Archive for Σεπτέμβριος, 2010

Ρεκόρ με περίπου 90.000 φοιτητές που κάνουν μάστερ και διδακτορικό »

Εκρηξη στα μεταπτυχιακά


ΕΡΕΥΝΑ Του , Χρήστου Κάτσικα ,
Στον «Ταχυδρόμο» που κυκλοφορεί αύριο, σε ένα αφιέρωμα στις μεταπτυχιακές σπουδές μπορείτε να διαβάσετε: τα μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρουν- πολλά από αυτά δωρεάν- τα ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αλλά και τα ιδιωτικά κολέγια
Τον αριθμό-ρεκόρ των 87.958 έχουν φτάσει οι νέοι και οι νέες που κάνουν μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές.
Από αυτούς, 52.000 φοιτούν στα 459 προγράμματα σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων, 11.000 στα 26 προγράμματα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και περίπου 25.000 σε πανεπιστήμια του εξωτερικού (οι περισσότεροι στο Ηνωμένο Βασίλειο).
Παράλληλα, το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010 υπολογίζεται ότι ο αριθμός των πτυχιούχων που κατέθεσαν αίτηση για τη διεκδίκηση μιας θέσης στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων ξεπέρασε τις 100.000, καθώς είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο για τις 25 ή 30 θέσεις ενός μεταπτυχιακού προγράμματος να κατατίθενται έως και δεκαπλάσιες αιτήσεις. Για παράδειγμα, μόνο στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών του ΕΑΠ κατατέθηκαν τον Δεκέμβριο 2009 περίπου 45.000

αιτήσεις και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών περίπου 10.000 αιτήσεις. Ανάλογη είναι η εικόνα και σε άλλα μεγάλα ιδρύματα της πρωτεύουσας αλλά και της περιφέρειας. Και επειδή η ζήτηση είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά, χιλιάδες πτυχιούχοι κάθε χρόνο καταφεύγουν στο εξωτερικό προκειμένου να πετύχουν την εγγραφή τους σε κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Μανόλη Δρεττάκη, ανάμεσα στα έτη 2000-2001 και 2008-2009:

Το σύνολο των μεταπτυχιακών φοιτητών διπλασιάστηκε. Σε όλα τα ΑΕΙ σημειώθηκε αύ ξηση και σε ορισμένα ο αριθμός τους πολλαπλασιάστηκε. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας (εξαπλασιασμός), Μακεδονίας (σχεδόν πενταπλασιασμός) και Χαροκόπειο και Ιόνιο (τετραπλασιασμός).

Με μπλακάουτ μας απειλεί ο Ηλιος το 2013 »

Η ΝΑSΑ προβλέπει ηλιακή καταιγίδα που θα παραλύσει δορυφόρους και ηλεκτρικά δίκτυα

ΛΟΝΔΙΝΟ Μιλώντας πριν από λίγα 24ωρα σε διεθνές συνέδριο για το πόσο τρωτά είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα σε παγκόσμιο επίπεδο ο υπουργός Αμυνας της Βρετανίας Λίαμ Φοξ ανέφερε μια μελέτη της ΝΑSΑ σύμφωνα με την οποία το 2013 θα εκδηλωθεί μια πολύ ισχυρή ηλιακή καταιγίδα, η οποία θα «χτυπήσει» σφοδρά τη Γη. Η ηλιακή δραστηριότητα βρίσκεται σε ύφεση τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με τους υπολογισμούς των επιστημόνων από του χρόνου θα ξεκινήσει ένας νέος κύκλος, έντονης αυτή τη φορά, δραστηριότητας του μητρικού μας άστρου. Η εκτίμηση των ειδικών της ΝΑSΑ είναι ότι το 2013 η ηλιακή δραστηριότητα θα φθάσει στο μέγιστο επίπεδό της, με αποτέλεσμα να εκδηλωθούν έντονες ηλιακές εκρήξεις, εκτοξεύοντας στο Διάστημα γιγαντιαίες ποσότητες φορτισμένων σωματιδίων και ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.

Οι επιστήμονες θεωρούν σχεδόν βέβαιο ότι μία από αυτές τις εκλάμψεις που έχουν ονομαστεί «ηλιακές καταιγίδες» θα χτυπήσει με πρωτοφανή σφοδρότητα τη Γη. Πιστεύουν μάλιστα ότι θα είναι η πλέον σφοδρή ηλιακή καταιγίδα που έχει βιώσει ο πλανήτης μας τα τελευταία 145 χρόνια. Το αποτέλεσμα μιας τόσο σφοδρής καταιγίδας θα είναι να τεθούν εκτός λειτουργίας οι τηλεπικοινωνιακοί δορυφόροι που βρί σκονται σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη, καθώς και τα ηλεκτρικά δίκτυα. Με απλά λόγια ο πλανήτης θα υποστεί ένα τηλεπικοινωνιακό και ενεργειακό μπλακάουτ για πολλές ώρες, ενώ εκφράζονται φόβοι ότι τα προβλήματα θα διαρκέσουν πολλές ημέρες ή ακόμη και μήνες. Επίσης αναμένεται να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στις αερομεταφορές, στα νοσοκομεία αλλά και στα τραπεζικά συστήματα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς μια ισχυρή ηλιακή καταιγίδα έχει ισχύ ανάλογη με 100 βόμβες υδρογόνου και απελευθερώνει ενέργεια 1 εκατομμύριο φορές μεγαλύτερη από έναν σεισμό 9-10 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες προτάσεις και λύσεις προληπτικών μέτρων, όπως το να παρακολουθείται στενά η ηλιακή δραστηριότητα το επίμαχο διάστημα και μόλις διαπιστωθεί ότι εκδηλώθηκε κάποια μεγάλη έκρηξη να τεθούν αμέσως εκτός λειτουργίας για λόγους προστασίας τους οι δορυφόροι και τα ηλεκτρικά δίκτυα.

Πηγή: TO BHMA

Η Κιβωτός της Μυτιλήνης »

Μια χούφτα άνθρωποι προσφέρουν τόσα πολλά! Ο Σύλλογος Μέριμνας Απροστάτευτων Ζώων «Η Κιβωτός», έχει έδρα τη Μυτιλήνη αλλά έχει καταφέρει να μπει στις καρδιές ανθρώπων από όλο τον κόσμο! Αφορμή γι’ αυτό είναι φυσικά το πολύ σημαντικά έργο που προσφέρει στα εγκατελειμένα και κακοποιημένα ζώα του νησιού, χωρίς όχι μόνο να έχει την παραμικρή κρατική βοήθεια, αλλά σε πολλές περιπτώσεις δέχεται παρεμπόδιση του έργου του από τους δημοτικούς άρχοντες.


Ο ήρωας Μάμπρουκ Ο ήρωας Μάμπρουκ Ένα από τα δεκάδες περιστατικά που περιέθαλψε το σωματείο και έχει κάνει το γύρω το κόσμου, είναι αυτό του σκυλάκου Μάμπρουκ, ο οποίος βρέθηκε στις 10 Αυγούστου, σε άθλια κατάσταση με το κεφαλάκι του πρησμένο από τα απίστευτα σφιχτά λουριά που κάποιος του είχε φορέσει. Τα λουριά είχαν δημιουργήσει μια τεράστια ουλή 6,5 εκατοστών, ο σκύλος φυσικά δεν μπορούσε να φάει, ήταν εξουθενωμένος και απίστευτα φοβισμένος. Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί το μέλλον αυτού του ζώου. Κι όμως σήμερα, χάρη στη βοήθεια της προέδρου της Κιβωτού κας Βασιλίας Μαυραγάνη, του κτηνιάτρου και φυσικά των εθελοντών που το φιλοξενούν, ο Μάμπρουκ ζει και βασιλεύει!

Η Κιβωτός έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 2 χρόνια και έχει σαν βασικές αρχές της, τη συνύπαρξη ανθρώπων και σκύλων στο νησί, την εκπαίδευση του κόσμου και φυσικά τις υιοθεσίες αδέσποτων ζώων. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχουν περιθάλψει 250 ζώα, έχουν φιλοξενήσει 180 και έχουν κατορθώσει να δώσουν για υιοθεσία 120, πάντα με τσιπάκι. Αυτή τη στιγμή ψάχνουν για υιοθεσία 45 σκύλοι και 8 γάτες, μέσα σε αυτούς φυσικά είναι και ο ήρωας Μάμπρουκ αλλά και πολλά ακόμη κακοποιημένα σκυλάκια τα οποία χρειάζονται την υποστήριξη όλων μας! Ο σύλλογος έχει μεγάλη ανάγκη από τροφές, σπιτάκια, φάρμακα, αντιπαρασσιτικά, ακόμα και τα παλιά λουράκια του σκύλου σας, χρειάζονται! Όποιος θέλει να βοηθήσει το έργο της Κιβωτού μπορεί να επικοινωνήσει με τα vasmavra@yahoo.gr και 6937 400469 begin_of_the_skype_highlighting              6937 400469      end_of_the_skype_highlighting.
Δήμητρα Βασιλοπούλου

Έρχεται το «φινάλε» για τον Χάρι Πότερ »

Σε λιγότερο από δύο μήνες θα προβληθεί στους κινηματογράφους το πρώτο μέρος της νέας, έβδομης και τελευταίας, ταινίας της σειράς, «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου» («Deathly Hallows»). Σήμερα, η εταιρεία παραγωγής Warner Bros κυκλοφόρησε το επίσημο τρέιλερ.


Η ταινία είναι γυρισμένη σε 3D και σε αυτήν θα δούμε πολλούς Χάρι -τουλάχιστον έξι!- που συνασπίζονται κατά του Λόρδου Βόλντεμορτ.

Στην αρχή του πρώτου μέρους της ταινίας παρακολουθούμε τον Χάρι, τον Ρον και την Ερμιόνη να καταστρώνουν σχέδια, προκειμένου να αποκαλύψουν το μυστικό της αθανασίας του Λόρδου Βόλντεμορτ και να τον καταστρέψουν.

Είναι μία πολύ σημαντική δοκιμασία για τη φιλία τους, καθώς για πρώτη φορά θα βρεθούν μόνοι τους, δίχως την εποπτεία των δασκάλων τους. Ο ένας θα πρέπει να στηριχθεί στον άλλο. Θα αντέξει η φιλία τους; Θα καταφέρουν να νικήσουν τον Λόρδο Βόλντεμορτ;

Την απάντηση θα έχουν οι θεατές και φίλοι του Χάρι Πότερ τον Νοέμβριο.

Το μόνο στοιχείο που δίνεται στο “τρέιλερ” της νέας ταινίας είναι ότι “μόνο ένας θα ζήσει”.

Το δεύτερο μέρος της ταινίας θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες τον ερχόμενο Ιούλιο.
enet.gr

Πρόθυμοι συγγραφείς ξαναγράφουν την ιστορία. »

Στρατευμένη λογοτεχνία. Όρος που κάνει τους φιλελεύθερους κριτικούς να ανατριχιάζουν… Από μια παράξενη διαστροφή της ιστορίας αυτή ακριβώς τη στρατευμένη λογοτεχνία έχουν πάρει πια στα χέρια τους οι απολογητές του καπιταλισμού και της φιλελεύθερης δημοκρατίας… Και για να μας αποδείξουν ότι ζούμε στον καλύτερο δυνατό κόσμο δεν έχουν παρά να αναθεωρήσουν την ιστορία. Πρώτος και προφανής εχθρός τα καθεστώτα του λεγόμενου «υπαρκτού σοσιαλισμού». Η βασική εξίσωση που θέλουν να περάσουν στα μυαλά των αναγνωστών τους είναι: κομμουνισμός = ναζισμός (ή φασισμός). Και μάλιστα επί της ουσίας προχωρούν κι ένα βήμα παραπέρα. «Ο κομμουνισμός ήταν, τελικά, χειρότερος από το ναζισμό. Ο Στάλιν χειρότερος από τον Χίτλερ!»

Πρόθυμοι συγγραφείς ανέλαβαν το έργο δημιουργίας της νέας εκδοχής της ιστορίας. Το πρόβλημα είναι πως όταν γράφεται ένα οικονομικό, πολιτικό ή ιστορικό βιβλίο τότε μπορεί πάντοτε αν υπάρξει αντίλογος. Να συγκριθούν στοιχεία. Να γίνει αντιπαράθεση επί των γεγονότων και οι αναγνώστες να μπορέσουν να σχηματίσουν μια δική τους γνώμη για ότι συνέβη.

Ο κριτικός αναγνώστης, όμως, προφανώς δεν αρέσει στους ιδεολόγους της νέας τάξης πραγμάτων. Τα διάφορα πονήματα για τα «εγκλήματα του κομμουνισμού» δεν αντέχουν ούτε σε στοιχειώδη επιστημονική κριτική. Έτσι επιστρατεύεται η λογοτεχνία… Με το μανδύα της μυθοπλασίας περνά στο μυαλό τού αναγνώστη ανυπόστατες φήμες και κουτσομπολιά ως γεγονότα. Κι επειδή ελάχιστοι διαβάζουν ιστορικά βιβλία και αναλύσεις, ενώ χιλιάδες είναι αυτοί που διαβάζουν μυθιστορήματα, καταλήγουν να θεωρούνται ως πραγματικότητα οι επινοήσεις του κάθε συγγραφέα: Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο «Κώδικας Ντα Βίντσι».
Ο Τομ Ρομπ Σμιθ, με το Παιδί 44 (Πατάκης), μας μεταφέρει στη Σοβιετική Ένωση στο τέλος της εποχής του Σταλινισμού και στην αρχή της Χρουτσοφικής περιόδου. Με αναμφισβήτητο ταλέντο και με μεγάλη μαεστρία μας παρουσιάζει ένα εξαιρετικό θρίλερ που διαβάζεται με κομμένη την ανάσα. Ομολογώ ότι κόντεψα πολλές φορές να μην κατέβω στο σταθμό του Ηλεκτρικού, βυθισμένος στις σελίδες του. Το πρόβλημα είναι ο «ιστορικός περίγυρος» που δημιουργεί. Μια πλήρης διαστροφή της πραγματικότητας παρουσιάζεται ως απόλυτο γεγονός.
Θυμίζει κακό προπαγανδιστικό υλικό της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου. Γράφονται απίστευτα πράγματα για την εκπαίδευση: οι μαθητές στην τάξη κάθε ένα λεπτό σηκώνονται όρθιοι και χειροκροτούν αυτά που λέει η δασκάλα, που πρέπει, αναγκαστικά, κάθε 2-3 λεπτά να αναφέρει το όνομα του Στάλιν… Στα ορφανοτροφεία αφήνουν τα παιδιά να πεθάνουν επίτηδες… Τα όσα γράφονται, αν υπήρχαν σε ιστορικό βιβλίο μόνο τα γέλια θα προκαλούσαν για την αφέλεια του συγγραφέα… Το πρόβλημα είναι ότι μέσα στο συναρπαστικό περίβλημα ο αναγνώστης έχει την τάση να πιστέψει όλα αυτά που διαβάζει. Μετά θα πάει στην παρέα του (μου έτυχε αυτό που γράφω) και θα λέει: «Καλά, στην εποχή του Στάλιν το ξέρεις ότι άφηναν τα ορφανά να πεθάνουν;».
Νομίζω καταλάβατε τι θέλω να πω, για να μην καταχρώμαι και του χώρου της εφημερίδας.
Όπως κατάλαβαν μια χαρά όλοι αυτοί που έσπευσαν να γράψουν διθυράμβους για το συγγραφέα και να του μοιράσουν βραβεία. Ήταν υποψήφιος, με αυτό το πρώτο του βιβλίο, ακόμη και για το Booker (γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις) ! Ο Ρίντλεϊ Σκοτ ήδη ανέλαβε να το μεταφέρει και στον κινηματογράφο… Ο συγγραφέας ήδη κυκλοφόρησε και τη συνέχεια του βιβλίου.
Περισσότερη προπαγάνδα προσεχώς…

Κώστας Στοφόρος

Πηγή: ΔΡΟΜΟΣ

Διευκρινίσεις Ε. Βενιζέλου λίγο πριν ψηφιστεί η διάταξη που δεν εντάσσει τα ΤΕΙ στα ΑΕΙ »


Ρεπορτάζ:esos.gr
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Με συγχωρείτε, κύριε Πρόεδρε. Θα ήθελα να κάνω ορισμένες διευκρινήσεις.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γρηγόριος Νιώτης): Παρακαλώ, κύριε Υπουργέ, έχετε το λόγο.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί στο σύνολο, όπως είναι διαμορφωμένο από τις υπηρεσίες της Βουλής. Δεν έχω να κάνω κάποια αλλαγή. Έχουμε ελέγξει τα στοιχεία, τα οποία εισάγονται προς ψήφιση.

Θα ήθελα όμως, μετά και από τη συζήτηση που είχαμε στη συνεδρίαση της Πέμπτης με τον πρώην Πρόεδρο της Βουλής τον κ. Απόστολο Κακλαμάνη, με την άδειά σας να επαναλάβω με επίσημο και κατηγορηματικό τρόπο μία ερμηνευτική δήλωση για τα Πρακτικά.

Τα αναφερόμενα στο άρθρο 1, στο εδάφιο ιστ) δεν αφορούν καθόλου αυτή καθ’ αυτή τη νομοθεσία περί Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ούτε θίγουν σε τίποτα τον τεχνολογικό τομέα της Ανωτάτης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Απλώς για τις ανάγκες της ερμηνείας και εφαρμογής του νόμου εμείς προσδίδουμε ένα συγκεκριμένο νόημα στην έννοια «ΑΕΙ» γιατί, όπως αντιλαμβάνεστε, μας ενδιαφέρει να διαφυλάξουμε και το status των παραγωγικών σχολών, των Σχολών Αξιωματικών και των Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων.

Άρα, η αναφορά στο εδάφιο ιστ) του άρθρου 1 έχει αυτήν την περιορισμένη στόχευση και αυτό το πολύ συγκεκριμένο κανονιστικό και ερμηνευτικό περιεχόμενο.

Ευχαριστώ πολύ.

Τι ορίζει το άρθρο 1

Το άρθρο 1 παρ ιστ του νέου νομοσχεδίου που ψηφίστηκε από τη Βουλή ορίζει τα εξής:

« Ως Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) νοούνται τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης πανεπιστημιακού τομέα που αναφέρονται στην υποπερίπτωση αα) της παραγράφου 1α του άρθρου 2 του ν. 3549/2007 (ΦΕΚ 69Α΄/20.3.2007).

Ιστορική πλειοψηφία των γυναικών στην κυβέρνηση της Ελβετίας »

Η Σιμονέτα Σομαρούγκα του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος της Ελβετίας


Γενεύη, Ελβετία
Για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της Ελβετίας οι γυναίκες υπερτερούν στη σύνθεση της νέας κυβέρνησης.

Τέσσερα από τα επτά μέλη της κυβέρνησης είναι γυναίκες μετά την εκλογή της Σιμονέτα Σομαρούγκα των Σοσιαλδημοκρατών από το ελβετικό Κοινοβούλιο.

Πρόκειται για ιστορικό βήμα για την ευρωπαϊκή χώρα που παραχώρησε στις γυναίκες καθολικό δικαίωμα ψήφου μόλις το 1971.

Η 50χρονη πολιτικός κέρδισε την απόλυτη πλειοψηφία με 159 ψήφους και η εκλογή της έγινε δεκτή με χειροκροτήματα.

Η ψηφοφορία στο ομοσπονδιακό κοινοβούλιο της Βέρνης μεταδόθηκε ζωντανά από την τηλεόραση.

Η Σιμονέτα Σομαρούγκα ευχαρίστησε τους συναδέλφους της στις τρεις γλώσσες της χώρας -γερμανικά, γαλλικά και ιταλικά.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό

Γυμναστική για το μυαλό.Πόσο βοηθούν στ’ αλήθεια τα προγράμματα άσκησης »

Γράφουν οι ΚΥΝΘΙΑ ΚΟΝΔΥΛΗ, νευρολόγος, ΟΛΓΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, γνωστική νευροψυχολόγος, Ιατρείο Μνήμης ΥΓΕΙΑ


Τα οφέλη της γυμναστικής είναι γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ακόμα και η ήπιας έντασης σωματική άσκηση συμβάλλει καθοριστικά στο να διατηρήσουμε τη φυσική μας κατάσταση και να θωρακίσουμε την υγεία μας από πληθώρα νοσημάτων.

Βέβαια, η γνώση δεν μετατρέπεται πάντοτε σε πράξη, με αποτέλεσμα πολλοί από εμάς να μεταθέτουμε την ενασχόληση με τη γυμναστική σε κάποιο ακαθόριστο χρονικό σημείο στο μέλλον. Τι γίνεται όμως με τη γυμναστική για το μυαλό; Θα ήμασταν το ίδιο αμελείς αν υπήρχαν επιστημονικές αποδείξεις ότι η πνευματική άσκηση βοηθά στο να διατηρήσουμε το μυαλό μας κοφτερό σαν ξυράφι και, κυρίως, να το προστατεύσουμε από τη νόσο Alzheimer;

Τα καλά νέα είναι ότι οι αποδείξεις αυτές υπάρχουν. Δεκάδες είναι πλέον οι μελέτες που αποδεικνύουν ότι η ενασχόληση με σύνθετες δραστηριότητες που απαιτούν από εμάς να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει συνδέεται άμεσα με μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης νόσου Alzheimer.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Η ψηφιακή επέλαση του εφιάλτη »

ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑΤΟΥ
Ηχητικά ναρκωτικά κατακλύζουν το Διαδίκτυο, προκαλώντας τους ανήλικους να κάνουν χρήση της ψηφιακής «ηρωίνης»
Η μουσική είναι το ναρκωτικό μου». Αυτή την απάντηση συνήθιζαν να δίνουν τις περασμένες δεκαετίες ροκ καλλιτέχνες, όταν τους ρωτούσαν σε συνεντεύξεις αν είναι χρήστες παράνομων ουσιών. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, όμως, και την έλευση των ψηφιακών ναρκωτικών, που έχουν ήδη γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα στους έφηβους και όχι μόνο χρήστες του Διαδικτύου, η φράση αυτή ηχεί πλέον εφιαλτικά.

«Το χέρι του Θεού», «Ηρωίνη», «Αλκοόλ» είναι ορισμένες μόνο από τις ονομασίες των ψηφιακών αρχείων σε απλή μορφή ή mp3 που «κατεβάζουν» οι χρήστες από το Διαδίκτυο προκειμένου να «φτιαχτούν», όπως συμβαίνει με τις ναρκωτικές ουσίες. Οι ιστοσελίδες στο εξωτερικό που πωλούν αυτά τα ναρκωτικά υποστηρίζουν ότι οι υπόκωφοι ήχοι που βρίσκονται στο αρχείο και παίζουν στα ακουστικά του χρήστη μπορούν να επηρεάσουν την εγκεφαλική λειτουργία και να δημιουργήσουν την αίσθηση της ευφορίας ή των παραισθήσεων που προσφέρουν το αλκοόλ και τα ναρκωτικά. Η διάρκεια του αρχείου ποικίλλει ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουν να προκληθεί, αλλά κατά βάση κυμαίνεται στα 15 λεπτά.

Ηχητικά ναρκωτικά στο Διαδίκτυο
Μια περιήγηση στις ιστοσελίδες αυτές προκαλεί απορίες και ανησυχίες στους γονείς, καθώς δεν είναι εύκολο να ελεγχθεί ένα παιδί ή ένας έφηβος για τη μουσική που ακούει ή τις σελίδες που επισκέπτεται «σερφάροντας» στο Διαδίκτυο.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ…

Πόση βενζίνη καταναλώνει το IX μου; »

Ο πλήρης κατάλογος με όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά

Πόσο…καίει το αυτοκίνητό μου; Ποια είναι η κατανάλωση του ΙΧ που θέλω να αποκτήσω; Πόσα θα πληρώνω για να γεμίζω το ρεζερβουάρ; Δείτε αναλυτικά την κατανάλωση καυσίμου για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Υπολογίστε με τη βοήθεια του σχετικού εργαλείου, το πως μεταφράζεται αυτή η κατανάλωση σε…ευρώ.

Από τον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να επιλέξετε την μάρκα αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει. Με ένα κλικ, θα ενημερωθείτε:

►για την κατανάλωση καυσίμου κάθε μοντέλου. Με την ένδειξη, “εντός” αναφέρεται η κατανάλωση που γίνεται μέσα στην πόλη. Με την ένδειξη “εκτός” η κατανάλωση στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο ενώ η μέση κατανάλωση είναι αυτή που δηλώνεται από τους κατασκευαστές.

► Για τις εκπομπές αερίων του κάθε μοντέλου. Αυτός ο δείκτης, αποκτά πλέον ιδιαίτερη σημασία καθώς από τον Σεπτέμβριο του 2011, ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο θα έχουν μόνο τα ΙΧ με εκπομπές χαμηλότερες από 140 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στους πίνακες, προέρχονται από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και αφορούν στον μήνα Ιούλιο του 2009.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση