Αρχεία για 3 Δεκεμβρίου 2012

Δεκ 03 2012

«Πάμε Σινεμά;» Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον κινηματογράφο

Σας ενημερώνουμε ότι, με την συνεργασία των Δήμων Αθηναίων και Θεσσαλονίκης, υλοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον κινηματογράφο «Πάμε Σινεμά;» για μαθητές των σχολείων των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης Αττικής, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου. Κατεβάστε το αρχείο από εδώ.

11 απαντήσεις μέχρι τώρα