Η κ. Αποστόλου Ζωή εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή με τίτλο: “Σχέσεις φυσικού/πρώτου και συμβατικού/σχολικού γραμματισμού: αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοσχολικής ηλικίας” στο ΤΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Πατρών. Αφορά στη συνέχεια μεταξύ των δύο προγραμμάτων (Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου).
Την Τριμελή Επιτροπή συγκροτούν η κ. Κονδύλη Μαριάννα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του ΤΕΕΑΠΗ του Παν. Πατρών – Επιβλέπουσα, ο κ. Στελλάκης Νεκτάριος, Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΕΑΠΗ του Παν. Πατρών και η κ. Κατή Δήμητρα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ.
Μια πρώτη βιβλιογραφική επισκόπηση έδειξε ότι ενώ υπάρχουν αρκετές έρευνες που αφορούν είτε το φυσικό είτε το σχολικό γραμματισμό ως μεμονωμένες περιοχές έρευνας, το θέμα της μεταξύ τους σχέσης δεν έχει απασχολήσει ερευνητικά την ελληνική επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ και σε διεθνές επίπεδο ελάχιστες ερευνητικές και βιβλιογραφικές αναφορές επισημάνθηκαν.
Τα εμπειρικά στοιχεία πάνω στα οποία θα στηριχτεί η παρούσα έρευνα θα προκύψουν από τις απαντήσεις των νηπιαγωγών και δασκάλων της Α’ τάξης των δημοσίων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων Αχαΐας και Ηλείας σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.