Αγαπητοί συνάδελφοι, σας ευχαριστούμε για τη μεγάλη και ενεργή συμμετοχή σας στο τριήμερο σεμινάριο του ΚΠΕ Αρναίας (14-16/12/2012), το οποίο στέφθηκε με επιτυχία! Επίσης σας ευχαριστούμε για την κατάθεση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων στο γραφείο μας, που υλοποιείτε με τους μαθητές στα σχολεία της Χαλκιδικής. Φέτος, παρά τη δύσκολη συγκυρία, υπήρξε αύξηση στα προς υλοποίηση […]
Αρχεία για Δεκέμβριος 2012
Δεκ 03 2012
«Πάμε Σινεμά;» Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον κινηματογράφο
Σας ενημερώνουμε ότι, με την συνεργασία των Δήμων Αθηναίων και Θεσσαλονίκης, υλοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον κινηματογράφο «Πάμε Σινεμά;» για μαθητές των σχολείων των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης Αττικής, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου. Κατεβάστε το αρχείο από εδώ.
