Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας «Ενεργός Πολίτης», με θέμα την Τρίτη Ηλικία και τίτλο «Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά».

Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Γαρουφαλή Μαρίας και κ. Μαντζάρη Ασημίνας, οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Γ΄1 ήρθαν σε επαφή με σχετικό εκπαιδευτικό υλικό, παρακολούθησαν βίντεο και διάβασαν παραμύθι με θέμα τη σχέση των παιδιών με τους παππούδες και τις γιαγιάδες. Στη συνέχεια, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, γράφοντας τη δική τους συνέχεια της ιστορίας και εκφράζοντας σκέψεις και συναισθήματα.

Παράλληλα, οι μαθητές/τριες κατασκεύασαν ευχετήριες κάρτες, ενώ στο μάθημα της Πληροφορικής δημιούργησαν προσκλήσεις, με τις οποίες κάλεσαν τους παππούδες και τις γιαγιάδες να επισκεφθούν το σχολείο και να συμμετάσχουν στη δράση.

Η επίσκεψη των παππούδων και γιαγιάδων πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ιδιαίτερης χαράς και συγκίνησης. Οι μαθητές παρουσίασαν τραγούδια, εξέφρασαν την αγάπη και τις ευχαριστίες τους και μέσα από έναν ζωντανό διάλογο, με ερωτήσεις και συζητήσεις, γνώρισαν πτυχές από τα παιδικά και σχολικά χρόνια των καλεσμένων τους, συγκρίνοντας το παρελθόν με το παρόν.

Η δράση ολοκληρώθηκε με την προσφορά των καρτών από τους μαθητές στους παππούδες και τις γιαγιάδες, αφήνοντας σε όλους όμορφα συναισθήματα, χαμόγελα και πολύτιμες αναμνήσεις.

Η συγκεκριμένη δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, του σεβασμού και της διαγενεακής επικοινωνίας!

Eikona pap1

pap5

Eikona pap2

«Μαθαίνοντας με Ενσυναίσθηση: Η Α΄ Τάξη Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου, τα παιδιά της Α΄ τάξης παρακολούθησαν ένα ενημερωτικό βίντεο, συζήτησαν και συμμετείχαν σε δραστηριότητες που τους βοήθησαν να μπουν στη θέση των ανθρώπων με αναπηρίες. Δοκίμασαν να αναγνωρίσουν γράμματα σε γραφή Braille, να διαβάσουν λέξεις από τα χείλη, να γράψουν κρατώντας το μολύβι με το στόμα και να λύσουν μαθηματικές δραστηριότητες χρησιμοποιώντας μόνο το ένα χέρι. Μέσα από αυτές τις εμπειρίες, τα παιδιά συνειδητοποίησαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά πολλά άτομα και ανέπτυξαν ενσυναίσθηση και σεβασμό απέναντι στη διαφορετικότητα.
«Επίσκεψη του Φάρου Τυφλών στην Α΄ Δημοτικού»
Σε συνέχεια της προηγούμενης δράσης και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στις 10 Δεκεμβρίου, η Α΄ Δημοτικού, σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Νηπιαγωγείο, υποδέχτηκαν δύο μέλη από τον Φάρο Τυφλών. Οι επισκέπτριες μίλησαν στα παιδιά, απάντησαν στις απορίες τους και τους έδωσαν την ευκαιρία να βιώσουν για λίγο την καθημερινότητα ενός ατόμου με προβλήματα όρασης. Έδεσαν τα μάτια των μαθητών με μαντήλι, τους οδήγησαν με το λευκό μπαστούνι και τους ζήτησαν να αναγνωρίσουν σχήματα, φρούτα και άλλα αντικείμενα μόνο με την αφή. Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία που βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν βαθύτερα τη σημασία του σεβασμού και των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων.
Υπεύθυνη και διοργανώτρια όλων των παραπάνω δράσεων η εκπαιδευτικός της Α Τάξης του σχολείου μας κ. Χριστίνα Παπαγεωργίου.
FAROS1
FAROS2
Faros3

