Το «Μια φορά κι έναν αριθμό» είναι ένα έργο που συνδέει μαθηματικές ιστορίες με το δράμα και το θέατρο. Μέσα από την ανάγνωση, το παιχνίδι και την παρασταση, τα παιδιά θα εξερευνήσουν βασικές μαθηματικές έννοιες όπως ο αριθμός, το σχήμα, ο χώρος, το μέγεθος, η μέτρηση και τα μοτίβα. Θα εκφράσουν την κατανόησή τους μέσω δημιουργικής δραματοποίησης και θεατρικής παράστασης αλλά και τις κατασκευές. Το έργο ενισχύει τη μαθηματική σκέψη, την ανάπτυξη της γλώσσας, τη δημιουργικότητα και τη διεθνή συνεργασία. Το έργο ενσωματώνει τη λογοτεχνία, τη μουσική, την τέχνη και την κίνηση με μαθηματικές έννοιες με παιχνιδιάρικους και ουσιαστικούς τρόπους. Επιπλέον, προωθεί τη διαπολιτισμική ανταλλαγή και τη συνεργατική μάθηση.
1 Welcome to the Project
Ξεκίνημα με ένα καλωσόρισμα σε όλες τις γλώσσες
2 BEFORE WE START…let’s see where we come from / THE LOCATION OF OUR SCHOOL/
Βάλαμε την πινέζα με στο χάρτη, με το σχολείο μας
3 MEET OUR FRIENDS: INTRODUCING OURSELVES
-
TEACHER PRESENTATION
-
CLASS PRESENTATION
-
KINDERGARTEN PRESENTATION
-
COUNTRY PRESENTATION
3.1 Contact Introduction
4. Integration with School Curriculum
5. Project Rules
5.1 Parents Consent
5.2 Netiquette Guidelines
Η συμβουλή μου για το πρόγραμμα
6. PROJECT UPDATE – STRUCTURE OF “Once Upon a Number”
6.1 Big Ideas Of Early Math
6.2 From Story to Stage: Theatre Tools for Little Learners
6.3 School Year Schedule
Ανέβασα ημερολόγιο με τις αργίες στη χώρα μας
6.4 Teacher Pre-Survey
Πήρα μέρος στο ερωτηματολόγιο, αφού σκάναρα το qr code
6.5 Web tools & apps
Η πρότασή μου για διαδικτυακή εργαλεία στο πρόγραμμα
6.6 Share Your Ideas
Και φυσικά οι δικές μου προτάσεις… για το πρόγραμμα
6.6.1 MATERIALS DATABASE – Exchange of Experiences
Οι δικές μου προτάσεις για εξερεύνηση στο διαδίκτυο σχετικά με τα μαθηματικά παιχνίδια με μικρά παιδιά
httpshttps https://www.youtube.com/watch?v=3R9kTjZhJLchttps://www.youtube.com/watch?v=8cR_1Qi-tP4
7.1 October Picture Book
Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο με το οποίο θα ασχοληθούμε στο πρόγραμμα και θα δουλέψουμε τον Οκτώβριο
7.1.1 he Leaf Thief by Alice Hemming
Κάναμε κατασκευές σε σχέση με το πιο βιβλίο
7.2 November Picture Book
7.2.1
Mouse Shapes by Ellen Stoll Walsh
7.3 December Picture Book
7.3.1 The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm
8. LET’S PLAY AND EXPLORE MATH!
8.1 October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming
Δημιουργήσαμε με τα παιδιά μαθηματικά παιχνίδια και πήραν μέρος σε αυτά
Αντιστοιχίζοντας το μέγεθος του σκίουρου με το ανάλογο βελανίδια, σε πίνακα αυτοσχέδιο με πλαστικό
Αντιστοίχηση χρώματος με το σωστό αριθμό
Δημιουργήσαμε μεγάλο επιδαπέδιο παιχνίδι που παίχτηκε σε ομάδες
‘Εγινε κατάταξη φύλλων ανά μέγεθος
Κατάταξη φύλλων ανά χρώμα
Ακολούθησαν μοτίβο με φύλλα
Παίξανε σοντούκου με φύλλα
Σύνολα φύλλων με φύλλα ανά χρώμα
Πόσα φύλλα και μάζεψε ο σκίουρος
8.2 LETS PLAY MATH : November Picture Book
8.3 December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm
Σειροθέτηση από την πιο μικρή εικόνα στην πιο μικρή και το αντίστροφο
Χρονογραμμή του παραμύθιου. Από τη γέννηση έως το ξύπνημά της από τον πρίγκιπα
παιχνίδι μνήμης
Μικρά πολλά παζλ και επιλογή των σωστών κομματιών για τη δημιουργία τους
Τοποθέτηση των εικόνων στη σωστή-λογική σειρά για τη δημιουργία ιστορίας
9.1 October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming
Δραματοποίηση της ιστορίας του βιβλίου
9.2 November Picture Book
Τα παιδιά έπαιξαν, με την τεχνική του θεάτρου σκιών, το πιο πάνω βιβλίο. Αφού ασχοληθήκαμε με τα σχήματα, δημιουργήσαμε τους ήρωες με αυτά. Στη συνέχεια στο μικρό μας κουκλοθέατρο, βάλαμε ρυζόχαρτο και δημιουργήσαμε το δικό μας θέατρο σκιών
