ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ »Ο ΜΠΑΚΑΛΟΓΑΤΟΣ» ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ… ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ).
ΜΙΚΡΟΙ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ…
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΟΙ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥ VINCENT VAN GOGH!!!! AΣΚΗΣΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΟΙ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥ VINCENT VAN GOGH!!!!
»Ο ΚΥΚΛΟΣ ΣΑΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ». ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Β’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. (ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ).
ΑΠΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ , ΚΟΨΑΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ…
ΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ….ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΕΝΕΒΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΟΛΗΣΑΜΕ ΤΑ ΜΟΤΙΒΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ!!
ΛΕΣΧΗ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ.
ΓΛΥΠΤΟ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΔΑΡΛΑΣΗ »ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΘΕΩΡΕΙΟ».
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΒΕΝΕΖΗ »ΓΑΛΗΝΗ».
»ΓΑΛΗΝΗ»
ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΜΕ ΠΗΛΟ… »ΚΑΣΤΡΑΚΙΑ» ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
TRASH ART (TEXNH AΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ) Α’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ!!
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ….
»ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΟΓΚΟΣ» ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΠΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Β’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ….
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΠΗΛΟ.
»ΠΥΞΙΔΑ» ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΠΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Η Πυξίδα είναι είδος της κεραμικής, της αγγειοπλαστικής και ξυλογλυπτικής τέχνης αρχικά, συνήθως στρογγυλό με ξεχωριστό καπάκι που χρησιμοποιούνταν περισσότερο από τις γυναίκες για να φυλάσσουν τα κοσμήματα και τα καλλυντικά τους. Σε μεταγενέστερες περιόδους κατασκευάζονται και από μέταλλο, φίλντισι ή άλλα υλικά.
Το όνομα προέρχεται από τα κορινθιακά κουτιά που κατασκευάζονταν από ξύλο πυξού και οι αρχικές παραστάσεις απεικόνιζαν συνήθως την πομπή του γάμου από το σπίτι ενός νεαρού κοριτσιού με το νέο σύζυγό της.
Σε τέτοια αγγεία αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες υπογραφές καλλιτεχνών (Χάρης σε μια πυξίδα και Τιμωνίδας[1] σε ένα κομψό αθηναϊκό αγγείο, με τον Αχιλλέα να περιμένει τον Τρωίλο..
ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΥΞΙΔΕΣ…