MAKERS: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δημιουργική αξιοποίηση της τριδιάστασης σχεδίασης και εκτύπωση στο σχολείο.

Το έργο MAKERS έχει ως στόχο την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των σπουδών στις Θετικές Επιστήμες και Τεχνολογικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω του εκσυγχρονισμού του περιεχομένου αλλά της αξιοποίησης των τεχνολογικών εξελίξεων ώστε η εκπαίδευση να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα περισσότερο συμμετοχική και συμπεριληπτική.

Εστιάζει στην τεχνολογία της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης και διερευνά τη σχέση τους με τον προγραμματισμό υπολογιστών με στόχο την απόκτηση τεχνικών και επιστημονικών γνώσεων αλλά και την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων. Θα μελετήσει την αξιοποίηση της τεχνολογίας της τριδιάστατης εκτύπωσης, μιας τεχνολογίας που παράγει προϊόντα που οι μαθητές μπορούν να δουν και να αγγίξουν, στη διδασκαλία των μαθημάτων των θετικών και τεχνολογικών επιστημών αλλά και άλλων μαθημάτων, όπως αυτών που συνδέονται με τις τέχνες και το σχεδιασμό.

Στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθεί εκπαιδευτικό υλικό και οδηγός για τους εκπαιδευτικούς για την εισαγωγή στην τριδιάσταση σχεδίαση και εκτύπωση και για τη δημιουργία τριδιάστατων μοντέλων με χρήση τη γλώσσας προγραμματισμού Python. Θα πραγματοποιηθούν ενημερωτικές συζητήσεις και εργαστήρια που θα δώσουν τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν στη σχεδίαση και αξιολόγηση του έργου και δράσεις εκπαίδευσης στις τεχνολογίες της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης.  Επίσης θα υποστηριχτεί  η συνεργασία των σχολείων που θα συμμετέχουν στο έργο μέσω της πλατφόρμας eTwinning.

Το έργο MAKERS έχει πλήρη τίτλο «Ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών και της ενασχόλησης με τις Θετικές Επιστήμες και την Τεχνολογία μέσω της ενσωμάτωσης της Τριδιάστατης Σχεδίασης και του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, που εντάσσεται στη Δράση Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης. Το έργο ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020 και η διάρκεια του είναι δύο χρόνια (2020-2022). Είναι μια συνεργασία τριών χωρών (Βουλγαρία, Ελλάδα, Τουρκία). Στη σύμπραξη συμμετέχουν δύο Πολυτεχνεία, τέσσερεις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και ένας οργανισμός για την προαγωγή της καινοτομίας στην εκπαίδευση. Από τη χώρα μας συμμετέχουν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.

 

Δημοσιεύθηκε στη MAKERS, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Φυλλάδιο του έργου START I

Συνοπτικό ενημερωτικό φυλλάδιο του έργου START IN

Δημοσιεύθηκε στη Erasmus+, START IN | Σχολιάστε

5o Ενημερωτικό Δελτίο του Έργου START IN

5o Ενημερωτικό Δελτίο του έργου: πραγματοποίηση της τελευταίας συνάντησης του έργου διαδικτυακά και ολοκλήρωση του έργου.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Erasmus+, START IN, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

DISCOVER: Ένα παράδειγμα καλής πρακτικής για έργα Erasmus+

Το έργο DISCOVER αναδείχτηκε, μετά την τελική αξιολόγησή του,  ως παράδειγμα καλής πρακτικής για έργα Erasmus+. O τίτλος αυτός απονέμεται σε έργα με ιδιαίτερα καλή διαχείριση που μπορεί να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και για άλλους. Στην επιτυχημένη αυτή συνεργασία, που εντάσσεται στις Στρατηγικές Συμπράξεις για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών του Erasmus+,  ήταν συντονιστής το Πολυτεχνείο του Γκάμπροβο ενώ από τη χώρα μας συμμετείχαν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Το DISCOVER έχει ως στόχο την ευρύτερη διάδοση της επιστημονικής γνώσης μέσω της συνεργασίας φορέων της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα εστιάζει στη διάδοση της επιστημονικής γνώσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε ζητήματα Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας και ιδίως σε θέματα προγραμματισμού υπολογιστών, ρομποτικής και φυσικού υπολογισμού (physical computing).

Στα πλαίσια του έργου μελετήθηκαν καλές πρακτικές διάδοσης της επιστήμης από την Ευρώπη και τον κόσμο και αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό υλικό τόσο για μαθητές με μικρή εμπειρία στον προγραμματισμό και τη ρομποτική, όσο και για πιο προχωρημένους μαθητές. Επίσης υλοποιήθηκαν εργαστηριακά μαθήματα, συζητήσεις και εκδηλώσεις. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των δράσεων και βασικό στοιχείο της μεθοδολογίας του έργου είναι η συνάντηση και συνεργασία ομάδων μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των καθηγητών τους με ερευνητές, καθηγητές και φοιτητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τέσσερα σχολεία το ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου, το 2ο ΕΠΑΛ Χανίων, το Μουσικό Σχολείο Χανίων και το ΓΕΛ Ελευθερίου Βενιζέλου, συμμετείχαν στο τελικό ευρωπαϊκό συνέδριο του έργου που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Δήμο Χανίων. Ακόμα περισσότερα σχολεία (ΕΠΑΛ Ελευθερίου Βενιζέλου, 1ο ΕΠΑΛ Χανίων, Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων 1ο ΓΕΛ Χανιών, 2ο ΓΕΛ Χανίων 3ο ΓΕΛ Χανίων) συμμετείχαν στις ενημερωτικές συναντήσεις, τις εκπαιδευτικές δράσεις και τα εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο και τα αποτελέσματα του είναι διαθέσιμες στην κάρτα του έργου στην Πλατφόρμα Αποτελεσμάτων Σχεδίων Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2017-1-BG01-KA202-036327

Δημοσιεύθηκε στη DISCOVER, Erasmus+ | Σχολιάστε

6η διεθνική συνάντηση του έργου Erasmus+ START IN

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 6η διεθνική συνάντηση του έργου Erasmus+ START IN. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, λόγω της πανδημίας που πλήττει όλες τις χώρες του προγράμματος. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η οριστικοποίηση των πνευματικών προϊόντων του έργου, η αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος και η ολοκλήρωση του σχεδίου αξιοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Το έργο Erasmus+ START IN, έχει ως στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας του επιχειρείν, που ορίζεται ως η ικανότητα του ενεργού πολίτη να μετατρέπει ιδέες σε δράση παράγοντας αξία στην ευρύτερη κοινωνική σφαίρα. Η ικανότητα αυτή σχετίζεται άμεσα με τη δημιουργικότητα, την πρωτοβουλία, την επιμονή, την ανθεκτικότητα, τη διαχείριση της αβεβαιότητας, του κινδύνου, της αποτυχίας, αλλά και την ικανότητα για συνεργασία, την κινητοποίηση για την επίλυση ενός προβλήματος, και την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα συμπεριληπτικότητας, ηθικής και βιώσιμης ανάπτυξης.
Περισσότερες πληροφορίες:
Δημοσιεύθηκε στη Erasmus+, START IN | Σχολιάστε

Διαδικτυακό Συνέδριο για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου START IN

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις  18 Αυγούστου 2020, το διαδικτυκό συνέδριο για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου Erasmus+ START IN, που διοργάνωσαν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων. Το έργο START IN, έχει ως στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας του επιχειρείν, που ορίζεται ως η ικανότητα του ενεργού πολίτη να μετατρέπει ιδέες σε δράση παράγοντας αξία στην ευρύτερη κοινωνική σφαίρα. Η ικανότητα αυτή σχετίζεται άμεσα με τη δημιουργικότητα, την πρωτοβουλία,  την επιμονή, την ανθεκτικότητα, τη διαχείριση της αβεβαιότητας, του κινδύνου, της αποτυχίας, αλλά και την ικανότητα για συνεργασία, την κινητοποίηση για την επίλυση ενός προβλήματος, και την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα συμπεριληπτικότητας, ηθικής και βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν από τους υπεύθυνους για την υλοποίηση του έργου εκ μέρους της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων οι στόχοι, η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα του έργου, που περιλαμβάνουν αναλυτικό πρόγραμμα, εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναρτηθεί σε ψηφιακή πλατφόρμα μάθησης και εφαρμογή κινητών συσκευών.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν από εκπαιδευτικούς του νομού Χανίων εκπαιδευτικά προγράμματα  και καλές πρακτικές του νομού Χανίων και έχουν ως στόχο με την καλλιέργεια των δεξιοτήτων που σχετίζονται με την ικανότητα του επιχειρείν με έμφαση στην κοινωνική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.

Ειδικότερα ο Θοδωρής Ψαράκης, διευθυντής του 2ο ΕΠΑΛ Χανίων παρουσίασε το πρόγραμμα επισκευής νοσοκομειακών κρεβατιών και εξοπλισμού, που υλοποίησε με επιτυχία το σχολείο του. Οι μαθητές επισκεύασαν άμεσα και με μικρό κόστος παλιό εξοπλισμό (φθαρμένα κρεβάτια, αναπηρικά καροτσάκια, φορεία και καρέκλες) που ήταν σε κακή κατάσταση και στην ουσία σε αχρηστία στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων. Σημαντικό στοιχείο για την αποτίμηση του προγράμματος εκτός από το χειροπιαστό αποτέλεσμα της επισκευής του εξοπλισμού και της  παράδοσης του στο νοσοκομείο ήταν ο ενθουσιασμός των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, που οδήγησε στην επανάληψη του και για δεύτερη φορά.

Η Μαρία Κληματσάκη διευθύντρια του 11 Δημοτικού Σχολείου Χανίων, αναφέρθηκε στην εμπειρία του σχολείου της από την υλοποίηση ενός προγράμματος με θέμα την Ψυχική Ανθεκτικότητα Το πρόγραμμα μέσα από την ανάδειξη θετικών προτύπων οδηγεί στην  κατανόηση της αξίας του σχολείου, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της ψυχικής ανθεκτικότητας με στόχο την ενδυνάμωση των μαθητών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που οδηγούν στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου. Στόχος του σχολείου είναι η συνέχιση του προγράμματος που είχε θερμή υποδοχή από τους μαθητές και ευρύτερα θετικά αποτελέσματα στην σχολική κοινότητα.

Η Ρία Βαρδή, γραφίστρια και αναπληρώτρια καθηγήτρια του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών στο ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου, παρουσίασε ένα επιτραπέζιο παιγνίδι για την κυκλοφοριακή αγωγή που σχεδίασαν και κατασκεύασαν οι μαθητές του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, διατρέχοντας όλα τα στάδια από  την ανάγκη για επίλυση ενός προβλήματος και την αρχική ιδέα μέχρι την κατασκευή και αξιολόγηση του τελικού προϊόντος.

Οι προκλήσεις και οι ιδιαίτερες δυσκολίες που προέκυψαν την πρώτη περίοδο αναστολής της λειτουργίας των σχολείων λόγω της πανδημίας, την άνοιξη του 2020, οδήγησαν τους εκπαιδευτικούς τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και την δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε καινοτόμες λύσεις και προσεγγίσεις.

Η Κυριακή Τριανταφυλλίδου δασκάλα στο δημοτικό σχολείο Ταυρωνίτη παρουσίασε την εμπειρία και τα συμπεράσματά της από την περίοδο της καραντίνας, κατά τη διάρκεια της οποίας σχεδίασε και υλοποίησε μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις αρχές της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και την πραγματικότητα που βίωναν οι μαθητές. Στόχος της διδασκαλίας ήταν, μεταξύ άλλων, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της φαντασίας, της κριτικής σκέψης, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων αλλά και της συνεργασίας με αξιοποίηση κατάλληλων κάθε φορά παιδαγωγικών μεθόδων και ψηφιακών εργαλείων.

Ο Νίκος Σωτηρόπουλος, μουσικός στο 6ο Γυμνάσιο Χανίων παρουσίασε την εμπειρία του από την υποστήριξη δύο εξ’ αποστάσεως χορωδιών: της εφηβικής χορωδίας του Δήμου Χανίων και της χορωδίας μιας σχολικής τάξης δημοτικού. Αναφέρθηκε στις τεχνικές και ψυχολογικές δυσκολίες που έπρεπε να αντιμετωπιστούν, τη συνεργασία με τη δασκάλα της τάξης, την αποδοχή που είχε αυτή η προσπάθεια από τους μαθητές του δημοτικού και τις οικογένειες τους, αλλά και τη συγκίνηση όλων από το τελικό αποτέλεσμα.

Τέλος ο Ματθαίος Φραντζεσκάκης αναφέρθηκε στο έργο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων και ιδίως στα προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και μαθητών που υλοποιεί, καθώς και στις λύσεις που ανάπτυξε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων, με την κινητοποίηση ενός μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών, ώστε να συνεχιστούν οι εκπαιδευτικές δράσεις που βρίσκονταν σε εξέλιξη παρά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων και την υποχρεωτική διακοπή των δια ζώσης συναντήσεων και εργαστηρίων.

Στη εργαστήριο που ακολούθησε αξιολογήθηκε η μέχρι τώρα εμπειρία και συζητήθηκαν μελλοντικές εκπαιδευτικές δράσεις και συνεργασίες με στόχο την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου και της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί σε τοπικό επίπεδο.

Για περισσότερες πληροφορίες επισυνάπτουμε το πρόγραμμα του συνεδρίου:



Λήψη αρχείου

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Erasmus+, START IN, Συνέδριο | Σχολιάστε

4o Ενημερωτικό Δελτίο του Έργου ASK4JOB

To τέταρτο Ενημερωτικό Δελτίο του έργου ASK4JOB απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και συμβούλους σταδιοδρομίας. Παρουσιάζει με συντομία τους στόχους, τη μεθοδολογία, το εκπαιδευτικό υλικό και τα εργαλεία του προγράμματος με σκοπό την ευρύτερη αξιοποίηση του έργου.

Το ενημερωτικό δελτίο είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://blogs.sch.gr/europrogchan/files/2020/09/4°-Newsletter-A4J-ENG_GR.pptx

Δημοσιεύθηκε στη ASK4JOB, Erasmus+ | Σχολιάστε

Ευρωπαϊκό συνέδριο για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου ASK4JOB

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το πανευρωπαϊκό συνέδριο του έργου Ask4Job, 2017-1-IT02-KA204-036755. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 27 Αυγούστου 2020  με περισσότερους από 60 συνέδρους. Το έργο ASK4JOB (2017-1-IT02-KA204-036755) εντάσσεται στις Στρατηγικές Συμπράξεις για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών πρακτικών του Erasmus+ στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

Στόχος το έργου είναι η ανάπτυξη των ψηφιακών και γνωστικών δεξιοτήτων που είναι αναγκαίες για την ένταξη των εργαζομένων και των πολιτών της Ευρώπης στο σύγχρονο, τεχνολογικά πλούσιο, περιβάλλον. Η εκπαιδευτική διαδρομή που έχει αναπτύξει το ASK4JOB συνδυάζει την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση με την δια ζώσης παρακολούθηση και επιπλέον παρέχει τη δυνατότητα διάγνωσης του επιπέδου των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων και εξατομίκευσης της εκπαιδευτικής του πορείας.

Δημοσιεύθηκε στη ASK4JOB, Erasmus+, Συνέδριο | Σχολιάστε

Διαδικτυακό συνέδριο για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου ASK4JOB

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακό συνέδριο για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου ASK4JOB στη χώρα μας, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων στις 19 Aυγούστου 2020. Το έργο ASK4JOB (2017-1-IT02-KA204-036755) εντάσσεται στις Στρατηγικές Συμπράξεις για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών πρακτικών του Erasmus+ στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Στόχος το έργου είναι η ανάπτυξη των ψηφιακών και γνωστικών δεξιοτήτων που είναι αναγκαίες για την ένταξη των εργαζομένων και των πολιτών της Ευρώπης στο σύγχρονο, τεχνολογικά πλούσιο, περιβάλλον. Η εκπαιδευτική διαδρομή που έχει αναπτύξει το ASK4JOB συνδυάζει την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση με την δια ζώσης παρακολούθηση και επιπλέον παρέχει τη δυνατότητα διάγνωσης του επιπέδου των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων και εξατομίκευσης της εκπαιδευτικής τους πορείας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαιδευτές ενηλίκων, συμβούλους επαγγελματικής σταδιοδρομίας και εργασίας που μπορούν να ενημερωθούν για αποτελέσματα του προγράμματος με σκοπό την αξιοποίηση του στην εκπαίδευση ανέργων αλλά και εργαζομένων.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων (DigComp), οι ψηφιακές και γνωστικές δεξιότητες στις οποίες εστιάζει το ASK4JOB και η εκπαιδευτική διαδρομή που σχεδιάστηκε στα πλαίσια του προγράμματος. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα ψηφιακά εργαλεία που έχει αναπτύξει στο ASK4JOB, η Διαδικτυακή Δοκιμασία Αυτοξιολόγησης, η πλατφόρμα με τα Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα και η Διαδικασία Πιστοποίησης των Αποτελεσμάτων.
Στην συζήτηση που ακολούθησε εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές ενηλίκων καθώς και μαθητευόμενοι που αναφέρθηκαν στην εμπειρίας τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Στα πλαίσια της εκδήλωσης συζητήθηκαν οι ανάγκες αναβάθμισης των ψηφιακών δεξιοτήτων σε τοπικό επίπεδο και παρουσιάστηκε το πρόγραμμα Ψηφιακής Αναβάθμισης των Επιχειρήσεων του Νομού Χανίων που υλοποιεί το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων.
Για περισσότερες πληροφορίες επισυνάπτουμε το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Δημοσιεύθηκε στη ASK4JOB, Erasmus+, Συνέδριο | Σχολιάστε

3o Ενημερωτικό Δελτίο του Έργου ASK4JOB

Το Τρίτο Ενημερωτικό Δελτίο του έργου ASK4JOB, που περιέχει πληροφορίες για την εκπαιδευτική διαδρομή που προτείνεται από το πρόγραμμα ASK4JOB και την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος που θα πραγματοποιηθεί κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2020. Διαβάστε όλο το ενημερωτικό δελτίο:  3°_Ενημερωτικό_Δελτίο_ASK4JOB.

 

Για  την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος στην Ελλάδα μπορείτε:

  • να υποβάλλετε αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά: https://forms.gle/HijR1PEeQ6nFkSot9
  • να υποβάλλετε ερωτήσεις και να πάρετε περισσότερες πληροφορίες αν επικοινωνήστε με email στη διεύθυνση: europrogchan@sch.gr

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ASK4JOB, Erasmus+ | Σχολιάστε