3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ‘ΟΧΙ’

Οκτ 202425

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτικές δράσεις για να τιμήσει την επέτειο του ΌΧΙ΄. Ως αφόρμηση αυτών των δράσεων λειτούργησε η παρουσίαση στα νήπια της θεατρικής παράστασης Καραγκίοζη με θέμα: ‘Ο Καραγκιόζης στον πόλεμο του ’40 – ‘ΟΧΙ’ Το Έπος του ’40 ‘ από τον κο Θεοδόση Βογιατζή, γνωστό και ταλαντούχο καραγκιοζοπαίχτη  ο οποίος με την άψογη παρουσίασή του μάγεψε τους μικρούς μας θεατές.

28 128 228 328 428 528 628 7

Όπως ήταν αναμενόμενο μετά την παράσταση ακολούθησαν πολλές συζητήσεις, ανακαλύψεις, κατασκευές, ανάγνωση βιβλίων και τέλος η γιορτούλα μας για να δώσουμε σε αυτή την ημέρα την αξία που της αρμόζει.

28 928 1028 1128 12εικόνα Viber 2024 10 29 21 33 40 850εικόνα Viber 2024 10 29 21 33 58 519

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ‘ΟΧΙ’    

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025

Σεπ 202421

Αγαπητοί γονείς,

Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει…

Σας καλωσορίζουμε με ιδιαίτερη χαρά, εσάς και τα παιδιά σας, τα οποία σας διαβεβαιώνουμε ότι θα τα προσέχουμε σαν δικά μας παιδιά. Στόχος μας είναι η ολιστική ανάπτυξη, η ασφάλεια και η καλλιέργεια δεξιοτήτων των παιδιών μας.

Ελπίζουμε στη στενή συνεργασία μας, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ώστε η φοίτηση των παιδιών σας να είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και δημιουργική.

Η Διευθύντρια & Ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχεται υγεία, πρόοδο, δύναμη και μια καλή σχολική χρονιά!!

 

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗkali xronia 2 700x375 1

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025    

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Σεπ 20245

 

Αγαπητοί μας Γονείς,

Ο Καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την

ΤΕΤΑΡΤΗ 11 – 9 -2024 και ώρα 10.00′ π.μ. 

στον Προαύλιο χώρο του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου Ελευθερίου-Κορδελιού.

Μετά την τέλεση του Αγιασμού γονείς και παιδιά θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο για την

πρώτη Ενημέρωση για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου.

Καλή Σχολική Χρονιά!!!

images 1

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ    

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Ιούλ 20248

 

diakopes1471506286Ακόμη μια σχολική χρονιά τελείωσε!

Στιγμές χαράς, αλληλεπίδρασης, μάθησης…

Όσα ζήσαμε θα είναι φυλαγμένα στα φύλλα της καρδιάς μας!

Ευχόμαστε στα νηπιάκια μας που τον Σεπτέμβριο θα πάνε στο Δημοτικό Σχολείο

“ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ” και στα προνηπιάκια μας “ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ”

Η ώρα των διακοπών έφτασε! Να απολαύσετε ξένοιαστες και ξεκούραστες διακοπές…

Από εμάς “ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ” !!!!

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!    

Εξοπλισμός STEM και ρομποτικής

Μάι 202422

Το σχολείο μας παρέλαβε εξοπλισμό ρομποτικής και STEM για την
εκπαίδευση από το Υπουργείο Παιδείας μέσω του Σχεδίου ΕΣΠΑ:

“Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης”.

To kit ρομποτικής αποτελείται από ρομποτάκια Beebot με τον συνοδευτικό τους εξοπλισμό.BeeBot 2 Mat

από κάτω από: Γενικά, ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξοπλισμός STEM και ρομποτικής    

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Απρ 202426

Οι διακοπές του Πάσχα άρχισαν!

Τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά για 2 εβδομάδες, από σήμερα Παρασκευή 26-4-2024 μέχρι και την Κυριακή του Θωμά 12-5-2024.

Θα τα ξαναπούμε από κοντά την ΔΕΥΤΕΡΑ 13 Μαΐου 2024.

Σας ευχόμαστε Όμορφες και Χαρούμενες Πασχαλινές Ημέρες με Υγεία και Χαρά!

ΚΑΛΟ  ΠΑΣΧΑ – ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

 

καρτα ευχών

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ    

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Απρ 202410

Σήμερα Τετάρτη 10 Απριλίου το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε το μουσείο ύδρευσης Θεσσαλονίκης το οποίο βρίσκεται στην περιοχή των παλιών δημοτικών σφαγείων της πόλης μας. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν από τους έμπειρους υπαλλήλους του μουσείου στο κτίσμα το οποίο πρόκειται για χαρακτηριστικό παράδειγμα βιομηχανικού κτηρίου φτιαγμένο από τούβλα και μέταλλο με κύριο έκθεμά του τον μηχανολογικό εξοπλισμό του. Μέσα από στοχευμένες δράσεις αναδείχθηκε βιωματικά η τεχνική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης στον τομέα της υδροδότησης. Επιπλέον τα παιδιά μυήθηκαν σε θέματα εξοικονόμησης νερού και προστασίας του περιβάλλοντος. Τέλος το μουσείο αποτέλεσε για όλους μας, για τα παιδιά αλλά και τους εκπαιδευτικούς, μέσο τεκμηρίωσης και πληροφόρησης για την ιστορία του νερού και των υδραυλικών έργων της πόλης μας, μέσα από το πλούσιο αρχείο χαρτών, φωτογραφιών και εγγράφων αλλά κι έναν ευρύτερο χώρο πολιτισμού άρρηκτα δεμένο με την τοπική ιστορία και την κοινωνία.

Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του μουσείου για την άριστη συνεργασία.

φωτο μουσειο 1φωτο μουσειο 2φωτο μουσειο 3φωτο μουσειο 4φωτο μουσειο 5φωτο μουσειο 6φωτο μουσειο 7

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ    

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Φεβ 202428

εγγραφες εικονα 2 Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές γίνονται από τους γονείς ηλεκτρονικά στο https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ όταν ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα (1η Μαρτίου).

Οι  αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης .

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο .

Για τον σκοπό αυτό ο/η  Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις.   Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία διαβάζοντας τις οδηγίες χρήσης για γονείς:



Λήψη αρχείου

ΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ:



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025    

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Φεβ 202422

Μία ακόμα επιμορφωτική και εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας. Αυτή την φορά από κλιμάκιο του 2ου Π.Σ. Θεσσαλονίκης. Οι πυροσβέστες , αφού παρουσίασαν το θέμα, συζήτησαν με τους μαθητές για την απόκτηση καλών πρακτικών σε καταστάσεις κινδύνου και έλυσαν όλες τις απορίες τους. Ανέφεραν, επίσης τρόπους πρόληψης της πυρκαγιάς στο σπίτι ή στο δάσος. Παιδιά και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ενημέρωση. Ακολούθησε επίδειξη της στολής των πυροσβεστών καθώς και του πυροσβεστικού οχήματος. Ευχαριστούμε θερμά το 2ο Π.Σ. Θεσσαλονίκης για την άρτια ενημέρωση και τους ευχόμαστε καλή δύναμη στο σημαντικό τους έργο.

φωτο πυρ 5φωτο πυρ 4φωτο πυρ 3φωτο πυρ 2φωτο πυρ 1φωτο πυρ δωροδωρο 1δωρο 2δωρο 3

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ    

Η “ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ…

Ιαν 202412

Μία υπέροχη παρουσίαση σε συνδυασμό με βιωματική μάθηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στους χώρους του 3ου και 12ου Νηπιαγωγείου Ελευθερίου-Κορδελιού.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εκπαιδευτικής αυτής δράσης είχε η Υ/Β Μελετλίδου Βασιλική από την Δ/ΝΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και η ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ.

Στόχος του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την Ελληνική Αστυνομία, όπου μέσω παρουσίασης γνώρισαν τα νήπια το επάγγελμα του αστυνομικού, ενώ ταυτόχρονα έμαθαν κανόνες ασφαλείας για την προστασία τους στοχεύοντας στην ενθάρρυνση τους, μέσω παιχνιδιού(βιωματικά), για την αναφορά στις αρχές περιστατικών βίας, καθώς υπάρχει υποκαταγραφή εγκλημάτων λόγω φόβου, ντροπής και έλλειψης ενημέρωσης. Με γνώση, θάρρος και αλήθεια έμαθαν πότε και πως καλούν την Άμεση Δράση και τη χρήση του γραπτού μηνύματος. Επιπλέον ήρθαν σε άμεση επαφή με τα αγαπημένα τους οχήματα της ‘Αμεσης Δράσης και τις δυνατότητες τους.

αστυνομία παρουσιαση 1αστυνομία παρουσίαση 3αστυνομία βιωματικό 1αστυνομία περοπολικό

 

 

αστυνομία μηχανη

 

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στην κυρία Μελετλίδου Βασιλίκη, στον διοικητή και στους αξιωματικούς της ομάδας Δίας.

αστυνομία τετραδιο 1αστυνομία τετραδιο 2αστυνομία τετραδιο 3

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η “ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ…    
« Παλιότερα άρθρα

on TIME

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kατηγορίες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΑ

ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (1) ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1) ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (1) ΑΤΥΠΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (1) ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (1) ΑΦΙΣΑ (1) ΒΙΒΛΙΟ (1) ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (1) ΓΟΝΕΙΣ - ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ (1) ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΓΛΩΣΣΑ (1) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ (1) ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΔΙ (1) ΕΓΓΡΑΦΕΣ (1) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΟΝΕΩΝ (2) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1) ΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (1) Εξ Αποστάσεως Επαφή (22) Εξ Αποστάσεως Επαφή-Μαθαίνω Σπίτι (15) ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1) ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (1) ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ (1) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (1) ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1) Μένουμε Σπίτι Δημουργικά -Δραστηριότητες (5) Νεανικός διαβήτης (1) ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ (1) ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (1) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (1) ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 1 (1) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ (1) ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (1) ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (1) Συγγραφή παραμυθιού (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (1) ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)

Ιστορικό

3 12 1

Καλωσορίσατε στον ιστότοπό μας και  σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση !

Σύμφωνα με την με Αριθ. πρωτ. Φ.10/103443/Δ1/25-08-2022  Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4582Β/30-08-2022,

αποφασίστηκε η συγχώνευση των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων μας, του 3ου και του 10ου Ελευθερίου-Κορδελιού. 

Πλέον, τα δύο νηπιαγωγεία θα αποτελούν ένα νηπιαγωγείο με την ονομασία :

3ο 4/θέσιο Νηπιαγωγείο Ελευθερίου-Κορδελιού

Επίσης σύμφωνα με την με Αρ.πρωτ.:14241/27-09-2022 ΑΠΟΦΑΣΗ της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, ορίστηκε η Προϊσταμένη του 10ου Νηπιαγωγείου, Θωμαή Καραγεώργου, ως  Διευθύντρια του 3ου Νηπιαγωγείου.  

Για να μας γνωρίσετε : 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ :

  • 4 ΠΡΩΪΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  • 3 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 
  • 2 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ
  • 1 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ 

   ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2 ΤΚ 56334

  ΣΥΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ 12ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

 ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2310 762120    

 e-mail: 3nipelef@sch.gr

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024 :

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ : Θωμαή Καραγεώργου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ :

1ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ :  Αναστασία Μαραζοπούλου

2ο ΠΡΩΪΝΟ  ΤΜΗΜΑ : Τριάδα (Λίτσα) Κατσαούνου

3ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ  : Αντωνία (Τάνια) Μπιτζιώνη

4ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ : Στυλιανή (Στέλλα) Τσιγάρα

1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Κυριακή (Κική) Αναστασιάδου – Δούκισσα Μαργαρίτου

2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ :  Στυλιανή (Στέλλα) Λαζαρίδου – Δέσποινα Μουρούζη

3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Θωμαή Καραγεώργου –  Σύλβια Γραμματικοπούλου

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ :  Ευτυχία Τσαπνίδου & Δεμηρτζίδου Ιωάννα-Μαρία

 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : Αθηνά Μπεμπλιδάκη

ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΕΠ-ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ): Δήμητρα Μαργαριτίδη-Μπρώβα

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ):  Θεοδώρα (Ντόρα) Μίσχου – Κων/να Μπίσκου – Λιζέτα (Ζέτα) Νέτα

ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ : Φωτεινή Φέλλια

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024

χρονια 2023 2024

 

 

 

 

 

ΠΡΟΦΙΛ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:profil

 

Το προφίλ του σχολείου μας χαρακτηρίζεται από τρεις παράλληλες λειτουργίες :

1) το ολοήμερο πρόγραμμα

2) την ειδική αγωγή

3) τη διαπολιτισμική εκπαίδευση

 

Μέσω του Υπουργείου Παιδείας συμμετέχει στα προγράμματα ΕΣΠΑ ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών (Σύσταση ΕΔΕΑΥ : Επιτροπή διαγνωστικής εκπαιδευτικής αξιολόγησης και υποστήριξης) και εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλη Στήριξη μαθητών).

DimosiotitaEDEAY_1617_Afisa

 

 

DimosiotitaEKSEID_1617_Afisa

 

Επιπλέον συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο και φιλοξενεί τελειόφοιτους του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. για την πρακτική άσκησή τους, τη διπλωματική εργασία τους ή τη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών. Η αλληλεπίδραση αυτή με το Πανεπιστήμιο προάγει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και την εμπειρία με τη σύγχρονη τεχνογνωσία στις επιστήμες της μάθησης.

 

 

 pencil ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

 

Όλες οι παραπάνω δράσεις συντονίζονται με σημείο αναφοράς το γενικό σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας.  

Ο σχεδιασμός αυτός αναλύεται στους παρακάτω επιμέρους προγραμματισμούς :

 

– το διδακτικό προγραμματισμό ανά τρίμηνο

– τον προγραμματισμό των σχολικών δραστηριοτήτων

– χρονοδιάγραμμα σχολικών εκδηλώσεων και επισκέψεων

– προγραμματισμό τακτικών συναντήσεων και ενημερώσεων γονέων 

 

Για την καλύτερη υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου δημιουργήσαμε τους παρακάτω οδηγούς σε ηλεκτρονική μορφή : 

Οδηγός μάθησης

 – Σχέδια εργασίας

Διδασκαλία γραπτού λόγου

Διδασκαλία προφορικού λόγου

Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών

Διδασκαλία εννοιών φυσικών επιστημών

Διδασκαλία πληροφορικής

– Θεατρική αγωγή και ρεπερτόριο θεατρικών παιχνιδιών ανά στόχο

– Μουσική αγωγή και ασκήσεις

 – Φυσική αγωγή και ρεπερτόριο ασκήσεων

 – Συναισθηματική αγωγή

Ηλεκτρονικό διδακτικό υλικό (αλφάβητο σε διάφορες μορφές, ταξινόμηση γραμμάτων, κάρτες ανάγνωσης, αριθμοί, φύλλα εργασίας)

– Εκπαιδευτικό λογισμικό (φωνολογία, αριθμητικές πράξεις, παρουσιάσεις εθνικών και θρησκευτικών εορτών) 

– Οδηγός διαδικτυακών συνδέσεων και ιστότοπων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων