Ένας γιατρός ανάμεσά μας…

Παίζοντας  τον γιατρό ,τα παιδιά ερμηνεύουν τις εμπειρίες τους και υποθέτουν τους ρόλους και τις δραστηριότητες των πιο ώριμων συνομηλίκων τους αλλά και των ενηλίκων (καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου, μέσα από παιχνίδι ρόλων).

Τα παιδιά γλωσσοπλάστες, γράφουν τις ετικέτες των φαρμάκων, “καρδουλίν”, “ντεπουλ’ιν”, “στομαχέξ” και ο δρ. Ιατρίδης μας περιμένει στο γραφείο του, για να κάνει τη διάγνωση.

IMG 6293 IMG 6294 IMG 6295 IMG 6296

αφού εξετάσει τον ασθενή προσεκτικά…

IMG 6297 IMG 6298 IMG 6299

είναι έτοιμος για τη γνωμάτευση….

IMG 6300 IMG 6301

και την έκδοση της συνταγής!

IMG 6302 IMG 6303 IMG 6304 IMG 6305

IMG 6306

Εξηγεί το πρόβλημα υγείας στον ασθενή και του δίνει συμβουλές για την υγεία του.

IMG 6307 IMG 6308 IMG 6309

IMG 6310 IMG 6313 IMG 6326

Είναι μια καλή ευκαιρία, με τόσους γιατρούς μέσα στην τάξη, να μάθουμε τα μέρη και τα όργανα του σώματός μας.

IMG 6334 IMG 6335 IMG 6336 IMG 6337

IMG 6356IMG 6347 IMG 6338 IMG 6339 IMG 6340 IMG 6341 IMG 6342 IMG 6343 IMG 6344 IMG 6345 IMG 6346 IMG 6348 IMG 6349 IMG 6350 IMG 6351 IMG 6352 IMG 6353 IMG 6354

Μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα μικρόβια που μας αρρωσταίνουν και να τα ζωγραφίσουμε.  Στη συνέχεια ζητήθηκε από τα παιδιά να χαρακτηρίσουν τα μικρόβιά τους. Συγκεντρώσαμε τις λέξεις που τελειώνουν σε «-α» και φτιάξαμε ένα ποίημα για τα μικρόβια και για το πώς θα πρέπει να προστατευόμαστε από αυτά. Πέρα από τη δημιουργία ποιήματος μαθαίνουμε ότι οι λέξεις σε ένα γραπτό κείμενο χωρίζονται μεταξύ τους με κενό, για να διευκολύνεται η ανάγνωσή τους.(Η αυτονομία της λέξης μέσα στη πρόταση εκφράζεται Φωνολογικά και Οπτικοχωρικά. Όταν ακούμε μια πρόταση γνωρίζουμε πόσες λέξεις έχει και μπορούμε να ξεχωρίσουμε φωνολογικά τη κάθε μια. Οι λέξεις γράφονται σε χαρτάκια ξεχωριστά και τις τοποθετούμε στο χαρτόνι  μας, αφήνοντας το απαραίτητο κενό ανάμεσα τους).

 IMG 6281

IMG 6364 IMG 6412

από Δήμου Μαρία