Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά

Εκπόνηση ερευνητικών εργασιών ως διαθεματική δράση με θέμα «Το Μόναχο ως η Αθήνα του Βορρά : η επίδραση της κλασσικής αρχαιότητας στη φυσιογνωμία της γερμανικής σχολής» 2014-15

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

ΜΟΝΑΧΟ

Κατηγορία Πολιτιστικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπόνηση ερευνητικών εργασιών ως διαθεματική δράση με θέμα «Το Μόναχο ως η Αθήνα του Βορρά : η επίδραση της κλασσικής αρχαιότητας στη φυσιογνωμία της γερμανικής σχολής» 2014-15

Επίσκεψη στο Τ.Ε.Γ.(Τμήμα Ελληνικής Γλώσσας) Ζυρίχης 2017-18

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

Επίσκεψη στη Bασιλεία

Μουσείο Αϊνστάιν

Μουσεία Τέχνης στη Βασιλεία

Κατηγορία Όμιλοι, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Τ.Ε.Γ.(Τμήμα Ελληνικής Γλώσσας) Ζυρίχης 2017-18

Παραγωγή ψηφιακών ταξιδιωτικών παρουσιάσεων της πόλης του Βερολίνου με μορφή δραματοποιήσεων 2016-17

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

Κατηγορία Πολιτιστικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραγωγή ψηφιακών ταξιδιωτικών παρουσιάσεων της πόλης του Βερολίνου με μορφή δραματοποιήσεων 2016-17

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 11/11/2018

Θα πραγματοποιηθεί  στο Ζάννειο Π. Γυμνάσιο  κάθε Τετάρτη μετά το σχολικό ωράριο και ώρα: 13.30΄-14.30’ σε αίθουσα του σχολείου.

Θα συμμετέχουν μαθητές της Α΄τάξης,  κατόπιν αιτήσεώς τους με έγγραφη άδεια του γονέα.

Η διδάσκουσα εκπ/κός :

Ειρήνη Στουπά

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 11/11/2018

ΩΡΕΣ:         Κάθε Δευτέρα  13.30’ – 15.00΄

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:  15

ΣΚΟΠΟΣ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ:

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ:

Όμιλος Μαθηματικών έχει ως βασικό στόχο την εξερεύνηση του κόσμου των Μαθηματικών και της μαγείας του, με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό.

Μέσα από συγκεκριμένες πηγές οι μαθητές θα διερευνήσουν μαθηματικά προβλήματα, εντός του πλαισίου των γνώσεών τους. Ο Όμιλος μαθηματικών αποτελεί μια προσπάθεια διδακτικής παρέμβασης που επιδιώκει την πλαισίωση της σχολικής μαθηματικής γνώσης με τρόπους που, ξεπερνώντας τους περιορισμούς  του αναλυτικού προγράμματος, ενθαρρύνουν το μαθητή να την κατανοήσει ως κοινωνική και πολιτισμική δραστηριότητα του ανθρώπου. Επιδιώκουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:   

ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΥΠΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Ευρωπαϊκό Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας eTwinning στο έργο μας «Twinlettres»

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 26/10/2018

Το ευρωπαικό μας έργο «Twinlettres : regards critiques sur le monde» που εμπνεόταν από το έργο του  Montesquieu  και τις ανθρωπιστικές αξίες της Γαλλικής Επανάστασης, είναι ανάμεσα στους νικητές του φετινού διαγωνισμού των Βραβείων eTwinning 2018 ! Συγχαρητήρια σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς,  που συμμετείχαν στο έργο !

https://www.etwinning.net/el/pub/highlights/european-prizes-winners-2018.htm

http://www.etwinning.gr/2016-02-29-10-54-36/2016-02-29-10-56-25/841-etwinning-eu

Την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου, η τελετή απονομής των Ευρωπαικών βραβείων 2018 κατά τη διάρκεια του Ετήσιου Συνεδρίου eTwinning που φέτος πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία. Είμασταν εκεί όλη η ομάδα εκπαιδευτικών μαζί, από πέντε χώρες (Βέλγιο, Ελλάδα, Ισπανία, Ρουμανία, Τυνησία) για να παραλάβουμε το Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας για το έργο «Twinlettres : regards critiques sur le monde» !

Από το σχολείο μας βραβεύτηκαν οι καθηγήτριες Ελένη Σταυροπούλου (ΠΕ05) και Ευσταθία Αγγελή (ΠΕ08). Στο έργο συμμετείχαν οι 32 μαθητές Γαλλικών των τμημάτων Γ1 και Γ3 της σχολικής χρονιάς 2016-17 καθώς και οι καθηγητές Έλενα Βότση(ΠΕ02), Χρυσοβαλάντη Διαμαντή  (ΠΕ02), Νικόλαος Ζήκος (ΠΕ04,1).

Τέλος, ας σημειωθεί οτι το έργο «Twinlettres» συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 20 έργα eTwinning που προτείνονται ως παραδείγματα καλής πρακτικής από το βιβλίο eTwinning 2018 με τίτλο «Η πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης μέσω του eTwinning» (δες. Σελ. 26) https://europa.eu/cultural-heritage/toolkits/etwinning-book-cultural-heritage_en

 

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας eTwinning στο έργο μας «Twinlettres»

«Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours» «Twinfeuill’ton : έρωτας και προκατάληψη άλλοτε και τώρα»

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 24/09/2018

Ένα νέο ευρωπαικό έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning για τη σχολική χρονιά 2018-19 σε συνεργασία με μαθητές 10 σχολείων από το Βέλγιο, την Ελλάδα, την Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία και Τυνησία.   https://twinspace.etwinning.net/72583/home

 

Με  την ευκαιρία του Ευρωπαικού Έτους πολιτιστικής Κληρονομιάς, οι μαθητές του νέου μας έργου δημιουργικής γραφής θα επιχειρήσουν να γράψουν συνεργατικά ένα μυθιστόρημα σε συνέχειες έχοντας σαν αφετηρία το ιπποτικό μυθιστόρημα Aucassin et Nicolette. Οι περιπέτειες του νεαρού ζευγαριού που θα πρέπει να ξεπεράσει διάφορα κοινωνικά εμπόδια για να μπορέσει να ενωθεί, θα ωθήσουν τους μαθητές να προβληματιστούν γύρω από τις προκαταλήψεις, τα στερεότυπα, το ρατσισμό και την ανθρώπινη και πολιτιστική ποικιλομορφία, αλλά και να συνειδητοποιήσουν τη δύναμη του έρωτα που, «ανίκητος στη μάχη», θα καταφέρει να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια.

Στο έργο συμμετέχουν διαθεματικά και εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας : οι κες  Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου  (Λογοτεχνία), Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά), Ευανθία Καγκάδη (Μουσική) με τους μαθητές του Γ3,  και η κα Έλενα Βότση (Ιστορία με το Γ3, και Ιλιάδα με το Β4) οι οποίες  προσεγγίσουν το αντικείμενο του προγράμματος από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.

Οι μαθητές Γαλλικών του Γ3 παρουσιάζονται και εύχονται Καλά Χριστούγεννα στους εταίρους μαθητές του έργου από το Βέλγιο, την Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία και Τυνησία.

Περισσότερα στην η-τάξη http://Γαλλικά Γ’ Γυμνασίου (Γ3). Πρόγραμμα eTw 2018-19. «TWINFEUILL’TON»

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours» «Twinfeuill’ton : έρωτας και προκατάληψη άλλοτε και τώρα»

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΑΚΕΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Συγγραφέας: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΖΑΝΝΕΙΟ στις 28/06/2018

 

AM Ονοματεπώνυμο Κλάδος Μόρια
226266 ΓΕΩΡΓΟΠΟΛΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΩ ΠΕ01 16
173446 ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ02 37
167534 ΣΠΥΡΑΛΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 28
173534 ΤΣΑΓΚΡΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕ02 37,5

Το Αρχείο με τα αναλυτικά μόρια της αξιολόγησης εδώ: katataxi_ekpaideytikon_apospasi_2017_2018

