οι γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές ζωγράφισαν, έκανα κολλάζ, έκοψαν εικόνες, έκαναν κατασκευές ατομικές και ομαδικές με διάφορα υλικά η ατομική ζωγραφική έγινε με στόχους την έκφραση ιδεών, απόψεων και συναισθημάτων, ως αξιολόγηση κάποιας δραστηριότητας που προηγήθηκε, ως συνέχεια κάποιου παιχνιδιού.
οι ομαδικές εργασίες – ζωγραφική, κολλάζ και κατασκευές, είχαν στόχο την συνεργασία, την επικοινωνία, την χαρά για την προσπάθεια επίτευξης κάποιου κοινού στόχου
μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες από έργα των παιδιών
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ
ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

ο μικρός πρίγκιπας και το πηγάδι στον πλανήτη του, διαθεματική δραστηριότητα φυσικών επιστημών(πείραμα το πηγάδι), εικαστικών (ζωγραφίζω ένα πηγάδι) και γλώσσας (γραφή-γράφω όπως μπορώ τη λέξη πηγάδι)







ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ – ΑΝ –
στον πλανήτη αυτό τα πλάσματα που ζουν εκεί έχουν απαντήσεις για όλα, όμως οι γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές μπορούν να κάνουν μόνο από μία ερώτηση ο καθένας , οπότε πρέπει να προσέξουν πολύ καλά τι θα ρωτήσουν
κατόπιν τα παιδιά, αφού πήραν την απάντηση στο ερώτημα τους από τα αόρατα πλάσματα, μοιράστηκαν την ερώτηση και την απάντηση με όλα τα παιδιά στη παρεούλα .(το κάθε παιδί που ρωτούσε έδινε το ίδιθο τηνμ απάντηση.
παροτρύναμε τα παιδιά να κάνουν ερωτήσεις όπως: ΑΝ ΝΙΩΘΩ ΛΥΠΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΑΝ ΝΙΩΘΩ ΘΥΜΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?


στην παρακάτω εικόνα βλέπετε τις συμβουλές των κατοίκων του πλανήτη ΑΝ για τον θυμό

Ερώτηση των παιδιών: Αν θυμώσω τι να κάνω?


με αφορμή το ταξίδι στον πλανήτη του φόβου τα παιδιά γνώρισαν τον πίνακα Η ΚΡΑΥΓΗ του ΕΝΤΒΑΡΝΤ ΜΟΥΝΚ.

ζωγραφίζοντας τον κάπο των συναισθημάτων με αφορμή το ταξίδι μας σε πλανήτες συναισθημάτων συντροφιά με το μικρό πρίγκιπα. ο καθένας έχει ένα λουλούδι

με αφορμή το λουλούδι στον πλανήτη του μικρού πρίγκιπα Φυτέψαμε βολβούς λουλουδιών στο περβάζι του σχολείου . την Άνοιξη οι βολβοί άνθισαν και βλέπετε μερικές φωτογραφίες από τα λουλούδια μας






πλανήτες συναισθημάτων και τέχνη


τελειώνοντας την ενότητα του ονειροταξιδευτή από το πρόγραμμα μας γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές , σχεδιάσαμε το ζάρι των συναισθημάτων για να θυμόμαστε όλους τους πλανήτες των συναισθημάτων που ταξιδέψαμε, να θυμόμαστε όλα τα συναισθήματα. με το ζάρι αυτό θα θυμόμαστε πάντα τα τρυφερά πλάσματα που ζουν στον πλανήτη ΑΝ

από την ενότητα του ήλιου του Ηλιάτορα
τα παιδιά ζωγράφισαν χαρταετούς

ζωγραφική από το ποίημα ο ήλιος ο ηλιάτορας του Ελύτη






από το ποίημα ο ήλιος ο ηλιάτορας μερικές φωτογραφίες από ομαδική δημιουργία πανό (ζωγραφική με πινέλο και τέμπερα σε χαρτί του μέτρου)











κατασκευή μόμπιλε (μπαλόνια, λωρίδες εφημερίδας, ατλακόλ, ζωγραφική με τέμπερα)



στον πλανήτη ΑΝ … οι γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές έφτιαξαν ένα κουτί, το ευυτυχισμένο κουτί. εκεί έβαλαν τις ζωγραφιές με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους. (κουτί παπουτσιών που το έβαψαν με τέμπερα και το διακόσμησαν )


οι γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές ταξιδεύουν συντροφιά με τον μικρό πρίγκιπα…. χαρακτηριστική εργασία παιδιού στην αρχή του προγράμματος μας

μερικές ζωγραφιές από φανταστικούς πλανήτες




τα παιδιά επισκέφτηκαν μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τον πλανήτη του φόβου . τα παιδιά ζωγράφισαν τους φόβους τους



μια ζωγραφιά από το φανταστικό ταξίδι στον πλανήτη του θυμού

κάποια από τα πλάσματα που ζουν σε πλανήτες συναισθημάτων


στις παρακάτω εικόνες τα παιδιά σχεδίσαν το περίγραμμα του φίλου τους σε χαρτί του μέτρου. κατόπιν ζωγράφισαν τα περιγράμματα με πινέλο και τέμπερα. οι γαλαξιακοί ονειροταξιδευτές είναι έτοιμοι!




κατασκευή διαστημόπλοιου με χαρτόνι, κολλάζ

στην παρακάτω δραστηριότητα τα παιδιά δημιούργησαν ο καθένας το δικό του διαστημόπλοιο γράφοντας το όνομα του . ήταν το παρουσιολόγιο μας (δραστηριότητα γλώσσας)

σε μικρά και πολύ λεπτά κόντρα πλακέ κολλήσαμε από δύο μικρά μαγνητάκια. στην άλλη πλευρά κολλήσαμε με ατλακόλ λεπτές λωρίδες εφημερίδας. όταν στέγνωσαν βάψαμε τη κατασκευή μας σε χρώματα του ουρανού. όταν στέγνωσε η μπογιά κολλήσαμε πάνω χάντρες-πλανήτες . έτοιμα τα μαγνητάκια για το ψυγείο μας.

δραστηριότητα φυσικών επιστημών και εικαστικών
στον πλανήτη του πάγου και του νερού τα παιδιά ανακάλυψαν σώματα που βουλιάζουν και επιπλέουν. το διαστημόπλοιο μας σε αυτόν τον πλανήτη πρέπει να μοιάζει με υποβρύχιο για να μπορεί να τον εξερευνήσει. τα υποβρύχια μπορούν να κινούνται στον βυθό και να αναδύονται στην επιφάνεια. φτιάξαμε υποβρύχιο με μπαλόνι που το γεμίσαμε νερό (βουλιάζει στο νερό και με ευκολία όταν θέλουμε αναδύεται). έγιναν πειράματα σε ζεστό αλλά και κρύο νερό για να δούμε τις διαφορές



κολλάζ πλανήτες με όσπρια

δραστηριότητα εικαστικών, πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, γραφής.
1ο βήμα:τα παιδιά σε ζευγάρια φωτογράφησαν ο ένας τον άλλον.
2ο βήμα:εκτυπώσαμε τις φωτογραφίες των παιδιών στον υπολογιστή του σχολείου.
3ο βήμα: κάθε παιδί πήρε τη φωτογραφία του, έκοψε χαρτόνι, και κόλλησε πάνω τη φωτογραφία του. την ζωγράφισε όπως ήθελε μεταμορφώνοντας τον εαυτό του σε ότι κάθε παιδί ήθελε ( από την ενότητα μυθολογία ονομασίας πλανητών).
4ο βήμα: το κάθε παιδί φωτογράφισε την εργασία του
5ο βήμα: περάσαμε τις φωτογραφίες στον υπολογιστή
6ο βήμα: κάθε παιδί με το πρόγραμμα photoscape πρόσθετε εφέ, έγραφε με την βοήθεια μας το όνομα του στην εργασία πατώντας τα γράμματα που έβλεπε στο πληκτρολόγιο . εμείς συμπληρώναμε σε ποιο παιδί ανήκει η εργασία. η εργασία αποθηκεύτηκε στο φάκελο κάθε παιδιού






