Με αφορμή ένα βιβλίο με πειρατικές ιστορίες και έναν παλιό χάρτη, ξεκίνησε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού, πρώτα με τη δημιουργία ενός χάρτη της τάξης μας…
Τα παιδιά σχεδίασαν και τοποθέτησαν αντικείμενα και έπιπλα πάνω του. Μετά χωρίστηκαν σε ομάδες, κάθε ομάδα εναλλάξ έπαιζε τον ρόλο των πειρατών που έκρυβαν το θησαυρό, σχεδιάζοντας έναν χάρτη και τοποθετώντας πάνω ένα κόκκινο σταυρό στο σημείο της κρυψώνας. Η αντίπαλη ομάδα, έπαιρνε μετά τον χάρτη και με βάση το σημείο που έδειχνε τον θησαυρό, εντόπιζε το πολυπόθητο πουγκί με τα σοκολατάκια!
Τα παιδιά εργάστηκαν με πολύ ενθουσιασμό και το παιχνίδι παίχτηκε αρκετές φορές, με εναλλαγή των ομάδων στο κρύψιμο του θησαυρού.
Μετά το παιχνίδι μεταφέρθηκε στην αυλή μας. Περπατήσαμε την αυλή μας για να οριοθετήσουμε το μέρος εκείνο που οι ομάδες θα χαρτογραφούσαν.
Μετρήσαμε πόσα βήματα είναι κάθε πλευρά της αυλής μας για να μπορέσουμε να την σχεδιάσουμε σωστά στον χάρτη, ποιά είναι η μεγαλύτερη και ποια η μικρότερη πλευρά, που υπάρχει γωνία και πόσο μεγάλη…
και πιάσαμε τη δουλειά!
Οι αντίπαλες ομάδες παρατάχθηκαν και το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού ξεκίνησε…
το ψάξιμο…
και η μοιρασιά του θησαυρού…
Σκεφτήκαμε πόσο δύσκολη είναι η δουλειά του μηχανικού και του αρχιτέκτονα και πόσοι άνθρωποι χρειάζονται για να χτίσουν ένα σχολείο, ένα σπίτι ή ένα κτίριο.
Αποφασίσαμε να γίνουμε και εμείς μηχανικοί και να μετρήσουμε την αυλή μας.
Όταν μπήκαμε στην τάξη μελετήσαμε τα σχέδια του σχολείου μας και τα συγκρίναμε με τις μετρήσεις που κάναμε. Μελετήσαμε τους χώρους και εντοπίσαμε με ποιόν τρόπο απεικονίζονται οι αίθουσες του Νηπιαγωγείου μας.
Ξεκινάμε τα πρώτα βήματά μας στην μηχανική με το Floorplanner ( http://www.floorplanner.com )
Πρόκειται για μία καταπληκτική online εύχρηστη και απλή εφαρμογή σχεδίασης. Μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε δικά μας σχέδια, αναδεικνύοντας το ταλέντο μας στην αρχιτεκτονική και στη διακόσμηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Ένα παιδί στον πίνακα δίνει την εντολή για τη δημιουργία δωματίου ή τον εξοπλισμό του κτλ και ένα άλλο παιδί εκτελεί στον υπολογιστή.
από Δήμου Μαρία