


<img src="https://blogs.sch.gr/10dimchaid/
files/2019/12/IMG_20191219_105645-225×300.jpg” alt=”” width=”225″ height=”300″ class=”alignnone size-medium wp-image-1412″ />. Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας! Οι μαθητές της Β τάξης σήμερα πέρασαν μια ευχάριστη ώρα στη βιβλιοθήκη και είχαν την ευκαιρία να δανειστούν ένα βιβλίο.
Χριστουγεννιάτικη γιορτή



Κυριακή 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσε ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας.
Στολίσαμε το δέντρο, γράψαμε τις ευχές μας στον τοίχο των ευχών, τραγουδήσαμε με τα παιδιά χριστουγεννιάτικα τραγούδια, διασκεδάσαμε και γελάσαμε όλοι μαζί.
Ευχόμαστε σε όλους χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία!
Εξοικονομώ ενέργεια στο σπίτι


Οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα για την εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι θέμα συμπεριφοράς, τρόπος ζωής με τον οποίο κερδίζουμε διπλά: εύκολα και άμεσα οφέλη για τον προϋπολογισμό των νοικοκυριών και, ταυτόχρονα, προστασία του περιβάλλοντος – έτσι διατηρούμε τις ανέσεις μας και βελτιώνουμε την καθημερινότητά μας. Για το λόγο αυτό, η εξοικονόμηση ενέργειας είναι σε μεγάλο βαθμό ζήτημα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, τόσο μέσα στο οικογενειακό μας περιβάλλον όσο και στο σχολείο.. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό και ανταπόκριση κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το γεγονός αυτό θα τους βοηθήσει να μοιραστούν τη γνώση που απέκτησαν με την οικογένεια και τους φίλους τους σχετικά με τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας και να διαδώσουν το μήνυμα ότι η εξοικονόμηση ενέργειας είναι πολύ πιο εύκολη απ’ όσο φαντάζονταν και έχει χαμηλό κόστος.
Από την ελιά στο λάδι


.
Από την ελιά στο λαδάκι” Διαδραστικό πρόγραμμα της Α και Β Δημοτικού στο πάρκο Τρίτση.
Οι μαθητές της ΑκαιΒ’ Δημοτικού είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το καταπράσινο πάρκο Τρίτση και να παρακολουθήσουμε ένα καταπληκτικό διαδραστικό πρόγραμμα με θέμα από την ελιά στο λαδάκι.
Επισκεφθήκαμε τον ελαιώνα του πάρκου, φορέσαμε τα ψάθινα καπέλα μας και γίναμε για μια μέρα μικροί ελαιοπαραγωγοί. Ξεκινήσαμε να κατεβάζουμε ελιές χρησιμοποιώντας ειδικά χτενάκια.
Έπειτα, πήγαμε στο λιοτρίβι, όπου κινώντας τις μυλόπετρες μάθαμε πώς έλιωναν παλιά οι άνθρωποι τις ελιές…..
Φτιάξαμε πάστα ελιάς λιώνοντας ελιές σε γουδί και εννοείται δεν έλειψε και η μαγειρική. Πλάσαμε πεντανόστιμα κουλουράκια με κύριο συστατικό το λάδι….
Τέλος, θαυμάσαμε το φυσικό τοπίο του πάρκου, είδαμε άλογα, ακούσαμε παπαγαλάκια και ανακαλύψαμε όλοι μαζί το μυστικό της καλής υγείας και της μακροζωίας.
Τελειώσαμε με την επίσκεψη στον πύργο και παρακολουθώντας ένα χιουμοριστικό θεατρικό.
Έκτακτη ανακοίνωση
ΣΤΙΣ 10:00 ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Σύμφωνα με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, λόγω της κακοκαιρίας όλα τα σχολεία στην Αττική (Λύκεια, Γυμνάσια, Δημοτικά, Νηπιαγωγεία και Παιδικοί Σταθμοί) αύριο Δευτέρα θα λειτουργήσουν μετά τις 10:00.
Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων των παιδιών
Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στα δικαιώματα των παιδιών ανά τον κόσμο. Οι παιδικές ψυχές γίνονται καθημερινά μάρτυρες και θύματα παιδικής εργασίας, κακοποίησης, κακομεταχείρισης, βασανιστηρίων …
Μακάρι τα παιδιά όλου του κόσμου να ζουν με ειρήνη και υγεία και να μην χρειαζόμαστε άλλο τις παγκόσμιες ημέρες!
ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ;

















