Την εβδομάδα που διανύουμε , συζητήθηκε στην ολομέλεια της τάξης , η παροχή βοήθειας από τα παιδιά προς την κυρία , λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών στην τάξη.
Τί θα λέγατε , να είχαμε καθημερινά έναν βοηθό; Νηπιαγωγός
Η απάντηση θετική!
Ναι, αλλά ποιός θα είναι βοηθός μας αύριο;
Τα παιδιά σηκώνουν τα χέρια , φωνάζοντας “εγώ , εγώ κυρία …”
Η νηπιαγωγός παρεμβαίνει λέγοντας “Καταλαβαίνω οτι όλοι σας θέλετε να γίνετε βοηθοί , αλλά μήπως θα μπορούσατε να βρείτε έναν πιο δίκαιο τρόπο για να επιλέγουμε το βοηθό;“
Μετά από αρκετή συζήτηση , η ομάδα καταλήγει να αξιοποιήσει ένα βάζο που είχε φέρει ο Παναγιώτης μας. Θα γράψουμε, λοιπόν , το όνομά μας σ’ ένα χαρτάκι , μετά θα βάλουμε τα χαρτάκια στο βάζο , θα το κουνάμε κάθε φορά δυνατά για να ανακατεύονται τα ονόματα και θα το ανοίγουμε για να επιλέξουμε τον βοηθό.
Ο βοηθός θα έχει πολλές αρμοδιότητες και θα βοηθά την κυρία υπενθυμίζοντας στα παιδιά τους κανόνες της τάξης. Επίσης , την ημέρα αυτή ο βοηθός , θα φέρνει από το σπίτι του φωτογραφίες της οικογένειάς του ή από κάποια δραστηριότητά του κ.α. ενώ θα μπορεί να μας φέρει και το αγαπημένο του βιβλίο ή παιχνίδι για να μας το παρουσιάσει… Έτσι, την ημέρα εκείνη ο βοηθός θα είναι πολύ σημαντικό πρόσωπο και η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να τον γνωρίσει καλύτερα.
Στόχος: Ανάπτυξη Αυτοεκτίμησης / Αυτοπεποίθησης
Σας αναρτάμε ένα δείγμα των όσων έχουν γίνει ως τώρα:
Οι φιλοφρονήσεις μας για τον βοηθό και οι ζωγραφιές μας γι’ αυτόν. Εδώ για την Ιωάννα Κ.!
(Εμπλουτισμός λεξιλογίου ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΗ)
Το σπίτι των βοηθών , όπου φιλοξενούνται τα όσα φέρνουν από το σπίτι. Εδώ το σπίτι της Κωνσταντίνας
Το σπίτι του Παύλου
H Ιωάννα μας παρουσιάζει το βιβλίο που έφερε!