emailsm.jpgΌσο το Facebook, το Twitter, το MSN Messenger και δεκάδες άλλες πλατφόρμες επικοινωνίας και δικτύωσης γίνονται πιο δημοφιλείς, τόσο η χρήση των email εμφανίζεται σαν υπηρεσία που δεν έχει σημαίνουσα θέση στο Web 2.0 και έπειτα.

«Μπαίνουμε» στο λογαριασμό μας, ελέγχουμε τα εισερχόμενα, απαντάμε όπου θέλουμε και «ξαναβγαίνουμε». Ο παραδοσιακός αυτός τρόπος ελέγχου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μοιάζει πεπαλαιωμένος για αρκετούς, αφού τώρα είμαστε συνέχεια online είτε από το pc του γραφείου μας είτε από το κινητό μας.

«Γιατί να περιμένουμε απάντηση σε ένα email όταν υπάρχει η δυνατότητα ταχύτερης απάντησης σε οποιαδήποτε πλατφόρμα άμεσης αποστολής μηνυμάτων (instant messaging);». Όταν μάλιστα υπάρχουν υπηρεσίες όπως η Google Wave -αν και σε δοκιμαστικό επίπεδο- όπου εύκολα ο χρήστης μοιράζεται φωτογραφίες, κάνοντας «drag and drop» από το desktop του, και σχολιάζοντας παράλληλα σε πραγματικό χρόνο.

Για του λόγου το αληθές, έρευνα της Nielsen υποδεικνύει ότι ενώ οι υπηρεσίες email συνεχίζουν να αυξάνονται, άλλες μορφές επικοινωνίας αυξάνονται περισσότερο. Τον Αύγουστο του 2009, 276,9 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν email στις ΗΠΑ, σε αρκετές χώρες της Ε.Ε., στη Βραζιλία και την Αυστραλία, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 21% από τους 229,2 εκατομμύρια ανθρώπους τον Αύγουστο του 2008. Την ίδια στιγμή ο αριθμός των χρηστών σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης ανέβηκε κατά 31%, στους 301,5 εκατομμύρια ανθρώπους.

Γρήγορα, ταχύτερα,…

Κάποια χρόνια πριν υπήρχε απογοήτευση όταν η αλληλογραφία καθυστερούσε ορισμένες μέρες. Μερικά χρόνια αργότερα, τα παράπονα αφορούσαν την ημίωρη καθυστέρηση στη λήψη ενός email. Σήμερα γκρινιάζουμε εάν χρειάζονται ελάχιστα δευτερόλεπτα για τη λήψη ενός γραπτού μηνύματος.

Οι επόμενες διαμαρτυρίες θα αφορούν ενδεχομένως τα κινητά μας που δεν θα ειδοποιούν αυτόματα τους φίλους μας ότι είμαστε πολύ κοντά τους. (Αρκετές ωστόσο υπηρεσίες δίνουν ήδη αυτή την δυνατότητα).

Η αποστολή δεκάδων email σε φίλους αντικαθίσταται από την αποστολή δεκάδων μηνυμάτων και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Υπηρεσίες όπως το Τwitter και το Facebook δίνουν πολλές δυνατότητες επικαιροποίησης του «status» των χρηστών και αποτελούν «χρυσοφόρο» παράδειγμα για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το διαδικτυακό «επιχειρείν».

Καθημερινή

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων