ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΟΡΩΝΗΣ
Αρχική
Το σχολείο μας
Το σχολείο μας
Επικοινωνία
Ωράριο
Εκπαιδευτικοί
Σχολικό έτος 2021-2022 έως 2023-2024
Σχολικό έτος 2024-2025
Ώρες ενημέρωσης γονέων
Προσβασιμότητα σχολείου
Εγγραφές Νηπίων
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Σχ. ‘Ετος 2023-2024 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Σχ. ‘Ετος 2024-2025 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Σχ. ‘Ετος 2025-2026 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Φροντίζω το περιβάλλον
Ζω Καλύτερα-Ευ Ζην
Ενεργός Πολίτης
Μια αγκαλιά για τον παππού και τη γιαγιά
Ασφαλές Διαδίκτυο
Global School Alliance
Let’ s make a better world
eTwinning
Code a week
Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
2021-2022 «Διαμόρφωση αύλειου χώρου»
2022-2023 «Διαμόρφωση αύλειου χώρου»
2023-2024
“Είμαστε διαφορετικοί, αλλά μαζί κάνουμε μία τάξη δυνατή”.
“Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην ανάπτυξη των σχέσεών τους με τους/τις μαθητές/τριες. Η επίδραση ενός συνεργατικού, δημοκρατικού παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού πλαισίου στην ανάπτυξη των σχέσεων μαθητών / εκπαιδευτικών. Η ανάδειξη των αξιών της συνεργασίας και της αλληλεγγύης απέναντι στον άκρατο ανταγωνισμό και την αντιπαλότητα. Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών”.
2024-2025: Σχέδια Δράσης, Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης
“Τον συνάνθρωπο μου βοηθώ όταν τις Πρώτες Βοήθειες έχω για οδηγό”.
“Διερεύνηση επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων, ανταλλαγή διεθνών εμπειριών, μελέτη ερευνών, συζήτηση και αναστοχασμός σχετικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επικεντρώνοντας: Στον δημόσιο χαρακτήρα της, μέσω των δημόσιων πανεπιστημίων και των Παιδαγωγικών Τμημάτων, στην καθολική της απεύθυνση, στη δωρεάν συμμετοχή, στην περιοδική απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, στο περιεχόμενό της με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που καθορίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, στη διάρκειά της και στη σκοποθεσία της”.
2025-2026: Σχέδια Δράσης, Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης
Σχέδιο Δράσης: “Μικροί Αρχαιολόγοι” -Α. Σχεδιασμός της Δράσης
Η σημασία και η ποιότητα της σχέσης εκπαιδευτικών-μαθητών/- τριών συμβάλλει στη μαθησιακή διαδικασία, στην προσέγγιση και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης, στην ανάγκη κατανόησης και ενίσχυσης του περιβάλλοντος (οικογενειακού, σχολικού) , στη βελτίωση της συνεργατικής σχέσης μεταξύ σχολείου και οικογένειας και τελικά στην ολόπλευρη παιδαγωγική, ψυχοσυναισθηματική στήριξη του παιδιού. Ερευνούμε, συζητάμε και αναλύουμε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών/τριών, εμβαθύνοντας στα ζητήματα συγκρούσεων και ιδιότυπων συμπεριφορών στο εσωτερικό της τάξης και του σχολείου, εστιάζοντας στις αιτιακές αφετηρίες τους, στη διαμόρφωση υποστηρικτικών παιδαγωγικών παρεμβάσεων και πρακτικών, στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα μέρη της εκπαιδευτικής κοινότητας το ευρύ πλέγμα σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών- μαθητών/τριών, αποτιμώντας τις επιδράσεις της εφαρμοζόμενης εκπαιδευτικής πολιτικής. Συζήτηση, προτάσεις και διεκδικήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Νηπιαγωγείου
2021-2022
2022-2023
2024-2025 Εσωτερικός κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2025-2026
Προηγούμενο ιστολόγιο
2021-2022
Λήψη αρχείου
Πρόσφατα σχόλια
Αρχική
Το σχολείο μας
Το σχολείο μας
Επικοινωνία
Ωράριο
Εκπαιδευτικοί
Σχολικό έτος 2021-2022 έως 2023-2024
Σχολικό έτος 2024-2025
Ώρες ενημέρωσης γονέων
Προσβασιμότητα σχολείου
Εγγραφές Νηπίων
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Σχ. ‘Ετος 2023-2024 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Σχ. ‘Ετος 2024-2025 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Σχ. ‘Ετος 2025-2026 “Ενδοσχολική Επιμόρφωση σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων”
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Φροντίζω το περιβάλλον
Ζω Καλύτερα-Ευ Ζην
Ενεργός Πολίτης
Μια αγκαλιά για τον παππού και τη γιαγιά
Ασφαλές Διαδίκτυο
Global School Alliance
Let’ s make a better world
eTwinning
Code a week
Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
2021-2022 «Διαμόρφωση αύλειου χώρου»
2022-2023 «Διαμόρφωση αύλειου χώρου»
2023-2024
“Είμαστε διαφορετικοί, αλλά μαζί κάνουμε μία τάξη δυνατή”.
“Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην ανάπτυξη των σχέσεών τους με τους/τις μαθητές/τριες. Η επίδραση ενός συνεργατικού, δημοκρατικού παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού πλαισίου στην ανάπτυξη των σχέσεων μαθητών / εκπαιδευτικών. Η ανάδειξη των αξιών της συνεργασίας και της αλληλεγγύης απέναντι στον άκρατο ανταγωνισμό και την αντιπαλότητα. Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών”.
2024-2025: Σχέδια Δράσης, Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης
“Τον συνάνθρωπο μου βοηθώ όταν τις Πρώτες Βοήθειες έχω για οδηγό”.
“Διερεύνηση επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων, ανταλλαγή διεθνών εμπειριών, μελέτη ερευνών, συζήτηση και αναστοχασμός σχετικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επικεντρώνοντας: Στον δημόσιο χαρακτήρα της, μέσω των δημόσιων πανεπιστημίων και των Παιδαγωγικών Τμημάτων, στην καθολική της απεύθυνση, στη δωρεάν συμμετοχή, στην περιοδική απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, στο περιεχόμενό της με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που καθορίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, στη διάρκειά της και στη σκοποθεσία της”.
2025-2026: Σχέδια Δράσης, Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης
Σχέδιο Δράσης: “Μικροί Αρχαιολόγοι” -Α. Σχεδιασμός της Δράσης
Η σημασία και η ποιότητα της σχέσης εκπαιδευτικών-μαθητών/- τριών συμβάλλει στη μαθησιακή διαδικασία, στην προσέγγιση και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης, στην ανάγκη κατανόησης και ενίσχυσης του περιβάλλοντος (οικογενειακού, σχολικού) , στη βελτίωση της συνεργατικής σχέσης μεταξύ σχολείου και οικογένειας και τελικά στην ολόπλευρη παιδαγωγική, ψυχοσυναισθηματική στήριξη του παιδιού. Ερευνούμε, συζητάμε και αναλύουμε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών/τριών, εμβαθύνοντας στα ζητήματα συγκρούσεων και ιδιότυπων συμπεριφορών στο εσωτερικό της τάξης και του σχολείου, εστιάζοντας στις αιτιακές αφετηρίες τους, στη διαμόρφωση υποστηρικτικών παιδαγωγικών παρεμβάσεων και πρακτικών, στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα μέρη της εκπαιδευτικής κοινότητας το ευρύ πλέγμα σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών- μαθητών/τριών, αποτιμώντας τις επιδράσεις της εφαρμοζόμενης εκπαιδευτικής πολιτικής. Συζήτηση, προτάσεις και διεκδικήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Νηπιαγωγείου
2021-2022
2022-2023
2024-2025 Εσωτερικός κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2025-2026
Προηγούμενο ιστολόγιο
Δραστηριότητα
Ιστολόγια
Ομάδες
Μέλη
Βοήθεια
Επικοινωνία
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή