vote_me_473895.jpg

Χωρίς ακρότητες άλλων εποχών, η προεκλογική περίοδος ξετυλίγεται πια με άλλους όρους. Οι επικείμενες βουλευτικές εκλογές (την ίδια περίοδο με μας ψηφίζουν οι Γερμανοί και οι Πορτογάλοι και λίγες ημέρες πριν έκλεισαν οι κάλπες στη Νορβηγία) θα διεξαχθούν σε πολλά επίπεδα και με νέα επικοινωνιακά εργαλεία. Μπορεί η τηλεόραση να κρατάει τα σκήπτρα στο παιχνίδι της αναγνωρισιμότητας και εφημερίδες να κερδίζουν το στοίχημα της αξιοπιστίας, όμως σεβαστό μερίδιο στο εκλογικό πελατολόγιο των κομμάτων αποκτάει και το Διαδίκτυο.

Βουλευτές και πολιτευτές μικρής ή μεγάλης «εμβέλειας» -με μικρές εξαιρέσεις κυρίως από τον χώρο του ΚΚΕ- έχουν εγκαινιάσει δικτυακό τόπο στον οποίο ανάλογα με την εξοικείωση και την άποψη του καθενός για το Διαδίκτυο, υπάρχουν πληροφορίες για τους ψηφοφόρους. Το internet, τo YouTube, τo facebook είναι εργαλεία που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Ο τομέας επικοινωνίας των δύο μεγάλων κομμάτων εγκαινίασε αυτά τα μέσα και επένδυσε στις δυνατότητές τους ήδη από την αναμέτρηση της ευρωκάλπης.

Τα κομματικά επιτελεία αντιλήφθηκαν ότι το κοινό που δεν βλέπει τηλεόραση προτιμά να αντλεί πληροφορίες από το internet και το facebook στο οποίο άλλωστε έσπευσαν πολλοί πολιτευτές να «πιάσουν στασίδι». Τα στοιχεία μάλιστα των ευρωεκλογών έδειξαν ότι ήταν πολλοί αυτοί που παρακολούθησαν το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών από διαδικτυακούς τόπους.

Άρθρο στην Καθημερινή

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι “παραδοσιακοί” που επιμένουν να μας ταλαιπωρούν με μηνύματα στα κινητά. Στα οποία δυστυχώς δεν μπορούμε να απαντήσουμε…

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων