Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Κι εκεί που νομίζαμε ότι ο κορωνοϊός ήταν περαστικός αρχίζαμε να συνειδητοποιούμε ότι δυστυχώς ήρθε για να μείνει λίγο παραπάνω. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και ακολούθησαν άλλα 3 padlet γιατί οι αναρτήσεις των μαθητών μου ήταν αμέτρητες !!! Τα αστεράκια μου!!! Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουν συνέχεια οι τηλεκπαιδεύσεις !!!

Μαραθώνιος δρόμος …

Σήμερα στην παρέα μας , η συζήτησή μας εστιάστηκε στον Μαραθώνιο δρόμο.

marathonios

Πολλά από τα παιδιά μας είχαν παρακολουθήσει ζωντανά τον Μαραθώνιο , ενώ αρκετά από αυτά έτρεξαν και κέρδισαν και μετάλλιο , όπως ο Διονύσης μας που το έφερε να μας το δείξει!

Έπειτα , τα παιδιά μας ρωτήθηκαν για την σημασία του Μαραθωνίου δρόμου. Η απάντηση άγνωστη … οπότε η νηπιαγωγός ανέλαβε να εξηγήσει στα παιδιά πως ο αγώνας ονομάζεται έτσι από την ιστορική διαδρομή του Έλληνα στρατιώτη Φειδιππίδη που μετά τη μάχη του Μαραθώνα (490 π.χ)  έτρεξε από το πεδίο της μάχης στην Αθήνα, για να μεταφέρει το χαρμόσυνο νέο της νίκης των Ελλήνων. Επίσης, ο Βαγγέλης έσπευσε να μας ενημερώσει για την δυναμική των Περσών έναντι των Ελλήνων , από άποψη μεγέθους. Αυτή η όμορφη παρατήρηση στάθηκε αφορμή για να παρακολουθήσουμε ένα ενδιαφέρον βίντεο , στο οποίο μεταξύ άλλων ,  απεικονίζεται το μεγάλο μέγεθος των στρατιωτών των Περσών έναντι των Ελλήνων.

Έπειτα είδαμε το άγαλμα του στρατηγού Μιλτιάδη και το γλυπτό του Φειδιπίδη που βρίσκονται στην περιοχή του Μαραθώνα.

Και ευκαιρία για ένα παζλ:

10-11-2014 008

10-11-2014 014

10-11-2014 012

Παναγιώτης 003

Ανακύκλωση … Μέρος 2ο

Σε επόμενη δραστηριότητα , οι μαθητές μας ρωτήθηκαν αν θέλουν να κάνουμε ανακύκλωση και στην τάξη μας …

Η απάντηση θετική!!!

Ναι , αλλά πού θα πετάμε τα σκουπίδια και πού την ανακύκλωση;”

Πολύ σύντομα , η λύση βρίσκεται και οι κάδοι μας ετοιμάζονται:

Παναγιώτης 003

H Λίλα και η Κωνσταντίνα μας στον ρόλο γραφέα φτιάχνουν τις ταμπέλες – όπως μπορούν -.

Σε επόμενη φάση συζητήσαμε για το τί θα πετάμε στον κάδο της ανακύκλωσης και με ποιό τρόπο. Τέλος , είδαμε ένα ωραίο βίντεο που μοιραζόμαστε μαζί σας:

Βλέποντας το παραπάνω βίντεο , τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν το φορτηγό της ανακύκλωσης και με τον τρόπο αυτό λύθηκε μία από τις απορίες μας που είχε τεθεί κατά την γραφική απεικόνιση του ήλιου με τίτλο “Τί ΔΕΝ ξέρουμε για την Ανακύκλωση”. Μάλιστα , αναζητήσαμε στο Google και σχετικές φωτογραφίες και εκτυπώσαμε μία!

Κι ένα φύλλο εργασίας , όπου τα παιδιά ζωγράφισαν στο πάνω μέρος του χαρτιού τον μπλε κάδο και στο κάτω μέρος τον πράσινο , αφού πρώτα τους είδαμε από κοντά.

1

Ανακύκλωση …

Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης , θα τρέξουμε φέτος ένα τριμηνιαίο πρόγραμμα για την Ανακύκλωση … κι επειδή καθημερινά στοιβάζονται πολλά σκουπίδια και μη – στον κάδο μας , σηκώνουμε μανίκια και ξεκινάμε …

Το ερέθισμα ή μάλλον η αφορμή για την έναρξη του προγράμματος :

H παρουσίαση και ανάγνωση του παραμυθιού

Στων σκουπιδιών τη γειτονιά, έναν καιρό και μια φορά…“(εκδόσεις Ρώσση).

Αμέσως μετά συζητήσαμε το περιεχόμενο του βιβλίου και αναζητήσαμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μικρών μας μαθητών σχετικά με το θέμα.

Τί ξέρουμε , λοιπόν για την Ανακύκλωση;

H ανακύκλωση έχει ένα βελάκι προς τα εδώ κι ένα προς τα εκεί ΔΙΟΝΥΣΗΣ

Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε πλαστικά μπουκάλια ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Αν βάλουμε πράγματα μέσα στην ανακύκλωση θα τα πάρει ένα σκουπιδιάρικο και θα τα πάει σ’ ένα εργοστάσιο και θα τα κάνουνε καινούρια ΝΙΚ

Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε χαρτιά ΛΥΔΙΑ

Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε κουτιά από παππούτσια ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Τί ΔΕΝ ξέρουμε για την Ανακύκλωση;

Τί χρώμα έχει το σκουπιδιάρικο της ανακύκλωσης; ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Τί πετάμε στον γκρι κάδο; ΛΙΛΑ

Στο γκρι κάδο πετάμε μπλούζες; ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Υπάρχει και κίτρινος κάδος; Τί πετάμε εκεί; ΓΙΩΡΓΟΣ Λ.

Σιγά-σιγά , αποστολή μας θα είναι η επίλυση των παραπάνω αποριών

Συνεχίζεται …

Παναγιώτης 001

Παίζοντας αυθόρμητα και δημιουργικά στην αυλή …

Παναγιώτης 001 Παναγιώτης 004 Παναγιώτης 007 Παναγιώτης 010 Παναγιώτης 011

Το χθεσινό ελεύθερο παιχνίδι στην αυλή επεφύλασσε εκπλήξεις

Ο Γρηγόρης , ο Γιώργος Λ. και η Αγγελική χρησιμοποίησαν τα τουβλάκια – που μέχρι τώρα χρησίμευαν για την κατασκευή διαδρομών – για να κατασκευάσουν γράμματα όπως είπαν… Μάλιστα , ο ενθουσιασμός τους ήταν τόσο έντονος που μας ζήτησαν να φωτογραφίσουμε τα γράμματα που έφτιαχναν , ενώ τα πρόσωπά τους έλαμπαν κυριολεκτικά από ευτυχία !!!

Έπειτα , όταν τους ζητήθηκε να μαζέψουν τα παιχνίδια τους , ο Γιώργος Λ. μας κάλεσε για να μας δείξει το μοτίβο που είχε φτιάξει με τα τουβλάκια:

Παναγιώτης 025