτικού Νηπιαγωγείου (Παραλαμβάνεται από το Νηπιαγωγείο).
  • Ατομιλό Δελτίο Υγείας (ΑΔΥ) του παιδιού. Μπορεί να προσκομιστεί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ

Την Πέμπτη 26/05/2011, το σχολείο μας πραγματοποίησε την τελευταία επίσκεψη της σχολικής χρονιάς.  Ήταν μια επίσκεψη στην οποία συμμετείχαν όλες οι τάξεις μας, όπως είναι άλλωστε καθιερωμένο. Φέτος πήγαμε στο αθλητικό κέντρο Αγίου Κοσμά.

Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες ανάλογα με το φύλο και την ηλικία τους, έλαβαν μέρος σε πολλές αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια. Κάθε ομάδα βρισκόταν υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση ενός εκπαιδευτή του κέντρου.

Τα παιδιά έπαιξαν ξέγνοιαστα  και διασκέδασαν με την ψυχή τους. Χάζεψαν την υπέροχη θέα δίπλα στη θάλασσα και μύρισαν τη θαλασσινή αρμύρα. Και στο τέλος γύρισαν κατάκοποι στο σχολείο, μα πολύ ευχαριστημένοι!

Κάπως έτσι συνειδητοποιήσαμε όλοι μας ότι φτάνει το τέλος αυτού του σχολικού έτους και έρχεται το καλοκαιράκι!

ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ – Σκέφτομαι και γράφω μαθητών της Δ’ τάξης

« Το τηλέφωνο»

Το τηλέφωνο το είδα για πρώτη φορά στο χωριό μου, όταν το αγόρασε ο παππούς μου. Εκείνη την ώρα με έπιασε αγωνία.

Ανέβηκα στην καρέκλα και μου φάνηκε παράξενο. Σήκωσα το ακουστικό αλλά τίποτα. Δεν έβγαζε καμία φωνή.

Το σχήμα του ήταν κάπως σαν το τετράγωνο. Και το μέγεθός του μεγάλο μπορώ να πω.

Το τηλέφωνο έχει ένα ακουστικό δίπλα στα πλήκτρα. Τα πλήκτρα είναι κάποια νούμερα από το μηδέν έως το εννιά. Το ακουστικό έχει κάτι τρύπες στο πάνω μέρος που είναι για να μιλάς και στο κάτω μέρος για να ακούς τι σου λέει ο άλλος.

Το τηλέφωνο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις εύκολα αρκεί να ξέρεις.

Μιλάω με όλους τους συγγενείς. Πιο πολύ όμως με τη μαμά.

Δημήτρης Κόντος


« Ο εκτυπωτής »

Τον εκτυπωτή για πρώτη φορά τον είδα στο βιβλιοπωλείο, καθώς είχα πάει να αγοράσω τα πράγματα που χρειαζόμουν.

Εκεί ήταν ένας κύριος που ζήτησε από το βιβλιοπώλη να εκτυπώσει κάποια έγγραφα που ήθελε. Εγώ ρώτησα τον αδερφό μου τι είναι αυτό το μηχάνημα. Εκείνος μου είπε πως είναι ένα μηχάνημα το οποίο, μέσω του υπολογιστή, τυπώνει τα χαρτιά.  Αφού έχεις πατήσει το πράσινο κουμπί με το οποίο ανόιγει, τοποθετείς τα χαρτιά και εκείνο σου τα τυπώνει.

Εγώ παρακολούθησα όλη τη διαδικασία. Αυτό το μηχάνημα μου φάνηκε πολύ περίεργο. Αλλά είναι φυσικό γιατί ήμουν πολύ μικρή τότε. Τώρα όμως έχουμε και στο σπίτι μας εκτυπωτή και κατάλαβα τι είναι.

Τέλος πάντων, δε γίνεται να τα ξέρεις και όλα σ’ αυτή τη ζωή.

Δέσποινα Μπίθα

« Το Α.Τ.Μ»

Όταν πρωτοείδα αυτή τη μηχανή ήμουν μόνο 8 ετών. Μια μέρα λοιπόν η μαμά μου είχε πάει να κάνει ανάληψη χρημάτων από την τράπεζα.

