“Ένας για όλους και όλοι για έναν”.Σχέδιο δράσης

Ο Μαξ το ποντικάκι έχει γεννηθεί με το ένα πόδι του μεγαλύτερο από το άλλο. Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές παραπατάει και πέφτει φαρδύς πλατύς κάτω. Αποφασίζει όμως να φύγει από τη φωλιά του για να γνωρίσει τον κόσμο, έχοντας συνεχώς στο μυαλό του τη συμβουλή της μαμάς του: «Να ακολουθείς πάντα τα όνειρά σου, Μαξ, και να μην ξεχνάς ποτέ πως είσαι ξεχωριστός». Ο Μαξ γίνεται φίλος με τον Φρέντυ το βατράχι, που δεν ακούει καθόλου καλά, αλλά χοροπηδάει τόσο ψηλά, που κανένας δεν τον φτάνει, και τη Μόλυ την τυφλοποντικίνα, που δε βλέπει καθόλου καλά, αλλά έχει μια απίθανη όσφρηση. (. . .) Ένα υπέροχο βιβλίο με τρυφερές εικόνες, που μιλάει για την ομαδικότητα και για τα θαύματα που μπορεί να κάνει κανείς όταν εργάζεται μαζί με άλλους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

Ακούσαμε το παραμύθι “Ένας για όλους και όλοι για έναν” και προχωρήσαμε στη διδακτική αξιοποίηση του.

20240305 092310 20240305 092411

20240305 092458

Στη συνέχεια διάλεξε κάθε παιδί το δικό του φίλο από την τάξη. Τα παιδιά σε ζευγάρια κάθισαν απέναντι και ζωγράφισαν το φίλο τους.

20240314 095236 20240314 100017 20240314 100128 20240314 100213 20240314 100231 20240314 100249 20240314 100312 20240314 100322 20240314 110104

Βρήκαν το αρχικό τους γράμμα ανάμεσα σε χάντρες, το έκανα βραχιόλι και το χάρισαν στο φίλο τους.

20240305 110501 20240305 110613

20240305 110912

Στο τέλος όλα τα παιδιά ένωσαν τα χέρια τους και φώναξαν “Ένας για όλους και όλοι για έναν”

20240305 112033 20240305 112220

Από Ζουμπουλή-Ματέλη Μυρσίνη