9.3 December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm
Δημιουργία μουσικοκινητικής παράστασης
10 STORIES CONNECT US, NUMBERS UNITE US
Civic topic in Picture Books
Συμμετοχή στο book creator με δραστηριότητες παιδιών στη συνοχή της τάξης
Οκτώβριος
Νοέμβριος
Δεκέμβριος
11. LET’S create and PLAY DIGITAL GAME
11.1 Our Own Digital Games!
Οκτώβριος
Δημιούργησα δύο ον λάιν παιχνίδια
Νοέμβριος
https://learningapps.org/display?v=pbutct5zt25
ζωγραφίστε τη διπλανή εικονα όπως σας αρέσει
Δεκέμβριος
THE PRINCESS AND THE SPINDLE
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3f5caaaef568
Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης
11.2 Show how Children are Playing!
Για να δούμε πώς παίζουν τα παιδιά τα διαδικτυακά αυτά παιχνίδια
Οκτώβριος
Νοέμβριος
Δεκέμβριος
12. INTERNATIONAL COLLABORATIVE ACTIVITIES
12.1 Teachers meetings
Πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του προγράμματος
12.3 Project Logo and Poster Design Work
Δημιουργήσαμε το Λόγκο , του προγράμματος και ψηφίσαμε διαδικτυακά
Στην τάξη με ον λάιν ψηφοφορία έγινε η επιλογή logo:
12.4 – Parent Pre-Project Survey
12.5 – Certificates of joint activities –Evening of Mathematics 2025
12.6 – Certificates of joint activities – CodeWeek4All
Συμμετοχή στην εβδομάδα προγραμματισμού
12.7- Students Meetings
13 CELEBRATION OF INTERNATIONAL DAYS
Συμμετάσχαμε στον κοινό εορτασμό των Διεθνών Ημερών στο πλαίσιο του έργου μας.
Αυτές οι εορτασμοί —πολλές από τους οποίους προωθούνται από τα Ηνωμένα Έθνη και τους οργανισμούς τους— αποτελούν μια ευκαιρία για την ευαισθητοποίηση, την έμπνευση για δράση και την ενίσχυση του αισθήματός μας για την παγκόσμια κοινότητα.
Μέσω αυτών των εορτασμών, στοχεύουμε να αναδείξουμε θέματα που κυμαίνονται από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και τη βιώσιμη ανάπτυξη έως την υγεία, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση , παρακινώντας τα παιδιά, τις οικογένειες και την ευρύτερη κοινότητα να δημιουργήσουν θετική αλλαγή.
13.1 Let’s code together
Εβδομάδα κώδικα για το πρόγραμμα. Τοποθετήσαμε στο πλέγμα ένα φύλλο, ένα πουλί και ένα ποντίκι. Ο σκίουρος ήταν ολοζώντανος και καθοδηγούνταν κάθε φορά για να φτάσει στο φύλλο. Παίχτηκε ανά ομάδες παιδιών
13.1.1 Workshop for children /and parents/
Συνεργαστήκαμε με τους γονείς και δημιούργηκαν ιστορίες με κεντρικο ήρωα το σκίουρο, με αρχή , μέση και τέλος. 


13.2 World Animal Day
Τα αγαπημένα ζωάκια των παιδιών έγιναν μια όμορφη αφίσα για να γιορτάσουμε την ημέρα των ζώων
13.3 International Children’s Day
Με αυτή τη δραστηριότητα θα παραχθεί ένα συνεργατικό προϊόν, digital artwork, για να εορταστεί η Internation Childrens’ Day στις 20 Νοεμβρίου. Η κάθε συνεργάτης, διαλέγει ένα από τα γράμματα της Παγκόσμιας αυτής ημέρας και με το Phinsh app δημιουργεί ένα όμορφο γράμμα-κολάζ. Με τη δραστηριότητα αυτή θα τονιστεί η ενότητα, η δημιουργικότητα και η χαρά των παιδιών σε όλο τον κόσμο!
13.4.1 Workshop for children /and parents/
Με τη συμμετοχή των γονιών, δημιουργήθηκαν , μαθηματικοί σταθμοί
Μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων , τα παιδιά πήραν σφραγίδες , για κάθε σταθμό που περνούσαν
13.5 Happy New Year
Σε ομαδικό canvas ανεβάζουμε τις ευχετήριες κάρτες μας για το νέο έτος
14. DISSEMINATION
14.1 School web
14.2 School – Classroom boards
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Παναγιώτα Σκουτέρη
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Παναγιώτα Σκουτέρη
14.3 Project Promotion Brochure &Educational Events & Conferences
Παναγιώτα Σκουτέρη
15.1 Collaborative Digital Artwork-Children’s day
και το παραγόμενο κοινό βίντεο είναι…
15.2 Mathematical Story
Μια κοινή συνεργατική ιστορία με κεντρικούς ήρωες αριθμούς, πραγματοποιήθηκε με πολύ κέφι από τα παιδιά, και δημιουργικότητα
Παναγιώτα Σκουτέρη = αριθμός 12
















































































