Το ΕΠΕΣ του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου

Κατηγορία Ανακοινώσεις, ΕΠΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΑΚΕΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Αστραπιαίο Πρωτάθλημα Σκάκι (blitz 3’+3″) 2018

Συγγραφέας: Ανδρέας Ρηγάτος στις 22/05/2018

Αστραπιαίο Σκάκι  (blitz 3+3)  ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2018 στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο & Λύκειο

Σαράντα μαθητές (39 αγόρια και ένα κορίτσι) από τα δύο σχολεία συναντήθηκαν και έπαιξαν σκάκι με ευκαιρία το τέλος των μαθημάτων. Νικήτρια με το απόλυτο σκόρ 6 νίκες σε 6 αγώνες αναδείχθηκε η μαθήτρια της Β Λυκείου Λουκία Πραματευτάκη!!

 

Τα αποτελέσματα για το Λύκειο:

  1. ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΑΚΗ ΛΟΥΚΙΑ  Β ΛΥΚΕΙΟΥ 6 βαθμούς  χρυσό μετάλλιο
  2. ΚΟΛΥΒΑΣ ΑΡΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ 5 βαθμούς αργυρό μετάλλιο
  3. ΜΕΞΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ 5 βαθμούς χάλκινο μετάλλιο

Τα αποτελέσματα για το Γυμνάσιο:

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 4 βαθμούς χρυσό μετάλλιο
  2. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 4 βαθμούς αργυρό μετάλλιο
  3. ΜΟΣΧΟΝΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ 4 βαθμούς χάλκινο μετάλλιο

Τα αναλυτικά αποτελέσματα στην διεύθυνση: http://chess-results.com/tnr355968.aspx?lan=1&art=1

Στους νικητές εκτός από τα μετάλλια δώθηκαν και σκακιστικά βιβλία.

Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Διοργάνωση: Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο & Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο.

Χώρος Αγώνων: Η Αίθουσα 210 του δευτέρου ορόφου.

Διεύθυνση Αγώνων: Λεοντοπούλου Παρασκευή

Επικεφαλής Διαιτητής: Ανδρέας Ρηγάτος

Πρόγραμμα αγώνων: Τετάρτη  23 Μαΐου 2018

Επιβεβαίωση συμμετοχών: 9:50 – 10:05 (πρώτο διάλειμμα)

1ος γύρος 10:15 – Τελετή λήξης-απονομές: 12:30

Σύστημα Αγώνων: Ελβετικό 6 γύρων σε έναν ενιαίο όμιλο.

Χρόνος Σκέψης:  3’ + 3’’/κίνηση για κάθε παίκτη

Δικαίωμα συμμετοχής:  Όλοι οι μαθητές του Ζαν. Πειρ. Γυμνασίου και του Ζαν. Πειρ. Λυκείου .

Αρχική κατάταξη: Με βάση το blitz rating, μετά το διεθνές ΕΛΟ, το εθνικό ΕΛΟ και τέλος αλφαβητικά

Έπαθλα: Θα δοθούν μετάλλια στους τρεις πρώτους μαθητές/τριες του Λυκείου και στους τρεις πρώτους μαθητές/τριες του Γυμνασίου.

Ισοβαθμία: Σε περίπτωση ισοβαθμίας θα ισχύσουν τα παρακάτω κριτήρια:

1) Ο μεταξύ τους αγώνας εφόσον όλοι έχουν αγωνιστεί μεταξύ τους
2) Μπούχολτς (βαθμοί αντιπάλων)
3) Άθροισμα προοδευτικής βαθμολογίας και τα κριτήρια άρσης της,
4) Αριθμός νικών
Για ότι δεν προβλέπεται ισχύουν οι κανονισμοί της FIDE και της ΕΣΟ.

Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: http://chess-results.com/tnr355968.aspx?lan=1

Δηλώσεις συμμετοχής-πληροφορίες: Στην διεύθυνση (rigatos@sch.gr) , και στα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, αναφέροντας ονοματεπώνυμο, τάξη, σχολείο, elo (αν υπάρχει).

 

Οργανωτική Επιτροπή: Ανδρέας Ρηγάτος, Σοφία Ντούσκα, Παρασκευή Λεοντοπούλου, Γεώργιος Μαυρομάτης.

Κατηγορία Δραστηριότητες, Πολιτιστικά, Προγράμματα, Σκάκι | Με ετικέτα: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αστραπιαίο Πρωτάθλημα Σκάκι (blitz 3’+3″) 2018

ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΑΣ 2017-18

Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΑΓΓΕΛΗ στις 20/05/2018

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΑΣ 2017-18

Το Ζαννειόφωνο στην συχνότητα του Europeanschoolradio για την ημέρα του π

Συγγραφέας: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΖΑΝΝΕΙΟ στις 15/05/2018

Φέτος, με αφορμή το έτος Μαθηματικών όπως έχει ορίσει το Υπουργείο Παιδείας και κέντρο τις 14 Μαρτίου (Παγκόσμια μέρα εορτασμού της μαθηματικής σταθεράς του π)  γιορτάσαμε τη μέρα του π στο σχολείο μας με μια σειρά εκδηλώσεων. Οι σχετικές δράσεις οργανώθηκαν από το ΣΕΠΕ του  Ζάννειου Γυμνασίου. Αναπτύχθηκαν σε πολλά μαθήματα και η κεντρική εκδήλωση έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων στις 14 Μαρτίου 2018.

Η διαθεματική προσέγγιση έδωσε μια ευρεία διάσταση στη μελέτη του θέματος, διερευνώντας το όχι μόνο μαθηματικά αλλά και μουσικά, καλλιτεχνικά, φιλολογικά (ποιητικά και λογοτεχνικά), θεολογικά. Στα ξενόγλωσσα μαθήματα μελετήθηκαν ποιήματα, στην πληροφορική εφαρμογές, στα θρησκευτικά αρχαιολογικά ευρήματα, στα μαθηματικά αποδείξεις του, στους ΄Ορνιθες του Αριστοφάνη και στο κλασικό ρητό «Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί» έγινε φιλολογική προσέγγιση και ερμηνεία, στη ζωγραφική έφτιαξαν αφίσες και είδαν οι μαθητές την καλλιτεχνική έκφρασή του. Στον Όμιλο κινηματογράφου παρακολούθησαν σχετική ταινία και τη συζήτησαν.

Η κεντρική εκδήλωση στις 14 Μαρτίου είχε μαζική συμμετοχή των μαθητών κυρίως της Γ΄ τάξης, που συμμετείχαν σε πλήθος δράσεων ( πειράματα, απαγγελίες, παιχνίδια, ζωγραφική κλπ). Οι καθηγητές/τριες του σχολείου υποστήριξαν τον κύκλο των δράσεων με πλούσιο υλικό.

Ο Όμιλος ραδιοφώνου έφτιαξε μια εκπομπή με υλικό από αυτές τις δράσεις και άλλα σχετικά κείμενα αλλά και τραγούδια που έχουν δημιουργηθεί σχετικά με τη σταθερά του π.  Η εκπομπή έχει γίνει εξ ολοκλήρου από τα παιδιά ( συνεντεύξεις, έρευνα, κείμενα, επεξεργασία ήχου, μουσική επιμέλεια) και στην τελική ηχογράφηση είχαμε την αμέριστη στήριξη του ηχολήπτη Θανάση Καλοδούκα στο φιλόξενο χώρο του δημοτικού σταθμού του δήμου Πειραιά, το Κανάλι Ένα.

Η εκπομπή  του « Ζαννειόφωνου», όπως λέγεται η ομάδα μας ακούστηκε από τη διαδικτυακή συχνότητα του Europeanschoolradio στις  20 Απριλίου 2018 και θα ακουστεί πάλι στις 24 ΜαΪου 2018 από την ίδια συχνότητα. Μπορείτε να κατεβάσετε από το blog μας την εκπομπή ή να την παρακολουθήσετε στη διαδικτυακή σελίδα: https://soundcloud.com/xfg2571n3jxo/ekpomph-gia-to-p

Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου

Φιλόλογος

Κατηγορία Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Όμιλοι | Με ετικέτα: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Ζαννειόφωνο στην συχνότητα του Europeanschoolradio για την ημέρα του π

Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην Αγγλική Γλώσσα με χρήση ΤΠΕ: Μια μελέτη περίπτωσης μεθόδου CLIL

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 11/05/2018

Τίτλος: Τα Πρακτικά του 5ου Συνεδρίου: Νέος Παιδαγωγός / Αθήνα, 28 και 29 Απριλίου 2018 (εφαρμογή με link)

Γλώσσες: Ελληνική (gre)

ISBN: 978-618-82301-4-9

Συμπεράσματα

Η συνολική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής δράσης δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών αποτιμά θετικά την όλη συμμετοχή στο CLIL διδακτικό σενάριοκαι με την παράλληλη διδασκαλία των Μαθηματικών και της Αγγλικής γλώσσας . Η θετική στάση διατηρείται σε ό,τι αφορά το πρόσφορο και ζεστό κλίμα που δημιουργήθηκε με την παρουσία των δυο καθηγητών. Σε κλίμα γενικής επιδοκιμασίας κινήθηκε και η διάθεση υπέρ της ποικιλίας των δραστηριοτήτων κι ερεθισμάτων που τους παρείχε η συγκεκριμένη διδασκαλία. Πρέπει να σημειωθεί ότι στην αξιολόγηση της παραπάνω εκπαιδευτικής δράσης συμμετείχε  και μια  φοιτητήτρια του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ που έκανε την πρακτική του στο σχολείο μας και παρακολούθησε δια ζώσης τη διαθεματική αυτή διδασκαλία απαντώντας ανώνυμα σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο.  Η επεξεργασία του ερωτηματολογίου κατέδειξε ότι η φοιτήτρια ταυτίζεται με την πλειοψηφία των μαθητών και θεωρεί αποτελεσματικό το πρόγραμμα CLIL τόσο στη βελτίωση και εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας όσο και στην εύκολη κατανόηση των μαθηματικών προβλημάτων που διαπραγματευόταν το διδακτικό σενάριο.

Η εκπαιδευτική δραστηριότητα επέδρασε θετικά στο επίπεδο των γνώσεων που αποκόμισαν οι μαθητές τόσο στην επίλυση προβλημάτων ποσοστών όσο και στην ερμηνεία γραφημάτων στατιστικής με την δημιουργική χρήση της Αγγλικής γλώσσας.

Εστιάζοντας στη σημασία των δεξιοτήτων μάθησης μέσω των εποικοδομητικών μεθοδολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα αντιλαμβανόμαστε ότι η εκμάθηση του περιεχομένου μέσω μιας γλώσσας (ως μέσο διδασκαλίας) μπορεί να προσφέρει ένα καλό περιβάλλον μάθησης τόσο για την εκμάθηση του περιεχομένου όσο και για την ανάπτυξη της γλώσσας και ότι η μέθοδος CLIL μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την αλλαγή αυτή (Mehisto, 2008). Τέλος, με την προσέγγιση αυτή οι αδύνατοι μαθητές νοιώθουν ψυχολογικά ασφαλείς καθώς απαλλάσσονται από το άγχος της αποτυχίας και εξασφαλίζουν βοήθεια και υποστήριξη στην προσπάθεια τους για κατάκτηση της γνώσης (Ματσαγγούρας, 1988). Αυτή ακριβώς η ατμόσφαιρα, η απαλλαγμένη από το άγχος της αποτυχίας, διαπιστώθηκε καθόλη τη διάρκεια εφαρμογής των διδακτικών σεναρίων και στις δύο τάξεις όπου εφαρμόστηκε, επιβεβαιώνοντας ότι η παράλληλη διδασκαλία των Μαθηματικών με την εφαρμογή της μεθόδου CLIL και τη χρήση ΤΠΕ προσφέρει στούς μαθητές μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην κατανόηση του γνωστικού αντικειμένου και τη χρήση της γλώσσας.

 Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:

Αγγελική Παπαγεωργίου ΠΕ06

Ειρήνη Στουπά ΠΕ03

Κατηγορία Αγγλικά, Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην Αγγλική Γλώσσα με χρήση ΤΠΕ: Μια μελέτη περίπτωσης μεθόδου CLIL