Φροντίζοντας τα παρτέρια του σχολείου.
Μιλήσαμε για την ανάπτυξη του φυτού και τις ανάγκες του.
Γύρω από τα λουλούδια μας μαζεύτηκαν πολλές πεταλούδες.
Ευκαιρία να μιλήσουμε για τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας και να γίνουμε και εμείς πεταλούδες.
από Δήμου Μαρία
Ο κύκλος της πεταλούδας
Αλλά και χαρούμενες μελισσούλες, ήρθαν για να ρουφίξουν το νέκταρ από τα λουλουδάκια μας.
Σαν τη μελισσούλα, άλλος ένας εργατικός φίλος του κήπου μας είναι και το μερμηγκάκι!
H μέλισσα, είναι ένα από τα πιο σπουδαία έντομα που υπάρχουν στη Γη εδώ και 15 εκατομμύρια χρόνια!!!
Είναι σημαντική, τόσο για τη φύση, όσο και για τον άνθρωπο!
Τώρα που ανθίζουν τα χωράφια, πρέπει να προσέχουμε και λίγο παιδιά!
Μέσα από αυτά μπορεί να πεταχτούν φίδια, που τώρα ξυπνούν από τη χειμερία νάρκη. Τα περισσότερα φίδια μπορεί να μην βλέπουν ή να ακούνε πολύ καλά, αφού δεν έχουν αυτιά, η όσφρησή τους όμως, είναι εξαιρετική και αντικαθιστά την όραση και την ακοή τους βοηθώντας τα στο να οσφραίνονται και να αντιλαμβάνονται τα θηράματα αλλά και τους θηρευτές τους. Φυσικά με το σώμα καταλαβαίνουν ακόμα και τις ασθενέστερες δονήσεις και ήχους που μεταφέρονται από το έδαφος. Προσοχή λοιπόν, αποφεύγουμε να παίζουμε μέσα σε χόρτα!
από Δήμου Μαρία
Αλλά και αραχνούλες
Τα έντομα στη φύση έχουν γίνει χιλιάδες φορές αφορμή για να δημιουργήσουν οι ζωγράφοι του κόσμου τους καλύτερούς τους πίνακες.
Προσεγγίζοντας την τέχνη με ένα πιο δημιουργικό τρόπο κάνουμε στα παιδιά μια σειρά ερωτήσεων με σκοπό την γλωσσική, αισθητική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
- Ποια χρώματα αναγνωρίζετε ;
- Ποια τα συναισθήματα του ζωγράφου όταν ζωγράφιζε αυτό τον πίνακα ; Γιατί;
- Τι κάνουν τα έντομα;
- Αν ζωγράφιζες εσύ τον πίνακα τί άλλο θα ζωγράφιζες μέσα;
- Αν βρισκόσουν μέσα στον πίνακα τί θα άκουγες ;
Γινόμαστε κι εμείς ζωγράφοι
Ευκαιρία λοιπόν μέσα από τα έντομα να μιλήσουμε και για την συμμετρία
Τέλος ζωγραφίζουμε όσα έντομα γνωρίσαμε