Χελιδονίσματα από το Γ΄2
ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ
Επιτέλους αφήσαμε πίσω μας το χειμώνα και καλωσορίσαμε την άνοιξη!
Πήραμε στο χέρι τις “χελιδόνες” και τα καλάθια μας και βγήκαμε στα στενά της γειτονιάς μας, να θυμίσουμε στους μεγαλύτερους και να γνωρίσουμε στους μικρότερους τα “χελιδονίσματα”‘
“Ήρθε ήρθε η χελιδόνα,
ήρθε κι άλλη μεληδόνα.
Κάθισε και λάλησε
και γλυκά κελάηδησε.”
Μ’ αυτό το τραγούδι καλωσόριζαν τα παιδιά στα χωριά της Ελλάδας τον ερχομό της άνοιξης.
Οι στιγμές που μοιραστήκαμε ήταν μοναδικές και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς, που μας δέχτηκαν στα σπίτια τους, στις αυλές και τα μαγαζιά τους, με τόση καλοσύνη και αγάπη!
Οι μαθητές/τριες του Γ΄2
Τα ηλιακά μας λεωφορεία
Ονειρευτήκαμε, διαβάζοντας τους στίχους της Μαριανίνας Κριεζή, ότι είμαστε και εμείς κάτοικοι της Λιλιπούπολης.
Στρωθήκαμε στη δουλειά και σας παρουσιάζουμε τ δικά μας “ηλιακά λεωφορεία”!!!
Έτοιμοι για ταξίδι;
Οι μαθητές/τριες του Γ΄2
Επίδοση ελέγχων προόδου Β΄ τριμήνου
Την Πέμπτη, 15.03.2012 και ώρα 13:15 θα γίνει η μηνιαία ενημερωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών του σχολείου με τους γονείς – κηδεμόνες των μαθητών/τριών και η επίδοση ελέγχων Β΄ τριμήνου.
Ημερίδα – Τα όρια της απαγόρευσης και της δοτικότητας
12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού Κορυδαλλός, 12.03.2012
τηλ.:2105612010 email:mail@12dim–koryd.att.sch.gr ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/12dimkoryd/
Ανακοίνωση – Κάλεσμα σε ημερίδα
Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, αποφάσισαν να διοργανώσουν για τη φετινή σχολική χρονιά δύο ημερίδες – διαλέξεις, με θέματα που απασχολούν και προβληματίζουν εκπαιδευτικούς και γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας.
Έτσι μετά από αίτημα του Σχολικού Συμβουλίου και θετική ανταπόκριση της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορυδαλλού θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ημερίδα, την Τετάρτη 21.03.2012, στις 18:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου.
Το θέμα της συνάντησης θα είναι οι «Τα όρια της απαγόρευσης και της δοτικότητας – ο ρόλος της πειθαρχίας στην ανατροφή των παιδιών» με ομιλητή τον Κοινωνικό Λειτουργό κ. Κασιδιάρη Σπυρίδωνα.
Καλούμε τους γονείς – κηδεμόνες του σχολείου, αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα, να συμμετέχουν στην ημερίδα καταθέτοντας και τους δικούς τους προβληματισμούς και προτάσεις.
Στο χώρο της ημερίδας θα υπάρχει μικρός μπουφές με καφέ, αναψυκτικά και κουλουράκια.
Σύλλογος Διδασκόντων Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Φορέσατε… Μάρτη;
Το βραχιόλι του “Μάρτη”
Το βραχιόλι “Μάρτης” είναι ένα έθιμο της χώρας μας αλλά και άλλων βαλκανικών λαών. Το βραχιόλι το φτιάχνουμε με χρωματιστές κλωστές και το έθιμο λέει ότι το φοράμε την πρώτη ημέρα του Μαρτίου για να μη μας κάψει ο ήλιος.
Το βγάζουμε στις 25 Μαρτίου που είναι ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Το δένουμε σε μια τριανταφυλλιά, για να πάρουν την κλωστή του τα χελιδόνια και να χτίσουν τη φωλιά τους.
Μερικοί το βγάζουντην Κυριακή του Πάσχα και το καίνε στη φωτιά που ανάβουν για να σουβλίσουν το αρνί.
Φ. Βασιλόπουλος Γ΄2
Πάμε θέατρο
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
12ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες ,
Η τρίτη θεατρική εξόρμηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Μαρτίου στη θεατρική παράσταση « Κατάδικός μου» με τους Ελένη Ράντου, Π. Δαδακαρίδης, Ο. Αυγουστίδης κ.α..
Η μεταφορά θα γίνει με πούλμαν, με αφετηρία την πλατεία Κανάρια στις 18.00. Η τιμή είναι 19 ευρώ. Στην τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνεται και η μεταφορά με το πούλμαν.
Σας παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου καταβάλλοντας το χρηματικό ποσό, γιατί πρέπει την 1 Μαρτίου να δηλώσουμε στο θέατρο τον ακριβή αριθμό των ατόμων και να καταβάλουμε τα χρήματα.
Φιλικά το
Δ.Σ
Μεταφύτευση
Τα φυτά μας μεγάλωσαν και δε χωράνε στις γλάστρες τους. Τι κάνουμε; Μεταφύτευση.
|
|||||
| Τις πληροφορίες πήραμε από την ιστοσελίδα της Super Flowers |
|||||
|
|
|||||
|
|||||
Φτιάχνω τη μάσκα μου, από το ΣΤ΄1
Φτιάξε μόνος σου μια μοναδική μάσκα με το πρόσωπό σου!!!
Υλικά:
Διαφανής μεμβράνη ( που τυλίγουμε τα τρόφιμα)
Γυψόγαζα (κομμένη σε μικρά κομμάτια) θα τη βρείτε στα φαρμακεία
Μπολ με νερό
και έναν τολμηρό φίλο σου για να φτιάξεις πάνω του τη μάσκα από γύψο
Εκτέλεση:
Βάλε το φίλο σου να καθίσει αναπαυτικά με το κεφάλι πίσω σε μια πολυθρόνα.
Κόψε ένα μεγάλο κομμάτι από τη μεμβράνη και βάλτο στο πρόσωπό του.
Προσοχή!!! Άνοιξε τρύπες στο σημείο της μύτης για να μπορεί να αναπνέει. (Καλό είναι εδώ να μας βοηθήσουν οι γονείς μας)
Κόψε τη γάζα σε μικρά μομμάτια. Πάρε το μπολ με το νερό δίπλα σου.
Επίσης πάρε και αρκετό χαρτί για να σκουπίζεις τα χέρια σου.
Πάρε ένα κομμάτι γάζας, μούσκεψέ το στο μπολ με το νερό και έπειτα ακούμπησέ το στο πρόσωπο του φίλου σου. Κάνε το ίδιο με τα υπόλοιπα κομμάτια της γάζας, μέχρι να καλύψεις όλο το πρόσωπό του (μάτια, στόμα, μάγουλα).
Όταν τελειώσεις, περίμενε 2 λεπτά μέχρι να στεγνώσει καλά ο γύψος.
Τράβηξε προσεκτικά τη μεμβράνη από το πρόσωπό του και άφησέ τη να στεγνώσει καλά.
Αποχαιρετώντας το μαυροπίνακα
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (Η ιστορία ενός μαυροπίνακα)
Το σχολείο μας, στη συνεχή προσπάθειά του να εκσυγχρονίσει τις λειτουργικές του εγκαταστάσεις, αποφάσισε να αντικαταστήσει τους παλιούς πίνακες με νέους πίνακες μαρκαδόρου.
Πριν την αλλαγή αφήσαμε τον παλιό πίνακα να μας διηγηθεί την ιστορία του. Και τι δε θα έλεγε ο παλιός μαυροπίνακας αν μπορούσε να μιλήσει.
Από τα χρόνια των παππούδων μας , γενιές και γενιές παιδιών, κρατώντας μια κιμωλία στο χέρι χάραξαν πάνω του χιλιάδες μικρές κουκίδες. Αυτές οι κουκίδες πήραν σιγά- σιγά μορφή και έγιναν τα πρώτα γράμματα, τα πρώτα σχέδια, οι πρώτες ζωγραφιές, τα πρώτα όνειρα.
Όμως η ζωή προχωράει και όπως όλα κάποια στιγμή τελειώνουν, ήρθε και η σειρά του μαυροπίνακα να δώσει τη θέση του στον καινούριο πίνακα με μαρκαδόρους. Οι μαθητές τον αποχαιρετάνε με ανάμεικτα συναισθήματα. Συγκίνηση για όσες αναμνήσεις παίρνει μαζί του, αλλά και χαρά για τον καινούριο που παίρνει τη θέση του.
Τέρμα οι κιμωλίες και η σκόνη. Ο μαρκαδόρος γλιστράει απαλά στο νέο πίνακα και με ένα πονηρό χαμόγελο προτρέπει τους μαθητές να γράψουν τις καινούριες τους εντυπώσεις. Όλα τα παιδιά μαζεύονται γύρω του και του αφιερώνουν τα πρώτα τους συναισθήματα.
Τους πίνακες μαρκαδόρου προσέφερε στο σχολείο ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, αφού η Σχολική Επιτροπή δε μπορούσε να βοηθήσει οικονομικά.








































