Εκπαιδευτικοί και μαθητές παραπονούνται για τη δυσκολία των Μαθηματικών. Ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις οι εκπαιδευτικοί συχνά αναφέρονται στις δυσκολίες των μαθητών να ανακαλέσουν από τη μνήμη αριθμητικά δεδομένα με σκοπό να εκτελέσουν πράξεις ή να επιλύσουν προβλήματα.
Παραθέτουμε μερικές γενικές διδακτικές αρχές και τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών στα Μαθηματικά, για τους μαθητές που συναντούν δυσκολίες.
Δείτε την παρουσίαση της εισήγησης
Κύριε Μάνεσης ήσασταν ο σύμβουλος της καρδιάς μας .Σας ευχαριστώ για την συνεργασία τόσων ετών και το χιούμορ και γνώσεις και απόψεις που ανταλλάξαμε.Εύχομαι να συνεχίσετε με τον ίδιο τρόπο και με τους υπόλοιπους ” συνεργάτες” σας γιατί έτσι το βλέπετε κι έτσι θα πρεπε να είναι.Οτι αγαπάμε το εξελισσουμε και μπορούμε να το “απογειώσουμε” κατά την άποψή μου
Σας ευχαριστώ και πάλι …να είστε πάντα καλά και ..” Ο εαυτός σας”!!!
Ελένη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Οι εκπαιδευτικοί είστε ο λόγος για τον οποίο εργάζομαι ακόμα και θέλω να προσπαθώ και να βοηθώ. Θα είμαι πάτα στη διάθεσή σου (σας). Αναπολώ τις “γεμάτες” στιγμές στα σχολεία με τους/τις εκπαιδευτικούς και ειδικά στο δικό σας. Εύχομαι υγεία και δύναμη!! Σε κάποιο σεμινάριο θα συναντηθούμε…