όχι δάκρυα!!
Μία κινέζικη παροιμία λέει:
Πριν πέσεις στο πηγάδι,
να πιεις νερό,
βρες τον τρόπο,
να ξαναβγείς !
Εγώ όμως σου λέω
και κάτι ακόμη .
Όταν βρεθείς μέσα στο πηγάδι ,
μη προσπαθήσεις με τα δάκρυά σου,
να το υπερχειλίσεις ,
γιατί είναι ανώφελο!
Προσπάθησε μόνο,
μέσα στο σκοτάδι,
να διακρίνεις τη λάσπη,
από τη πέτρα
και με τα νύχια σου,
φτιάξε σκαλοπάτια για να σωθείς
και φύλαξε το μυαλό σου ανέπαφο,
για να χαρείς την ζωή σου,
μόλις την κερδίσεις!
Τίποτα άλλο!
ΥΓ:
Αν τα δάκρυα καθαρίζανε τη ματιά,
θα βλέπαμε ποιο καθαρά!
… ξαναπέφτουμε όμως
και … στο επόμενο …!
Να φταίει μόνο η δίψα ;
Χριστόφορος κατσίμπρας

