Στα πλαίσια του προγράμματος συνεργάστηκαν οι μαθητές της Α’ τάξης και της Γ’ τάξης. Οι μαθητές, στην αρχή, έμαθαν να αναγνωρίζουν διάφορα τρόφιμα που τρώνε στην καθημερινότητά τους και να τα κατατάσσουν σε υγιεινά και ανθυγιεινά. Στη συνέχεια, έμαθαν να επιλέγουν τρόφιμα για ένα υγιεινό πλήρες πρωινό και δεκατιανό. Επιπλέον, οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες γευσιγνωσίας ώστε να έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν πληθώρα γεύσεων που συναντούν στην καθημερινότητά τους και να μυηθούν σε υγιεινές γεύσεις. Ακόμα, ασχολήθηκαν και με τη μείωση των απορριμμάτων που δημιουργούνται κατά την παρασκευή ενός γεύματος. Είναι σημαντικό να μειωθεί ο όγκος των σκουπιδιών που δημιουργούνται κατά την κατανάλωση του δεκατιανού στο σχολείου γι’ αυτό οι μαθητές έμαθαν να επιλέγουν φαγητοδοχεία επαναχρησιμοποιούμενα και γεύματα που παρασκευάζονται στο σπίτι. Σημαντικό, λοιπόν, κομμάτι του προγράμματος αποτέλεσε και η έννοια της ανακύκλωσης. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την προετοιμασία ενός πρωινού γεύματος στο σχολείο. Οι μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών ετοίμασαν ένα πρωινό στην αίθουσα του ολοημέρου. Το πρωινό περιελάμβανε γάλα με δημητριακά βρώμης και δημητριακά ολικής άλεσης, γιαούρτι με μέλι και φρούτα και ψωμί με μέλι. Οι μαθητές διατύπωσαν τις διατροφικές τους συνήθειες, δοκίμασαν το πρωινό και έδωσαν την υπόσχεση ότι θα προτιμούν υγιεινά και θρεπτικά προϊόντα για το πρωινό-δεκατιανό τους.