12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

← ΟΔΗΓΙΕΣ
2 Ο Κ.Ε.Σ.Υ. ΠΕΙΡΑΙΑ →

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Παρακάτω παρατίθεται μια λίστα με τηλέφωνα τα οποία θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα

 

Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Κοινωνικής Βοήθειας: 197 Εξειδικευμένες υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης και κοινωνικής αλληλεγγύης. -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο -Μόνο Αττική -Δωρεάν κλήση

Γραμμή Βοήθειας για την Κατάθλιψη: 1034 Προβλήματα ψυχικής υγείας, εξειδίκευση στο θέμα της κατάθλιψης. -Δευτέρα έως Παρασκευή -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή SOS Αιγινητείου: 210-7222333 Τηλεφωνική βοήθεια για ψυχολογικά προβλήματα. -Κάθε ημέρα από 3:00 μ.μ. έως 11:00 μ.μ. -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή ψυχολογικής στήριξης ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων: «11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ». Δευτέρα – Παρασκευή 11.00 – 20.00

Συμβουλευτική Γραμμή 115 25 «Μαζί για το Παιδί». Δευτέρα – Παρασκευή 9.00 – 21.00

Ανοιχτή γραμμή οικογενειακής συμβουλευτικής & θεραπείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής: 210-5234737 Τηλεφωνική βοήθεια και συμβουλές -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο . -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή SOS της Γενικής Γραμματείας Ισότητας: 15900 Τηλεφωνική βοήθεια και συμβουλές σε γυναίκες θύματα βίας. -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Υποστήριξη από τον Δήμο Κορυδαλλού  2104990500

Κλίμακα, 2103417162-3

1 Απριλίου 2020 Συγγραφέας: 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ Ανακοινώσεις Σχολείου, Γενικά   |

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται

  • Σελίδες

    • 2023-2024
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • 2013 – 2014
      • 2015 -2016
      • 2016 – 2017
    • Ιστορικό-Λειτουργία
  • Kατηγορίες

    • Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων
    • Ανακοινώσεις Σχολείου
    • Απογευματινές δραστηριότητες
    • Γενικά
    • Δραστηριότητες
    • Εκδηλώσεις
    • Εκπαιδευτικά προγράμματα
    • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
    • Εργασίες Τμημάτων
    • Εφημερίδα
    • ΜΟΥΣΙΚΗ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Πολιτιστικά
    • Ωρολόγιο πρόγραμμα
  • Πρόσφατα άρθρα

    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ε.Δ.Υ.
    • (χωρίς τίτλο)
    • (χωρίς τίτλο)
    • (χωρίς τίτλο)
    • (χωρίς τίτλο)
  • Ιστορικό

    • Οκτώβριος 2025
    • Σεπτέμβριος 2025
    • Ιούνιος 2025
    • Μάιος 2025
    • Απρίλιος 2025
    • Μάρτιος 2025
    • Φεβρουάριος 2025
    • Ιανουάριος 2025
    • Δεκέμβριος 2024
    • Νοέμβριος 2024
    • Οκτώβριος 2024
    • Σεπτέμβριος 2024
    • Ιούνιος 2024
    • Μάιος 2024
    • Απρίλιος 2024
    • Μάρτιος 2024
    • Φεβρουάριος 2024
    • Ιανουάριος 2024
    • Δεκέμβριος 2023
    • Νοέμβριος 2023
    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Ιούνιος 2023
    • Μάιος 2023
    • Απρίλιος 2023
    • Μάρτιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Ιούνιος 2022
    • Μάιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Ιανουάριος 2022
    • Δεκέμβριος 2021
    • Νοέμβριος 2021
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Ιούνιος 2021
    • Μάιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Ιανουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Σεπτέμβριος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Φεβρουάριος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Νοέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Σεπτέμβριος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Απρίλιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Φεβρουάριος 2018
    • Ιανουάριος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Οκτώβριος 2017
    • Σεπτέμβριος 2017
    • Ιούνιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Μάρτιος 2017
    • Φεβρουάριος 2017
    • Ιανουάριος 2017
    • Δεκέμβριος 2016
    • Νοέμβριος 2016
    • Σεπτέμβριος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Μάιος 2016
    • Απρίλιος 2016
    • Μάρτιος 2016
    • Οκτώβριος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Μάρτιος 2015
    • Οκτώβριος 2013
    • Σεπτέμβριος 2013
    • Ιούνιος 2013
    • Μάιος 2013
    • Απρίλιος 2013
    • Μάρτιος 2013
    • Φεβρουάριος 2013
    • Ιανουάριος 2013
    • Δεκέμβριος 2012
    • Νοέμβριος 2012
    • Οκτώβριος 2012
    • Σεπτέμβριος 2012
    • Ιούνιος 2012
    • Μάιος 2012
    • Απρίλιος 2012
    • Μάρτιος 2012
    • Φεβρουάριος 2012
    • Ιανουάριος 2012
    • Δεκέμβριος 2011
    • Νοέμβριος 2011
    • Οκτώβριος 2011
    • Σεπτέμβριος 2011
    • Ιούνιος 2011
    • Μάιος 2011
    • Απρίλιος 2011
    • Μάρτιος 2011
    • Φεβρουάριος 2011
    • Ιανουάριος 2011
    • Δεκέμβριος 2010
    • Νοέμβριος 2010
    • Οκτώβριος 2010
    • Ιούνιος 2010
    • Μάιος 2010
    • Απρίλιος 2010
    • Μάρτιος 2010
    • Φεβρουάριος 2010
    • Ιανουάριος 2010
    • Ιούνιος 2009
    • Απρίλιος 2009
    • Μάρτιος 2009
    • Φεβρουάριος 2009
    • Ιανουάριος 2009
  • Πρόσφατα σχόλια

    • Κοντός Γεώργιος στο Επικοινωνία
    • Κουρτίνες στο ΑΛΛΑΓΗ ΚΟΥΡΤΙΝΩΝ
    • ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΝΕΛΗ στο Τα ηλιακά μας λεωφορεία
    • 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ στο ΠΩΣ ΠΗΡΕ Η ΝΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ;
    • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΠΕΝΙΤΣΩΝ στο ΠΩΣ ΠΗΡΕ Η ΝΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ;
  • Απρίλιος 2020
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
    « Μαρ   Μάι »
  • Blogroll

    • blogs.sch.gr
    • Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
    • Δικτυακή πύλη sch.gr
    • Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
    • Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
    • Ηλεκτρονικές κάρτες
    • Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
    • Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
    • Μαθητική πύλη students.sch.gr
    • Τάξη Γ' ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    • Τάξη Δ' ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    • Τάξη Ε' ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    • Τάξη ΣΤ' ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    • Υπηρεσία video ΠΣΔ
  • Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ


12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού © 2025 All Rights Reserved.
Άρθρα και Σχόλια.

Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr


Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή