ΓΕΓΟΝΟΣ 1ο
Στις 28/05/2010 ο Περιφερειακός Δ/ντης Εκπαίδευσης Αττικής με έγγραφό του (ΑΠ 5357) ζητά από τους Σχολικούς Συμβούλους της Περιφερείας του να του γνωστοποιήσουν: «ποια σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης αρμοδιότητάς τους έχουν επισκεφθεί και ποια όχι καθώς και πόσες φορές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-2010»
ΓΕΓΟΝΟΣ 2ο
Στις 31/05/2010 ο Περιφερειακός Δ/ντης Εκπαίδευσης Αττικής με νέο έγγραφό του (ΑΠ 5357 ανακοινοποίηση στο ορθό) ζητά από τους σχολικούς συμβούλους της Περιφερείας του να του γνωστοποιήσουν: «ποια σχολεία Παιδαγωγικής Ευθύνης αρμοδιότητάς τους έχουν επισκεφθεί και πόσες φορές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-2010»
ΓΕΓΟΝΟΣ 3ο
Στις 02/06/2010 η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) ενημερώνει τα μέλη της (ο γράφων συνειδητά δεν είναι μέλος της ΠΕΣΣ) ότι: «Σήμερα, 2-6-2010, το Δ.Σ. ΠΕΣΣ, μετά από αίτημά του, είχε συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Αττικής για το ζήτημα που προέκυψε, μετά την αποστολή εγγράφων που απευθύνονταν προς τους Σχολικούς Συμβούλους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αφορούσαν τις επισκέψεις μας στα Σχολεία Παιδαγωγικής Ευθύνης.»
ΑΠΟΡΙΑ 1η
Ποιο «ζήτημα προέκυψε μετά την αποστολή εγγράφων»;
ΑΠΟΡΙΑ 2η
Ποιού σκοπού την επίτευξη (όπως αυτοί αναφέρονται στο Καταστατικό της) αποσκοπούσε η παρέμβαση της ΠΕΣΣ;1. Της συμβολής στη διαμόρφωση Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία και τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος;2. Της προαγωγής της παιδαγωγικής επιστήμης και της ευρύτερης καταξίωσής της;3. Της αναβάθμισης της επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης στη λειτουργία της εκπαίδευσης;4. Της βελτίωσης και δικαστικής και εξώδικης υπεράσπισης της επιστημονικής, κοινωνικής, υπηρεσιακής και οικονομικής κατάστασης των μελών του;
ΑΠΟΡΙΑ 3η
Όσοι τάσσονται υπέρ της αξιολόγησης εννοούν την αξιολόγηση των «άλλων» και όχι των ιδίων;
Αιτούμαστε την βοήθεια όσων μπορούν να λύσουν τις απορίες μας
8 Ιουνίου 2010 στις 7:52 μμ
Η παρέμβαση απέδωσε “καρπούς” Παρακαλούνται οι Σχολικοί Σύμβουλοι Δ.Ε. Αττικής να ενσωματώσουν στην ετήσια έκθεσή τους, τα ζητούμενα του σχετικού (με αρ. πρωτ. 5357/28-05-2010) εγγράφου.α Εκπαίδευσης Αττικής (ΑΠ 5808/6-10-2010)
Τελικά δεν αρκεί να λέει κάποιος ότι θα “σπάσει αυγά” πρέπει να έχει και τα κότσια να το κάνει