ζωγραφική πλανητών με πινέλο και τέμπερα







ατομική ζωγραφική αστροναύτες, διαστημόπλοια, εξωγίηνοι κλπ, γράφω όπως μπορώ









μιλώντας για τις μαύρες τρύπες και τους αστερισμούς τα παιδιά ζωγράφισαν μαύρες τρύπες και ανακάλυψαν φανταστικούς αστερισμούς











στολισμός της τάξης με έργα των παιδιών. βλέπετε ζωγραφιές απο τον πλανήτη ΑΝ, από τον πλανήτη της αγάπης κι από τον πλανήτη καλή καρδιά. στο βάθος βλέπετε τα τζάμια όπως ζωγραφίστηκαν με τέμπερα από μια ομάδα παιδιών σε συνεργασία με μαθητές από το γυμνάσιο της Νέας Περάμου . ευχαριστούμε τους μαθητές της 1ης γυμνασίου που συνεργάστηκαν σε αυτό το έργο αισθητικής παρέμβασης.

λεπτομέρειες από τα ζωγραφισμένα παράθυρα το Νηπιαγωγείο μας



στη φωτογραφία βλέπετε έναν γαλαξιακό ονειροταξιδευτή με τη μάσκα του. φόντο ο μικρός πρίγκιπαας έτσι όπως ζωγράφισαν τα παιδιά του γυμνασίου το τοίχο του νηπιαγωγείου μας

αισθητική παρέμβαση στην αυλή ζωγραφίζοντας την μάντρα εισόδου






πλανήτες με δακτυλομπογιά








ζωγραφίζοντας το παραμύθι Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ

ζωγραφίζοντας το παραμύθι το ζηλιάρικο φεγγάρι

Ζωγραφίζοντας το παραμύθι ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΚΑΙ Η ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ συγγραφέας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ
ζωγραφίζοντας το δικό μας ποίημα για τα μεγέθη στο σύμπαν και τις αποστάσεις των πλανητών
(δραστηριότητα μαθηματικών, γλώσσας, εικαστικών)


ζωγραφίζοντας το ομαδικό τραγούδι των γαλαξιακών ονειροταξιδευτών


ζωγραφίζοντας αστέρια που συναντήσαμε σε γαλαξίες συναισθημάτων (δραστηριότητα γλώσσας και εικαστικών )

τα αστέρια ΕΥΤΥΧΙΑ και ΔΥΣΤΥΧΙΑ από το γαλαξία των συναισθημάτων

φεγγάρι ζωγραφική και κολλάζ



ήλιος κολλάζ με χαρτί γλασέ


κατασκευή του Ήλιου (μπάλα από φενιζόλ που έβαψαν τα παιδιά και πρόσθεσαν καλαμάκια από σουβλάκια για αχτίνες)


δραστηριότητα ζωγραφικής και γλώσσας (τα αινίγματα των πλανητών)




ζωγραφίζοντας φράσεις όπως: είδε τον ουρανό σφοντύλι


ζωγραφίζοντας και γράφοντας όπως μπορούν τις ευχές των αστροναυτών

ΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΕΣ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΓΗ ΕΥΧΗΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ



ΑΓΑΠΗ

Ζωγραφίζοντας και γράφοντας όπως μπορούμε την διαστημικό και άτυχο πείραμα της ΛΑΙΚΑ . της σκυλίτσας που εκτόξευσαν οι Ρώσοι στο διάστημα


ζωγραφίζοντας την εξέλιξη της εξερεύνησης του διαστήματος και αντιγράφοντας μικρές προτάσεις(ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΟΧΗΜΑ)




ζωγραφίζοντας την φράση του πρώτου αστροναύτη που πάτησε στο διάστημα: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ



γράφοντας όπως μπορούμε και ζωγραφίζοντας το δικό μας γράμμα στον αστροναύτη



ζωγραφίζοντας το παραμύθι των γαλαξιακών ονειροταξιδευτών

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΓΑΛΑΞΙΑΚΩΝ ΟΝΕΙΡΟΤΑΞΙΔΕΥΤΩΝ


διαστημόπλοιο κατασκευή με χαρτόνια

ζωγραφική σε ύφασμα . τα παιδιά ζωγράφισαν σε μπλούζες κομήτες και ήλιους για να τα φορέσουν και με αυτά να κάνουν την γυμναστική των αστροναυτών. οι ομάδες είναι δύο οι κομήτες και οι ήλιοι.









































