Οι δράσεις μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου – 17 Νοέμβρη

🌟 Οι δράσεις μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου – 17 Νοέμβρη 🌟

Στην τάξη μας γνωρίσαμε την ιστορία του Πολυτεχνείου με απλό και δημιουργικό τρόπο!
Μαζί με τα παιδιά:

Διαβάσαμε μια ιστορία με τα γεγονότα, είδαμε ένα όμορφο εκπαιδευτικό βίντεο, παρατηρήσαμε φωτογραφίες και συζητήσαμε για ό,τι συνέβη εκείνη την περίοδο.

e2b9150d f318 4d84 bfc9 c227fd3db3be 75ed41df 7a97 4944 b5e8 3c8d0ddd3e09d2416459 0c53 4e72 9aec 731ca8c35050

8467910d d409 4028 aadf 915bd6accc07
Κάναμε φύλλο εργασίας με τη σημαντική ημερομηνία.

7ebd4067 8e72 40ea 859b 45b99ea9a52e 0c643dfd 08dc 430c 8a6e 3000dfa77357 1 0db963ef 4de7 44b9 986c daecc2e8ad35

1599deac cfc9 45a7 9b6b 92b74567120d 936535a3 9a09 45fe 9007 8e9bed37800c
Ακούσαμε και τραγουδήσαμε τα αγαπημένα τραγούδια «Ο δρόμος», «Το ακορντεόν», «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο» και καθένας έφτιαξε τον δικό του “τοίχο” με χρώματα και μηνύματα.

8ec582f6 24f8 4727 85cc 3b4fd3f406ca 90eb6e6b 2404 4f0e 901e ee1a9540f302 247a0f6b 6d9a 441d b8c8 d23666dc6488

593fe0b2 caac 403e 8bae 3738372a6517 551ca126 7327 49e4 93ac e0b5e19f8be8
Κατασκευάσαμε ραδιόφωνα, όπως τότε που μιλούσαν οι φοιτητές και φωνάξαμε και μεις ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…Με τη τεχνική του τυπώματος  μπορέσαμε να ¨ζωγραφίσουμε¨το Πολυτεχνείο, το κάναμε ατομικό κολάζ και μια ομαδική κατασκευούλα για να στολίσουμε την πόρτα του σχολείου μας!

651cbcad 3481 40a8 aa6d f39a2cd75aa9 ecb6f412 7a5b 40a9 8b33 3a9552100c38

cd3021ad 349f 47ec aa0c c9af05ba96d4 2fa36633 a273 4d3c 8ab8 d08602a4a9e9 5efd20cf 983c 4eb3 a493 2b7b758fbb94

1c77e9e4 7782 4719 ad15 91785c777aa2 16825be0 319c 42e5 87d2 cac3c5087eb5 391222de 48ec 48f1 b921 403a7d2bd5b7 5d34089c ee67 4297 94ce 831521cd242e

698bb813 6864 4c7c 9cc5 44631a280818 a54aebfc 6c3c 4db1 8c0d f612a345c060 121f3464 8b2e 4368 8d93 3d5125e3e290

3b03d59e 8563 43fb b59e 407f0aa18ad0


Για τη γιορτή μας, παίξαμε κουκλοθέατρο “Η Ντενεκεδούπολη” ,γνωρίσαμε τα ντενεκεδάκια πρωταγωνιστές της ιστορίας,φτιάξαμε τις δικες μας φιγούρες, “ταΐσαμε” τον Λαδένιο, κάναμε  εκλογές στην τάξη(ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας ήρωα και κάναμε καταμέτρηση των ψήφων) και γνωρίσαμε τη χαρά της δημοκρατίας.

c41898c9 3faa 4638 9463 77007dea9e19 2e994c17 3a46 4f50 8222 c7e2f74abf62 0be5048b e3c0 4689 81ae b82ff90587c2

191b0459 f853 40e2 9ef7 c7f8cd935516 97ea2bcf 08f9 4c84 8734 9855a2d3bbe1 cb4b961a 8dd2 4491 b4f4 5770a1f83af9

cef444fa 0ad7 4fa3 b3a2 cb95274eb20d 6910d9e5 0bd7 4536 9789 663d8d75bc21 b790b794 6b2c 4a47 92cc 6267dbd22ccc

b51ee0e5 3d4e 43c1 afae 7cdbba0bdba81b13e464 0291 45e9 9a7a 7a6a81b6d291 0fef7f0d 6746 47ad 82cc bb390fc73e80

3e623301 f3e9 4799 b3ca 810897ab7d49 8da92f85 8b9f 4c78 9a5f 076693cd90f7 5d35e85a f925 46b6 8a6b f574435fdb47

5b5b7e1c 3643 430c ad1c c2e4020cfc88 a50697b7 8302 4f32 8ea3 b13353a599fa cbb1f525 1535 4ce1 9982 c5a04d3c8032

a2d89b24 6bc2 4bd7 8ae3 fcb67228ba28

💛 Περάσαμε υπέροχα, μάθαμε πολλά και θυμηθήκαμε πως η ελευθερία και η δημοκρατία είναι πολύτιμες!

Δράσεις για την 11η Νοεμβρίου στο σχολείο μας!

🎉 Δράσεις για την 11η Νοεμβρίου στο σχολείο μας!

Με αφορμή τον εορτασμό της 11ης Νοεμβρίου, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες, γνωρίζοντας καλύτερα το νησί μας, τη Χίο, αλλά και τα ιστορικά γεγονότα της ημέρας.

🔍 Γίναμε μικροί ντετέκτιβ
Αναζητήσαμε κομμάτια ενός μεγάλου παζλ και συνθέσαμε τον χάρτη του νησιού μας. Στη συνέχεια ανασυνθέσαμε τη λέξη «ΧΙΟΣ» και συζητήσαμε για το τι κάνει ξεχωριστό τον τόπο μας.

fc4f78cc 45b7 4728 baa2 a9fb5f435976 479a86ba 6bca 4228 ab8f 0edc4d729b03 10a990fc 80ed 415c 8636 12d2dc9edeb2 1

ac154936 a75b 408a a368 35ad9a61552a df511c30 7633 4ccf a640 0fb102dd4b92 cb3e02e7 cc03 4f6b 80ff fd49ebe96fe5

🎥 Παρακολουθήσαμε βίντεο για τη Χίο
Είδαμε υλικό που παρουσίαζε τις ομορφιές και την ιστορία του νησιού μας.

a6944467 6dff 4c77 ad85 9872f7b5e80b

🖍️ Δημιουργήσαμε φύλλο εργασίας
Ζωγραφίσαμε πάνω στον χάρτη της Χίου όσα σημαίνει για τον καθένα μας το νησί μας.

a390fdcb 5d04 40f4 8c3c e7e03463da22 bdc08663 289c 4ea1 8baa c22101d815d5 0ff7377a 93e7 47b6 b4cc d5fa186b6e7a

8bd07d72 5eeb 4d53 8800 afad704b857c 91789eb2 bdbf 433c a1a9 60de517911c2

🖼️ Καδράκι με το νησί μας
Φτιάξαμε μικρά καδράκια–αναμνηστικά με τη Χίο.

2eb43eac d7ee 49c3 bef0 38516cc90385 fe98676c 7827 481c ac6c ba246b719fd4 b7ed2e2f d886 4097 904f 89f160d6cf51

📷 Εικόνες από τα γεγονότα της 11ης Νοεμβρίου
Παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε ιστορικές εικόνες. Τις βάλαμε στη σωστή σειρά και αφηγηθήκαμε την ιστορία των γεγονότων με τον δικό μας τρόπο.

fb128fda 5554 468f 8d26 5bb43b165919 4ba665ff d4e3 4f7f b8c1 cd2cf3218518 c025b943 1cf1 46a4 9749 d234e30fb419

ff772c2d ac04 4b09 b1c3 b02388cc0bfd 172bb719 ab0e 4ec2 9a1a dec5ff3d7299 0c82ec54 8709 4d3f 99f3 c8ccb059b800

🚩 Σύγκριση σημαιών
Είδαμε τη σημαία της Τουρκίας και τη συγκρίναμε με την ελληνική, συζητώντας για τα σύμβολα και τα χρώματά τους.

3ae37897 4698 4a5b 88fb b8b242d9dec4

Το Πολεμικό Ναυτικό
Μάθαμε για τον ρόλο του ναυτικού εκείνη την εποχή και παίξαμε παζλ φτιάχνοντας ένα αντιτορπιλικό πλοίο.
Κάναμε φύλλο εργασίας «ιχνηλασίας» οδηγώντας το πολεμικό καράβι στη Χίο,  ατομικό κολλάζ και επειδή αγαπήσαμε το θέμα δημιουργήσαμε και τον δικό μας στόλο!

82cb4142 01c5 42f3 b202 534046c64608 a0bbecbd ee36 4f51 95a5 c61dfb8ce621 92895b2e de49 405a a8b6 85d29a280ee7

4edb0b4e 4e84 4386 8945 bdd0f423aafa f879f390 0305 4c96 9c50 f35bf27d3b06 70c33b9e 3664 4148 92da 0d1df26aa0b1

c3b05903 766c 4df3 914d cd51bd1c2324 2bb96c2b 6a3b 4ab4 8336 67e21051415f 211ed9d8 4f98 4b0b bfa2 757ad96ca886

🎵 Τραγουδήσαμε και χορέψαμε
Μάθαμε το τραγούδι « Ωραίο νησί και λέγοντας..» και το συνοδεύσαμε με χορό και κέφι.

5b82fb21 7c52 46dc 8524 1c0944a082bc

💌 Ετοιμάσαμε την πρόσκληση για τη γιορτή μας
Και όταν έφτασε η μεγάλη μέρα… τη χαρήκαμε και τη διασκεδάσαμε με την καρδιά μας!

2b74956f 19de 4bb2 980c b34c01d7c1a5 eea18e3b 34ba 4160 aa44 32d22dd7fe45

Μαθαίνουμε για τον σεισμό με χαρά και παιχνίδι!

Μαθαίνουμε για τον σεισμό με χαρά και παιχνίδι! 🌍✨

Στο σχολείο μας κάναμε πολλές όμορφες δραστηριότητες για να μάθουμε πώς μπορούμε να μείνουμε ασφαλείς σε περίπτωση σεισμού.

🔹Με αφορμή ένα εκπαιδευτικό βίντεο για το σεισμό, συζητήσαμε όλοι μαζί  τι πρέπει να κάνουμε και τι αποφεύγουμε σε έναν σεισμό.

dcf771dc 7584 4aeb 9ae1 e99d25d85da3
🔹Είδαμε την τσάντα έκτακτης ανάγκης και μιλήσαμε για όλα τα χρήσιμα αντικείμενα που χρειάζεται να έχει μέσα και φτιάξαμε τη δική μας τσάντα ανάγκης, γεμάτη με “σωτήρια” πραγματάκια! 🎒

tsanta etoimothtas seismoy 31080938 232d 4d6a a5b3 cc6d76da2e16 e12d8c83 0feb 4c4f 9077 3c541683e3fe ad829907 6b27 44d8 94b9 93b88a2e1345

a935932a c66c 437c bde2 f8736cb50761 566a20d2 a8c6 4f83 bc99 e328a96471e4
🔹 Μάθαμε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης και για να εξασκούμαστε καλύτερα, δημιουργήσαμε ατομικά τηλεφωνάκια για παιχνίδι και πρακτική στο σπίτι! ☎️ Και επειδή μας άρεσε πολύ, όλοι μαζί φτιάξαμε ένα μεγάλο τηλέφωνο, για να θυμόμαστε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης και να παίζουμε ρόλους μέσα στην τάξη! 📞❤️

  a5d3f4f3 c3d3 4117 b9b0 664857954b44    5acee4eb f960 4df9 adaf 73da8b84ae1e 4f17c8af b264 4f66 a57b 456ae509c43f527b0189 5db4 41ca 9c00 71ce7c55b815

8f6a7c04 efd9 44dd 9ded 95ddf86815a3 1 b0c6cc92 fcb2 460b a6cd d4326377a70c

0ceae8ab 4dd7 4655 8315 51c7ced7552c 2f1b1dab 1b17 4548 a1f6 895ff7da0f70 e88f196e 8095 47c3 8c47 ccd6618c2fb0

fedb29de bcdc 43f2 b27c c7eee9537dd8 c71074d2 afd1 4da0 99d4 e139c0d19e74


🔹 Ολοκληρώνοντας πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού, όπου τα παιδιά εφάρμοσαν όλα όσα έμαθαν: έσκυψαν, καλύφθηκαν και κρατήθηκαν σωστά, ακολουθώντας με προσοχή τα βήματα της ασφάλειας. Η άσκηση έγινε με σοβαρότητα αλλά και μεγάλη επιτυχία! και γι΄αυτό πήραμε και βραβείο συμμετοχής σε αντισεισμική άσκηση. 👏🏽🏫

748988aa e9fa 47ca 852d 55a304c18a64 ad1a4114 1cd8 4c82 8818 83a5838f0161 b350c072 3bf0 4658 9d2d f181d9f67645

e63c0eb5 b094 4e6e 82cb f2d01ea1b4d7 3119fb2f 23e3 4a55 8401 0569e376e5e6 1 4f48e5b8 d9ac 437c 8e35 32e882f85bbf

Μέσα από παιχνίδι, δημιουργία και συνεργασία, μάθαμε πώς να προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας.
Η γνώση γίνεται πιο εύκολη όταν τη μαθαίνουμε… με χαμόγελο! 😄💡

Δραστηριότητες για την 28η Οκτωβρίου

Δραστηριότητες για την 28η Οκτωβρίου

Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, ξεκινήσαμε ένα ταξίδι γνώσης, συναισθημάτων και δημιουργίας. Αρχικά, γνωρίσαμε και συζητήσαμε τις έννοιες πόλεμος και ειρήνη. Μοιραστήκαμε σκέψεις και συναισθήματα, κατηγοριοποιήσαμε λέξεις και ιδέες και τις συνθέσαμε δουλεύοντας σε ομάδες. Προσπαθήσαμε να φανταστούμε πώς θα ήταν η Ειρήνη και ο Πόλεμος αν ήταν άνθρωποι — ποια χαρακτηριστικά θα είχαν, πώς θα μιλούσαν και πώς θα συμπεριφέρονταν, φτιάχνοντας τα και στολίζοντας την τάξη τοποθετώντας τα το ένα απέναντι από το άλλο.

cfa6689d 4746 4946 bbda 963cbf645a4f  659b8f0d 4775 4f88 8e63 fc8ead907233 67f074ab 27c3 4c68 9e98 89fb87d0861b

310f1778 7512 491c 9ca6 c2faf0ea2a81 6a672aa4 1e3d 414d afd8 5bf1233d778e

 

e3228676 a80e 4871 8e68 6a9571697b71  89d69ba0 4494 4e56 a0dd 56aefd6bd953  

 

Διαβάσαμε την ιστορία με τον Γίγαντα και τον Νάνο και στη συνέχεια την αναδιηγηθήκαμε, μαθαίνοντας μέσα από τη φαντασία μας τη σημασία του θάρρους και της αντίστασης. Στον χάρτη της Ελλάδας εντοπίσαμε τη χώρα μας και μιλήσαμε για όσα αγαπάμε σε αυτήν — τις ομορφιές, τη φύση, τους ανθρώπους, την ιστορία της. Αυτά που αγαπάμε τα ζωγραφίσαμε, σκεπτόμενοι πως ίσως γι’ αυτό κάποιοι ήθελαν κάποτε να την κατακτήσουν.

 

79b86616 47d1 4f8b 92f6 bf32a131b470  e2388b55 7f8c 4fe6 98ee 0c567e3e138f 6582ea67 9273 4968 aaf0 72f86f73c49a 457874e3 acda 4ec6 9d91 36dac83f0280  0e03a74e 1b77 4807 82fa 2b390255eeb8

b44410a3 c2aa 4da2 82ad 30ae80b9f648

 

Γνωρίσαμε τη σημαία μας, τα χρώματά της και τον Εθνικό Ύμνο. Κάναμε ανασύνθεση της σημαίας και μελετήσαμε τον χάρτη της Ευρώπης, βρίσκοντας την Ιταλία και τη Γερμανία — παρατηρώντας πόσο μακριά βρίσκονται και πόσο μεγάλες είναι, όπως ο Γίγαντας και ο Νάνος της ιστορίας μας.

Μιλήσαμε για τα γεγονότα του 1940, το «Όχι» του Ιωάννη Μεταξά,καναμε το Οο και το γράψαμε μόνοι μας τη λέξη ΟΧΙ που παρότι είναι μικρή είναι πολλή δυνατή. Παίξαμε με τη μελισσούλα bee bot φτιάχνοντας τις λέξεις ΟΧΙ,ΑΕΡΑ, ΕΛΛΑΔΑ. Διαβάσαμε ένα γράμμα που είχε στείλει ο παππούς της δασκάλας μας, ο οποίος έζησε τον πόλεμο· ένα πραγματικό ενθύμιο γεμάτο συγκίνηση και ιστορία.

Μελετήσαμε φωτογραφίες της εποχής, τις βάλαμε σε σειρά και δημιουργήσαμε τη δική μας αφήγηση της ιστορίας. Ακούσαμε τραγούδια της εποχής, όπως «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του» και «Κορόιδο Μουσολίνι», και φτιάξαμε ένα κολάζ με τον στρατιώτη που φωνάζει “Αέρα!” στα βουνά.

0c36a7cd 720f 4b26 baca f027846d9a1406a0dc5c 3bc8 4646 82a6 246030c90a4d 887d6029 b91d 40e0 a37b f1bf005b71ce

c26f6d76 c1c5 471a 8677 37c3eee09d04 cc22c6ac e2fc 4e6c 95bc abc3be6f9417 c85630e3 9ebc 48b3 acc9 895329eda966

e5cbc2e6 db05 4aad a391 0529e84fab9a 3ddf74d5 4daf 4c36 a9a8 ac985128516f

18f87610 7d2b 44ce 90ff 8e443a8cc1e7  d26b4bd5 32db 480e 8cfb 6dea155d094a 

84329920 f5d9 4e59 8483 372129b6a69f 1a5cf8e8 aa11 4acb ae8b 9b046d961059

6a8ba286 f061 4f08 923d f62d28c0c5ca

b28a059a 613e 4225 9884 1170275ec898 dffbeeda 67d9 4f7e a21d 005d248785ec 31b1d1e5 905b 44a0 98ff 652c0477b122

ed9a598d 195e 4072 a7cc cf50bfde8a91 bdf9b386 e2d3 42e7 81ae ff7f6ec50d98

 

815b692e b2ff 40c5 b115 b2a01c54c7d6 33736861 7702 4f39 9e89 27c046564423

642c6070 6609 41c6 b3ee 46fa15eb5e4b f8e8d952 327c 40ed b53e 239aacef149a

Πήραμε το ποίημά μας για τη γιορτούλα και ετοιμαστήκαμε για την παραμονή της 28ης Οκτωβρίου, όπου φτιάξαμε την ατομική μας κατασκευή: μια τηλεόραση με το Έπος του ’40, την οποία παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας.

Την ημέρα της γιορτής είπαμε τα ποιήματά μας, χορέψαμε, τραγουδήσαμε το τραγούδι του «Ναι και του Όχι» και παίξαμε τα στρατιωτάκια, φορώντας καπελάκια και κρατώντας σημαιάκια.

Τέλος, γιορτάσαμε όλοι μαζί την Εθνική Επέτειο παίρνοντας μέρος στην παρέλαση, γεμάτοι περηφάνια και συγκίνηση για την ιστορία της πατρίδας μας.

1a4b8bcc a528 4a2e 9a5e 45a45e01215a 28h 9 28h 8

28h 7 28h 6 28h 5

28h 4 28h 3 28h etoimes1 0ffa63e7 b319 4a55 a937 dc5c62f6da1f

 

 

 

 

 

 

Ημέρα Ψυχικής Υγείας

💚 «Νιώθω, Εκφράζομαι, Συνδέομαι!»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Βολισσού συνεργάστηκαν και πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή ενημερωτική και βιωματική δράση αφιερωμένη στα συναισθήματα, την έκφραση και τη σύνδεση.

Μέσα από  παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουν, να εκφράζουν και να σέβονται τα συναισθήματά τους.

 

🎬 Μια μικρή ταινία, μια μεγάλη αφορμή

Η δράση ξεκίνησε με την προβολή της ταινίας μικρού μήκους «Piper», που άνοιξε την κουβέντα γύρω από το πώς νιώθουμε και πώς μπορούμε να μιλάμε για τα συναισθήματά μας.
Η ταινία έγινε αφορμή για να μοιραστούν τα παιδιά τις εμπειρίες τους, να αναγνωρίσουν συναισθήματα όπως ο φόβος, η χαρά και το θάρρος, και να καταλάβουν ότι όλα έχουν τη δική τους αξία.

 

🌳 Το Δέντρο των Συναισθημάτων

Έπειτα, τα παιδιά δημιούργησαν μαζί «Το Δέντρο των Συναισθημάτων» — ένα πολύχρωμο δέντρο γεμάτο φύλλα, σκέψεις και καρδιές!
Κάθε φύλλο έκρυβε ένα συναίσθημα και μια μικρή προσωπική ιστορία:

💭 «Νιώθω χαρά όταν παίζω με τους φίλους μου.»
💭 «Νιώθω λύπη όταν κάποιος με κοροϊδεύει.»
💭 «Νιώθω αγάπη όταν με αγκαλιάζουν!»

Μέσα από παιχνίδια ρόλων, τα παιδιά ανακάλυψαν πως όλα τα συναισθήματα είναι σημαντικά, και πως με τη βοήθεια ενός φίλου, ακόμα και η λύπη μπορεί να μετατραπεί σε χαμόγελο.

Στο τέλος, κάθε παιδί άφησε ένα “μηνυματάκι ψυχικής υγείας” για όλους μας:

🌟 «Όταν κάποιος είναι λυπημένος, θα του χαμογελάσω.»
🌟 «Θα μιλάω για ό,τι νιώθω!»

 

0b90753e aad1 4027 af5a c1c367eec38a    2fd7e6f2 f92d 4128 913e 02e064b54502  66d526a9 decd 48ba 8936 4444343679bd

 

42c8f79e fe9a 4888 b45b 84d6f3a4308e     7a595769 8bc5 40e0 8d77 a82b88ab8891          24d4ec33 72c9 4cde 96d8 747fca8c9106

88fe8ac9 8ac6 464f 9e3b 45e67899aa9b

 

👣 Η Ιστορία της Ιόλης – Μπαίνοντας στα “παπούτσια του άλλου”

Στο ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου συνεχίστηκε η δράση με το υπέροχο βιβλίο «Τα καινούργια παπούτσια της Ιόλης».
Τα παιδιά άκουσαν και συζήτησαν την ιστορία, την αναδιηγήθηκαν και προβληματίστηκαν πάνω στην έννοια «μπαίνω στα παπούτσια του άλλου». Ζωγράφισαν οτι τους άρεσε απο την ιστορία.

Μίλησαν για στιγμές που ένιωσαν όπως η Ιόλη, για πράξεις καλοσύνης και κατανόησης, και αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους δημιουργώντας τα δικά τους “παπούτσια της Ιόλης”.
Κάθε παιδί ζωγράφισε και διακόσμησε τα παπούτσια του, ενώ αφηγήθηκε τη δική του μικρή ιστορία.

Για μια μέρα, αντάλλαξαν “παπούτσια” μεταξύ τους, προσπαθώντας να νιώσουν πώς είναι να μπαίνεις στη θέση κάποιου άλλου.
Έπειτα μοιράστηκαν πώς αισθάνθηκαν:
🌟 «Ήταν αστείο!»
🌟 «Μου έδωσε χαρά!»

Το βιβλίο έμεινε στη γωνιά της βιβλιοθήκης, ώστε τα παιδιά να μπορούν να το ξαναδιαβάζουν και να το “ξαναζούν” με τον δικό τους τρόπο.

 

b4a2a989 21a2 47d3 96e6 bb0eec3b66db 739a373a 0ed9 40a9 a6b5 592aa1b4ca65  f800eaf0 2a83 4f96 9baa 25aa651be186

7ebecbc3 3729 436b a5f7 8b92470b82ee  7d906bc3 21f6 4a86 a296 c33a744f4db5

1fd491c8 f950 44a4 88d7 2ba84ae6a658 c9ef36a5 6798 4ae2 85d2 c0a64f6b1afd

7e3e197e a898 4bf2 8bb4 94c422311f07

Καλό καλοκαίρι !!!!

Μία υπέροχη σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος της!!! Ευχόμαστε στα μικρά μας νηπιάκια καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, καλή πρόοδο και πάνω απ΄ολα υγεία!!!!!

Σας αγαπάμε πολύ

Οι νηπιαγωγοί  σας

κ. Βίκυ και κ. Γεωργία

                                                                       download 7 2

 

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 1. Υποθεματική: STE(A)M O Κύκλος του Νερού

Το εργαστήρι ξεκινάει με τους μαθητές/τριες να παρακολουθούν στο διαδραστικό πίνακα ένα βίντεο από το διαδίκτυο  για  τον κύκλο του Νερού , σαν αφόρμηση για την εισαγωγή τους στο θέμα καθώς και κάποιες αφίσες και πίνακες αναφοράς στον πίνακα της τάξης .  Έπειτα η Νηπιαγωγός ρωτάει τα νήπια αν ξέρουν ή αν έχουν ακούσει κάτι για τον κύκλο του Νερού. Με αυτό τον τρόπο θέλει να διερευνήσει τις πρότερες γνώσεις των νηπίων πριν ασχοληθούν με το θέμα. Οι μαθητές/ μαθήτριες  ζωγραφίζουν ότι γνωρίζουν σε ένα χαρτί Α4  για το νερό.

 

download 6 1    download 4 1     download 5 1

Διαβάζουμε το παραμύθι ” Η μικρή σταγόνα” το οποίο αναφέρεται στον κύκλο του νερού. Γίνεται νοηματική επεξεργασία κειμένου, κατάλληλο λεξιλόγιο, συζήτηση αλλά και καταιγισμός ιδεών από τους μαθητές/τριες. Τα παιδιά ζωγραφίζουν τί τους έκανε περισσότερο εντύπωση.

download 8 1  download 7 1    download 9 1

Το παραμύθι ” Ο Σταγονούλης πετάει στα σύννεφα” εντυπωσιάζει τα παιδιά. Καλούνται  οι μαθητές/τριες να σκεφτούν τι τους έκανε εντύπωση, τι τους στενοχώρησε και τι τους προβλημάτισε όσον αφορά  τις ανάγκες, τις συνήθειές και τις επιθυμίες τους σε σχέση με το νερό.

download 31    download 30  download 29

Ζωγραφίζουμε και κατασκευάζουμε τον Νούλη Σταγονούλη με ποικίλα υλικά ( Χαρτόνια, μαρκαδόροι, γκλίτερ, φτερά).

download 19  download 20    download 36  download 37

Μαθαίνουμε τον κύκλο του νερού μέσα από φύλλα εργασίας και κάνουμε ομαδική εργασία, κόβοντας, γράφοντας και κολλώντας .

download 22    download 21

download 27  download 26  download 25 download 23 

Κάνουμε το πείραμα  της διαλυτότητας αντικειμένων στο νερό. Η Νηπιαγωγός με την βοήθεια των παιδιών γεμίζουν με νερό ένα πλαστικό διάφανο κουβά. Τα παιδιά ρίχνουν κάποιο υλικό , όπως ζάχαρη, αλάτι, χώμα, πέτρα, ρύζι, λάδι, κα και καταγράφουν σε χαρτί που διαλύονται και ποιά όχι.

download 33  download 34  download 35

 

Μελετήσαμε τις τρεις μορφές της ύλης και τις διαχωρίσαμε.

download 41              download 42                                            download 40  download 43

Μαθηματικές ασκήσεις σχετικές με το νερό και μαθηματικά παιχνίδια σειροθέτησης

download 2 1         download 3 1       download 1 1       download 32            download 17       download 16              

Γλωσσικά παιχνίδια σχετικά με το νερό

download 15              download 14

 

Κατασκευάσαμε καδράκι με πλαστικό πιατάκι για τον κύκλο του νερού

download 10        download 11    download 12           download 13

Παιχνίδι με την μελισσούλα BeeBot για τον κύκλο του νερού

download 38      download 39

 

 

Ημερήσια εκδρομή στα Ψαρά

Εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή μας στο υπέροχο νησί, Ψαρά. Επισκεφτήκαμε τα σπουδαιότερα σημεία του ηρωικού νησιού, όπως το άγαλμα της Δόξας των Ψαρών, την αρχαία εκκλησία του Αγίου Νικολάου, το σπίτι του Κανάρη. Περπατήσαμε στα γραφικά σοκάκια του χωριού με τις χαρούμενες φωνές των παιδιών να σκορπούν χαρά σε ολόκληρο το νησί.

Ήταν ένα όμορφο ταξίδι για όλους !!! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

download 1  download 2                                                                      download 8    download 3    download 5  download 6    download 7    download 4      download 9

Χρόνια Πολλά μανούλα !!

Ημέρα αφιερωμένη στην μανούλα καθώς την Κυριακή 11/05  είναι η γιορτή της μητέρας.

Αφού μιλήσαμε για την μανούλα μας και ότι αγαπάμε σε αυτή, είδαμε στο διαδραστικό βιντεάκια σχετικά με την γιορτή της μητέρας

 

https://www.youtube.com/watch?v=8yXKdQbzSs4

 

 

4de2499e 0770 4777 bd3a 0acc07b5f198    26ff5263 dedf 4d92 b89e 4badd3eb4246

Τα παιδιά ζωγράφισαν την μαμά τους και γέμσαν την ζωγραφιά τους με καρδούλες να να της πουν ότι την λατρέυουν

555a8619 78af 42bd 8850 bb873cdeb92b    02532b5f ee4f 4253 9712 e5032837d491    50422cb6 ac18 447e a770 08cec8ed68fa 1    5f238fad f9d9 48d9 93a2 9431ff8cb9e1    d192a75f bf95 4d2f 8f82 5fbde6a046aa    64383dc0 0e63 4ba2 a16d 767ad85f497e

 

Γράψαμε ΜΗΤΕΡΑ -μητέρα

 

95f070b4 78ca 4b55 a881 67e9f99ff489 1          59c1c006 90b0 4ff1 aa60 6d73fc6782e2 1          7b39782d 7d61 4c0a 897c c9661c5c4cfd

Παίξαμε στον διαδραστικό πίνακα παιχνίδια σχετικά με την μητέρα

 

fda71265 6e42 41f4 98f7 85dd02a29174             3fe20192 ff68 4826 b585 38d6f7636ce6

Τα παιδιά χόρεψαν στους ρυθμούς του τραγουδιού

 

https://www.youtube.com/watch?v=lHo9bLFSyAI

 

46d22306 0c8f 4f47 a0a8 caca7486e32c      8b951846 cc32 497d ad18 c5a9961712db

Φτιάξαμε το δωράκι για την αγαπημένη μανούλα

Ένα τσαντάκι με  ένα ποιήμα χαρισμένο στην καλύτερη μαμά του κόσμου

53f83a34 08ef 40b6 9255 652b7c54a684      713666ea 4381 4b46 a791 cae4e9d53b03    e043bcdd cfc5 45bc 92d9 17b53606109d      f77fd89d 26a4 428f 87c3 9467049719c8