Τελετή Αφής Ολυμπιακής Φλόγας για τους 25ους χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες 2026 Μιλάνο-Κορτίνα την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025! Με τους μαθητές μας των ΣΤ’ και Ε’ τάξεων παρακολουθήσαμε στην πλατεία Γεωργίου την παγκόσμια πρωταθλήτρια polo Ντένια Κουρέτα που άναψε τον βωμό της Ολυμπιακής Φλόγας ! Στη συνέχεια ακούστηκαν ο Ολυμπιακός ύμνος και οι εθνικοί ύμνοι Ελλάδας και Ιταλίας. Ακολούθησαν χαιρετισμοί από τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη και τη Δήμαρχο της Κορτίνα. Τέλος άναψε την Oλυμπιακή δάδα ο  αθλητής του στίβου και ηθοποιός Δημήτρης Γκοτσόπουλος για να συνεχίσει η διαδρομή! ‘Ομορφοι ήχοι που έδιναν τον ρυθμό από τα κρουστά του μουσικού εργαστηρίου “Ρυθμότοπος”!Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν που είχαν τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν αυτή τελετή!! Συνοδοί η Διευθύντρια Μαρία Μαρκέτου και οι εκπαιδευτικοί Ανδριανή Σταθοπούλου, Παναγιώτα Σκαρτσίλα και Ανδρέας Στεφανόπουλος.

AFH 1

AFH2

 

Σχολική γιορτή από τους μαθητές και μαθήτριες της Ε’ Τάξης στο σχολείο μας για την Επέτειο του Πολυτεχνείου 17 Νοέμβρη 1973!

Ψωμί Παιδεία Ελευθερία το διαχρονικό σύνθημα και παρουσιάστηκε το χρονικό των ημερών, σκετς, ποιήματα και τραγούδια από τη Χορωδία!   Τη γιορτή επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί  Αγγελική Μαντέλη -Ε1 και Ανδριανή Σταθοπούλου -Ε2 τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025!

Τα τραγούδια της Χορωδίας επιμελήθηκε η  Μουσικός  κ. Αικ. Γαλανού ! Τα παιδιά μας ενθουσίασαν όλους τους παρευρισκομένους και πραγματικά ήταν σα να ζούσαν τη γιορτή και καταχειροκροτήθηκαν!

Και του χρόνου!!

POL1POL2

POL3

POL4

POL5

POL6

POL8

POL9POL10

 

Την Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η ιστορία του Κρίτωνα και της Άριστης» με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους κ. Γαρουφαλή Μαρίας ( Γ1 Τάξη), κ. Λουκοπούλου Παναγιώτας (Γ2 Τάξη)και κ. Φραγκούλια Βασιλικής (Δ’ Τάξη).

Μέσα από το πρόγραμμα, τα παιδιά ταξίδεψαν στον χρόνο και γνώρισαν την καθημερινή ζωή στην αρχαία Αιγείρα. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, παιχνίδια ρόλων και παρατήρηση αρχαίων εκθεμάτων, οι μαθητές έμαθαν πώς ζούσαν, εργάζονταν και διασκέδαζαν οι άνθρωποι στην αρχαιότητα.

Στη συνέχεια, η επίσκεψη συνεχίστηκε στο Λαογραφικό Μουσείο Αιγίου, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν αντικείμενα από την παραδοσιακή ζωή του τόπου μας: εργαλεία, οικιακά σκεύη, φορεσιές και παλιά σχολικά είδη. Μέσα από τη σύγκριση του τότε με το σήμερα, τα παιδιά αντιλήφθηκαν πόσο έχει αλλάξει η καθημερινότητα των ανθρώπων και εκτίμησαν τον πολιτισμό και την ιστορία της περιοχής μας.

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία μάθησης και ψυχαγωγίας, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των μαθητών για την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό.

