Αγώνας μπάσκετ Ολυμπιακός – Ρέθυμνο
Ενενήντα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, παρακολούθησαν την Κυριακή 29.01.2012 και ώρα 19:00 τον αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακός – Ρέθυμνο στο ΣΕΦ, μετά από ανοιχτή πρόσκληση της ομάδας του Ολυμπιακού.
Ήταν μια ωραία εμπειρία και για πολλούς η πρώτη φορά που παρακολούθησαν αγώνα πρωταθλήματος μπάσκετ.
Ευχαριστούμε την ΚΑΕ Ολυμπιακός για την πρόσκληση και ελπίζουμε στη συνέχεια τέτοιων πρωτοβουλιών και από άλλες ομάδες.
“Δι-έξοδοι ψυχαγωγίας”
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, στα πλαίσια της σύσφιξης των σχέσεων των μελών μας και για μια προσπάθεια ψυχαγωγίας και εξόδου από τη σκληρή καθημερινότητα, πραγματοποίησε δύο θεατρικές “εξόδους”.
Την Παρασκευή, 23.12.2011, παρακολουθήσαμε το έργο “Η κωμωδία του τυχαίου θανάτου ενός αναρχικού” με τους: Σπύρο Παπαδόπουλο, Χρ. Μπίρο, Ν. Παλληκαράκη, Τ. Γιαννόπουλο, Αλ. Καπετανίδη και Στ. Πέτσο.
Συμμετείχαν 38 άτομα.
Το Σάββατο, 28.01.2012, παρακολουθήσαμε το έργο “Ο παππούς έχει πίεση” με τους Κώστα Βουτσά, Ελ. Κωνσταντινίδου, Θ. Ανδρούτσου, Κ. Αποστολάκη, Π. Λαγούτη, και Σ. Παυλίδου.
Συμμετείχαν 63 άτομα.
Μετά από τα θετικά σχόλια και την αυξανόμενη αποδοχή από τα μέλη μας και φίλους, θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια, περιμένοντας και τις δικές σας ιδέες και προτάσεις.
Από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
Διδακτικές επισκέψεις β΄και γ΄τριμήνου 2011-12
| Β’ ΤΡΙΜΗΝΟ (ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ) ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2011-12 | |||||
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ | ΤΑΞΕΙΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ | ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ (ΘΕΜΑ & ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ) | I.ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ II.ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ |
| 06.02.2011 | Ε΄, ΣΤ΄1, ΣΤ΄2 | 08:15-12:25 | Καραμολέγκος, εργοστάσιο αρτοποιίας, Κορωπί | 1. Ελευθερίου Βαρβάρα2. Καπέτης Ελευθέριος, Ελευθερίου Βαρβάρα, Μυλωνάκη Άννα, | |
| 14.02.2012 | Α΄1, Β΄1, Β΄2, Γ΄1, Γ΄2, Δ΄1, Δ΄2 | 09:15-12:25 | “Τα ψηλά βουνά» Γυάλινο Μουδικό θέατρο, Αθήνα | 1. Χαρτοφύλαξ Βέρρα 2. Πετουσάκη Σοφία, Κοτσώνη Άννα, Κουτσαντώνη Γεωργία, Ζαρκάδα Ζωή, Συμεωνίδου Μαρία, Χαρτοφύλαξ Βέρρα, Λουκή Ελένη | |
| 22.02.2012 | Α΄1, Α΄2, Β΄1, Β΄2, Γ΄1, Γ΄2, Δ΄1, Δ΄2΄, ΣΤ΄1, ΣΤ΄2 | 08:45-11:30 | «Γάτος Σπιρουνάτος», Σινέ Παράδεισος, Κορυδαλλός | 1.Χαρτοφύλαξ Βέρρα 2.Πετουσάκη Σοφία, Αβραμέα Διονυσία, Κοτσώνη Άννα, Κουτσαντώνη Γεωργία, Ζαρκάδα Ζωή, Συμεωνίδου Μαρία, Χαρτοφύλαξ Βέρρα, Λουκή Ελένη, Ελευθερίου Βαρβάρα,ΜυλωνάκηΆννα | |
|
Γ’ ΤΡΙΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2011-12 |
|||||
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ | ΤΑΞΕΙΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ | ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ (ΘΕΜΑ & ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ) | I.ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ II.ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ |
| 14.03.2012 | Α΄1, Α΄2, Β΄1, Β΄2 | 08:45-12:25 | Πυροσβεστικό Μουσείο, Κορωπί | 1. Πετουσάκη Σοφία 2.Πετουσάκη Σοφία, Αβραμέα Διονυσία, Κοτσώνη Άννα, Κουτσαντώνη Γεωργία | |
| 27.03.2012 | Γ΄1, Γ΄2, Δ΄1, Δ΄2 | 08:15-12:25 | «Kid Athletics”, Παναθηναϊκό Στάδιο, Πρόγραμμα ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. και ΣΕΓΑΣ | 1. Ζαρκάδα Ζωή,2. Ζαρκάδα Ζωή, Συμεωνίδου Μαρία, Χαρτοφύλαξ Βέρρα, Λουκή Ελένη, Ελευθερίου | |
| 28.03.2012 | ΣΤ΄1, ΣΤ΄2 | 08:15-12:25 | Ναυτικό Μουσείο, Πειραιάς | 1. Ελευθερίου Βαρβάρα2. Ελευθερίου Βαρβάρα, Μυλωνάκη Άννα, | |
| 03.04.2012 | Α΄1, Α΄2, Β΄1, Β΄2 | 08:15-12:25 | Κατασκευή λαμπάδων, «Εύλογον», Ηλιούπολη | 1. Πετουσάκη Σοφία 2.Πετουσάκη Σοφία, Αβραμέα Διονυσία, Κοτσώνη Άννα, Κουτσαντώνη Γεωργία | |
| 04.04.2012 | Γ΄1, Γ΄2 | 08:15-12:25 | «Γεωπονικό θερμοκήπιο καλλωπιστικών φυτών» Γεωπονικό Πανεπιστήμιο | 1. Ζαρκάδα Ζωή,2. Ζαρκάδα Ζωή, Συμεωνίδου Μαρία | |
| 30.04.2012 | ΣΤ΄1, ΣΤ΄2 | 08:15-12:25 | Θωρηκτό Αβέρωφ | 1. Ελευθερίου Βαρβάρα2. Ελευθερίου Βαρβάρα, Μυλωνάκη Άννα, | |
| 11.05.2012 | Ε΄, ΣΤ΄1, ΣΤ΄2 | 10:00-13:15 | «Kid Athletics”, Παναθηναϊκό Στάδιο, Πρόγραμμα ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. και ΣΕΓΑΣ | 1. Ελευθερίου Βαρβάρα2. Καπέτης Ελευθέριος, Ελευθερίου Βαρβάρα, Μυλωνάκη Άννα | |
Αναβάθμιση λειτουργικών εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας
ΠΡΑΚΤΙΚΟ 1/17.11.2011
ΘΕΜΑ: «Αναβάθμιση λειτουργικών εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας»
Στον Κορυδαλλό και στο γραφείο του Σχολείου συνήλθε σήμερα, 17.11.2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:30, το Σχολικό Συμβούλιο του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού με θέμα την «αναβάθμιση ορισμένων λειτουργικών εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας» καθώς και τη «συμμετοχή του Σχολείου σε δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης».
Στη συνεδρίαση πήραν μέρος:
α) από το Σύλλογο Διδασκόντων οι κ.κ.:
1) Πουρνάρας Γεώργιος, Διευθυντής, 2) Κουτσαντώνη Γεωργία,
3) Καπέτης Ελευθέριος, 4) Παππάς Αναστάσιος,
5) Ελευθερίου Βαρβάρα, 6) Ζαρκάδα Ζωή,
7) Χαρτοφύλαξ Βέρρα, 8) Αβραμέα Διονυσία,
9) Κοτσώνη Άννα, 10) Λουκή Ελένη,
11) Συμεωνίδου Μαρία, 12) Τζοτζόκου Μαρία,
13) Παπαδόπουλος Αθανάσιος, 14) Παππάς Ιωάννης,
15) Μπρουτζάκης Θεόδωρος, 16) Πετουσάκη Σοφία,
17) Μυλωνάκη Άννα, 18) Κουφοπούλου Ευαγγελία
β) από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων οι κ.κ.:
1) Ζαφειροπούλου Ιωάννα, πρόεδρος,
2) Μανδάνη Αικατερίνη
3) Ιωαννίδου Αικατερίνη
4) Χάλαρη Φωτεινή
Μετά από εισήγηση του Διευθυντή, τοποθετήσεις των παρευρισκομένων μελών και διαλογική συζήτηση που ακολούθησε, αποφασίστηκαν οι παρακάτω παρεμβάσεις.
- Τοποθέτηση πινάκων μαρκαδόρου (240Χ120) σε όλες τις αίθουσες του σχολείου, ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να διαθέτουν περισσότερη ευελιξία στις διδακτικές δράσεις.
- Τοποθέτηση επιτοίχιων ανεμιστήρων σε όλες τις αίθουσες, ώστε τους θερμούς μήνες που η θερμοκρασία είναι υπερβολική, το μικροκλίμα στις αίθουσες να γίνεται υποφερτό.
- Στα πλαίσια των σύγχρονων αναγκών της εκπαίδευσης και τη συμμετοχή του σχολείου στην «κοινωνία της γνώσης», ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν τον πληροφοριακό εγγραμματισμό και να συνδεθούν οι εκπαιδευτικές τεχνικές με τις ΤΠΕ, είναι αναγκαίο να δικτυωθούν όλες οι αίθουσες, ώστε να υπάρχει ενσύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο και να μπορεί να γίνει χρήση των Η/Υ όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Οι μαθητές του σχολείου να συμμετέχουν εθελοντικά στο πρόγραμμα «Σελιδοδείκτες» για την ενίσχυση του «Χαμόγελου του Παιδιού».Οι μαθητές ενσωματώνουν κοινωνικές δράσεις και γίνονται ενεργοί πολίτες με ευαισθησία και αλληλεγγύη.
Το Σχολικό Συμβούλιο αποφάσισε να συντάξει έγγραφο και να ζητήσει από τη Σχολική Επιτροπή Π.Ε. Δήμου Κορυδαλλού να διαθέσει τα απαραίτητα χρήματα για την υλοποίηση των παραπάνω δράσεων.
Συγκεκριμένα:
α) Πίνακες μαρκαδόρου: Αγορά και τοποθέτηση δώδεκα πινάκων μαρκαδόρου με διαστάσεις 240 εκ. Χ 120 εκ. (εκτιμώμενο κόστος 12Χ120=1440 ευρώ).
β) Ανεμιστήρες (τουλάχιστον στις αίθουσες του τελευταίου ορόφου): Αγορά και τοποθέτηση έξι ανεμιστήρων (εκτιμώμενο κόστος 6 Χ 70 = 420 ευρώ).
γ) Δικτύωση του σχολείου: Ενσύρματη δικτύωση του σχολείου ώστε να υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από όλες τις αίθουσες (εκτιμώμενο κόστος 1600 ευρώ).
Για το σκοπό αυτό συντάχτηκε η παραπάνω πράξη και υπογράφεται.
Ο Πρόεδρος Σύλλ. Διδασκόντων Σύλλ.Γονέων και Κηδεμόνων
Κουτσαντώνη Γεωργία Ζαφειροπούλου Ιωάννα
Καπέτης Ελευθέριος
Πουρνάρας Γεώργιος Παππάς Αναστάσιος Μανδάνη Αικατερίνη
Ελευθερίου Βαρβάρα
Ζαρκάδα Ζωή Ιωαννίδου Αικατερίνη
Χαρτοφύλαξ Βέρρα Αβραμέα Διονυσία Χάλαρη Φωτεινή
Κοτσώνη Άννα
Λουκή Ελένη
Συμεωνίδου Μαρία
Τζοτζόκου Μαρία
Παπαδόπουλος Αθανάσιος
Παππάς Ιωάννης
Μπρουτζάκης Θεόδωρος,
Πετουσάκη Σοφία
Μυλωνάκη Άννα
Κουφοπούλου Ευαγγελία
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
Λένε πως τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι οι αγαπημένες γιορτές των παιδιών. Εμείς, επειδή συμφωνούμε απόλυτα, είπαμε να τις γιορτάσουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Με το που μπήκε ο Δεκέμβρης το πνεύμα των Χριστουγέννων πλημμύρισε το σχολείο μας, αλλά και τις καρδιές μας. Ο στολισμός των χριστουγεννιάτικων δέντρων, τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια και τα κάλαντα, οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μάς έβαλαν για τα καλά στο κλίμα των ημερών.
Φυσικά, το σχολείο μας δε θα μπορούσε να κλείσει διαφορετικά για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές παρά μόνο με τη χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας. Οι μικροί μας μαθητές, της Α΄και Β΄ τάξης, φόρεσαν τις γιορτινές στολές τους και με τα θεατρικά, τους χορούς και τα τραγούδια τους μας μετέδωσαν το μήνυμα των Χριστουγέννων και τη μαγεία της Πρωτοχρονιάς.
Κλείνοντας, δε μας μένει παρά να ευχηθούμε καλές γιορτές, με αγάπη και ευτυχία σε όλους μας!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ2
Επιτέλους έφθασε ο μήνας που όλα τα παιδιά περιμένουν για να πάρουν τα δώρα τους! Όπου και να κοιτάξεις, όλα γύρω σου «φωνάζουν», «μυρίζουν» ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Πιστοί στο πνεύμα των Χριστουγέννων ετοιμάσαμε τα ημερολόγια του 2012, στολίσαμε την τάξη μας με το «οικολογικό» μας δέντρο, φτιαγμένο από χάρτινες συσκευασίες προïόντων, που αλλιώς θα κατέληγαν στα σκουπίδια.
Τελευταία, μα όχι αμελητέα, η δημιουργία των ζυμαρένιων στολιδιών μας!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
ΛΙΓΗ ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Γ2
Οκτώβριος 2011
Οι μαθητές/τριες του Γ2 διαβάζουν το ποίημα του Καβάφη « Σπίτι με κήπον», εμπνέονται και το ζωγραφίζουν μοιρασμένοι σε δύο ομάδες.
Νοέμβριος 2011
Γινόμαστε και εμείς ποιητές/τριες αφού “κάνουμε παρέα” με τον Τίτο Πατρίκιο. Ιδού η απόδειξη, αν δε μας πιστεύετε!!!
Οι μαθητές/τριες του Γ2
ΓΙΟΡΤΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Στις 27 Οκτωβρίου το πρωί, το αμφιθέατρο του σχολείου μας ήταν κατάμεστο! Γονείς και μαθητές ήρθαν για να παρακολουθήσουν τη λιτή αλλά ουσιαστική παρουσίαση των γεγονότων του έπους του 40, από την τετάρτη τάξη!
Ποιήματα, τραγούδια και ένα μικρό θεατρικό γέμισαν τη γιορτή αλλά και τις καρδιές όσων παρακολούθησαν.
Τελειώνοντας λοιπόν αυτή τη γιορτή, ας σκεφτούμε ότι πάντα οι Έλληνες, από το 1821, αγωνίζονταν για μια πατρίδα ελεύθερη, δίκαιη, μια πατρίδα που βοηθούσε τα παιδιά της να ξεδιπλώσουν το πολύπλευρο ταλέντο τους και τη δύναμή τους. Τέτοια πατρίδα θέλουμε!!!! Κι αν μπόρεσαν οι τσολιάδες και οι φαντάροι μας… σίγουρα μπορούμε κι εμείς!!!!
Λειτουργία βιβλιοθήκης
Η Δανειστική Βιβλιοθήκη του Σχολείου μας για το σχολικό έτος 2011-12 λειτουργεί τις εξής μέρες και ώρες:
Δευτέρα
1ο διάλειμμα: 09:40 – 10:00 Τάξεις Α΄ και Β΄
2ο διάλειμμα: 11:30 – 11:45 Γ΄ Τάξη
Πέμπτη
1ο διάλειμμα: 09:40 – 10:00 Τάξεις Δ΄και Ε΄
2ο διάλειμμα: 11:30 – 11:45 ΣΤ΄ Τάξη
Υπεύθυνοι: Η δασκάλα κα Κουφοπούλου Ευαγγελία και οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης.
2011-2012
Εκπαιδευτικοί 2011 – 2012
Πουρνάρας Γεώργιος Διευθυντής
Παππάς Αναστάσιος Υποδιευθυντής – Υπεύθυνος Ολοημέρου 2ο, 4ο Ο.Τ.
Κουτσαντώνη Γεωργία Τμήμα Α΄1
Αβραμέα Διονυσία Τμήμα Α΄2
Κοτσώνη Άννα Τμήμα Β΄1
Πετουσάκη Σοφία Τμήμα Β΄2
Ζαρκάδα Ζωή Τμήμα Γ΄1
Συμεωνίδου Μαρία Τμήμα Γ΄2
Χαρτοφύλαξ Βέρρα Τμήμα Δ΄1
Λουκή Ελένη Τμήμα Δ΄2
Καπέτης Ελευθέριος Τμήμα Ε΄
Μυλωνάκη Άννα Τμήμα ΣΤ΄1
Ελευθερίου Βαρβάρα Τμήμα ΣΤ΄2
Κουφοπούλου Ευαγγελία Τμήμα Ένταξης
Τζοτζόκου Μαρία Αγγλική Γλώσσα
Παπαδόπουλος Αθανάσιος Φυσική Αγωγή
Μπρουτζάκης Θεόδωρος Μουσική
Παππάς Ιωάννης Ολοήμερο Τμήμα
Στραβολαιμού Δήμητρα Γαλλική Γλώσσα
Παπασταύρου Σταματία Ο.Τ. Πληροφορική
Βαλάκου Αντιγόνη – Ελένη Ο.Τ. Εικαστικά
Κυριακίδου Ευαγγελία Ο.Τ. Αγγλική Γλώσσα
Καλύκας Δημήτριος Ο.Τ. Φυσική Αγωγή
Κάβουρα Φανή Ο.Τ. Μουσική














