ning.jpgΕξαιρετικά επίκαιρη σε καιρούς κοινωνικής δικτύωσης, η υπηρεσία Ning (www.ning.com) δίνει τη δυνατότητα στον κάθε κυβερνοναύτη να «στήνει» εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τα δικής του έμπνευσης κοινωνικά δίκτυα, να δημιουργεί τρόπον τινά τα δικά του μικρά Facebooks.

Οπως οι πλατφόρμες Blogger και WordPress επιτρέπουν στους χρήστες να συντάσσουν τα δικά τους ιστολόγια, κατά ανάλογο τρόπο η Ning, τους επιτρέπει να δημιουργούν σελίδες κοινωνικής δικτύωσης εστιασμένες σε «οτιδήποτε» βάζει ο κυβερνο-νους (από αγαπημένους καλλιτέχνες και γαστρονομικές προτιμήσεις μέχρι πολιτική και ενδυματολογικά φετίχ), της πορνογραφίας εξαιρουμένης.

Περισσότερα από ένα εκατ. τέτοια δίκτυα φιλοξενούνται σήμερα στον ψηφιακό κόσμο της εν λόγω υπηρεσία, πλήθος στο οποίο προστίθενται περίπου 3.000 με 3.500 νέα networks ημερησίως.

Εγγραφόμενος στην υπηρεσία, ο χρήστης αποκτά (δωρεάν) τον δικό του προσωπικό λογαριασμό (Ning ID), γεγονός το οποίο του επιτρέπει να δημιουργεί «νέα κοινωνικά δίκτυα» καθώς και να γίνεται μέλος των ήδη υπαρχόντων. Φανταστείτε κάτι ανάλογο της εφαρμογής groups του Facebook με τη διαφορά πως η Ning παρέχει στον κάθε moderator πολύ περισσότερες ελευθερίες, σε επίπεδο τόσο σχεδιαστικό όσο και καθαρά λειτουργικό.

Δεδομένου ότι η πληθυσμιακή υπεροχή ιστοχώρων όπως οι Facebook και MySpace είναι πλέον μάλλον αδύνατο να ανατραπεί, περισσότερο «εξειδικευμένα» «αουτσάιντερ» όπως η Ning έρχονται να διεκδικήσουν μέρος της πίτας δίνοντας βάρος όχι τόσο στην ποσότητα όσο στην ποιότητα. Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο, η Ning πλασάρεται ως πλατφόρμα δημιουργίας «νέων κοινωνικών εμπειριών», οι οποίες είναι «απεριόριστα εξατομικεύσιμες», «όμορφα σχεδιασμένες» και «εύκολα διαχειριζόμενες».

Ο χρήστης καλείται αρχικά να βαφτίσει το δίκτυό του και να επιλέξει μια διεύθυνση Web γι αυτό (η οποία θα καταλήγει σε .ning.com). Εν συνεχεία, προσθέτει κεφαλίδες, λέξεις-κλειδιά, γλώσσα επικοινωνίας και επιλέγει εάν το δίκτυό του θα είναι δημόσιο ή ιδιωτικό (προσπελάσιμο κατόπιν προσκλήσεως).

Ακολούθως, επιλέγει τις λειτουργίες που επιθυμεί να ενσωματώσει σε αυτό (φόρουμ, ομάδες, μουσική, ιστολόγια, φωτογραφίες, βίντεο, μέλη, chat κ.ά.) και ρυθμίζει τη διάταξη αυτών στην υπό δημιουργία ιστοσελίδα. Αναφορικά με την τελική εμφάνιση του network, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να επιλέξει μεταξύ περίπου 50 έτοιμων «ξεχωριστών θεμάτων» είτε να δημιουργήσει ένα δικό του design (μέσω CSS).

Εθνος

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων