Once Upon a Number

Το «Μια φορά κι έναν αριθμό» είναι ένα έργο που συνδέει μαθηματικές ιστορίες με το δράμα και το θέατρο. Μέσα από την ανάγνωση, το παιχνίδι και την παρασταση, τα παιδιά θα εξερευνήσουν βασικές μαθηματικές έννοιες όπως ο αριθμός, το σχήμα, ο χώρος, το μέγεθος, η μέτρηση και τα μοτίβα. Θα εκφράσουν την κατανόησή τους μέσω δημιουργικής δραματοποίησης και θεατρικής παράστασης αλλά και τις κατασκευές. Το έργο ενισχύει τη μαθηματική σκέψη, την ανάπτυξη της γλώσσας, τη δημιουργικότητα και τη διεθνή συνεργασία. Το έργο ενσωματώνει τη λογοτεχνία, τη μουσική, την τέχνη και την κίνηση με μαθηματικές έννοιες με παιχνιδιάρικους και ουσιαστικούς τρόπους. Επιπλέον, προωθεί τη διαπολιτισμική ανταλλαγή και τη συνεργατική μάθηση.

gewqtew

1 Welcome to the Project

Ξεκίνημα με ένα καλωσόρισμα σε όλες τις γλώσσες

Welcome to the Project Once Upon a Number

2 BEFORE WE START…let’s see where we come from / THE LOCATION OF OUR SCHOOL/

Βάλαμε την πινέζα με στο χάρτη, με το σχολείο μας

ges3

 

3 MEET OUR FRIENDS: INTRODUCING OURSELVES

  • TEACHER PRESENTATION

TEACHER PRESENTATION

  • CLASS PRESENTATION

scholeio

  • KINDERGARTEN PRESENTATION

 

  • COUNTRY PRESENTATION

Greece

 

 

 

 

3.1  Contact Introduction

we131

 4. Integration with School Curriculum

 

5. Project Rules

5.1 Parents Consent

6cd19524 d5bb 4465 8668 5a9729a4dd7e 1

 

5.2 Netiquette Guidelines

Η συμβουλή μου για το πρόγραμμα

Katagrafh

6. PROJECT UPDATE – STRUCTURE OF “Once Upon a Number”

 

6.1 Big Ideas Of Early Math

 

6.2  From Story to Stage: Theatre Tools for Little Learners

 

6.3 School Year Schedule

Ανέβασα ημερολόγιο με τις αργίες στη χώρα μας

yjmrte

6.4 Teacher Pre-Survey

Πήρα μέρος στο ερωτηματολόγιο, αφού σκάναρα το qr code

erothmatologio ekpaideytikoy.PNG1

6.5 Web tools & apps

Η πρότασή μου για διαδικτυακή εργαλεία στο πρόγραμμα

y3

6.6 Share Your Ideas

Και φυσικά οι δικές μου προτάσεις… για το πρόγραμμα

y53

6.6.1 MATERIALS DATABASE – Exchange of Experiences

Οι δικές μου προτάσεις για εξερεύνηση στο διαδίκτυο σχετικά με τα μαθηματικά παιχνίδια με μικρά παιδιά

httpshttps  https://www.youtube.com/watch?v=3R9kTjZhJLchttps://www.youtube.com/watch?v=8cR_1Qi-tP4

7.1 October Picture Book

Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο με το οποίο θα ασχοληθούμε στο πρόγραμμα και θα δουλέψουμε τον Οκτώβριο

1o biblio   osaS

7.1.1   he Leaf Thief by Alice Hemming

Κάναμε κατασκευές σε σχέση με το πιο  βιβλίο

collage 6collage 8collage 14collage 16

7.2   November Picture Book

GREGEs

7.2.1

Mouse Shapes by Ellen Stoll Walsh

collage 39 collage 38 collage 37

 

7.3   December Picture Book

ds 1

 

7.3.1   The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

collage 60

8.  LET’S PLAY AND EXPLORE MATH!

8.1   October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming

Δημιουργήσαμε με τα παιδιά μαθηματικά παιχνίδια και πήραν μέρος σε αυτά

Αντιστοιχίζοντας το μέγεθος του σκίουρου με το ανάλογο βελανίδια, σε πίνακα αυτοσχέδιο με πλαστικό

antistoichizontas idia megethh

Αντιστοίχηση χρώματος με το σωστό αριθμό

collage 17

Δημιουργήσαμε μεγάλο επιδαπέδιο παιχνίδι που παίχτηκε σε ομάδες

collage 18

‘Εγινε κατάταξη φύλλων ανά μέγεθος

collage 19

Κατάταξη φύλλων ανά χρώμα

collage 20

Ακολούθησαν μοτίβο με φύλλα

collage 21

Παίξανε σοντούκου με φύλλα

collage 23

Σύνολα φύλλων με φύλλα ανά χρώμα

 

collage 24

Πόσα φύλλα και μάζεψε ο σκίουρος

collage 22

8.2  LETS PLAY MATH :  November Picture Book

We find the shapes among the classroom materials Making shapes with rubber bands on the geoboard Matching color shape Kinematic game looking for the 4 basic shapes in the classroom Making puzzles with Mickey Mouse Matching the shapes on the mouse Giving shape to the shapes Identifying and matching the same shapes Using the tangram they make various shapes

 

8.3  December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

Σειροθέτηση από την πιο μικρή εικόνα στην πιο μικρή και το αντίστροφο

collage 61

Χρονογραμμή του παραμύθιου. Από τη γέννηση έως το ξύπνημά της από τον πρίγκιπα

collage 62

παιχνίδι μνήμης

collage 65

Μικρά πολλά παζλ και επιλογή των σωστών κομματιών για τη δημιουργία τους

IMG 20251205 080252 IMG 20251205 080255 IMG 20251205 082037 IMG 20251205 084932

Τοποθέτηση των εικόνων στη σωστή-λογική σειρά για τη δημιουργία ιστορίας

collage 63

 

 

 

9.1 October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming

Δραματοποίηση της ιστορίας του βιβλίου

9.2  November Picture Book

Τα παιδιά έπαιξαν, με την τεχνική του θεάτρου σκιών, το πιο πάνω βιβλίο. Αφού ασχοληθήκαμε με τα σχήματα, δημιουργήσαμε τους ήρωες με αυτά. Στη συνέχεια στο μικρό μας κουκλοθέατρο, βάλαμε ρυζόχαρτο και δημιουργήσαμε το δικό μας θέατρο σκιών

IMG 20251027 090303 IMG 20251027 090444 IMG 20251030 121425 IMG 20251030 121426 IMG 20251030 121508 IMG 20251030 121610 IMG 20251030 121613 IMG 20251030 121622 IMG 20251030 121700 IMG 20251030 121828 IMG 20251030 121847 IMG 20251030 121900 IMG 20251030 121930 IMG 20251030 122443

oe2s

9.3  December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

Δημιουργία μουσικοκινητικής παράστασης

 

10  STORIES CONNECT US, NUMBERS UNITE US

Civic topic in Picture Books

Capture 3

Συμμετοχή στο book creator με δραστηριότητες παιδιών στη συνοχή της τάξης 

Οκτώβριος

caDF vedsWFW VEWQF32

 

Νοέμβριος

noembrios 1 noembrios 2 noembrios 3

Δεκέμβριος

DEKEMBRIOS 1 DEKEMBRIOS 2 DEKEMBRIOS 3

11. LET’S create and PLAY DIGITAL GAME

11.1 Our Own Digital Games!

Οκτώβριος 

Δημιούργησα δύο ον λάιν παιχνίδια

Νοέμβριος

https://learningapps.org/display?v=pbutct5zt25

  ζωγραφίστε τη διπλανή εικονα όπως σας αρέσει

esosogssea

Δεκέμβριος 

THE PRINCESS AND THE SPINDLE

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3f5caaaef568

Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης

 

 

11.2 Show how Children are Playing!

Για να δούμε πώς παίζουν τα παιδιά τα διαδικτυακά αυτά παιχνίδια

Οκτώβριος

collage 27

Νοέμβριος

collage 27 1 IMG 20251010 084506 IMG 20251010 085034 IMG 20251010 085037 IMG 20251010 085041 IMG 20251010 085205 IMG 20251010 085211 IMG 20251010 085333

Δεκέμβριος

 

 

 12. INTERNATIONAL COLLABORATIVE ACTIVITIES

 

12.1 Teachers meetings

Πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του προγράμματος

collage 7

 

 

12.3 Project Logo and Poster Design Work

Δημιουργήσαμε το Λόγκο , του προγράμματος και  ψηφίσαμε διαδικτυακά

snapedit 17600258339771 Katagrafh 1

Στην τάξη με ον λάιν  ψηφοφορία έγινε η επιλογή logo:

IMG 20251028 WA0008

fdzf
ngfd
All the children together, identified the numbers, put them in order and used their imagination to create the logo. There were various attempts, per group, and we sent the one with the most votes.
kxk

12.4   – Parent Pre-Project Survey

Z Katagrafh 2

 

12.5 – Certificates of joint activities –Evening of Mathematics 2025

12.6 – Certificates of joint activities – CodeWeek4All

Συμμετοχή στην εβδομάδα προγραμματισμού

jh5y4 1

12.7- Students Meetings

13  CELEBRATION OF INTERNATIONAL DAYS

 Συμμετάσχαμε στον κοινό εορτασμό των Διεθνών Ημερών στο πλαίσιο του έργου μας.
Αυτές οι εορτασμοί —πολλές από τους οποίους προωθούνται από τα Ηνωμένα Έθνη και τους οργανισμούς τους— αποτελούν μια ευκαιρία για την ευαισθητοποίηση, την έμπνευση για δράση και την ενίσχυση του αισθήματός μας για την παγκόσμια κοινότητα.
Μέσω αυτών των εορτασμών, στοχεύουμε να αναδείξουμε θέματα που κυμαίνονται από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και τη βιώσιμη ανάπτυξη έως την υγεία, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση , παρακινώντας τα παιδιά, τις οικογένειες και την ευρύτερη κοινότητα να δημιουργήσουν θετική αλλαγή.

13.1 Let’s code together

Εβδομάδα κώδικα για το πρόγραμμα. Τοποθετήσαμε στο πλέγμα ένα φύλλο, ένα πουλί και ένα ποντίκι. Ο σκίουρος ήταν ολοζώντανος και καθοδηγούνταν κάθε φορά για να φτάσει στο φύλλο. Παίχτηκε ανά ομάδες παιδιών

collage 33

  

 

13.1.1  Workshop for children /and parents/

Συνεργαστήκαμε με τους γονείς και δημιούργηκαν ιστορίες με κεντρικο ήρωα το σκίουρο, με αρχή , μέση και τέλος.     IMG 20251017 103850IMG 20251020 085407IMG 20251020 085418

13.2  World Animal Day

Τα αγαπημένα ζωάκια των παιδιών έγιναν μια όμορφη αφίσα για να γιορτάσουμε την ημέρα των ζώων

IMG 20251008 143224

 

13.3   International Children’s Day

Με αυτή τη δραστηριότητα θα παραχθεί ένα συνεργατικό προϊόν, digital artwork, για να εορταστεί η Internation Childrens’ Day στις 20 Νοεμβρίου. Η κάθε συνεργάτης, διαλέγει ένα από τα γράμματα της Παγκόσμιας αυτής ημέρας και με το Phinsh app δημιουργεί ένα όμορφο γράμμα-κολάζ. Με τη δραστηριότητα αυτή θα τονιστεί η ενότητα, η δημιουργικότητα και η χαρά των παιδιών σε όλο τον κόσμο!

Screenshot 2025 10 23 22 41 23 488 com.uniquepixelstudio.phinsh.collagemaker removebg preview

 

13.4.1   Workshop for children /and parents/

Με τη συμμετοχή των γονιών, δημιουργήθηκαν , μαθηματικοί σταθμοί

collage 66       collage 68      collage 71   collage 70    collage 67    collage 69   Μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων , τα παιδιά πήραν σφραγίδες , για κάθε σταθμό που περνούσαν 

IMG 20251128 092450 IMG 20251128 110147 IMG 20251128 110220 IMG 20251128 110342 IMG 20251128 110443 IMG 20251128 110556 IMG 20251128 110629 IMG 20251128 110706 IMG 20251128 110832 IMG 20251128 111123

13.5  Happy New Year

Σε ομαδικό canvas ανεβάζουμε τις ευχετήριες κάρτες μας για το νέο έτος

bgewqfew

14. DISSEMINATION

 

14.1 School web

14.2 School – Classroom boards

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Παναγιώτα Σκουτέρη

ntrwhbre 1 1

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Παναγιώτα Σκουτέρη

2 3 4  

 

14.3 Project Promotion Brochure &Educational Events & Conferences

Παναγιώτα Σκουτέρη

Once_Upon_a_Number_Colorful

15.1   Collaborative Digital Artwork-Children’s day

και το παραγόμενο κοινό βίντεο είναι…

 

15.2  Mathematical Story

Μια κοινή συνεργατική ιστορία με κεντρικούς ήρωες αριθμούς, πραγματοποιήθηκε με πολύ κέφι από τα παιδιά, και δημιουργικότητα

Παναγιώτα Σκουτέρη = αριθμός 12

fsgafs