10 φανταστικές ιστορίες από την Α΄ τάξη

Α΄ τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 10 φανταστικές ιστορίες από την Α΄ τάξη

Καταγραφή

Διαβάστε το εδώ.

Εικονογραφημένο λεξικό

Α΄ τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εικονογραφημένο λεξικό

Στην Α΄ τάξη εικονογραφήσαμε την αλφαβήτα και την κάναμε ψηφιακό βιβλίο. Μπορείτε να το δείτε εδώ. 

3

Η αξία των λαθών

Για όλες τις τάξεις Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αξία των λαθών

Το βρήκα στην κα Σαπουνόφουσκα, μου άρεσε και το αναμεταδίδω:

Παιχνίδι με λέξεις για την Α΄ τάξη

Α΄ τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι με λέξεις για την Α΄ τάξη

Λέξεις Α τάξης

Παιχνιδάκια για τα γράμματα της Α΄ τάξης

Χωρίς κατηγορία Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνιδάκια για τα γράμματα της Α΄ τάξης

Παρακάτω θα βρείτε μερικά διασκεδαστικά και έξυπνα παιχνίδια από συναδέλφους εκπαιδευτικούς, για τα πρώτα γραμματάκια της Α΄ τάξης:

 

Ψηφιακό παιχνίδι για τα Μαθηματικά της Α΄ τάξης

Α΄ τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό παιχνίδι για τα Μαθηματικά της Α΄ τάξης

Η εφαρμογή android “Μάθετε μαθηματικά 123“, είναι μια εξαιρετική εφαρμογή για τα παιδιά της Πρώτης τάξης, διασκεδαστική, εκπαιδευτική και παιδαγωγική που μαθαίνει με ευχάριστο τρόπο τη φορά γραφής των αριθμών, τη μέτρηση, την αναγνώριση των αριθμών και τη σειρά των αριθμών μέχρι το 20. Είναι δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις. Έχει ελληνικό μενού.

Για να την κατεβάσετε στο κινητό σας ή στην ταμπλέτα, πατήστε εδώ.

αρχείο λήψης

Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση

Χωρίς κατηγορία Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση

Στη νέα σειρά βίντεο με θέμα “Η τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση” παρουσιάζω διάφορα χρήσιμα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, από το https://app.magicschool.ai/, που μπορούν να αξιοποιηθούν με επιτυχία στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.

αρχείο λήψης

Λογοθεραπευτής στην Ελλάδα

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λογοθεραπευτής στην Ελλάδα

Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα σύγχρονα επαγγέλματα καλέσαμε στην τάξη μας την λογοθεραπεύτρια Δήμητρα Χαλδή και της πήραμε συνέντευξη. Από τις απαντήσεις της δημιουργήσαμε την παρακάτω ενημερωτική αφίσα για το επάγγελμα του λογοθεραπευτή.



Λήψη αρχείου

Προγραμματιστής υπολογιστών

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγραμματιστής υπολογιστών

Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα σύγχρονα επαγγέλματα, καλέσαμε στην τάξη μας τον προγραμματιστή υπολογιστών κο Μάριο Καραγιανόπουλο και του κάναμε αρκετές ερωτήσεις. Από τις απαντήσεις του καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα για το επάγγελμα του προγραμματιστή.



Λήψη αρχείου

Σχολικός ψυχολόγος

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικός ψυχολόγος

Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα επαγγέλματα, καλέσαμε στην τάξη μας τη σχολική ψυχολόγο κα Παντελή Μαρία για να απαντήσει σε ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ τάξης. Η συζήτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μετά τη συνέντευξη μαζέψαμε τα συμπεράσματα μας για το επάγγελμα του σχολικού ψυχολόγου στο παρακάτω αφισάκι:

ψυχολόγος

Ντροπή…

Επικαιρότητα Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ντροπή…

Ντροπή για τον πολιτισμό μας να θυσιάζονται αθώες και πολύτιμες ζωές στον βωμό του κέρδους, της διαφθοράς και της αναλγησίας!

44. αποφθέγματα Κώστας Βάρναλης δειλοί άβουλοι θάμα serresland

Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα επαγγέλματα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης συνεργάστηκαν και επέλεξαν τα παρακάτω κριτήρια επιλογής επαγγέλματος



Λήψη αρχείου

Σκάκι στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Σκάκι Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σκάκι στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Πρόσφατα εγκρίθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δύο προγράμματα για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πρότεινε η Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία.

Το πρώτο πρόγραμμα έχει τίτλο “Σκάκι και Φαντασία” και είναι κατάλληλο για το Νηπιαγωγείο και τις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Το δεύτερο πρόγραμμα ονομάζεται “Σκάκι, ένα παιχνίδι στρατηγικής και Μαθηματικών, ένα παιχνίδι για όλους!” και απευθύνεται στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Και τα δύο προγράμματα είναι ολοκληρωμένα, με αναλυτικές οδηγίες, ερωτηματολόγια, τα Φύλλα Εργασίας και όλο το υλικό που απαιτείται, ενώ ο εκπαιδευτικός που θα τα υλοποιήσει δεν χρειάζεται να γνωρίζει σκάκι από πριν.

Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε και θα εκπλαγείτε με την αποδοχή που θα έχουν από μικρούς και μεγάλους!

unnamed

Σχολικά δικαιώματα

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικά δικαιώματα

Με τους μαθητές της Στ΄ τάξης και πάλι, αφού μελετήσαμε τα Δικαιώματα του Παιδιού, σκεφθήκαμε να δημιουργήσουμε τα Σχολικά Δικαιώματα, δηλαδή δικαιώματα για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Χωριστήκαμε σε ομάδες, δουλέψαμε συνεργατικά και συνθέσαμε τα αποτελέσματά μας στα παρακάτω δικαιώματα:

δικαιώματα

Τα δικαιώματα του Παιδιού

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα δικαιώματα του Παιδιού

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης, μελετήσαμε τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, όπως είναι γραμμένη με απλά λόγια από τον Συνήγορο του Παιδιού (https://www.synigoros.gr/paidi/) και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, επιλέξαμε τα 10 σημαντικότερα κατά τη γνώμη μας, από τα 43 δικαιώματα που αναφέρει η Σύμβαση. Έπειτα από σύνθεση των αποτελεσμάτων όλων των ομάδων προέκυψαν τα 10 δημοφιλέστερα:

  1. Υγεία και ιατρικές υπηρεσίες (Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην προληπτική φροντίδα της υγείας τους και όταν αρρωσταίνουν να χρησιμοποιούν τις απαραίτητες υπηρεσίες για τη θεραπεία τους.)
  2. Εκπαίδευση (Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο και να έχουν ίσες ευκαιρίες σε αυτό. Η Πολιτεία πρέπει να παίρνει μέτρα ώστε τα παιδιά να γράφονται και να μη διακόπτουν το σχολείο. Τα μέτρα για τη σχολική πειθαρχία πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των μαθητών.)
  3. Ζωή και επικοινωνία με τους γονείς (Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να ζει μαζί με τους γονείς του, εκτός αν αυτοί ζουν χωριστά, αν δεν μπορούν να το φροντίσουν ή αν πρέπει να απομακρυνθεί από αυτούς για το καλό του. Όταν ζει μακριά από αυτούς, το παιδί έχει δικαίωμα να τους βλέπει και να επικοινωνεί μαζί τους, εκτός αν αυτό είναι αντίθετο με το συμφέρον του.)
  4. Ελευθερία γνώμης (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Οι μεγάλοι πρέπει να ακούν και να παίρνουν σοβαρά υπόψη τους τη γνώμη των παιδιών για θέματα που τα αφορούν, ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητά τους.)
  5. Ελευθερία σκέψης και θρησκείας (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να σκέφτονται ελεύθερα και να πιστεύουν σε μια θρησκεία.)
  6. Ιδιωτική ζωή (Κανείς δεν μπορεί να επεμβαίνει αυθαίρετα ή παράνομα στην ιδιωτική ζωή, την οικογένεια, την κατοικία ή την αλληλογραφία ενός παιδιού, ούτε να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή του.)
  7. Βία, παραμέληση, εκμετάλλευση (Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή βίας, προσβολής, παραμέλησης, εγκατάλειψης, σωματικής, ψυχολογικής, πνευματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης, όσο βρίσκονται στην ευθύνη των γονιών ή των κηδεμόνων τους ή άλλων προσώπων στα οποία αυτοί τα έχουν εμπιστευθεί.)
  8. Βασανιστήρια και στέρηση ελευθερίας (Κανένα παιδί δεν πρέπει να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ή άλλη απάνθρωπη ή εξευτελιστική τιμωρία. Η θανατική ποινή και η ισόβια φυλάκιση απαγορεύεται να επιβάλλονται σε παιδιά. Η σύλληψη και κράτηση ανηλίκων πρέπει να είναι σύμφωνη με το νόμο, να έχει την ελάχιστη δυνατή χρονική διάρκεια και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ηλικίας τους.)
  9. Δικαίωμα στη ζωή (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη.)
  10. Όνομα και ιθαγένεια (Δικαίωμα κάθε παιδιού είναι να γράφεται στο ληξιαρχείο με τη γέννησή του και να έχει όνομα, επώνυμο και ιθαγένεια, δηλαδή να ανήκει σε μια χώρα.)



Λήψη αρχείου


© 2024 Μακροδήμος Νίκος.
   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
RSS άρθρων RSS Σχολίων Σύνδεση