Γιατί η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά…

Πριν λίγες μέρες (ή μάλλον αρκετούτσικες , αφού σας εγκατέλειψα για λίγο) η κυρία μπαίνοντας στην τουαλέτα αντικρύζει ένα άσχημο θέαμα … χαρτιά πεταμένα στο πάτωμα κι όχι στο καλαθάκι μας … 🙁

Όπως αναμένονταν την ίδια κιόλας μέρα , το θέμα τέθηκε στην παρεούλα.

Βέβαια , όπως αποδείχτηκε αυτό δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα … καθώς κάποιοι από τους συμμαθητές μας είχαν παρατηρήσει κατά καιρούς διάφορα μικρά προβληματάκια που είχαν να κάνουν με την μη τήρηση κανόνων υγιεινής στο μπάνιο και τώρα τα μοιράζονταν με τους υπόλοιπους.

Και , λοιπόν , τί έπρεπε να γίνει; Ποιά η λύση;”

Αφού συζητήσαμε αρκετά για το τί είναι σωστό και τί όχι , συμφωνήσαμε να φτιάξει ο καθένας την δικιά του καρτούλα με αποδεκτές και μη συμπεριφορές στην τουαλέτα. Το αποτέλεσμα ήταν να μαζευτούν 21 τέτοια καρτελάκια , τα οποία παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια της τάξης και καταλήξαμε να τα ομαδοποιήσουμε σε αποδεκτές και μη συμπεριφορές (Μάλιστα , όλοι συμφωνήσαμε να βάλουμε ένα Χ στις μη αποδεκτές συμπεριφορές).

“Ωραία , και τώρα τί θα κάνουμε με όλες αυτές τις καρτούλες;”

O Δημήτρης Ζ. προτίνει να γράψουμε από κάτω από τις καρτούλες-ζωγραφιές τί πρέπει να κάνουμε και να τις κολλήσουμε στο μπάνιο. Η άποψη του αρέσει στα παιδιά…

“Ναι , αλλά γίνεται να βάλουμε στο μπάνιο 21 καρτούλες;”

Η απάντηση αρνητική!

“Η λύση;”

“Να ψηφίσουμε κυρία , ποιές θέλουμε να βάλουμε …”

Όπως κι έγινε…

Και προχωρώ στο αποτέλεσμα … για να μην σας κουράσω … μιας και η παραπάνω αποστολή κράτησε σχεδόν 3 μέρες … με δραστηριότητες Γλώσσας , Μαθηματικών , Εικαστικών και Πληροφορικής …

ΧΟΛΕΙΟ 010

ΧΟΛΕΙΟ 011

ΧΟΛΕΙΟ 009

ΧΟΛΕΙΟ 008-002

ΧΟΛΕΙΟ 006

Και λίγες πιο μακρινές…

ΧΟΛΕΙΟ 015-001 ΧΟΛΕΙΟ 016-001