Αυτό το μηχάνημα έχει μια οθόνη που πατάς διάφορα κουμπιά ανάλογα με την κατηγορία που θέλεις να διαλέξεις. Επίσης, δίπλα από την οθόνη έχει δύο μικρά ανοίγματα που στο ένα μπαίνει η κάρτα σου και από το άλλο βγαίνουν τα λεφτά, αφού βάλεις τον κωδικό σου.

Μπορείς να πας ότι ώρα θες και να βγάλεις τα λεφτά που θέλεις.

Όμως αυτά τα χρήματα πρέπει να τα έχεις βάλει πιο μπροστά. Και έτσι τα παίρνεις σε δόσεις που θέλεις εσύ,  ό,τι ώρα και αν είναι, όπου και να είσαι, αλλά στη συγκεκριμένη τράπεζα που τα έχεις βάλει, όχι σε μια οποιαδήποτε.

Δεν μπορείς όμως να ζητήσεις περισσότερα χρήματα από αυτά που έχει ο λογαριασμός σου.

Σε αυτό το μηχάνημα με εντυπωσίασε που μπορείς να κρατήσεις τα λεφτά σου ασφαλή.

Σωτηρία Σταματελοπούλου

«Ο υπολογιστής»

Άραγε θα μπόρουσαμε χωρίς τις πληροφορίες του ηλεκτρονικού υπολογιστή; Πώς θα ήταν η ζωή χωρίς αυτόν;

Ο Η/Υ είναι μιά χρήσιμη μηχανή για τον άνθρωπο. Περιέχει μία τετράγωνη ή παραλληλόγραμμη οθόνη με την οποία μπορούμε να δούμε διάφορα προγράμματα ή εικόνες … , ένα πληκτρολόγιο που μπορούμε να επιλέξουμε διάφορα θέματα, τα ηχεία και τον πύργο, δηλαδή την εγκατάσταση του Η/Υ* χωρίς τον πύργο  ο Η/Υ είναι άχρηστος.

Ο Η/Υ μπορεί να κάνει τα πάντα! Μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη! Εκτυπώνει, αποθηκεύει … Γενικά, κάνει τα πάντα!

Τον Η/Υ το γνωρίζω από πολύ μικρή. Του έχω ιδιαίτερη αγάπη. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτόν!

Χαρά Τσουρή


«Ο υπολογιστής»

Θα σας περιγράψω τον υπολογιστή.

Είναι μεγάλος, έχει οθόνη, έχει ηχεία και είναι βαρύς.

Έχει ποντίκι που με το χέρι κουνάς και ένα βελάκι στην οθόνη αμέσως κοιτάς.

Δεν είναι ποντίκι αληθινό, μη φοβάσαι, είναι απλό.

Δε μοιάζουν καθόλου . Καμία σχέση!

Έχει παιχνίδια, είναι πολλά. Διαβάζεις από εκεί βιβλία σε δύο λεπτά.

Πώς δουλεύει; Είναι απλό. Θα σας το εξηγήσω σε ένα λεπτό.

Πατάς τα πλήκτρα και έτσι του δίνεις εντολή .

Αυτή πάει στην κεντρική μονάδα σαν αστραπή!

Αυτά ξέρω για τον υπολογιστή!

Θεοδώρα Τράτση

« Μια τηλεόραση»

Βαρεμένος και ξαπλωμένος ήσυχα στο κρεβάτι στα δύο χρόνια ζωής μου. Οι γονείς μου μπήκαν μέσα στο δωμάτιό μου και κουβαλούσαν ένα παράξενο μηχάνημα. Το έβαλαν κουρασμένοι πάνω στα ράφια μου.

Με έβγαλαν από το κρεβατάκι μου και με έβαλαν πάνω σε μια καρέκλα. Εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα τι μου γίνεται.

Άνοιξαν το παράξενο μηχάνημα. Ξαφνικά βλέπω κάτι εικόνες και ήθελα να τις πιάσω.  ΄Οταν κατάλαβα ότι είναι πολύ ψηλά για να τους πιάσω κάθισα πάλι να τους παρακολουθήσω.

Σιγά σιγά μπορούσα να τους καταλάβω και να λέω ότι λένε.

Μου άρεσε να παρακολουθώ το μηχάνημα πολύ.

Γιώργος Καίσαρης



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων