ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Επιστολή για λήψη μέτρων έναντι των πυρκαγιών_Δράση Ενεργού Πολίτη (1)_Συλλογική δράση σχολικής κοινότητας
EPISTOLH 1
Τα καλοκαίρια μας τα θέλουμε ανάλαφρα, χαρούμενα, όχι πένθιμα … και καπνισμένα
από τα δέντρα και τα ζωάκια που δε θα ξαναδούμε πια …
Αντιστεκόμαστε, δεν μένουμε εγκλωβισμένοι και παραπονούμενοι.
Μαθαίνουμε τα παιδιά μας να κάνουν το παράπονό τους δράση,
να γινόμαστε όλοι μαζί, εμείς η λύση!
EPISTOLH 3
Γράψαμε επιστολή προς τον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο της COP30
για το κλίμα και ζητάμε σοβαρά μέτρα για να σωθούν τα δάση μας.
Δεν έχουμε περιθώρια να μαυρίσει κανένα άλλο κομμάτι γης
όπως πρόσφατα της Χίου μας, της Β. Εύβοιας, του Έβρου, της Αττικής, της Ρόδου, της Αχαΐας…
Θέλουμε τώρα εθνικό σχέδιο αντιμετώπισης των πυρκαγιών,
θέλουμε να σταματήσουμε να μετράμε στρέμματα καμμενων δασών !
EPISTOLH 2
Οι μαθητές μας ως ενεργοί πολίτες μπαίνουν μπροστά,
διεκδικούν το μέλλον τους, μας δείχνουν τον δρόμο και ακολουθούμε εμείς εκπαιδευτικοί και γονείς
γιατί όλοι έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση να αφήσουμε πίσω μας έναν κόσμο που να μοιάζει
τουλάχιστον … φιλικός     🌲🌲🌲
Ευχαριστούμε τους γονείς που στηρίζουν κάθε ιδέα και δράση μας και την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας Eleni Niarchou που στέκεται πάντα αρωγός και βοηθός στα σχέδιά μας.

Νοιάζομαι και ενεργώ για έναν κόσμο πιο φιλικό

ET – twinning : Νοιάζομαι και δρώ για έναν κόσμο πιο φιλικό !

eTwinning logo 2     

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν τους μαθητές να βελτιώσουν τον κόσμο μας, αποτελώντας τους ενεργούς πολίτες του αύριο. Ξεκινώντας από το άτομο, θα περάσουν στο κοινωνικό σύνολο, μετά στο άμεσο περιβάλλον του σχολείου και τέλος σε ολόκληρο τον πλανήτη, υιοθετώντας συμπεριφορές που θα ενισχύσουν την αυτογνωσία τους, την ενσυναίσθηση, την αρμονία αλλά και τον σεβασμό για το περιβάλλον.

Η ποικιλία των δραστηριοτήτων θα οδηγήσουν στην καλλιέργεια πολλαπλών τύπων νοημοσύνης, σύμφωνα με τη θεωρία του Gardner, ικανοποιώντας παράλληλα τις ανάγκες μαθητών διαφορετικού μαθησιακού προφίλ, κλίσεων και ενδιαφερόντων. Δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η κριτική σκέψη θα αποτελέσουν επιμέρους στόχους του προγράμματος και θα καλλιεργηθούν μέσα από κοινές, συνεργατικές δράσεις τόσο εντός της τάξης, όσο και διασχολικά. Ο ψηφιακός γραμματισμός, που οδηγεί στην ψηφιακή πολιτειότητα, θα αποτελέσει εξίσου σημαντικό στόχο και θα επιτευχθεί τόσο μέσα από ψηφιακές δημιουργίες όσο και μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης ανάμεσα στα συμμετέχοντα σχολεία. 

Δράση 1η: Tα πορτραίτα μιλούν_Ελάτε να γνωριστούμε

Τα παιδιά έφτιαξαν τα πορτραίτα τους και παρουσιάζουν τον εαυτό τους προκειμένου να γνωριστούν με τα παιδιά των άλλων σχολείων.

 

 

Νοιάζομαι κι ενεργώ για έναν κόσμο πιο φιλικό!

Μεγαλώνουμε το δικό μας δάσος !!! (1)

20251014 140920

Προκειμένου να μπορέσουμε υλοποιήσουμε τη δράση μας “Μεγαλώνουμε το δικό μας δάσος, δίνουμε μικρή ανάσα στον πλανήτη” κάνουμε εβδομαδιαίο πρωτάθλημα συλλογής μπουκαλιών!
Μπαίνουμε όλοι και όλες στο περιβαλλοντικό παιχνίδι!
Προσπαθούμε συλλογικά και ατομικά για το περιβαλλοντικό καλό!
Κάθε Παρασκευή θα δίνεται έπαθλο χαράς στο τμήμα αλλά και στον/στην μαθητή/τρια που πάσχισε να φέρει τα περισσότερα.

Νοιάζομαι κι ενεργώ για έναν κόσμο πιο φιλικό!

Μεγαλώνουμε το δικό μας δάσος_Διάχυση στην κοινότητα_Ενεργός Πολίτης (2)



Λήψη αρχείου

«Γίνε Υπεύθυνος Κηδεμόνας Ζώου» – Μια Δράση Ευαισθητοποίησης από τους Μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης

IMG b45c357f2c0f159e8628b8b0f9c45da1 V

Η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας, στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη, υλοποίησε με ενθουσιασμό και ευαισθησία μια δράση με τίτλο «Γίνε Υπεύθυνος Κηδεμόνας Ζώου». Στόχος ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας γύρω από τη σωστή φροντίδα των ζώων, τα δικαιώματά τους και το σοβαρό πρόβλημα των αδέσποτων, που προκύπτει συχνά από την Συνεχίστε την ανάγνωση →

Αυτή η συλλογή περιέχει 6 φωτογραφίες.

Γ ΤΑΞΗ

Ο τοίχος είχε τη δική του ιστορία…

Σπείρε αγάπη και ας μη θερίσεις …

έτσι για να μοσχοβολά ο κόσμος …

eikona Viber 2025 05 30 13 54 24 814

Τα παιδιά της Γ΄τάξης μαζί με τις/τους εκπαιδευτικούς τους ζωγράφισαν τον τοίχο με αγάπη για να στείλουν το δικό τους μήνυμα!

eikona Viber 2025 05 30 13 54 24 854

eikona Viber 2025 06 02 15 54 14 788

eikona Viber 2025 06 02 15 54 14 354

eikona Viber 2025 06 02 15 54 14 857

eikona Viber 2025 06 02 15 54 15 649

eikona Viber 2025 05 30 16 40 46 359

Αυτό το θέμα αποτελεί την κορύφωση ενός προγράμματος επίλυσης συγκρούσεων στα πλαίσια των εργαστηρίων του Ενεργού Πολίτη που υλοποίησαν στην τάξη και το διαχέουν μέσω του μηνύματος στη σχολική κοινότητα.

eikona Viber 2025 05 30 16 40 48 797 eikona Viber 2025 05 30 16 40 49 540 eikona Viber 2025 05 30 16 40 50 036

 

 

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Δ1 Δ2

20250512 111004

Δράση κυκλοφοριακής αγωγής και διάχυση στο σχολείο μέσω των εργαστηρίων του Ενεργού Πολίτη Στα πλαίσια των εργαστηρίων του Ενεργού Πολίτη το Δ1 και το Δ2 επεξεργάστηκαν θέματα οδικής ασφάλειας προκειμένου να συμπεριφέρονται με ευσυνειδησία και ασφάλεια αργότερα ως μελλοντικοί πολίτες στις σύγχρονες πόλεις. Στο πλαίσιο αυτό και αφού προηγήθηκε μία πρώτη επαφή των παιδιών μέσω Συνεχίστε την ανάγνωση →

Αυτή η συλλογή περιέχει 13 φωτογραφίες.

Ταξίδι στη Χώρα των Άσχημων Πρόγραμμα Εθνικής Λυρικής Σκηνής Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος ΣΤ1΄ και ΣΤ2΄ 01 Ιουν 2025 Ώρα έναρξης: 18.30 Το 3ο Κουδούνι Όπερα, το εξαιρετικά επιτυχημένο πρόγραμμα διακαλλιτεχνικής και παιδαγωγικής δράσης για σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ολοκληρώνει την πέμπτη χρονιά υλοποίησής του με την παράσταση μουσικού θεάτρου Ταξίδι στη Χώρα των Άσχημων, μια ανατρεπτική Συνεχίστε την ανάγνωση →