Εργασίες για το σπίτι 2/6

Γλώσσα: 
Στο τετράδιο της Αντιγραφής έχουμε κολλήσει τους χρόνους των ρημάτων. Κάνουμε χρονική αντικατάσταση στο ρήμα “αράζω” σε όλους τους χρόνους και σε όλα τα πρόσωπα (όσοι έλειπαν μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ. Κόβουμε γύρω γύρω και στις διακεκομμένες γραμμές και κολλάμε στο τετράδιο μόνο το έντονο μαύρο πλαίσιο που λέει “Οι χρόνοι του ρήματος” ώστε να μπορούμε να σηκώνουμε τους χρόνους αριστερά και δεξιά).

Μαθηματικά:
Στην τάξη λύσαμε τα προβλήματα στη σελίδα 108 και μιλήσαμε για τα αντίστροφα προβλήματα, τα δεδομένα και τα ζητούμενα. Επειδή φαίνεται ότι υπάρχει δυσκολία στην κατανόηση του περιεχομένου ενός προβλήματος, δοκιμάστε στο σπίτι να φτιάξετε (προφορικά) αντίστροφα προβλήματα από τα παρακάτω:

  • Στην τάξη της κυρίας Ματούλας υπάρχουν συνολικά 17 παιδιά. Από αυτά, τα 8 είναι κορίτσια. Πόσα είναι τα αγόρια;
  • Με το πλοίο που πραγματοποιούσε τη γραμμή Πειραιάς – Κως ταξίδεψαν την Παρασκευή 675 επιβάτες και την Κυριακή στην επιστροφή για Πειραιά, ταξίδεψαν 2.146. Πόσοι επιβάτες ταξίδεψαν συνολικά στα δύο δρομολόγια;
  • Μπορείτε να παίξετε λίγο και εδώ:

Ιστορία:
Κεφ. 40. Η υποταγή του ελληνικού κόσμου. Το συζητήσαμε στην τάξη και κάναμε τις ασκήσεις 1, 3 σελ. 49 στο Τετράδιο Εργασιών. Την Ιστορία την αποχαιρετάμε! 🙂

__________
Ενημέρωση 1
: Ελέγξτε τα κεφαλάκια των παιδιών γιατί πιθανόν να έχουμε ψείρες.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση