Στόχοι του προγράμματος είναι
Η διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.
Η απομυθοποίηση αρνητικών στερεοτύπων που φορτίζουν τα νήπια με προκαταλήψεις για το δημοτικό.
Η κάλυψη του κενού ασυνέχειας που συχνά δημιουργεί το πέρασμα από μια γνωστή κατάσταση σε μια άγνωστη.
Η συνειδητοποίηση από τη μεριά των γονιών μεταξύ της ενότητας ,της συνέχειας και της συνεργασίας στην εκπαίδευση.
Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος και κατανοώντας τη σημασία του για τα νήπια μας ,το νηπιαγωγείο μας οργάνωσε τρεις επισκέψεις στην πρώτη δημοτικού .
Στην πρώτη επίσκεψη παρακολουθήσαμε το μάθημα της γλώσσας και συγκεκριμένα “Το κοτσύφι”. Τα νήπια μας κάθησαν δίπλα στα παιδιά της πρώτης δημοτικού τα οποία ήταν πολύ υποστηρικτικά καθόλη τη διάρκεια του μαθήματος. Η κυρία Άννα τους εξήγησε τη χρήση του διαδραστικού πίνακα κάτι που δεν έχουμε στο νηπιαγωγείο και τα ενθάρρυνε να συμμετάσχουν.
Στο τέλος μας περίμενε και ένα μικρό κέρασμα.
Στη δεύτερη μας επίσκεψη κάναμε γυμναστική με τα παιδιά της πρώτης δημοτικού. Τα νήπια μας πήραν μέρος σε όλες τις ασκήσεις και τα παιχνίδια που είχε ετοιμάσει γι αυτά η γυμνάστρια.
Στην τελευταία μας επίσκεψη παρακολουθήσαμε το μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα την συμμετρία. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενεργή σε όλες τις δραστηριότητες με περισσότερη πλέον αυτοπεποίηθηση.
Φεύγοντας αποχαιρετήσαμε τους φίλους αλλά και τη κυρία Άννα με ένα μικρό δωράκι .Ένα μικρό ευχαριστώ για όσα μας προσέφεραν
Με την επιστροφή μας στην τάξη ενθουσιασμένοι από τις εμπειρίες μας στο δημοτικό φτιάξαμε μια γωγιά στο νηπιαγωγείο που την ονομάσαμε Α Δημοτικού. Εκεί βάλαμε βιβλία της πρώτης, τετράδια , κασετίνες ,μολύβια κ.α.
Εκεί τα παιδιά μπορούν να ξεφυλίσουν τα βιβλία , να γράψουν στα τετράδια της πρώτης ή να προσποιηθούν ότι είναι μαθητές δημοτικού όπως ο Βασίλης.

Από Ζουμπουλή-Ματέλη Μυρσίνη

































