Καθημερινά , μία από τις πρώτες μας δουλίτσες με το που μαζευτούμε στην παρεούλα μας είναι η ενημέρωση του ημερολογίου της τάξης μας και η καταγραφή του καιρού σε σχετικούς πίνακες.
Σήμερα , που ο μήνας τελείωσε , ρώτησα τα παιδιά αν θα ήθελαν να γίνουμε μετεωρολόγοι και να παρατηρήσουμε την συχνότητα των καιρικών φαινομένων (ήλιος , σύννεφα κτλ) τον μήνα ΟΚΤΩΒΡΙΟ. Όπως αναμένονταν η λέξη “μετεωρολόγος” ήταν άγνωστη σε όλους και η κυρία ανέλαβε την ερμηνεία της. Έπειτα , η τάξη συμφώνησε να προχωρήσουμε στην παρατήρηση της συχνότητας των φαινομένων.
“Ναι , αλλά πώς θα γίνει αυτό;”
Η Μαρία μας παρεμβαίνει και προτίνει την κατασκευή ενός πίνακα. Μάλιστα , την παροτρύνω να τον σχεδιάσει , όπως εκείνη φαντάζεται. Η κυρία παρεμβαίνει , όπου χρειάζεται , για να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα , με ερωτήσεις ανοικτού τύπου.
Έτσι , μετά από πολύ κόπο και συλλογική σκέψη , οδηγηθήκαμε στην δημιουργία του παρακάτω πίνακα:
Μπράβο μας!!!
Να και τα μαθηματικά , στη ζωή μας…!!!