MOYS1 2MOYS2 1

MOY3 1MOYS4

Οι Α΄ και Β΄ τάξεις στο θέατρο «Το Παραμυθοδάσος του Αισώπου»

Την Παρασκευή 7/11/2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Το Παραμυθοδάσος του Αισώπου» του Υάκινθου Μάινα, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Κολλυροπούλου, στο θέατρο Επίκεντρο.

Πρόκειται για μια μαγευτική παράσταση για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στους διαχρονικούς μύθους του Αισώπου, που μας ταξιδεύει στο μαγικό παραμυθοδάσος και μας διδάσκει πολύτιμα μαθήματα ζωής.

Οι μικροί μαθητές μας απόλαυσαν την παράσταση, συμμετείχαν με ενθουσιασμό και πήραν όμορφα μηνύματα για τη φιλία, τη συνεργασία και τον σεβασμό προς τη φύση. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, γεμάτη χαρά και φαντασία!

THEATR1

THE2

THE3THE4

THE5THE6

Την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου είχαμε τη χαρά να επισκεφθεί το σχολείο μας ο Ομοσπονδιακός προπονητής επιτραπέζιας αντισφαίρισης κ. Ζήκος Σωτήρης, ο οποίος παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες των Δ’,  Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων το άθλημα του πινγκ πονγκ.
Μέσα από μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση σε διαδραστικό πίνακα και έπειτα με βιωματική δράση στο προαύλιο, τα παιδιά γνώρισαν τις βασικές τεχνικές του αθλήματος, έπαιξαν με τις δικές τους ρακέτες και μπαλάκια και διασκέδασαν μαθαίνοντας!
Παρόντες και αρωγοί και οι εκπ/κοί  Φυσ.Αγωγής του σχολείου μας κ. Κώστας Σουλτανάς και κ. Κώστας Σαράμπαλος.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ζήκο για τον χρόνο και την αγάπη με την οποία μύησε τους μαθητές μας σε ένα τόσο όμορφο και συναρπαστικό άθλημα! 👏
ANT 1
ANT2
ANT3

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 11ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

«Παναγιώτης Κανελλόπουλος»

Εισαγωγή

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, άλλο επιστημονικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες).

Ο Κανονισμός βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την Πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των δημόσιων και ιδιωτικών Σχολείων, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας. Εγκρίθηκε με την Πράξη 11η/2-10-2025 του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας.

 Βασικές αρχές και στόχοι του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας

Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έτσι ώστε να διαμορφώνεται στο σχολείο ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του. Ταυτόχρονα οι δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν αντιμετωπίζονται από τα μέλη της σχολικής κοινότητας ως προκλήσεις και ευκαιρίες βελτίωσης, ανάπτυξης και ενδυνάμωσης παιδαγωγικών, διδακτικών, και άλλων πρακτικών.

Μέσω των συμφωνημένων αρχών/κατευθύνσεων του Κανονισμού του Σχολείου μας επιδιώκεται:

  • Να εξασφαλίζεται ένα υποστηρικτικό πλαίσιο για να πραγματοποιείται με επιτυχία το εκπαιδευτικό έργο και η απρόσκοπτη συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Να καλλιεργείται κατάλληλο κλίμα για την πολύπλευρη γνωστική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των μαθητών/τριών του σχολείου.
  • Να δημιουργούνται οι συνθήκες αξιοπρεπών και αποδοτικών συνθηκών διδασκαλίας, μάθησης και εργασίας

Προσέλευση στο σχολείο

H ώρα προσέλευσης των μαθητών/τριών στο Σχολείο είναι: 08:00΄π.μ. – 08:15΄π.μ. Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο καθώς και η τακτική και ανελλιπής φοίτηση αποτελούν βασικά στοιχεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο πριν από την έναρξη των μαθημάτων.

Η φοίτηση στο Δημοτικό είναι υποχρεωτική (άρθρο 88, ν. 4871/2021 (Α΄246)). Η φοίτηση των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία παρακολουθείται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, καταγράφονται οι καθημερινές απουσίες και καταχωρίζονται στο πληροφοριακό σύστημα myschool (παρ. 1, άρθρο 13, ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδο των μαθητών/μαθητριών. Την ουσιαστική αλλά και την τυπική ευθύνη απέναντι στο σχολείο και την πολιτεία για τη φοίτηση των μαθητών, φέρουν κατά την κείμενη νομοθεσία οι γονείς/κηδεμόνες τους.

Σχολικές Εκδηλώσεις- Δραστηριότητες

Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των γνώσεων των μαθητών/τριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα.

Κατά τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου, σχεδιάζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και πραγματοποιούνται ποικίλες σχολικές δράσεις, που στόχο έχουν να συμπληρώσουν και να εμπλουτίσουν τα προγράμματα σπουδών και να δημιουργήσουν ένα σχολείο ανοιχτό προς την κοινωνία. Οι δράσεις αυτές μπορούν να υλοποιηθούν και σε συνεργασία με άλλα σχολεία ήκαι με άλλους φορείς (όπως πανεπιστήμια, μουσεία, σχολικά δίκτυα, επιστημονικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, βιβλιοθήκες κ.ά.), έχουν διαθεματικό, βιωματικό χαρακτήρα και αποσκοπούν στην ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, στην αισθητική καλλιέργεια, στην έκφραση της δημιουργικότητας, στη συνεργατικότητα, στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της υπευθυνότητας και στην ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον. Οι σχολικές δράσεις δύνανται να υλοποιούνται εντός της σχολικής μονάδας (π.χ. επισκέψεις και ομιλίες επιστημόνων, καλλιτεχνών, πολιτιστικές εκδηλώσεις κ.λ.π.) ή εκτός αυτής(διδακτικές επισκέψεις, ημερήσια εκδρομή κ.λ.π.) και απαιτούν μετακίνηση μαθητών/τριών. Για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών σε δράσεις που πραγματοποιούνται εκτός του σχολείου, απαιτείται η έγγραφη σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων.

Συνεργασία Σχολείου, οικογένειας, Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

Οι γονείς και κηδεμόνες

  • Φροντίζουν ώστε το παιδί τους να έρχεται έγκαιρα και ανελλιπώς στο σχολείο και ενημερώνουν σε περίπτωση απουσίας του.
  • Διαβάζουν όλες τις έντυπες ανακοινώσεις ή τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του Σχολείου.
  • Συνεργάζονται αρμονικά σε προσωπικό επίπεδο αλλά και μέσω του Συλλόγου Γονέων με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο των Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τα παιδιά τους.
  • Ενημερώνουν έγκαιρα και προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα, αν υπάρχουν, για κάθε ειδικό θέμα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους: θέματα υγείας, ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες ή ανάγκες, θέματα οικογενειακής και κοινωνικής κατάστασης τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την επίδοση, τη φοίτηση και συμπεριφορά του παιδιού τους και ζητούν τη συνδρομή του σχολείου.

Το σχολείο βρίσκεται σε  συνεργασία με την οικογένεια του μαθητή/της μαθήτριας.

Για οποιοδήποτε αίτημα τους οι γονείς/κηδεμόνες απευθύνονται στο δάσκαλο/ δασκάλα της τάξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κοινά αποδεκτή λύση ή συνεννόηση, απευθύνονται στη Διευθύντρια του σχολείου.

 Νέα  ψηφιακά εργαλεία 

  1. Υπάρχει πλέον η δυνατότητα έκδοσης Βεβαίωσης Φοίτησης τέκνου μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης

(https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school).

  1. Για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για υποβολή καταγγελιών (https://stop-bullying.gov.gr/). Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα έχουν πρόσβαση οι γονείς, καθώς και όσοι έχουν την επιμέλεια μαθητών/τριών, οι οποίοι δύνανται να υποβάλλουν αναφορές.

Επίσης, ορίζεται συγκεκριμένο Πρωτόκολλο Διαχείρισης Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού με σκοπό την εξέταση

των αναφορών και την υποβολή προτάσεων για την αντιμετώπιση των περιστατικών σχολικής βίας (ν. 5029/2023(Α’ 55)).

  1. Δίνεται η δυνατότητα, επίσης, στους γονείς/κηδεμόνες να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις απουσίες, τη βαθμολογία των μαθητών/τριών και ανακοινώσεις που αφορούν την σχολική μονάδα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-Parents», (https://eschools.minedu.gov.gr/). Η πλατφόρμα θα δώσει στον/στην πολίτη-κηδεμόνα ένα ζωντανό και μόνιμο δίαυλο επικοινωνίας με το σχολείο, μέσω του οποίου ο/η κηδεμόνας θα αλληλεπιδρά με την σχολική μονάδα.

Επίσης, ισχύει και έχει κοινοποιηθεί στα σχολεία η Εγκύκλιος « Εύρυθμη λειτουργία Σχολικών Μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης (Αθήνα, 02-10-2024

Αρ. Πρωτ. 114188/ΓΔ4)» του ΥΠΑΙΘΑ  ότι σύμφωνα με νέες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα

«τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή

δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη λειτουργία του».

Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του Eσωτερικού Κανονισμού 

Ο κοινά συμφωνημένος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του σχολείου (Διευθύντρια, εκπαιδευτικούς, άλλο επιστημονικό προσωπικό, μαθητές/τριες, γονείς/κηδεμόνες, βοηθητικό προσωπικό) με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του. Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Διευθύντρια και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Πάτρα 15.10.2025

Η Διευθύντρια                           Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Μαρία Κ. Μαρκέτου

 

Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε  η σχολική γιορτή για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 από την Δ’ Τάξη του σχολείου μας με υπεύθυνο εκπ/κό την κ. Φραγκούλια Βασιλική.   Επίσης, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Παράδοσης της Σημαίας από τη Διευθύντρια κ. Μαρία Μαρκέτου στους Σημαιοφόρους και τους/τις παραστάστες/τριες της  ΣΤ΄ Τάξης για τα δύο εξάμηνα σχολ. έτους 2025-2026! Χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων  κ. Ιωάννης Κουσαθανάς. Χρονικά , σκετς , αφηγήσεις και Χορωδία με πρωταγωνιστές τα παιδιά που “έζησαν” και καταχάρηκαν τη γιορτή όπως και οι γονείς τους που τα καταχειροκρότησαν!

Συνεργάστηκαν η Μουσικός κ. Αικατερίνη Γαλανού με την  πολύ ωραία Χορωδία από τους μαθητές και μαθήτριες ΣΤ’ Τάξη. Ομιλήτρια για την Επέτειο η εκπ/κός  κ.  Φραγκούλια Βασιλική.  Και του χρόνου!

OKT 1

OKT2

OKT3

OKT4

 

Αγιασμός στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας! Το πρώτο κουδούνι χτύπησε και το προαύλιο γέμισε όμορφες παρουσίες και γλυκές φωνούλες! Ο Αγιασμός τελέστηκε από τον Αρχιμανδρίτη π. Αμβρόσιο Γκουρβέλο  του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πατρών. Χαιρετισμούς απηύθυναν η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας Δ. Πατρέων κ. Βίβιαν Σαμούρη και ο Περιφερειακός Σύμβουλος εντεταλμένος στην Καινοτομία Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας κ. Λυκούργος Σταυρουλόπουλος. 

Στη συνέχεια ακολούθησαν Ομιλίες και δόθηκαν οδηγίες για τη λειτουργία του σχολείου  από την Προϊσταμένη του συστεγαζόμενου 6ου Νηπ. Πατρών κ. Τέτη Λιντζερίνου και από τη Διευθύντρια του Δημοτικού κ. Μαρία Μαρκέτου!

Όλοι καλωσόρισαν θερμά και τα νέα πρωτάκια!

Καλή και δημιουργική Χρονιά με υγεία και Πρόοδο!

AGIASMOS1

AGIASMOS2

AGIASMOS3