ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Συγχαρητήρια ! για μια ακόμη φορά το υπουργείο παιδείας κατάφερε να εξοβελίσει τις φυσικές επιστήμες από το Λύκειο και μάλιστα το τεχνολογικό!
Και επέλεξε φέτος που είναι το διεθνές έτος Χημείας.
Ουσιαστικά με ένα απαράδεκτο ωρολόγιο πρόγραμμα προτείνει μόνο 3 ώρες φυσικής και Χημείας μαζί, αποκλειστικά για την Α λυκείου του τεχνολογικού.
Κατά τα άλλα το τεχνολογικό λύκειο θα είναι «ισότιμο» με το γενικό λύκειο.
Οι μαθητές της Β και Γ λυκείου δεν κάνουν καμία ώρα φυσικών επιστημών. Αντίθετα αυξάνονται και διατηρούνται οι ώρες της γυμναστικής , της ξένης γλώσσας , των μαθηματικών και των φιλολογικών από τα γενικά μαθήματα . Με αυτό το ωρολόγιο πρόγραμμα θα βρεθούν σχολεία που δεν θα έχουν εκπαιδευτικό φυσικών επιστημών με οργανική θέση σε αυτά , ενώ οι μαθητές που προορίζονται για τεχνίτες θα είναι καταρτισμένοι στα Αγγλικά και την επίλυση παραγώγων και μονοτονίας συναρτήσεων, γυμνασμένοι αρκετά στην μπάλα και με πλήρες γνώσεις ιστορίας , όλες δηλαδή τις απαραίτητες γνώσεις πχ για τον ηλεκτρολόγο , τον υδραυλικό και τον μηχανικό ….
Οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη …
Η απουσία των μαθημάτων των φυσικών επιστημών από το τεχνολογικό λύκειο αποτελεί ύβρη κατά των επιστημόνων , Χημικών και φυσικών αλλά και κατά των ίδιων των επιστημών. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και ανακολουθία στα συμπεράσματα των διαγωνισμών PISA όπου η Ελλάδα κατατάσσεται στις τελευταίες θέσεις στις φυσικές επιστήμες, και είναι παραλογισμός.
Το μόνο λογικό συμπέρασμα είναι : «τα συντεχνιακά συμφέροντα σε όλο τους το μεγαλείο» Ντροπή !
Η ΟΛΜΕ η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ και Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ τι κάνει και δεν αντιδρά;
Επίσης η φράση «Δεν χρειαζόμαστε μόνο επιστήμονες» από πρόσφατη συνέντευξη της κυρίας Χριστοφιλοπούλου μου θυμίζει τον δημόσιο κατήγορο του Lavoisier κατά την γαλλική επανάσταση που έστειλε τον σπουδαίο αυτό Χημικό στην γκιλοτίνα λέγοντας πως «η δημοκρατία δεν χρειάζεται επιστήμονες»
Τα σχόλια δικά σας
Μια ωραία τοποθέτηση επί του θέματος στο παρακάτω link :
http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=403632
Επίσης η φράση «Δεν χρειαζόμαστε μόνο επιστήμονες» από πρόσφατη συνέντευξη της κυρίας Χριστοφιλοπούλου μου θυμίζει τον δημόσιο κατήγορο του Lavoisier κατά την γαλλική επανάσταση που έστειλε τον σπουδαίο αυτό Χημικό στην γκιλοτίνα λέγοντας πως «η δημοκρατία δεν χρειάζεται επιστήμονες»
Δημήτριος Ουράνης
