Συνέδριο “Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.”

Αναρτήθηκε το πρόγραμμα του συνεδρίου «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε», που θα γίνει στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στις 22 & 23 Νοεμβρίου 2014.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 250 εργασίες εκπαιδευτικών (εισηγήσεις, σύντομες ανακοινώσεις, διδακτικά σενάρια με χρήση Τ.ΠΕ., ηλεκτρονικές εισηγήσεις, α-ναρτημένες ανακοινώσεις), 2 αυτόνομες συνεδρίες [Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες του 21ου Αιώνα: Mobile Learning (Κινητή Μάθηση) Augmented Reality (Ε-παυξημένη Πραγματικότητα)] + [παρουσίαση βραβευμένων εργασιών χρήσης Τ.Ε.Π. στην τάξη – στο σχετικό διαγωνισμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου], καθώς και παρουσιάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Κ.Ε.Θ.Ι. “Γυναίκες και Πολιτική”

Το Κ.Ε.Θ.Ι.  είναι φορέας υλοποίησης του Έργου «Ενθάρρυνση και υποστήριξη της συμμετοχής των γυναικών σε θέσεις πολιτικής ευθύνης και εκπροσώπησης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο πολιτικής», το οποίο στοχεύει στην υποστήριξη των αιρετών και των υποψηφίων γυναικών, προκειμένου να διευρυνθεί η συμμετοχή τους σε θέσεις πολιτικής ευθύνης και να ενισχυθεί η εκπροσώπησή τους στους πολιτικούς θεσμούς σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο.

Στο πλαίσιο του Έργου «Ενθάρρυνση και υποστήριξη της συμμετοχής των γυναικών σε θέσεις πολιτικής ευθύνης και εκπροσώπησης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο πολιτικής», πρόκειται να υλοποιηθούν διήμερα επιμορφωτικά σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα με στόχο την ενίσχυση και εμψύχωση των γυναικών που ενδιαφέρονται να εμπλακούν στην πολιτική ή εμπλέκοντα ήδη, προκειμένου να διεκδικήσουν και να επιτύχουν όχι μόνο τη συμμετοχή τους στις εκλογικές διαδικασίες, αλλά και την εκλογή τους σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Το πρόγραμμα των σεμιναρίων θα περιλαμβάνει θεωρητικό και βιωματικό μέρος και θα διαρθρώνεται στις εξής θεματικές ενότητες: Φύλο – Κοινωνία – Πολιτική, Δομές Εξουσίας, Πολιτική Επικοινωνία και Εθνικές και Ευρωπαϊκές Πολιτικές.

Για να ενημερωθείτε για την διεξαγωγή των σεμιναρίων στη διοικητική περιφέρεια που ανήκετε και να εκδηλώσετε ενδιαφέρον παρακαλούμε πολύ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής.

 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την σχετική ιστοσελίδα 

Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής

Η Κοίμηση της Θεοτόκου

Μεγάλη γιορτή η σημερινή για τους Έλληνες και τη Χριστιανοσύνη. Εορτάζεται στις εκκλησίες και τα μοναστήρια της χώρας με λαμπρότητα και κατάνυξη η Κοίμηση της Θεοτόκου.

Περισσότερα από 500 επίθετα (Θεοτοκωνύμια) αποδίδονται στη Μητέρα του Θεού, την Παναγία. Η ιστορία των ναών και των θαυματουργών εικόνων, οι τοπικές παραδόσεις, τα έθιμα έδωσαν αυτές τις δεκάδες ονόματα στις Παναγίες της χώρας μας.

Διαβάσετε τον πλήρη κατάλογο των επιθέτων εδώ

Σύμφωνα με τον κ. Καριώτογλου, επίκουρο καθηγητή στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας, υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι με τους οποίους εκφράζονται τα ονόματα της Παναγίας. Ανάλογα με τον τόπο, ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η εικονογράφηση και ανάλογα με τη σχέση του Χριστού με την Παναγία. [Πηγή: ethnos.gr]
Οι υμνωδοί χρησιμοποιούν έναν ολόκληρο κατάλογο επιθέτων για την Παναγία.
Την προσφωνούν μεταξύ άλλων αειπάρθενον, άμωμον, άμεμπτον, σεμνήν, καλήν, τρυφεράν, δυνατήν, μεγάλην, σοφήν, θείαν, άχραντον, απειρόγαμον, ανύμφευτον, ανερμήνευτον, ασάλευτον, άφθορον, άσπιλον, αμόλυντον, υπέρλαμπρον, υπέρμαχον, καθαράν, ανήροτον χώραν, έμψυχον τράπεζαν, πηγήν ακένωτον, αγλάοκαρπον δένδρον, αμάραντον ρόδον, αχειρόπλοκον στέφανον, ιερόν καταφύγιον, φρικτόν λάλημα, πυρίμορφον όχημα και ευρύχωρον σκήνωμα του Λόγου, όρος αλατόμητον, βάθος αμέτρητον. 

Το άγχος των εξετάσεων

Πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 5 και την Τετάρτη 7 Μαΐου στο Γυμνάσιο Δεμενίκων Αχαΐας και στο 1ο Λύκειο Πατρών αντίστοιχα, ομιλίες σε γονείς και μαθητές σχετικά με το άγχος των μαθητών,  αλλά και των γονέων, ειδικά αυτή την περίοδο των εξετάσεων, τρόπους αντιμετώπισης και τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους εφήβους.

Ο Erikson υποστήριζε ότι το κύριο θέμα της ζωής είναι η αναζήτηση ταυτότητας. Η διαδικασία δια­φοροποίησης και διαμόρφωσης της ταυτότητας είναι διαρκής. Γι’ αυτό τα στάδια που ορί­ζει δεν σταματούν στην ενηλικίωση αλλά προχωρούν μέχρι την τρίτη ηλικία. Στο στάδιο της εφηβείας οι έφηβοι πρέπει να εναρμονιστούν με τις επιταγές της κοινωνίας, ώστε να έρθουν σε ισορροπία, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα ποιος και τι είμαι.

Βρίσκονται σε σύγχυση, γιατί κρίνουν και κρίνονται. Η επιβεβαίωση που θα πάρει βοηθάει το άτομο να αποκτήσει σαφή εικόνα του εαυτού του, αλλιώς αν λαμβάνει υπόψη του τους κοινωνικούς χαρακτηρισμούς θα αισθανθεί σύγχυση και θα βιώσει κρίση ταυτότητας.

Το άγχος έχει ως χαρακτηριστικό την υπερβολική ανησυχία, την έντονη αγωνία και την ανασφάλεια. Δε σχετίζεται με την αγωνία ούτε με το φόβο. Είναι μία νεύρωση κατά την οποία το άτομο πιστεύει ότι απειλείται από άγνωστους και αόριστους κινδύνους. Το άγχος έχει αρνητικές επιπτώσει

Οι γονείς άραγε γνωρίζουν τον/την έφηβο; Τι αισθάνεται; (φόβο, παραίτηση, απελπισία), τι νιώθει; (πίεση, κούραση, πονοκέφαλο, σφίξιμο), τι φοβάται; (μην αποτύχω, την ντροπή, τι θα πουν οι άλλοι), τι περιμένουν οι άλλοι από αυτόν/ή,  πόσο πιστεύει στη ζωή; (θα τα καταφέρω, θα ξαναδιαβάσω), εάν έχει θετική συναισθηματική διάθεση…

Στην εκδήλωση στο Γυμνάσιο Δεμενίκων, συμμετείχαν και οι μαθητές και μαθήτριες της Περιβαλλοντικής Ομάδας “Ενεργοί Πολίτες” που υλοποιούν διάφορες δράσεις για το περιβάλλον, τη φιλαναγνωσία, τη βία, το περιβάλλοντα χώρο του σχολείου.

Η σημασία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για την Ανάπτυξη των Σχέσεων στην Οικογένεια

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Απριλίου 2014, στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης στην Πάτρα, Ημερίδα, την οποία διοργάνωσε το Κέντρο Επιμόρφωσης & Συμβουλευτικής Οικογένειας και η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας και Πρόνοιας Δήμου Πατρέων. Στην Ημερίδα, την οποία παρακολούθησαν πολλοί εκπαιδευτικοί, γονείς, φοιτητές, συμμετείχαν με ομιλίες οι κ.κ. Μπουζάκης Σήφης, Καθηγητής Ιστορίας και Συγκριτικής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Πατρών, Συριώτη – Κυπαραίου Φωτεινή, Γεν. Γραμαμτέας Ομοσπονδίας Ενώσεως Συλλόγων Γονέων Ν. Αχαΐας, Σκούρα Ελένη , Κοινωνιολόγος – Σύμβουλος Οικογένειας, Νίκας Σωκράτης, Θεολόγος – συγγραφέας -πρώην Σχολικός Σύμβουλος και Μάνεσης Νικόλαος, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα “Η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης για την ανάπτυξη των σχέσεων στην οικογένεια”.